Kuinka pitäisi toimia.

Hammaslääkäri sanoi joskus mennessäni kunnalliselle että kunnalla ei ole varaa tehdä minulle kallista juurihoitoa. Mulla oli muutama surkea hammas ja toinen hammaslääkäri poisti kaikki hampaat, kun lääkäri sanoi. Se hammaslääkäri vielä naureskeli. Minulle sanottiin että diabetikot saavat hammasproteesit ilmaiseksi ja hammasteknikko teki tahallaan vääränkokoiset proteesit jotka sattuivat ja karjalanpiirakkaa puraistessa ne halkesivat kahtia. Lisäksi se hammasteknikko varasti minulta toista tuhatta euroa rahaa, etten saiai keneltäkään kunnolliselta hammasteknikolta prorteeseja, joilla voisin syödä. En ole vuosiin pystynyt syömään kunnolla ja diabetestakin pitäisi hoitaa. Veren sokerit ovat olleet pari kertaa hengenvaarallisen alhaalla, kun en ole voinut syödä. En oikein tiedä mitä tehdä ja olen jopa harkinnut itsemurhaakin. Ei niitä paljoa kiinnostanut. Mun mielestä tuossa yhteistuumin tehdyssä kidutusprosessissa on ollut kyse murhayrityksestä. En oikein osaa tehdä mitään asian hyväksi, koska olen liikenneonnettomuudessa vaikeasti vammautunut aivoinvalidi. Jotenkin musta tuntuu että kyse on natseista jotka haluavat eliminoida invalidit jotka elävät tekemättä ansiotyötä.

9

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä" On sääntöjen vastaista kysyä pitäisikö käyttää "avustajia" asioiden korjaamiseksi.

• Anonyymi

"Hammaslääkäri sanoi joskus mennessäni kunnalliselle että kunnalla ei ole varaa tehdä minulle kallista juurihoitoa. "

En usko. Kunta joko tekee sen jos se on lääketieteellisesti perusteltua tai ei tee. Kunnan talous ei siinä ole ratkaiseva tekijä.

" Mulla oli muutama surkea hammas ja toinen hammaslääkäri poisti kaikki hampaat"

"Muutama" vs. "kaikki" ? Niin, no, kyllähän muutamakin on kaikki jos ei muita ole. Jos ei ole hampaita, yleensä suuhygienia on jäänyt hoitamatta, joka on ihan jokaisen oma asia. Diabetes on monilla, mutta harvalla hampaat putoaa. Toki hoitamaton diabetes senkin ehkä voi aiheuttaa, mutta miksi ei sitten sitäkään ole tullut pidettyä hoitotasapainossa? Ehkä samasta syystä, kun hampaatkin jäänyt hoitamatta.

"hammasteknikko teki tahallaan vääränkokoiset proteesit jotka sattuivat ja karjalanpiirakkaa puraistessa ne halkesivat kahtia"

Joo no tämä kuulostaa legit tapahtumalta

"Lisäksi se hammasteknikko varasti minulta toista tuhatta euroa rahaa, etten saiai keneltäkään kunnolliselta hammasteknikolta prorteeseja, joilla voisin syödä."

Syömiseen ei varsinaisesti tarvita hampaita, joten tämä on täyttä puppua, mutta vielä vähemmän uskon siihen, että joku varasti sinulta jotain. Jos näin kävi, niin kävit varmaan poliisilla rikosilmoituksen tekemässä tai potilasasiamiehellä? Ai et vai?

"En ole vuosiin pystynyt syömään kunnolla ja diabetestakin pitäisi hoitaa."

Kuulostaa aika paljon selittelyltä

"En oikein osaa tehdä mitään asian hyväksi, koska olen liikenneonnettomuudessa vaikeasti vammautunut aivoinvalidi."

Jahas, mutta osaat kuitenkin kirjoittaa tietokoneella Suomi24:lle viestejä ja uhkailla väkivallalla muita. Taitaa olla vähän valikoiva osaaminen sinulla, vähän sen mukaan, mikä sattuu kiinnostamaan.

"Jotenkin musta tuntuu että kyse on natseista jotka haluavat eliminoida invalidit jotka elävät tekemättä ansiotyötä."

Tai sitten vaan olet liian laiska hoitamaan sokeritasapainoa ja huolehtimaan hampaista, sekä liian jäärä hoitaaksesi asioita esimerkiksi hammaslääkäriaseman tai jonkin muun tahon kanssa.

• Anonyymi

En olekaan ennen kuullut, että diabeetikot saisivat proteesit maksutta! Missä näin on?

Tässä taitaa olla tapaus, jossa kaikki on käsitetty väärin puolin ja toisin.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin vainoharhaisuus !

Hyvä diagnoosi. Tällaisia diagnooseja saa ihmisiltä jotka eivät tajua mitään. Päätin että muuttaessani ulkomaille saan asiallisen hoidon ja lausunnot jotka lähetän euroopan ihmisoikeustuomioistuimen harkittavaksi.

• Anonyymi

Ulosottoon, ulosottoon on uusi laulu. Kertosäe

• Miten ihmeessä ulosotto liittyy mihinkään. Lyhykäisyydessään kyse on syy-yhteydestä. jota ilmeisesti ei ymmärretä ilman syy- ja seurausta, minkä eräs idiootti joutuu kokemaan. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4366
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1300
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      928
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      894
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe