Viininpunahilkka

Piano pianissimo .. apassionato
Aloituksia
57
Kommenttia
158
- Muistatkohan miesSen hetken kauan kauan sitten menneisyydessä, kun tulin sun luo ja avasin sydämeni. Sä sanoit omalla kielelläsi ei. Oli13414
- Elämä yllättääRakkaus herätti näemmä eloon mun kyvyn tuntea, ja hyperfokusoitua. On taas vain Minä, Mies ja Musiikki♥️ Pidä varasi, mu197
- Tulevalle rakkaalleniAika, jolloin kyynelistä kerääntyi lampi, joet tulvivat yli, maanvyörymät lähtivät liukuun ja peittivät historian alleen2128
- KaksoiselämääSitten taas arjen hallittuun ja hillittyyn moodiin... Mitään en ole minnekään kirjoittanut, ketään en kaivannut enkä ken4181
- Silitys poskellesiTunsitkohan sä mies tänään mitään, yhtään mitään.. Mulla sydän löi ensin liian tiheästi. Ja sitten se jätti muutaman lyö182
- Kauniita unia miehelleAjattelen sua yksin seuratessani lampien nauhaa toistensa aaltoihin sekoittuen puroja pitkin keskustellen Ajattelen sus079
- Lähden taas katsomaan sinuaMä näin yöllä susta unta. Siinä kosketit mua kevyesti olkapäähän, mitä ikinä et oikeassa elämässä tehnyt. Se tuntui hyv12548
- Miksi kirjoitan Sinulle tänneAinoa, mikä on pitänyt minut elossa kaikki nämä vuodet. Se, minkä tahtiin hengitän ja astelen. Se, minkä kautta tunnen,5281
- Liian suuret tunteetSe sinun katseesi luottamusta täynnä vahvaa uskoa, kutsua sotaan kanssasi käydä. Siitä alkoi tuskien tie kyyneliin huku1170
- Kun ei tarvita sanojaVieläkö muistanet...? Kaiken kauniin ja arvokkaan alku, ehkäpä. Minä en voi unohtaa. https://youtu.be/1vFVDgRZkL4?si=Nc0121
- -En saga-Yksi laine luo aallokon rintaman kokonaisen meren. Ole sinä minun tuuleni henkäykseni puhurini myrskyni vesilasissa. Yk2177
- Tämän piti olla alku, ei loppuMitähän järkeä oli löytää Sinutkin uudestaan... Ja taas menettää. Tämän piti olla kaiken alku, minulle. Ja kuten hetkeä2269
- Vuosia sitten ja nytNimesi, kuin hyvä musiikki, saa niskakarvani pystyyn hengityksen pidättymään. Olet minulle täydellinen sävel puhtain soi1175
- Haluan sut takaisinTulisitko takaisin, olisit niin kiltti.. Unelmien kuiske kivisissä uomissa vastavirtojen välissä kahlittuna kaislikossa7282
- Ruususen unesta ja vähän omenastakinLöysinkö minä Sinut..? Vai tekeekö mieleni vain taas tepposet.... Kerro minulle. Sano se sävelin. Syvistä syvyyksistä1234
- Kiitos todella paljonPiristi keskellä raskaan arjen. Muistutti siitä, mikä on tärkeää elämässä:) Vieläkö ikävöin, siihen en osaa vastata....0161
- Kun kaikki on jo sanottu..Mikään ei kuulosta niin raa'alta kuin tyhjään putoilevat sanat selästä kimmoavat lauseet kirjoitukset joiden muste tusk5176
- Musiikki vai miesKun saa ajatella rauhassa sydän lakkaa lyömästä ylimääräisiä lyöntejä kompastuskiviä Olo helpottuu, mieli kevenee hyväk1115
- Kiitos palasta taivasta, jälleen kerranTiedätkö miten paljon haluan miten vähän uskallan itseäni kidutan Ole sinä rohkeampi älä luovuta sillä sinun käsissäsi13183
- VastaukseniMikä loiskii pinnan alla mikä heijastuu tyyneen veteen mitä myrskyt eivät selätä eivätkä tyrskyt vie mennessään Tunteet2141