maija.virta
Alaston+kotirouva.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia4 aloitusta · 35 kommenttia
- Toki lähtisin. Einahan voi sanoa ei jos ei kiinnosta.
- Silkkaa biologiaa.
Nainen voi saada useamman miehen paljon helpommin ja vaikka samalla kertaa.
Miehelle se yhdenkin saminen voi olla hankalaa. - Olet jäljillä. Meidän on annettava peppua että edes sitä saadaan. Hoikat voi valita mitä haluaa. Me otetaan mitä saadaan.
- Ei ollenkaan tänne oli tarkoitettu.
sEXHIBITION 27.-28.10. 2023!
Pe 27.10. klo 17-01 ja la 28.10. klo 15-01.
sEXHIBITION on Suomen suurin, vanhin ja kaunein erotiikka-alan tapahtuma, joka palaa pandemian jälkeen takaisin lavoille ja ihmisten pariin, kaikkia seksuaalisen suuntautumisen muotoja kunnioittaen. - Olin mieheni kanssa etelässä. Oltiin 69:ssä. Paikalliset pani takaapäin miehen ollessa alla. Nuoli vartta ja näykki kiveksiä.
- Linkki ärsyttää jos se ei sitten avaudukkaan. On jokin esto päällä.
- Hieno tarina
- Kyllä uskon että ne tykkää.
Tajusko poikaystäväsi että pääsi liukkaille? - Mä jouduin kerran liftaamaan kun auto hajosi. Päädyin kyytiin sellaisen 2n+4m täyteen ahdattuun autoon. Lupasivat ottaa mökille elätiksi jos en katsele minne ajetaan. Loppumatka menikin sitten kädet silmillä ja sormet pillussa menetelmällä.
Nekin oli muuten olkomaalaisia. - Olisi kiva nähdä toi kuva...
- Hei
Hauska kuulla että olette tyytyväisiä. Onnittelut vaimollesi.
Mutta ei tilanne niin outo ole vaikka ei niin yleinenkään.
Olen ollut mieheni mukana ulkomaan komennuksilla.
Niillä joista ei sitten kerrota. - Näyttää siltä että korona helpottaa. Kesällä ei ehkä ole mitään rajoituksia.
Haluaisiko joku keskustella Au pairiksi tulemisen ehdoista? - Ei se miksikään muutu.
- Kiihoittavaa
- Juttu on jo muutaman vuoden takainen. Olisi kiva kuulla onko tilanne jatkunut hyvänä.
Tuo imemisen ja pojan itsetyydytyksen yhdistäminen on varmasti vaikuttava tekijä. - Hei Anna
Voitaisiin vaihtaa mielipiteitä kirjeitse. - Kirjoittele [email protected]
Aurinkoa odotellessa - Onko muita osia tässä?
- Kirjoita toki
- Kiinnostaisi lukea lisää.