Numball
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia10 aloitusta · 345 kommenttia
- Lopetahan jo tämä läskilinja, vaihda jokin toinen teema... tuo ei johda mihinkään jokainen kantakoon läskinsä itse, onhan ne maksanutkin, minä painan reilusti yli sen mikä on ihanne paino, melkein puolista kertaa enkä näytä pätkäänkään lihavalle, hyvin voivalle kylläkin, paino on vain luku muiden lukujen joukossa...
ex vaimo halusi kerran minua laiduttaa painoin silloin 108 kg, ja hän totesi että lopeta kuolet kohta tästä on kolmekymmentä vuotta...
Olennaista ei ole se paljonko painat vaan se mitä syöt, ja mistä läskit keräät, köyhillä on vaan se ongelma että paljon proteiinia sisältävä ruoka maksaa paljon enemmän kuin hiilareita ja sokeria sisältävät, lisäksi vihanneksit on esim. suomessa kalliita, joten toimeentulotuen varassa elävällä ei ole niihin yksikertaisesti varaa... ellei äiti osaa kunnolla ruan laittoa, 2010 kommentoikoon lisää... Josta jo hieman pidän... - Jokainen kantakoon läskinsä ylpeänä itse, onhan sen maksanutkin.
- Hienoa terveisiä kuopioon, siellä on sinulle miljoonia... Kuopio Rulez... mahtaa poikaa ahistaa...
- Kylllä sinä olet, varmasti riippuvainen...
jos ei ole turisteja ei ole syytä pitää mitään turisteille suunnattua palvelua auki, ei mikään turisteille suunnattu kohde pysy auki jos ei ole asiakkaita, kaatuu ja tulee kaatumaan lentoyhtiöitä ja hotelleja, pienemmistä puhumattakaan, eikä tämä tilanne korjaannut ihan heti usassa on kymmenen miljoonaa työtöntä, menee vuosia että tilanne palautuu normaaliksi jos enää normaalia on... - Mulla on lähimpää seiskaan muutama sata metriä, miten sinulla 2010 kuopiosta . thaimaassa opettaminen vaatii alemman korkeakoulutukinnon, alakoulussa... ylä ja korkeakouluissa ylempi korkeakoulututkinto... siis opettajaviisumiin, minimivaatimus... Toki oppilaitos voi palkata vaikka raksaduunarin opettamaan mitä tahansa, jossain kylä koulussa... mutta ei sillä reppana sinun velkoja maksella.
Minä en laita tänne enää kuitin kuittia, enkä ole siitä vastuussa kuka uskoo mitä uskoo, se on puhtaasti jokaisen oma ongelma.
Minä varmasti asun hua hinissä, perustin kotiin studion kun muutama kaveri pyysi hieman sovitusapua, joten en pahemmin viitsi tänne enää kirjoitella... hyvää jatkoa... palataan jos on asiaa. - Enpä tunne hiekkaharjun hanuristia, terveisiä kuopioon, enkä muuten Senssuakaan muutakuin hänen palstavaikuttamisesta.
- Olit kaipaillut uutta kuvaa, huomaa että Big C ja postauksen välissä on muutama minuutti, alle 10, no mitä ostin kaupasta, Kalervosta en tied, lisäksi huomaa että pvm muoto on kk-pvm-vuosi niinkuin aikaisemmassa aijauksessanikin, ja vuosi on 2021 ei thamaan ajanlaskun mukaisesta 2564.
- Taas huolestuttava tieto että pentusi on syntynyt vuonna 2018.
- Ainoastaan sinun typeryytesi on auteettista, petteri, kaksikkoyksikköjesi kanssa.
- Enpä tiedä mitä tarkoitat anteeksipyynnöllä ei minulla ole sinulta anteeksi pyydettävää, jos Senssu on jotain on mokannut kaiketi hänellä on kyky siitä kertoa, luulempa että mies vastaa sanoistaan, eräs toinen palstavaikuttaja nii ei kuitenkaan tee... puhuu jaskaa jatkuvasti, milloin milläkin tunnuksella, kuka tietää kirjoitatko sinä omallasi, vai onko se jokun kuntoutujan sinulta lainassa oleva tunnus, täällä on niin hullua porukkaa että en sitä edes ihmettelisi. Ainoa varma asia on se että pattayan palstavaikuttajat eivät ole niitä terveempiä.
- Helppo vastata ostan nakkeja makrosta ja teen perunasalaatia ihan itse, entä sinä edelleen kiljua ja mielialalääkkeitä sekaisin.
- Mitäs järkeä on lähetä nyt suomeen korona-alueelle palata kuukauden päästä takaisin karanteenin kautta, thaimaahan. hieman oudoksuttava ajatus, moinen... mutta eipä nämä palstakirjoitukset muutenkaan ole sieltä terävämmästä päästä, joten antaa olla.
Minä en ainakaan lähden mihinkään täältä, niinkauan kun korona on vaiheessa, hommasin jopa erillisen korona vakuutuksen täältä, jos saa tartunnan, mutta se menee vanhaksi ensivuoden maalis tai huhtikuussa, korvaussumma on 100.000. - No voi hyvä sylvi sentään 548 luku oli aamulta thaimaan aikaa, kyllä palstalaisten mielenterveys on heikolla tolalla, lieneekö syynä ihokosketuksen puute, ja siitä johtuva epätoivo, vaiko kovid on viennyt viimeisenkin järjen suloisen suomen savossa.
- kiitos tiedosta paljonko kello täällä thaimaassa on...
- Thaimaan ongelmat on ihan muualla kuin näissä mainituissa, demokratiasta ei ole puhettakaan, korruptio on mittava ongelma, pieni massiivisen omaisuuden kerännyt eliitti elää täysin reaalimaailman ulkopuolella, eikä heillä jotka päättävät ole pienintäkään halua muuttaa thaimaata suuntaan taikka toiseen, näihin asioihin puuttumalla myös thaimaasta tulisi parempi paikka, ja sama koskee lisääntyvässä määrin myös suomea, suomen sosiaaliturvaa ajetaan liian kalliina alas, pitkällä tähtäimellä... joten suo siella ja vetelä housuissa.
- No Nyt meni hieman överiksi, on totta että pattayalla on ongelmia, ja thaimaan kansalaisilleen tarjoamat mahdollisuudet eivät ole kovinkaan tasa-arvoiset, ei ole sosiaaliturvaa mutta elettäväkin on ja rahoitettava se jotenkin.
Kouluttamattomuus johtaa ongelmiin, kun työtä on vähän ja tekijöitä pilvin pimein, asia on paljon monimutkaisempi kuin se että ,naisia käytetän hyödyksi ja hyväksikäyttäjä tuskin näkee edes munansa ilman peiliä.
Lapsia suojellaan suomessa ja thaimaassa yhtä hyvin tuloksin tai huonoin, ainoa ero on se että suomessa jos jäät kiinni tuomio tulee varmasti, thaimaassa selviät maksamalla, edellyttäen että sinulla on jotain millä maksaa.
Kannattaisi kyllä ensin selvittää factat enenkuin lähtee kuorossa mitään ajattelematta esittämään moista, tottakai maailmassa on parempiakin paikkoja mutta voin hyvällä omallatunnolla vakuuttaa että thaimaa ei ole sieltä pahemmasta päästä, eikä ongelma ole koskaan yksilön vaan yhteiskunnan, eikä kukaan pakota ketään thaimaahan matkustamaan. - Kova on kaipuu pojalla Kuopion pattayalle, minä olen menossa Hua Hiniin.
- Roy Fulton on yksi euroopan parhaita santana tulkitsijoita, erittäin hyvä video.
https://www.youtube.com/watch?v=2UBuOjjqvz8&ab_channel=RoyFulton - Kylläpä on porukka sivistymätöntä, yamaha sg-2000 on yksi maailman parhaista kitaroista, tämän kappaleen on signeerattu Carlos Santanan toimesta, vai oikein huiput. 555555
Yamaha valmisti pienen erän kitaroita tuolla signeetauksella vuosina 1976-1978, itse lankku on yksi maailman parhaista, koskaan tehdyistä kitaroista, hieman erillainen kuin gibsonien ja fenderin samanaikaan myymät mallit, Carlos soitti pääosin yamahan lankuilla tuolloin, ja oli yhtiön maimosmies,
Tuossa on erinomainen testi, yamaha sg ja gibson sg soivat samassa biiisissä, peräkkäin, selkeä ero yamahan eduksi, ääni on dynaamisempi... tosin kitara sg-2000 pikku veli sg-1500. https://www.youtube.com/watch?v=3cik2ifi7M8&ab_channel=jAMMAN798
Toinen mielenkiintoinen video on tässä, huomaa sg huiluäänien kåyttö yammun soundi taas dynaamisempi, kuin gibsonin https://www.youtube.com/watch?v=nxoFIH7jb5U&ab_channel=volksemen2
Mopot on lähellä pattayan pojan sydäntä, kuin 15 vuotiaalla.... tapana on muttakuin pattayan poika on jo yli 50 v.
By NumBall HHN
ps. Kuopio rulez, Kuopio on ihan hieno kaupunki ei sitä tarvitse hävetä kenenkään onhan siellä jopa saatavan Hannan muikkukukkoja.... Vastaohjaus... 555555 - Tuossa linkki josta jokainen voi arvioida paratiisipaikkaansa...
https://finlandabroad.fi/web/tha/ajankohtaista/-/asset_publisher/TV8iYvdcF3tq/content/koronavirustilanne-thaimaassa/384951?_com_liferay_asset_publisher_web_portlet_AssetPublisherPortlet_INSTANCE_TV8iYvdcF3tq_assetEntryId=24823877
By NumBall, HHN