Vapaa kuvaus

Eronnut 1970 syntynyt mies pk-seudulta. 195 cm pitkä ja 110 kg leveä. Harrastuksena urheilu, musiikki, lukeminen ja parisuhdepalstojen lukeminen ja kommentoiminen.

Aloituksia

5

Kommenttia

164

1. No+jokinlaisesta+vaihtelunhalusta+ja+oman+egon+pönkittämisestä+se+johtuu.
  2. Hyvää+pohdintaa:"arvitaan+yhteinen+näkemys+myös+siitä,+miten+elämä+saadaan+sujumaan+myös+arjessa.+Monilla+opinnot+kesken,+joten+niitä+pitäisi+jatkaa+ja+samalla+osallistua+kodin+asioihin,+niin+tehden+osan+kodin+hommista,+kuten+rahoituksesta+kuuluu+myös+kummaankin+vastata."Minusta+parin+vuoden+yksinasuminen+pitäisi+määrätä+pakolliseksi,+ennen+parisuhteeseen+menoa.+Että+oikeasti+oppisi+ottamaan+vastuun+itsestään+ja+kodista.+Jos+menee+käytännössä+lapsuudenkodista++yhteiseen+kotiin+ei+homma+toimi.+Erityisesti+naisten+olisi+hyvä+myös+viettää+aikaa+miehen+kotona+ja+katsoa,+miten+sitä+ylläpidetään.+Sitten+ei+tule+yllätyksenä,+jos+miehev+vaatteet+eivät+löydä+tietään+pyykkikoriin+tai+tiskirätti+odottaa+käyttäjäänsä."Monesti+vain+taitaa+käydä+niin,+että+vapaa-ajan+vietto+kuluukin+siellä+kaveripiisissä+ja+harrastuksessa.+On+järkyttävää+jos+nuori+perheenisä+tai+äiti+on+jatkuvasti+viihteellä+tai+harrastuksessa,+kyllä+siinä+toinen+osapuoli+hyvin+pian+väsyy+ja+alkaa+tulla+vaikeuksia+kommunikoinnissa+ja+sitä+myöten+kasvamista+erilleen.+"Totta,+mutta+omassa+kokemuspiirissä+olen+huomannut+myös+toisenlaisia+ongelmia.+Kaveripiiri+ja+harrastukset+hylätään+seurustelun+ensivuosina+ja+sitten+on+vaikea+saada+niitä+takaisin."Harrastus+järjelliseksi,+johon+aikaa+ei+voi+viikossa+olla+kuin+korkeintaan+yhtenä+ja+aina+ei+joka+viikkokaan.+Jokainen+saa+perheensä+hajoamaan+jos+elää+elämäänsä+muualla+kuin+kodissa.+"Itse+olen+sitä+mieltä,+että+harrastukseen+pitäisi+päästä+2-3+kertaa+viikossa.+Tällöin+saa+pidettyä+esimerkiksi++liikuntaharrastuksen+yllä.+Tietysti+pitää+olla+joustava+esim+ruuhkavuosina+tai+jos+puoliso+matkustaa.+Voi+olla,+että+se+zumba+pitää+korvata+lenkillä,+jonka+tekee+lapsen+harrastuksen+aikana+tai+jopa+vaunuja+työntäen.+Itse+harjoittelin+maratonille+lastenrattaiden+kanssa+juosten.Tärkeintä+parisuhteen+kestämiselle+on+toisen+kunnioitus.+Jos+riidoissa+aletaan+siirtyä+asiasta+ihmisiin+ollaan+vaarallisilla+vesillä.+Esimerkiksi+"haista+paska"+"vitun+kusipää",+"painu+helvettiin"+kertovat+siitä,+ettei+puoliso+enää+kunnioita+sinua.+Valehtelu+ja+pettäminen+ovat+myös+merkki+kunnioituksen+puutteesta.
  3. No+se+on+sinun+valintasi.+Itsekin+tykkäisin,+kun+kenellekään+ei+tarvitsisi+ikinä+sanoa+poikkipuoleista+sanaa+ja+kaikki+osaisivat+tehdä+niin+kuin+haluan,+mutta+niin+ei+vain+tapahdu.Periaatteessa+miehen+ajatus+voi+olla,+että+hengailette+vaan++ja+se+sopii+hänelle.+Kun+ette+ole+"virallisesti"+parisuhteessa,+ei+mieskään+ole+tehnyt+"virallisesti"mitään+väärää.Olen+itse+ollut+tapailusuhteessa,+jossa+on+liikuttu+pariskuntana+monessa+paikassa,+mutta+samaan+aikaan+olen+myös+tapaillut+muita.+Koska+olen+tiennyt,+että+toinen+osapuoli+ei+siitä+ole+tykännyt,+en+ole+noita+muita+tapailuja+tuonut+esille.+Luulen,+että+naisilla+on+ollut+sellainen+ajatus,+että+koska+monessa+paikassa+olemme+asiintyneet+pariskuntana,+minun+olisi+kuulunut+jättää+muut+deittailut+pois,+mutta+ei+se+niin+mene.