Jo yläaste-aikoina ihmettelin

wow-mies

kun koulukaverit alkoivat katselemaan niitä tavallisennäköisiäkin vastakkaisen sukupuolen edustajia kuin tyttöjä.
Minä olen aina ollut kiinnostunut vain koulun ja työpaikan kauniimmista tytöistä/naisista.
Aina kun astun baariin, katseeni havaitsee vain paikan hyvännäköiset kimmat. Kun silmäni osuvat rumaan tai läskiin tai tavallisennäköiseen tyttöön, ajatuksissani käy vain ohitsekiitävästi että "sika" tai "aivan turha".
Silti minulla ei ole motivaatiota pitää itsestäni huolta, sillä jokainen AT-mies ansaitsee kauniin ja hoikan naisen (tai useammankin).

32

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bubba-Ville

      "Kun silmäni osuvat rumaan tai läskiin tai tavallisennäköiseen tyttöön, ajatuksissani käy vain ohitsekiitävästi että "sika" tai "aivan turha"."

      Näinhän asia juuri onkin.

      "Silti minulla ei ole motivaatiota pitää itsestäni huolta"

      Itse kyllä pidän sen verran itsestäni huolta etten ole läski. Enkä myöskään pelaa WoWia.

      • haistapapaska

        Ruma olet kuitenkin


    • Olet aivan

      miespuolinen vastinen minulle. Itse en myöskään katsele tavis-jamppoja, vaan minulla on silmää ainoastaan komeille miehille.
      Kasvot pitää olla miellyttävät ja kroppa kunnossa. Myöskin pukeutumiseen kiinnitän huomiota. Jos on varaa pukeutua hyvin ja kalliisti se on plussaa, mutta hyvännäköinen ulkonäkö muutoinkin riittää.
      Itsekin olen hyvännäköinen, joten haluan kaikin tavoin tasoiseni miehen.
      Ja kyllähän kauniilla naisilla yleensä onkin hyvännäköiset kumppanit.

      • totuus.sinusta

        Nyt olet jo ruma vanha kurppa, joka ei kiinnosta ketään.


      • eitarviikiinnostaa
        totuus.sinusta kirjoitti:

        Nyt olet jo ruma vanha kurppa, joka ei kiinnosta ketään.

        Eihän sillä ole merkitystä. Kommentoija on kaunis mutta kyllä me rumatkin katsellaan mieluummin komeita ja hyväkroppaisia miehiä.


      • Naisasialooser11

        Kommentoija on yhtä ruma kuin sinäkin. Ja teille kuuluu ruma ja läski mies, komeasta ja hyväkroppasesta voitte nähdä vain unta.


      • mitä_nyt
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Kommentoija on yhtä ruma kuin sinäkin. Ja teille kuuluu ruma ja läski mies, komeasta ja hyväkroppasesta voitte nähdä vain unta.

        Mutta eikö rumalle ja läskillekin miehelle kuulu kaunis, nuori nainen


      • Kivakatella
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Kommentoija on yhtä ruma kuin sinäkin. Ja teille kuuluu ruma ja läski mies, komeasta ja hyväkroppasesta voitte nähdä vain unta.

        Unta myös mutta kyllä niitä näkee ihan livenäkin. Komeita miehiä.


    • provoilu

      Kirjoitit aikaisemmin samanlaisen viestin. Tiedän että on tärkeä purkaa omaa pahaa oloaan jonnekin ettei se patoudu. Sinun tapauksessasi tämä taitaa olla vain huomionhalua ja naisvihaa mutta me kässättiin jo. Et halua läskiä etkä rumaa. Etsi nyt sitten itsellesi sellainen huippumalli ja vapauta tämä palsta lapsellisista kirjoituksistasi.

      • ........................

        ettei oikea mielipide ole provo. siis en tiedä onko ap tosissaan, mutta kuinka voit väittää että ap kirjoittaa oikeasta elämästään ja samalla provoaa?


      • on usein
        ........................ kirjoitti:

        ettei oikea mielipide ole provo. siis en tiedä onko ap tosissaan, mutta kuinka voit väittää että ap kirjoittaa oikeasta elämästään ja samalla provoaa?

        provoakin ihmeempää. Terveisin Elänyt.


      • KylmäNainen

        Tuo on provoilua ja vittuilua adrian/JoonaJoona-nimimerkeillä täällä vaikuttaneelle miekkoselle, jonka jutut tosiaan olivat tuota tasoa.

        "Minä olen kääpiö, päässyt juuri ja juuri läpi peruskoulun, ruma ja asun äidillä mutta supermallin pitää tulla mut hakemaan kotoa, tai kaikki naiset on lutkia."


      • häpeäisit
        KylmäNainen kirjoitti:

        Tuo on provoilua ja vittuilua adrian/JoonaJoona-nimimerkeillä täällä vaikuttaneelle miekkoselle, jonka jutut tosiaan olivat tuota tasoa.

        "Minä olen kääpiö, päässyt juuri ja juuri läpi peruskoulun, ruma ja asun äidillä mutta supermallin pitää tulla mut hakemaan kotoa, tai kaikki naiset on lutkia."

        Aika ala-arvoista ja pinnallista saboa lyhyttä miestä kääpiöksi


    • vedätumppuun

      No hah hah

    • Laita läski tanssimaan, niin kyllä se hoikistuu. Varma konsti laihtua, voin suositella. Kuppiloissahan on yleensä mahkuja vieläpä tanssimiseenkin, jos nyt ei aivan räkälä ole. :)

      https://www.youtube.com/watch?v=XPmBnnon0Ek

      Ja voit toki kysyä itseltäskin tämän kysymyksen?

      • turhaa_touhua

        Ei kannata. Se lihoo kuitenkin pian uudestasn


      • turhaa_touhua kirjoitti:

        Ei kannata. Se lihoo kuitenkin pian uudestasn

        Kuinka niin? Teetkö " sen" olosta niin kurjaa, että viinerit vaan lohduttaa?


    • Sama vika, sillä erotuksella, että huolehdin ulkonäöstäni.

      Taviksia riittäisi joka päivälle, mutta ei kelpaa. Naisen pitää olla nuori ja nätti ja aloitekykyinen.

      • älä.leveile

        Sää mitään naisia saa......


      • mistä_tiedät
        älä.leveile kirjoitti:

        Sää mitään naisia saa......

        Mistä sinä tiedät


    • hauta.pelastaa

      Ikuisesti puutteessa elävien houreita.

    • hienoahienoa

      Trolli tämä on selvästi.

    • n32v

      Säälittävä tapaus olet....

      • laatuva

        Ei laatutietoisuus ole säälittävää. Päinvastoin.


      • aikapinnallista
        laatuva kirjoitti:

        Ei laatutietoisuus ole säälittävää. Päinvastoin.

        Liittyykö laatu vain ulkonäköön?


      • ulkonäkö.on.tärkeää
        aikapinnallista kirjoitti:

        Liittyykö laatu vain ulkonäköön?

        Naisen tapauksessa kyllä


    • revisiitä

      Minä pääsin ysillä puikottamaan luokan kauneinta tyttöä

      • paskat.saa

        Taisit olla koulukiusaaja ja paska


      • totuustämä
        paskat.saa kirjoitti:

        Taisit olla koulukiusaaja ja paska

        Kunnolliset pojat ei saa tuon ikäisenä -ikinä. Erilaiset nuorisorikolliset ja muut pikku-paskat saa.


      • hienoahienoa
        totuustämä kirjoitti:

        Kunnolliset pojat ei saa tuon ikäisenä -ikinä. Erilaiset nuorisorikolliset ja muut pikku-paskat saa.

        Mäkin muistan yläasteella kun kaikki kusipäät saivat pillua ja kukaan muu ei. Sellaisia ne naiset ovat, eivät kehity mieshanteen suhteen yhtään yläasteen jälkeen. Naiset ovat jälkeenjääneitä henkisesti.


      • Henkinenpuoliko
        hienoahienoa kirjoitti:

        Mäkin muistan yläasteella kun kaikki kusipäät saivat pillua ja kukaan muu ei. Sellaisia ne naiset ovat, eivät kehity mieshanteen suhteen yhtään yläasteen jälkeen. Naiset ovat jälkeenjääneitä henkisesti.

        Millainen kehari äitisi on?


      • ala-arvoista
        Henkinenpuoliko kirjoitti:

        Millainen kehari äitisi on?

        Miksi herjaat toisen äitiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe