Jo yläaste-aikoina ihmettelin

wow-mies

kun koulukaverit alkoivat katselemaan niitä tavallisennäköisiäkin vastakkaisen sukupuolen edustajia kuin tyttöjä.
Minä olen aina ollut kiinnostunut vain koulun ja työpaikan kauniimmista tytöistä/naisista.
Aina kun astun baariin, katseeni havaitsee vain paikan hyvännäköiset kimmat. Kun silmäni osuvat rumaan tai läskiin tai tavallisennäköiseen tyttöön, ajatuksissani käy vain ohitsekiitävästi että "sika" tai "aivan turha".
Silti minulla ei ole motivaatiota pitää itsestäni huolta, sillä jokainen AT-mies ansaitsee kauniin ja hoikan naisen (tai useammankin).

32

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bubba-Ville

"Kun silmäni osuvat rumaan tai läskiin tai tavallisennäköiseen tyttöön, ajatuksissani käy vain ohitsekiitävästi että "sika" tai "aivan turha"."

Näinhän asia juuri onkin.

"Silti minulla ei ole motivaatiota pitää itsestäni huolta"

Itse kyllä pidän sen verran itsestäni huolta etten ole läski. Enkä myöskään pelaa WoWia.

• haistapapaska

Ruma olet kuitenkin

• Olet aivan

miespuolinen vastinen minulle. Itse en myöskään katsele tavis-jamppoja, vaan minulla on silmää ainoastaan komeille miehille.
      Kasvot pitää olla miellyttävät ja kroppa kunnossa. Myöskin pukeutumiseen kiinnitän huomiota. Jos on varaa pukeutua hyvin ja kalliisti se on plussaa, mutta hyvännäköinen ulkonäkö muutoinkin riittää.
      Itsekin olen hyvännäköinen, joten haluan kaikin tavoin tasoiseni miehen.
      Ja kyllähän kauniilla naisilla yleensä onkin hyvännäköiset kumppanit.

• totuus.sinusta

Nyt olet jo ruma vanha kurppa, joka ei kiinnosta ketään.

• eitarviikiinnostaa
        totuus.sinusta kirjoitti:

Nyt olet jo ruma vanha kurppa, joka ei kiinnosta ketään.

Eihän sillä ole merkitystä. Kommentoija on kaunis mutta kyllä me rumatkin katsellaan mieluummin komeita ja hyväkroppaisia miehiä.

• Naisasialooser11

Kommentoija on yhtä ruma kuin sinäkin. Ja teille kuuluu ruma ja läski mies, komeasta ja hyväkroppasesta voitte nähdä vain unta.

• mitä_nyt
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kommentoija on yhtä ruma kuin sinäkin. Ja teille kuuluu ruma ja läski mies, komeasta ja hyväkroppasesta voitte nähdä vain unta.

Mutta eikö rumalle ja läskillekin miehelle kuulu kaunis, nuori nainen

• Kivakatella
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Unta myös mutta kyllä niitä näkee ihan livenäkin. Komeita miehiä.

• provoilu

Kirjoitit aikaisemmin samanlaisen viestin. Tiedän että on tärkeä purkaa omaa pahaa oloaan jonnekin ettei se patoudu. Sinun tapauksessasi tämä taitaa olla vain huomionhalua ja naisvihaa mutta me kässättiin jo. Et halua läskiä etkä rumaa. Etsi nyt sitten itsellesi sellainen huippumalli ja vapauta tämä palsta lapsellisista kirjoituksistasi.

• ........................

ettei oikea mielipide ole provo. siis en tiedä onko ap tosissaan, mutta kuinka voit väittää että ap kirjoittaa oikeasta elämästään ja samalla provoaa?

• on usein
        ........................ kirjoitti:

ettei oikea mielipide ole provo. siis en tiedä onko ap tosissaan, mutta kuinka voit väittää että ap kirjoittaa oikeasta elämästään ja samalla provoaa?

provoakin ihmeempää. Terveisin Elänyt.

• KylmäNainen

Tuo on provoilua ja vittuilua adrian/JoonaJoona-nimimerkeillä täällä vaikuttaneelle miekkoselle, jonka jutut tosiaan olivat tuota tasoa.

"Minä olen kääpiö, päässyt juuri ja juuri läpi peruskoulun, ruma ja asun äidillä mutta supermallin pitää tulla mut hakemaan kotoa, tai kaikki naiset on lutkia."

• häpeäisit
        KylmäNainen kirjoitti:

Tuo on provoilua ja vittuilua adrian/JoonaJoona-nimimerkeillä täällä vaikuttaneelle miekkoselle, jonka jutut tosiaan olivat tuota tasoa.

"Minä olen kääpiö, päässyt juuri ja juuri läpi peruskoulun, ruma ja asun äidillä mutta supermallin pitää tulla mut hakemaan kotoa, tai kaikki naiset on lutkia."

Aika ala-arvoista ja pinnallista saboa lyhyttä miestä kääpiöksi

• vedätumppuun

No hah hah

• Laita läski tanssimaan, niin kyllä se hoikistuu. Varma konsti laihtua, voin suositella. Kuppiloissahan on yleensä mahkuja vieläpä tanssimiseenkin, jos nyt ei aivan räkälä ole. :)

https://www.youtube.com/watch?v=XPmBnnon0Ek

Ja voit toki kysyä itseltäskin tämän kysymyksen?

• turhaa_touhua

Ei kannata. Se lihoo kuitenkin pian uudestasn

• turhaa_touhua kirjoitti:

Ei kannata. Se lihoo kuitenkin pian uudestasn

Kuinka niin? Teetkö " sen" olosta niin kurjaa, että viinerit vaan lohduttaa?

• Sama vika, sillä erotuksella, että huolehdin ulkonäöstäni.

Taviksia riittäisi joka päivälle, mutta ei kelpaa. Naisen pitää olla nuori ja nätti ja aloitekykyinen.

• älä.leveile

Sää mitään naisia saa......

• mistä_tiedät
        älä.leveile kirjoitti:

Sää mitään naisia saa......

Mistä sinä tiedät

• hauta.pelastaa

Ikuisesti puutteessa elävien houreita.

• hienoahienoa

Trolli tämä on selvästi.

• n32v

Säälittävä tapaus olet....

• laatuva

Ei laatutietoisuus ole säälittävää. Päinvastoin.

• aikapinnallista
        laatuva kirjoitti:

Ei laatutietoisuus ole säälittävää. Päinvastoin.

Liittyykö laatu vain ulkonäköön?

• ulkonäkö.on.tärkeää
        aikapinnallista kirjoitti:

Liittyykö laatu vain ulkonäköön?

Naisen tapauksessa kyllä

• revisiitä

Minä pääsin ysillä puikottamaan luokan kauneinta tyttöä

• paskat.saa

Taisit olla koulukiusaaja ja paska

• totuustämä
        paskat.saa kirjoitti:

Taisit olla koulukiusaaja ja paska

Kunnolliset pojat ei saa tuon ikäisenä -ikinä. Erilaiset nuorisorikolliset ja muut pikku-paskat saa.

• hienoahienoa
        totuustämä kirjoitti:

Kunnolliset pojat ei saa tuon ikäisenä -ikinä. Erilaiset nuorisorikolliset ja muut pikku-paskat saa.

Mäkin muistan yläasteella kun kaikki kusipäät saivat pillua ja kukaan muu ei. Sellaisia ne naiset ovat, eivät kehity mieshanteen suhteen yhtään yläasteen jälkeen. Naiset ovat jälkeenjääneitä henkisesti.

• Henkinenpuoliko
        hienoahienoa kirjoitti:

Mäkin muistan yläasteella kun kaikki kusipäät saivat pillua ja kukaan muu ei. Sellaisia ne naiset ovat, eivät kehity mieshanteen suhteen yhtään yläasteen jälkeen. Naiset ovat jälkeenjääneitä henkisesti.

Millainen kehari äitisi on?

• ala-arvoista
        Henkinenpuoliko kirjoitti:

Millainen kehari äitisi on?

Miksi herjaat toisen äitiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe