huruksz
Vapaa kuvaus
Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.
Aloituksia
84
Kommenttia
5500
Kun aika on rytmisten riimienkin
"Voi niin monet sydämet yhdessä sykkivät rinnat hehkuvat helliä tunteita huokuvat. Kun Kevät kunnolla kaikille koittaa9978Kun aika on koittavaa
Istun tässä tieto-koneeni näytön edessä. Silmieni edessä on Sukkia. Minulla on nyt kaksi paria uutta Merino-Villa-Sukkaa2376Fiksujen aloituksien puute
Ei kai vain ole niin, että me aikuiset olemme alkaneet kuolla yhä nopeammin. Ja lapset alkaneet luulla itsestään enemmän2375Päätinpä tehdä Provokaation
Vähemmän vakava-mielisesti tosin. Monethan tietävät minun kannattavan Perus-Suomalaisia. Vaikka jäsen en olekaan. Toisin2274Kansalaiset!...Medbärare!
Olemme nyt vuoden aikana tajunneet Lääkäri-Piireissä että. Nyt kohtaamamme Virus ei ole hallinnassamme. Eikä taida koska773Kun aika on riimien mystistenkin
"Yön pimeydessä liikkui outo ääni Kaarnan pinnalta toiseen se kulki se ääni. Tuulelta kuulosti vaan tyyni oli ilma kuit10172Mielikuvitus-maailma, jännitys-Elokuvan Synopsis.
Ja niin syntyi ajatus. Ajatus laajeni, jakaen sisintään laajalti samoille piireille. Ihmisiä on liikaa. Aivan liian palj3471Sähkö-Autoilun ihanuus
Melkein kaikkihan me tiedämme mikä ero on moottoreissa. Sähkö-Moottoreissa Hiili-Harjat hinkkaavat Käämejä puolelta ja s865Kurjuuden kirjailijat, Pielavedeltäkin.
Mitäs jos minä kirjoittaisin tämän-nimisen kirjan? :) Korpikirjailija Ilmarin perintö. Kaikuja Urjalasta. Lassi istah1661"Rakkauslaulut sisältävät piiloviestin elämästä"
Mistähän YLE on keksinyt tämän nimen vero-ohjelmalleen? Ettei vaan... Minä kun niin monta vuotta olen.. H.559"Miksi väestönkasvusta tuli ilmastokeskustelun tabu?"
Kirjoittaa YLE.fi Minua tuo asia on aina kiinnostanut. Olen siitä täällä myöäs jankuttanut. Olisi kiva jos tekin jankutt4158Miksi en ole niin haluttu
Yritykset ottavat vastuuta samoin kuin kansalaisetkin. Tehdään heti, kun se on kannattavaa. Molemmilla on myös sama oike1857Luonnon Vetovoimainen tulevaisuus
"Ihmisen" aiheuttama muutos ei koskekaan pelkästään "vihreää" Luontoa. Joku paljon mahtavampi haluaa muuttaa Maallisia n1857Luonnon-mukainen Bio-Jäte
Olen jossain riimissäni pikkuisen paljastellutkin. Ruoka-Komeroni perällä oli paljon keltaisia Pahvi-rasioita. Yllättäen3057Kuinka tunnistatte Viha-Puheen?
Lapsuudestani alkaen, melkein ihan alusta-alkaen, oli käytössä sanonta "Haista V...." Toisinaan tunsin inhoa, kun joku s4857Todelliset tapahtumat Draturgisoituina
Viittaan tässä Nyky-Televisiomme ohjelmiin. Niin Viidakoissa, Kulta-Mailla, Tutureilla, Tohtoreilla , Klinikoilla, Himal456Onko millään mitään merkitystä, Jos...?
Taisipa olla aika, jolloin otimme Jessen kanssa taas vähän Puna-Viiniä. Suunittelimme Kuru-ketjua, minne tulevaisuuden V455Empä olisi uskonut
Pikku-hiljaa on alkanut kadota nuoruuteni ihanteita. Ja melkein jokainen kerta, rinnassani tunteet heilahtavat. Olenhan4955Kertokaa lasten lapsille lauluin
Näyttää siltä, että lapset ovat palstaltamme enimmäkseen kadonneet. Heillähän, kun ei Veteraaneja ihan aidosti ole. Kork6653Tuohan on kuin Afrikan Savannilla.
Elämän koulu ja opinto-ketju. Luonnon kannalta kaikki elävät ovat tuotanto-eläviä. Sitten on eläviä, jotka ovat ravinto-853