Vapaa kuvaus

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.

Aloituksia

84

Kommenttia

5500

1. Kun aika on rytmisten riimienkin

"Voi niin monet sydämet yhdessä sykkivät rinnat hehkuvat helliä tunteita huokuvat. Kun Kevät kunnolla kaikille koittaa
    Ikäryhmät
    99
    78
  2. Kun aika on koittavaa

Istun tässä tieto-koneeni näytön edessä. Silmieni edessä on Sukkia. Minulla on nyt kaksi paria uutta Merino-Villa-Sukkaa
    Ikäryhmät
    23
    76
  3. Fiksujen aloituksien puute

Ei kai vain ole niin, että me aikuiset olemme alkaneet kuolla yhä nopeammin. Ja lapset alkaneet luulla itsestään enemmän
    70 plus
    23
    75
  4. Päätinpä tehdä Provokaation

Vähemmän vakava-mielisesti tosin. Monethan tietävät minun kannattavan Perus-Suomalaisia. Vaikka jäsen en olekaan. Toisin
    70 plus
    22
    74
  5. Kansalaiset!...Medbärare!

Olemme nyt vuoden aikana tajunneet Lääkäri-Piireissä että. Nyt kohtaamamme Virus ei ole hallinnassamme. Eikä taida koska
    70 plus
    7
    73
  6. Kun aika on riimien mystistenkin

"Yön pimeydessä liikkui outo ääni Kaarnan pinnalta toiseen se kulki se ääni. Tuulelta kuulosti vaan tyyni oli ilma kuit
    70 plus
    101
    72
  7. Mielikuvitus-maailma, jännitys-Elokuvan Synopsis.

Ja niin syntyi ajatus. Ajatus laajeni, jakaen sisintään laajalti samoille piireille. Ihmisiä on liikaa. Aivan liian palj
    70 plus
    34
    71
  8. Sähkö-Autoilun ihanuus

Melkein kaikkihan me tiedämme mikä ero on moottoreissa. Sähkö-Moottoreissa Hiili-Harjat hinkkaavat Käämejä puolelta ja s
    70 plus
    8
    65
  9. Kurjuuden kirjailijat, Pielavedeltäkin.

Mitäs jos minä kirjoittaisin tämän-nimisen kirjan? :) Korpikirjailija Ilmarin perintö. Kaikuja Urjalasta. Lassi istah
    70 plus
    16
    61
  10. "Rakkauslaulut sisältävät piiloviestin elämästä"

Mistähän YLE on keksinyt tämän nimen vero-ohjelmalleen? Ettei vaan... Minä kun niin monta vuotta olen.. H.
    70 plus
    5
    59
  11. "Miksi väestönkasvusta tuli ilmastokeskustelun tabu?"

Kirjoittaa YLE.fi Minua tuo asia on aina kiinnostanut. Olen siitä täällä myöäs jankuttanut. Olisi kiva jos tekin jankutt
    70 plus
    41
    58
  12. Miksi en ole niin haluttu

Yritykset ottavat vastuuta samoin kuin kansalaisetkin. Tehdään heti, kun se on kannattavaa. Molemmilla on myös sama oike
    70 plus
    18
    57
  13. Luonnon Vetovoimainen tulevaisuus

"Ihmisen" aiheuttama muutos ei koskekaan pelkästään "vihreää" Luontoa. Joku paljon mahtavampi haluaa muuttaa Maallisia n
    70 plus
    18
    57
  14. Luonnon-mukainen Bio-Jäte

Olen jossain riimissäni pikkuisen paljastellutkin. Ruoka-Komeroni perällä oli paljon keltaisia Pahvi-rasioita. Yllättäen
    70 plus
    30
    57
  15. Kuinka tunnistatte Viha-Puheen?

Lapsuudestani alkaen, melkein ihan alusta-alkaen, oli käytössä sanonta "Haista V...." Toisinaan tunsin inhoa, kun joku s
    70 plus
    48
    57
  16. Todelliset tapahtumat Draturgisoituina

Viittaan tässä Nyky-Televisiomme ohjelmiin. Niin Viidakoissa, Kulta-Mailla, Tutureilla, Tohtoreilla , Klinikoilla, Himal
    70 plus
    4
    56
  17. Onko millään mitään merkitystä, Jos...?

Taisipa olla aika, jolloin otimme Jessen kanssa taas vähän Puna-Viiniä. Suunittelimme Kuru-ketjua, minne tulevaisuuden V
    70 plus
    4
    55
  18. Empä olisi uskonut

Pikku-hiljaa on alkanut kadota nuoruuteni ihanteita. Ja melkein jokainen kerta, rinnassani tunteet heilahtavat. Olenhan
    70 plus
    49
    55
  19. Kertokaa lasten lapsille lauluin

Näyttää siltä, että lapset ovat palstaltamme enimmäkseen kadonneet. Heillähän, kun ei Veteraaneja ihan aidosti ole. Kork
    70 plus
    66
    53
  20. Tuohan on kuin Afrikan Savannilla.

Elämän koulu ja opinto-ketju. Luonnon kannalta kaikki elävät ovat tuotanto-eläviä. Sitten on eläviä, jotka ovat ravinto-
    70 plus
    8
    53