Vapaa kuvaus

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.

Aloituksia

84

Kommenttia

5500

  1. Kun aika on riimien mystistenkin

    "Yön pimeydessä liikkui outo ääni Kaarnan pinnalta toiseen se kulki se ääni. Tuulelta kuulosti vaan tyyni oli ilma kuit
    70 plus
    101
    63
  2. Kun aika on koittavaa

    Istun tässä tieto-koneeni näytön edessä. Silmieni edessä on Sukkia. Minulla on nyt kaksi paria uutta Merino-Villa-Sukkaa
    Ikäryhmät
    23
    61
  3. Lohdutuksen sanat ikä-ihmisille.

    Kaikkihan me kuolemme. Joskus. Sairaudet ovat sitä helppoa Kauraa. Ikä selittää asiasta paljon. Nuoruus ei auta asiassa
    70 plus
    19
    61
  4. Mielikuvitus-maailma, jännitys-Elokuvan Synopsis.

    Ja niin syntyi ajatus. Ajatus laajeni, jakaen sisintään laajalti samoille piireille. Ihmisiä on liikaa. Aivan liian palj
    70 plus
    34
    54
  5. Kansalaiset!...Medbärare!

    Olemme nyt vuoden aikana tajunneet Lääkäri-Piireissä että. Nyt kohtaamamme Virus ei ole hallinnassamme. Eikä taida koska
    70 plus
    7
    52
  6. Sähkö-Autoilun ihanuus

    Melkein kaikkihan me tiedämme mikä ero on moottoreissa. Sähkö-Moottoreissa Hiili-Harjat hinkkaavat Käämejä puolelta ja s
    70 plus
    8
    51
  7. "Miksi väestönkasvusta tuli ilmastokeskustelun tabu?"

    Kirjoittaa YLE.fi Minua tuo asia on aina kiinnostanut. Olen siitä täällä myöäs jankuttanut. Olisi kiva jos tekin jankutt
    70 plus
    41
    50
  8. "Rakkauslaulut sisältävät piiloviestin elämästä"

    Mistähän YLE on keksinyt tämän nimen vero-ohjelmalleen? Ettei vaan... Minä kun niin monta vuotta olen.. H.
    70 plus
    5
    49
  9. Luonnon-mukainen Bio-Jäte

    Olen jossain riimissäni pikkuisen paljastellutkin. Ruoka-Komeroni perällä oli paljon keltaisia Pahvi-rasioita. Yllättäen
    70 plus
    30
    47
  10. Onko millään mitään merkitystä, Jos...?

    Taisipa olla aika, jolloin otimme Jessen kanssa taas vähän Puna-Viiniä. Suunittelimme Kuru-ketjua, minne tulevaisuuden V
    70 plus
    4
    45
  11. Luonnon Vetovoimainen tulevaisuus

    "Ihmisen" aiheuttama muutos ei koskekaan pelkästään "vihreää" Luontoa. Joku paljon mahtavampi haluaa muuttaa Maallisia n
    70 plus
    18
    45
  12. Empä olisi uskonut

    Pikku-hiljaa on alkanut kadota nuoruuteni ihanteita. Ja melkein jokainen kerta, rinnassani tunteet heilahtavat. Olenhan
    70 plus
    49
    44
  13. Kurjuuden kirjailijat, Pielavedeltäkin.

    Mitäs jos minä kirjoittaisin tämän-nimisen kirjan? :) Korpikirjailija Ilmarin perintö. Kaikuja Urjalasta. Lassi istah
    70 plus
    16
    44
  14. Miksi en ole niin haluttu

    Yritykset ottavat vastuuta samoin kuin kansalaisetkin. Tehdään heti, kun se on kannattavaa. Molemmilla on myös sama oike
    70 plus
    18
    43
  15. Todelliset tapahtumat Draturgisoituina

    Viittaan tässä Nyky-Televisiomme ohjelmiin. Niin Viidakoissa, Kulta-Mailla, Tutureilla, Tohtoreilla , Klinikoilla, Himal
    70 plus
    4
    43
  16. Kertokaa lasten lapsille lauluin

    Näyttää siltä, että lapset ovat palstaltamme enimmäkseen kadonneet. Heillähän, kun ei Veteraaneja ihan aidosti ole. Kork
    70 plus
    66
    43
  17. Suomi, Akun tehdas

    Nyt, kun on alettu pikku-hiljaa ymmärtämään. Kuinka tärkeää valtiolle on alkaa kaivella omia kupeitaan. Ansaitsemaan rah
    70 plus
    28
    41
  18. Kuinka tunnistatte Viha-Puheen?

    Lapsuudestani alkaen, melkein ihan alusta-alkaen, oli käytössä sanonta "Haista V...." Toisinaan tunsin inhoa, kun joku s
    70 plus
    48
    40
  19. Sytkäri on aina hyvästä

    Jytky jytkähti Nytky nytkähti - Me olemme nyt tilanteessa Nyt-Kun. Minä käytän mieluummin sanaa Nytky. Tuo sana näyttäis
    70 plus
    5
    39
  20. Päätinpä tehdä Provokaation

    Vähemmän vakava-mielisesti tosin. Monethan tietävät minun kannattavan Perus-Suomalaisia. Vaikka jäsen en olekaan. Toisin
    70 plus
    22
    39