Vapaa kuvaus

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.

Aloituksia

84

Kommenttia

5500

1. Kuinka tunnistatte Viha-Puheen?

Lapsuudestani alkaen, melkein ihan alusta-alkaen, oli käytössä sanonta "Haista V...." Toisinaan tunsin inhoa, kun joku s
    70 plus
    48
    73
  2. Luonnon-mukainen Bio-Jäte

Olen jossain riimissäni pikkuisen paljastellutkin. Ruoka-Komeroni perällä oli paljon keltaisia Pahvi-rasioita. Yllättäen
    70 plus
    30
    70
  3. Seksuaalivammaisuus kirkossa

Vanha kaverini Jesse varoitti siitä. Ja siksi en voi enää kannattaa Kirkkoamme. Enkä sen nykyisiä tavotteita. Mutta Jess
    70 plus
    19
    70
  4. "Rakkauslaulut sisältävät piiloviestin elämästä"

Mistähän YLE on keksinyt tämän nimen vero-ohjelmalleen? Ettei vaan... Minä kun niin monta vuotta olen.. H.
    70 plus
    5
    68
  5. Jankuttamattomien kirjallisuutta

Aloituksen ideana on etsiä toisilta lukijoilta vastauksia omiin aprikointeihinsa. Ei siis kehuta ketään. Riittää kun san
    70 plus
    46
    66
  6. "Miksi väestönkasvusta tuli ilmastokeskustelun tabu?"

Kirjoittaa YLE.fi Minua tuo asia on aina kiinnostanut. Olen siitä täällä myöäs jankuttanut. Olisi kiva jos tekin jankutt
    70 plus
    41
    66
  7. Kertokaa lasten lapsille lauluin

Näyttää siltä, että lapset ovat palstaltamme enimmäkseen kadonneet. Heillähän, kun ei Veteraaneja ihan aidosti ole. Kork
    70 plus
    66
    63
  8. Tuohan on kuin Afrikan Savannilla.

Elämän koulu ja opinto-ketju. Luonnon kannalta kaikki elävät ovat tuotanto-eläviä. Sitten on eläviä, jotka ovat ravinto-
    70 plus
    8
    62
  9. Suomi, Akun tehdas

Nyt, kun on alettu pikku-hiljaa ymmärtämään. Kuinka tärkeää valtiolle on alkaa kaivella omia kupeitaan. Ansaitsemaan rah
    70 plus
    28
    61
  10. Väli-kysymys persuille

Miten lapsenne suhtautuvat velkaiseen tulevaisuuteensa? Mitä/ketä kohtaan uskotte heidän kiukuttelevan. Uskotteko heidät
    70 plus
    42
    51
  11. Sanoittaja Suomen ja Suomalaisen sielulle

Esi-merkkinä jonkun verran myös minulle. Tärkeintä taitaa kuitenkin olla se että. Niin monelle oli tunteitten tulkki. Va
    70 plus
    24
    48
  12. Luonnon-Luoma on itsestään selvää

Vai onko? Tämän aloituksen tarkoitus on jossain määrin uskonnollinen. Tosin vain minun uskoani. - Ihmisen Logiikan mukai
    70 plus
    2
    48
  13. Mätää Omenaa

Kirjoitetaampa kuvitelma. Virus tuli tyttö-lapsi-hallituksellemme onnen-potkuna. Tyttöjen kesken alkoi kuumasti kuhista.
    70 plus
    18
    47
  14. Fenno-Scandian kuolema

Norja ehdottaa syvää yhteistyötä Ruotsin kanssa. "Teillä on tehtaat, meillä on rahaa." - Suomessa ennustetaan maamme vaj
    Ikäryhmät
    27
    45
  15. Dempalon toivon toivomus

Voidaan tietysti kuvitella että tein aloituksen tukeakseni Demeteriä ja Palomaa. Pyh! Minä tyttösille :):) Enintään hali
    Ikäryhmät
    15
    43
  16. Tyttö-lasten Tilipäivä

Yle alkaa jakaa Veroja typeryksille, jotka ovat kouluttautuneet väärin. Bepanthen sen kun valuttuu silmä-ripsistä. Maske
    70 plus
    10
    41
  17. Voisikohan se olla niin

Että minä olen ainoa 60-luvun Hippi tällä palstalla? Ainoa, jota kiinnostaa mitä ja miten lapset musiikkinsa kokevat. Ol
    70 plus
    78
    40
  18. Koronaarinen Tärkeysjärjestys

Elämiä joita ei tarvitse nyt tukea: Taiteet Musiikki Teatteri Näyttelijä, ohjaaja, elokuva jne. Humanistiset aiheet/opis
    70 plus
    23
    40
  19. Mikä voisi olla

70 ihmisen mieluisin aloitus? 60 on jo mennyt. 50 on jo mennyt. Etc. - Voisiko se olla: On mukavaa auttaa, kun osaa j
    70 plus
    55
    40
  20. Muistuttaisin hiukkasen

Jos ihminen tekee työnsä vero-rahoilla. Ei hän maksa veroja. Hän ainoastaan siirtää veroja taskusta toiseen. Aidosti ver
    70 plus
    46
    36