Vapaa kuvaus

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.

Aloituksia

84

Kommenttia

5500

  1. Fiksujen aloituksien puute

    Ei kai vain ole niin, että me aikuiset olemme alkaneet kuolla yhä nopeammin. Ja lapset alkaneet luulla itsestään enemmän
    70 plus
    23
    38
  2. Kun aika on riimien rauhallisten

    "Istahdin viereesi Hameesi helmaa siirtäen ei tuullut yhtään ei väähääkään puuskaillen. Laskit kädellein kätesi hymyill
    70 plus
    96
    37
  3. Olympialaisten katselmus

    Se on sitten Kalle. Hieno homma mutta. Voitossa on mukana historiaa. Isä ja Poika. Suomi, Rallin synty. Kaikkien aikojen
    70 plus
    3
    37
  4. Työ ja sen merkitys

    Onhan selvää. Jos lapsi opiskelee hyvin. Menee töihin yritykseen, joka tuo rahaa Suomeen. On erityisen kelvollinen koti-
    70 plus
    36
    33
  5. Väli-kysymys persuille

    Miten lapsenne suhtautuvat velkaiseen tulevaisuuteensa? Mitä/ketä kohtaan uskotte heidän kiukuttelevan. Uskotteko heidät
    70 plus
    42
    32
  6. Mätää Omenaa

    Kirjoitetaampa kuvitelma. Virus tuli tyttö-lapsi-hallituksellemme onnen-potkuna. Tyttöjen kesken alkoi kuumasti kuhista.
    70 plus
    18
    31
  7. Tuohan on kuin Afrikan Savannilla.

    Elämän koulu ja opinto-ketju. Luonnon kannalta kaikki elävät ovat tuotanto-eläviä. Sitten on eläviä, jotka ovat ravinto-
    70 plus
    8
    29
  8. Jankuttamattomien kirjallisuutta

    Aloituksen ideana on etsiä toisilta lukijoilta vastauksia omiin aprikointeihinsa. Ei siis kehuta ketään. Riittää kun san
    70 plus
    46
    29
  9. Koronaarinen Tärkeysjärjestys

    Elämiä joita ei tarvitse nyt tukea: Taiteet Musiikki Teatteri Näyttelijä, ohjaaja, elokuva jne. Humanistiset aiheet/opis
    70 plus
    23
    29
  10. Sanoittaja Suomen ja Suomalaisen sielulle

    Esi-merkkinä jonkun verran myös minulle. Tärkeintä taitaa kuitenkin olla se että. Niin monelle oli tunteitten tulkki. Va
    70 plus
    24
    27
  11. Koronavilkun kansalaisuus

    Kotimainen F-Secure ei ole asiassa mukana. Tekijöinä ovat epä-määräiset tahot, joihin minä en luota. Eli minä en lataa k
    70 plus
    53
    26
  12. Luonnon-Luoma on itsestään selvää

    Vai onko? Tämän aloituksen tarkoitus on jossain määrin uskonnollinen. Tosin vain minun uskoani. - Ihmisen Logiikan mukai
    70 plus
    2
    26
  13. Mikä on Butaanin Bulvaani?

    Jos ongelma on mahdoton niin. Mikä olisi hyvä inspiraatio huruksz:n riimeille? :) Mieluummin vakavasti. Ettei Kesä pääse
    70 plus
    7
    25
  14. Muistuttaisin hiukkasen

    Jos ihminen tekee työnsä vero-rahoilla. Ei hän maksa veroja. Hän ainoastaan siirtää veroja taskusta toiseen. Aidosti ver
    70 plus
    46
    25
  15. Fenno-Scandian kuolema

    Norja ehdottaa syvää yhteistyötä Ruotsin kanssa. "Teillä on tehtaat, meillä on rahaa." - Suomessa ennustetaan maamme vaj
    Ikäryhmät
    27
    25
  16. Voisikohan se olla niin

    Että minä olen ainoa 60-luvun Hippi tällä palstalla? Ainoa, jota kiinnostaa mitä ja miten lapset musiikkinsa kokevat. Ol
    70 plus
    78
    24
  17. hurukszin tallenteiden merkitys

    3000 kirjoittamiani tallenteita. (alkaen 14.06.2011) Jokaisessa 2-8 kommenttia. Eikä alussa tullut edes tallennettua. Eh
    70 plus
    28
    24
  18. Aikuisten leikkejä 2020

    Jos hiukankin nostaisi katsettaan. Saattaisi jotain uutta olo-huoneessaan tavoittaa. Netistä löytää jopa koulutusta lent
    70 plus
    1
    24
  19. Halveksunta, häpäiseminen ja tasa-arvo

    Milloinkahan lapset lopettavat erittäin aikuistuneitten halveksunnan ja häpäisemisen? Ja vapauttaa peli-automaatit vuoro
    70 plus
    31
    24
  20. Tyttö-lasten Tilipäivä

    Yle alkaa jakaa Veroja typeryksille, jotka ovat kouluttautuneet väärin. Bepanthen sen kun valuttuu silmä-ripsistä. Maske
    70 plus
    10
    23