huruksz

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.
Aloituksia
84
Kommenttia
5500
"Miksi väestönkasvusta tuli ilmastokeskustelun tabu?"
Kirjoittaa YLE.fi Minua tuo asia on aina kiinnostanut. Olen siitä täällä myöäs jankuttanut. Olisi kiva jos tekin jankutt4164"Rakkauslaulut sisältävät piiloviestin elämästä"
Mistähän YLE on keksinyt tämän nimen vero-ohjelmalleen? Ettei vaan... Minä kun niin monta vuotta olen.. H.563Tuohan on kuin Afrikan Savannilla.
Elämän koulu ja opinto-ketju. Luonnon kannalta kaikki elävät ovat tuotanto-eläviä. Sitten on eläviä, jotka ovat ravinto-861Koronavilkun kansalaisuus
Kotimainen F-Secure ei ole asiassa mukana. Tekijöinä ovat epä-määräiset tahot, joihin minä en luota. Eli minä en lataa k5360Kertokaa lasten lapsille lauluin
Näyttää siltä, että lapset ovat palstaltamme enimmäkseen kadonneet. Heillähän, kun ei Veteraaneja ihan aidosti ole. Kork6659Kun aika on riimien rauhallisten
"Istahdin viereesi Hameesi helmaa siirtäen ei tuullut yhtään ei väähääkään puuskaillen. Laskit kädellein kätesi hymyill9657Suomi, Akun tehdas
Nyt, kun on alettu pikku-hiljaa ymmärtämään. Kuinka tärkeää valtiolle on alkaa kaivella omia kupeitaan. Ansaitsemaan rah2855Seksuaalivammaisuus kirkossa
Vanha kaverini Jesse varoitti siitä. Ja siksi en voi enää kannattaa Kirkkoamme. Enkä sen nykyisiä tavotteita. Mutta Jess1953Jankuttamattomien kirjallisuutta
Aloituksen ideana on etsiä toisilta lukijoilta vastauksia omiin aprikointeihinsa. Ei siis kehuta ketään. Riittää kun san4652Väli-kysymys persuille
Miten lapsenne suhtautuvat velkaiseen tulevaisuuteensa? Mitä/ketä kohtaan uskotte heidän kiukuttelevan. Uskotteko heidät4249Sanoittaja Suomen ja Suomalaisen sielulle
Esi-merkkinä jonkun verran myös minulle. Tärkeintä taitaa kuitenkin olla se että. Niin monelle oli tunteitten tulkki. Va2446Luonnon-Luoma on itsestään selvää
Vai onko? Tämän aloituksen tarkoitus on jossain määrin uskonnollinen. Tosin vain minun uskoani. - Ihmisen Logiikan mukai246Fenno-Scandian kuolema
Norja ehdottaa syvää yhteistyötä Ruotsin kanssa. "Teillä on tehtaat, meillä on rahaa." - Suomessa ennustetaan maamme vaj2744Mätää Omenaa
Kirjoitetaampa kuvitelma. Virus tuli tyttö-lapsi-hallituksellemme onnen-potkuna. Tyttöjen kesken alkoi kuumasti kuhista.1844Dempalon toivon toivomus
Voidaan tietysti kuvitella että tein aloituksen tukeakseni Demeteriä ja Palomaa. Pyh! Minä tyttösille :):) Enintään hali1542Mikä voisi olla
70 ihmisen mieluisin aloitus? 60 on jo mennyt. 50 on jo mennyt. Etc. - Voisiko se olla: On mukavaa auttaa, kun osaa j5539Koronaarinen Tärkeysjärjestys
Elämiä joita ei tarvitse nyt tukea: Taiteet Musiikki Teatteri Näyttelijä, ohjaaja, elokuva jne. Humanistiset aiheet/opis2339Voisikohan se olla niin
Että minä olen ainoa 60-luvun Hippi tällä palstalla? Ainoa, jota kiinnostaa mitä ja miten lapset musiikkinsa kokevat. Ol7838Tyttö-lasten Tilipäivä
Yle alkaa jakaa Veroja typeryksille, jotka ovat kouluttautuneet väärin. Bepanthen sen kun valuttuu silmä-ripsistä. Maske1038hurukszin tallenteiden merkitys
3000 kirjoittamiani tallenteita. (alkaen 14.06.2011) Jokaisessa 2-8 kommenttia. Eikä alussa tullut edes tallennettua. Eh2835