Tipsukka2
Vähän yli viisikymppinen . Tykkään pukeutua ihaniin asuihin. Mekot, huivit, essut, hameet ym ovat ihania. Vanhempaa seuraa vaikka kirjoittelemaan...
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 141 kommenttia
- Laita viestiä. Kik on huivijamekko
- Ihana aihe
- Ihanaa!
- Mä tykkään olla ihanissa asuissa. Mekot, huivit,hameet ym on ihania
- Laita viestiä. Kik on huivijamekko
- Kyllä vaan täällä on. Olisi ihanaa olla jonkun orja tai piika ihanissa asuissa
- Ihanaa
- Ihania juttuja. Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Kik sovellus on ja löytää nimellä huivijamekko jos haluat jutella tai fantasioida...
- Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Kik -sovelluksesta löytää nimeltä huivijamekko. Sukkikset kuuluu asiaan oih.
- Kuulostaa kivalta. Laita kik -viesti.
- Ihanaa!
- Kik: huivijamekko. Laita viesti
- Moi missä oot? Mun kik on huovijamekko
- Olisi ihanaa olla orjasi tai kodinhoitaja tai tyttövauvana ihanissa asuissa. Kik: huivijamekko. Myös etätarinointi ihanaa...
- Mun kik on huivijamekko. Kertoo aika paljon mistä tykkään.
- Kuulostaa ihanalta!
- Heippa! Olisi ihanaa olla jonkun sissy, orja,piika,taloudenhoitaja tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista,mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Voit jutella kanssani kik -sovelluksessa. Kik-nimeni on huivijamekko.
- Unohtui vielä että jos tykkäät jutella niin kik-nimeni on huivijamekko.
- Olisi todellakin ihanaa jutella jonkun kanssa joka tykkää samanlaisista jutuista. Itse tykkään ihanista asuista. Olisi ihanaa olla jonkun piika tai orja tai vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Rakastan hameita, mekkoja, essuja ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olen melkoisen alistuva ja Varsinais-Suomessa. Nettikiva olisi myös ihanaa...
- Moi en saanut. Kik-nimeni on huivijamekko. Mikä sinun on? Voin laittaa sinulle...