Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ädky
profiilit
Ädky
Ädky
Vapaa kuvaus
Ollaan jo ikämiehiä, oletko ymmärtänyt! IKÄMIEHIÄ!:
Aloituksia
3
Kommenttia
62
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
https://www.youtube.com/watch?v=gX1xVRXdNvM&t
pojat+oijat
06.02.2020 17:24
https://www.youtube.com/watch?v=ZGTLu8q8ydg
niih,+lapseni,+sinä
06.02.2020 17:21
https://www.youtube.com/watch?v=LEoQSZmdoGY
Ädky,+kuittaa!!11
06.02.2020 17:20
Ottopojat,+toimii+aina,+ja+teekkarilaulut,+vaikka+,en+ole+teekkari
https://www.youtube.com/watch?v=nyrjvrT2F-s
06.02.2020 17:18
https://www.youtube.com/watch?v=sClWJ27FD7Q
tititiii
06.02.2020 17:16
Irto,karkit+on+pahaks+haNpaille.+Söisit,+sinäkiin+Sisuja,+ne+on+Tupakoijille,+laulajikle+ja+puhujille.
01.02.2020 23:02
Sillon,+kun+minä,+pojan,+mualimaan+päästin,+Hilman+kautta+päästin.+Kaivinkone+kuski,+sai+palkkaa,+sai+40mk+tunti,+sillä+lainaa+makselin,+konelainaa,+talolainaa,+ja+perheen,+elätin,+piste.
Ei+ollu+helppoa,+ei.+Kone+maksettua+sain,+viidessä+vuodessa,+talo+meni+monjta+vuotta,+meni.
01.02.2020 13:17
Mittee+tässä,+ikänaisia,+kahtelen,+Hesarista,+kahtelen.
Hilima+on+kaapalla,+niin+uunia,+lämmittelen.
Valm,et+on+roikassa,+lumitöitä,+jos+tekis,+ja+kaljaa,+vois+juoda,+en+juo+selvinpäin,+nääs.
Pojan,+poika+käymässä,+juo+limpskaa,+ja+kaljaa.
Valmetilla,+pihan+meinasin,+lingota+meinasin.+
Hilima+pääsää+pihhaan+sitten.+Saab+niin+huono,+hangessa,+huonbo+kulkemaan.
Perseestä,+ompi,+kosketusnäytöt,+nämä.+
Ei+sitä+ennenekää+Saloran+kuvaputkea,+perkele,+rävelletty,+Arvi+Lind,+suuttunu+olis.+Saatana!
01.02.2020 13:14
hau,+hau+,hau,+koiria,+himskatti,+ei+kissa.
16.01.2020 22:24
SIllon,+1950,1960+luvuilla,+hiihdin,+kilpaa+hiihdin.
Mitali+tuli,+oli+keltainen,+melkein+kultainen,+pahvia,+perkele.
Ammattikoulun+hiihtoja+hiihdin,+suksilla+hiihdin.
Sukset+oli+puuta,+ei+pahvia,+niinkun+mitali,+perkele.
Kesällä+lentopalloa,+montussa+pelattiin,+paljon+pelattiin,+ei+ollu+hiekkaa,+oli+vaan+louhetta,+perkele.+Pallo+puhkes,+perkele,+jos+maahan+osu.
Ei+ollu+helppoa,+ei,+hiekkalaatikossa+oli,+kivi+yks,+oli.
Kaaranalavoi+uitettiin,+joessa,+uitettiin.
Silloin,+polkupyörän+rakensin,+pyöriä+löysin,+ja+rungon,+ketjut,+linaja+autolla,+kävin,+kirkonkylältä+kävin+hakemassa.+Pyörät+runkoon+kasasin,+ja+ketjut,+ja+eikun+ilmaa+pyölrän,+pyöriin.+Kirkolle+mennessä,+pyöär,+puhkesi,+piti+seuraavan+kuun+viikko++rahalla,+uusi,+pyöränsisus+kumi,+ostaa.
Sitten+pyörällä,+yöjuoksuille,+pyörällä+polettiin,+hameen+alle,+pyörällä+kurkittiin.
Uimarannalla,+pyörällä,+mustalainen+vei,+juostiin+Kaken+kanssa,+manne+kii,+ja+pistettiin+manne,+järveen,+laiturilta,+järveen.
Manne,+ei+osannu+uija,+uppos,+perkele.+Piti+kiskoa,+rantaan,+lähti+karkuun.+
Ennen+pyörässä+ei+ollu,+jalkaa,+nyt,+ei+oo+pojilla+ja+nuornamiehillä,+jalkoja,+perkele,+mopolla+mennään,+ja+autolla,+pöksyt+lököttää+ja+nilkat,+paleltuu.+
Ennen,+ei+tietä,+hiekotettu,+nyt,+joka+päivä,+raktori,+hiekkaa+ja+sepeliä,+kylvää,+paljon.
Ennen+se+oli,+Valmet,+nyt+se+on+muovia.
16.01.2020 22:21
Kuuleppas+sinä,+minä,+aloitin+yrittäjänä,+yhdellä+kuorma+autolla,+1962,+ja+menin+naimisiin,+silloin+,1964.+Oli+pikku+Jussia,+oli+Vanja,+Åkerman+H12+tuli+sitte+1988,+eläkkeelle,+jäin+20+vuotta+sitten.
Åkerman+seisoo,+saunan+takana+seisoo.+Kesällä+ajoin,+ja+kaivoi,+toimii+yhä,+23tonnia,+ruotsalaista,+rautaa,+ruotsista.
Ei+se,+vEnäjältäkään,+tule.+Sais+tuo+Putin,+hypätä,+ja+suohon+painua,+saatana.
Siellä,+yhä+leikitään+maamrakennus,puolella.+
Alkoholi,+en+enää+juo,+lääkityksen+kanssa+en+juo.+Enkä+ennen+edes+selvinpäinkään+junu.
Nyt,+eläkkeella,+Suomi24+opettelin,+pojan,+pojan+kanssa+opettelin,+sekä+juutupe.
Siellä,+poika+teki+tunnukset,+pystyy+tallentamaan+liikkuvat+kuvat,+ja+katsomaan,+uudelleen.
Vanhoja,+koneita+ja+vilmejä.+
Ensimmäinen+atk+kone,+tuli+toimistolle,+1993.+Oli+hieno.+Netti+,t+uli+1997,+lankapuhelimella,sai+palkat+maksaa+pankkiin.
Ei+tarvinnu,+jakaa+seteleitä+ja+rajoha,+pussissa,+jakaa,+paperipussissa.
Ennen+oli+ennen,+nyt+on+eilen,+mutta+ei+huomenna,+huomenna+on+tänään.
ps.+Åkerman+kuvassa.
16.01.2020 22:10
tapojärvi,+tulloo+2022+tilalle...
16.01.2020 21:20
vanahus,+miekiin+olen,+mutta+mutta,+linkistä+otsikon+pääsee+sinne,+ja+siellä+on,+tietoja.
https://turakointi.dy.fi/
16.01.2020 21:18
Mie+en+oo,+pullukka,+mutta+en+mie+naine+ole,+olen+mies,+mutta+en+pullukka,+olen+laiha.
Laiha+sopii+paremmi,+ovesta,+sopii.
16.01.2020 21:08
Terapiassa,+en+oo+käynä,+enkä+käy.+Pitse,+perkele.
Oma+tasoteoriani+perustuu+lattiatasooon,++jos,+se+ei+ole+suorassa,+laminaatit+pomppii,+ja+se+ei+perkele,+ei+ole+hyvä.+
Sinkut,+loitollako,+minäkin+olen+parisuhteessa+elävä,+sinkku,+kuitenkin.+Naimisiin+mentiin+1964.
Ei+yökötä,+edes,+lehmän+biokaasut.+Niillä+tosin+Saab+ei+kulje,+mutta,++paska+lentää!
12.01.2020 10:58
Terapiassa,+en+oo+käynä,+enkä+käy.+Pitse,+perkele.
Oma+tasoteoriani+perustuu+lattiatasooon,++jos,+se+ei+ole+suorassa,+laminaatit+pomppii,+ja+se+ei+perkele,+ei+ole+hyvä.+
Sinkut,+loitollako,+minäkin+olen+parisuhteessa+elävä,+sinkku,+kuitenkin.+Naimisiin+mentiin+1964.
Ei+yökötä,+edes,+lehmän+biokaasut.+Niillä+tosin+Saab+ei+kulje,+mutta,++paska+lentää!
12.01.2020 10:57
Ei+turpoilla,+ei.+Meikäläisen+Saab+96nen+on+vielä+kaksitahti,+tahti+on.
Ei+tubroa,+hyvä+niin,+eikä+herkästi+särkyvää+lampa+anturia,++paskaa+sanon+minä
12.01.2020 10:53
Kirjoita+vähintään+kolme+merkkiä.
Laita,+siä,+minulle+kire.,
12.01.2020 00:01
Elä.+mummu+rakas,+palellu,+vaan+hae+paikallisesta+K-Naudasta,+ikkunatiivistettä,+se+P,+malli+on+parempaa+pieniin+akkunoihin,+kun+D,+malli.
Ei+enää+vedä,+sisällä,+eikä+sukissa,+ja+sähköä/öljyä/biokaasua/turvetta/pellettiä+säästyy.
Pellettipoltin,+tuo+ihmisen,+ja+koiran,+hieno+keksintö,+on+hieno.
Pellepolttimeen,+pellet+vaan+säkistä+tsuppiloon,+siten,+sähkövoimakone+ruuvia+ruuvaa,+ja+pelletti+menee+palamaan,+palamaan+menii,+ja+lämpö+tulee,+kovast+i+patterista+tulee.
12.01.2020 00:00
Ei+kuulu+mitää,+radiossa,+on+patterit+lopussa.
11.01.2020 23:55
3 / 4