Nainen Ei tarvitse miesta

Anonyymi

Yhtaan mihinkaan.

16

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarviiko sitten naisen.

      • Anonyymi

        Ei! Mielestani kumpikin voi hyvin ilman toisiaan!


    • Anonyymi

      Minä olen voinut hyvin koko aikuisen elämäni ilman miestä.
      Itse olen ostanut oman asuntoni.Itse olen ostanut oman autoni. Itse tienaan omat rahani ja itse niistä päätän.
      Mitään paitsi en ole jäänyt miehettömässä elämässäni.
      Pari kuukautta sitten tarvitsin putkimiestä ja sellaisen tilasin. Hän sattui siis olemaan mies, mutta minulle olisi ollut sama vaikka hän olisi ollut nainenkin, tai muun sukupuoinen kunhan työ tuli tehtyä. Siispä jos sellaista apua tarvitsen josta itse en selviä, tilaan apua. En miestä, vaan siis työn tekijän. Ihan sama tuleeko sieltä vaikka kirahvi kunhan asia tulee hoidetuksi.

      • Anonyymi

        Ihan autonko Ostia ja ihan yksin siis ilman Aruba?!??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan autonko Ostia ja ihan yksin siis ilman Aruba?!??!

        Anteeksi, meneeköhän tämä juna pohjoiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, meneeköhän tämä juna pohjoiseen?

        Ei vaan
        Etelaan!!

        Ja suomalaisseen tuyyliin bussinkuljettajissa on naiskiintio!


    • Anonyymi

      Eikä mieskään naista tarvitse. Naisista ei ole kuin vahinkoa miehille.

      • Anonyymi

        Sittenhän voimme kaikki olla ja elää omillamme. Vapauttava tieto, lopetetaan täällä vonkuminen .……..Ou jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän voimme kaikki olla ja elää omillamme. Vapauttava tieto, lopetetaan täällä vonkuminen .……..Ou jee

        Sanaa mielta.


    • Anonyymi

      Vain silloin kun joku duuni kaipaa järjen häivähdykse onnistuakseen miehentiedoille / taidoille on akuutti tarve . Joten avioliittoa ei noiden perusteella tarvitse sillä tarvehan on satunnainen .


      • Anonyymi

        Miksi sitten ulvotte, vongutte ja valitatte kun naiset eivät kiinnostu?
        Kauhea huuto ja ruikutus siitä että jännämiehet ja mamut vie naiset.Mitä väliä? Sehän on sitten heidän päänsärkynsä jos heille tulee sairas olotila, olkaa te onnellisia kun olette naisettomia!


    • Anonyymi

      Arvostan aloittajan näkemystä hänelle sopivaksi asiaksi.
      Olen tavannut muitakin naisia kenellä samansuuntaisia ajatuksia.
      Muutamien kanssa on tullut vietettyä intiimiä kanssakäymistä em. näkökulmasta huolimatta.
      Eipä tässä itselläkään niin suurta hinkua ole ryhtyä sen kummemmin minkäänlaiseen sitouttavaan parisuhteeseen. Maailma on miehiä ja naisia täynnä joissa valinnanvaraa riittää jos siltä tuntuu.
      Jos tuntuu siltä ettei kaipaa toisen sukupuolen läheisyyttä, hyvä niin.
      Ja jos kaipaa, on sekin hyvä, varsinkin niille toisen sukupuolen edustajille ketkä tuntevat samoin.

      Varsinainen parisuhde on sitten aivan eri asia.
      Vielä "tasa-arvoisessa" suomessakin on usein tilanne se että vain toinen osapuoli hoitaa parisuhteessa päävastuun eri asioissa.
      On se sitten kotiasiat, talous tai jokin muu mihin yhteiselämä johtaa.

      On koko ajan kasvava suuntaus siihen ettei perinteisiä parisuhteita muodostu vaan sen tilalle on lyhytkestoisia seksihetkiä eri kumppaneiden kanssa mitkä eivä johda sen kummemin mihinkään.
      Yhä useammalle se näyttää riittävän.

      • Anonyymi

        :p

        80% parisuhteista on pelkka kuiva itsetuhoinen vitsi.

        Elaintarhassa voi kayda mutta Elainten man Ei tarvitse osallistua. Ero siina etta Elain usein hyodyllinen ja luonnollinen ihminen taytta paskaa.


    • Anonyymi

      Mikä ongelma täällä on ihmisillä laittaa suomenkielinen näppäimistö päälle, niin sais edes ääkköset paikalleen? Vai eikö trollitehtaan koneisiin saa asentaa?

      • Anonyymi

        Miksi ihmees...eks sa osaa lukea huh


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe