Mielipidekysymys

Mistä musiikista pidätte?

Itselläni on yksi suosikki: Atte Panokoski Eroottinen luontopolku Kiteellä. c",)

27

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

youtube-linkki vaaditaan!

• Tuttu biisi. Olen kuullut aiemmin, mutta valitettavasti en osaa espanjaa, joten laulun sanat jää ymmärtämättä.

Seuraavassakin on espanjaa, mutta vain vähän ja olen laittanut mukaan lyriikan sanoineen.

https://www.youtube.com/watch?v=VKKkQwa0TLs

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Tuttu biisi. Olen kuullut aiemmin, mutta valitettavasti en osaa espanjaa, joten laulun sanat jää ymmärtämättä.

Seuraavassakin on espanjaa, mutta vain vähän ja olen laittanut mukaan lyriikan sanoineen.

https://www.youtube.com/watch?v=VKKkQwa0TLs

Englantia osaat.

https://youtu.be/eeExY2cSnD8

• viriviri kirjoitti:

Englantia osaat.

https://youtu.be/eeExY2cSnD8

Joo, englantia osaan. Oliko se sama laulu englanniksi laulettuna?

Suullisesta englannista minulla on "good" yliopistossa, joten en ole täysin vailla kielitaito. Täytyy tunnustaa, että monia lauluja en ymmärrä englanniksikaan ellen näe sanoja. Yleensä sanojen nähtyä ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää.

Mitäs sinne kuuluu? Itse sain tänään mahan ilmeisesti kipeäksi kaverin tarjoamasta ilmaisesta juustohampurilaisesta, sillä minulla maitolaktoosi-intoleranssi.

Joo, englantia osaan. Oliko se sama laulu englanniksi laulettuna?

Suullisesta englannista minulla on "good" yliopistossa, joten en ole täysin vailla kielitaito. Täytyy tunnustaa, että monia lauluja en ymmärrä englanniksikaan ellen näe sanoja. Yleensä sanojen nähtyä ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää.

Mitäs sinne kuuluu? Itse sain tänään mahan ilmeisesti kipeäksi kaverin tarjoamasta ilmaisesta juustohampurilaisesta, sillä minulla maitolaktoosi-intoleranssi.

Hyvä suullinen kuulostaa hyvältä. Auton keskuslukitus bränkkää, osa ovista ei aukea namikasta. Pitää mennä tutkimaan. Kelit muuttuu leudosta kylmään, ongelmia tulee.

• viriviri kirjoitti:

Hyvä suullinen kuulostaa hyvältä. Auton keskuslukitus bränkkää, osa ovista ei aukea namikasta. Pitää mennä tutkimaan. Kelit muuttuu leudosta kylmään, ongelmia tulee.

viriviri: "Hyvä suullinen kuulostaa hyvältä. Auton keskuslukitus bränkkää, osa ovista ei aukea namikasta. Pitää mennä tutkimaan. Kelit muuttuu leudosta kylmään, ongelmia tulee."

Otan osaa autovaikeuksiin. Onneksi itselläni ei ole autoa, jonka vikoja joutuis harmittelemaan. Viikonloppuna taas lämpenee reilusti, joten kylmävikoja ei pitäisi enää esiintyä?

viriviri: "Hyvä suullinen kuulostaa hyvältä. Auton keskuslukitus bränkkää, osa ovista ei aukea namikasta. Pitää mennä tutkimaan. Kelit muuttuu leudosta kylmään, ongelmia tulee."

Otan osaa autovaikeuksiin. Onneksi itselläni ei ole autoa, jonka vikoja joutuis harmittelemaan. Viikonloppuna taas lämpenee reilusti, joten kylmävikoja ei pitäisi enää esiintyä?

Kosteutta kertyy ja jäätyy. Kevättä kohti menossa, alkaa lukotkin toimia.

• Anonyymi

Diandra pahapoika: https://www.youtube.com/watch?v=gVVytJSwxAo
      Tai Joan Jett- hevimusiikit, tyttöjen ehdotelmia itselleni kyllä tuollaiset.

Mutta todellakin on aika hauska uusi harrastukseni, kun katson taivaalle tähtiä ja kaikkia kiiltäviä esineitä taivaalla: URSA:n kartasta aluksi katson että mitähän kohteita olisi nyt katseltavissa, maksimegalonin kolmirintaisia ilotyttöjä en ole vielä nähnyt enkä saturnuksen sinisiä militaristisia ihmisiä. Orionin vihreistä ihmiskauppiaista nyt puhumattakaan.

• Anonyymi

OMNI Metal.... nämä venäläisten jutut ovat nyt tällä hetkellä kiinnostavia kuunnella.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Mick ei ollu ajanu kainalokarvojaan!

• Anonyymi

Onkohan oikeastikin tuollaisia luontopolkuja?

• Anonyymi

Olis varmaan aikamoinen turistihoukutin. Ettei jopa suosion innoittamana rakennettaisi ihan puuhamaa aiheen ympärille.

• Menee niin fiiliksen mukaan, ei voi määrittää yksinkertaisesti.
      Esim. nurmikon leikkuun yhteydessä sopii Rammstein todella hyvin, kyllä saa korret kyytiä.
      Toisaalta laiskaan perjantai-iltaan tippuu hyvin vaikka JVG tai Die Antwoord.
      Launtaina saattaa hermoja kutittaa klassinen tai jos on läävän siivousta menossa voisi hommiin lisätä hupia vaikka Eläkeläisillä. Tai jos imuri alkaa taas temppuilemaan, niin sitten Panteraa tuutteihin.
      Jotain joo, kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

• Anonyymi
      • Anonyymi

P.S. Disse: siellä on myös maininta tennissukista tyylitajuun liittyen! ;) ;D

• Anonyymi

Nyt olen kuunnellut guns and rosesin juttuja näitä illusion 1 ja 2 levyjä, näissä on joitain hyviä.

• En tajua mitä toi sun hymiö meinaa..

• Ai soon pottunokkaprofiili.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3175
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe