Vapaa kuvaus

Rakkaat . . .

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLEJA --- etteivät enää lisää LIHOAISI - TURPOAISI - ja - PAISUISI . . .

SILLÄ . . .

PENSEITÄ KRISTITTYJÄ - ON - JO IHAN RIITTÄVÄSTI . . . ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

204

  1. Jarmolle+---+joka+on+SODASSA+---+Jumalaa+VASTAAN+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+18.3.2019+18:25Jarmolle+---+joka+on+SODASSA+---+Jumalaa+VASTAAN+.+.+..+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+28.8.2018+22:44jokutyyppivantaalta+kirjoitti:+Ei_TOTUUS_vaan_TROLLI,+helvetti,+pahin+trolli+mitä+täällä+varmaan+ikinä+on+ollu.+---+Kommentoi+---Jarmolle+---+joka+on+SODASSA+---+Jumalaa+VASTAAN+.+.+.Gipsy+Smith+sanoo+ytimekkäästi:"Tämä+julistus,+että+on+uskottava+tarvitsematta+tehdä+parannusta,+on+helvetistä+kotoisin+oleva+unijuoma,+joka+on+omiaan+nukuttamaan+omantunnon,+kun+se+huutaa+rauhaa+siellä,+missä+ei+ole+rauhaa.+Rauhaa,+vaikka+sydän+kapinoi!+Rauhaa+samalla+kuin+uhmataan+Jumalaa+ja+Hänen+lakejaan!+Rauhaa,+samalla+kuin+koetetaan+syöstä+Kaikkivaltias+pois+ikiaikojen+valtaistuimeltaan!+Ei+ystäväni,+ei+koskaan+voi+tulla+rauhaa,+ennen+kuin+vihollisuudet+Jumalaa+vastaan+on+lakkautettu,+niin+kauan+kuin+sodan+syitä+ei+ole+poistettu!+Ei+sinun+tarvitse+vaivata+aivojasi+rauhalla,+niin+kauan+kuin+elät+ja+viihdyt+vääryydessä.+Jumalan+valtakunta+alkaa+vanhurskaudella;+sitten+tulee+rauha.+Kun+ihminen+tulee+oikeaan+suhteeseen+Jumalaan,+niin+hänen+rauhansa+on+oleva+kuin+virta!Sanoma+Joosuan+kirjasta:+Jumala+ei+hyväksy+syntiä!.+.+.+Paavo+Järvinen+-+Ilman+parannusta+ei+ole+pelastustaJulkaistu+29.1.2016Gipsy+Smith+sanoo+ytimekkäästi:"Tämä+julistus,+että+on+uskottava+tarvitsematta+tehdä+parannusta,+on+helvetistä+kotoisin+oleva+unijuoma,+joka+on+omiaan+nukuttamaan+omantunnon,+kun+se+huutaa+rauhaa+siellä,+missä+ei+ole+rauhaa.+Rauhaa,+vaikka+sydän+kapinoi!+Rauhaa+samalla+kuin+uhmataan+Jumalaa+ja+Hänen+lakejaan!+Rauhaa,+samalla+kuin+koetetaan+syöstä+Kaikkivaltias+pois+ikiaikojen+valtaistuimeltaan!+Ei+ystäväni,+ei+koskaan+voi+tulla+rauhaa,+ennen+kuin+vihollisuudet+Jumalaa+vastaan+on+lakkautettu,+niin+kauan+kuin+sodan+syitä+ei+ole+poistettu!+Ei+sinun+tarvitse+vaivata+aivojasi+rauhalla,+niin+kauan+kuin+elät+ja+viihdyt+vääryydessä.+Jumalan+valtakunta+alkaa+vanhurskaudella;+sitten+tulee+rauha.+Kun+ihminen+tulee+oikeaan+suhteeseen+Jumalaan,+niin+hänen+rauhansa+on+oleva+kuin+virta!Sanoma+Joosuan+kirjasta:+Jumala+ei+hyväksy+syntiä!Mestari+sanoo:21+Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herra,+Herra!',+pääse+taivasten+valtakuntaan,+vaan+se,+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.22+Moni+sanoo+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra,+emmekö+me+sinun+nimesi+kautta+ennustaneet+ja+sinun+nimesi+kautta+ajaneet+ulos+riivaajia+ja+sinun+nimesi+kautta+tehneet+monta+voimallista+tekoa?'23+Ja+silloin+minä+lausun+heille+julki:+'Minä+en+ole+koskaan+teitä+tuntenut;+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+laittomuuden+tekijät'.(MATTEUS+7)https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM
  2. Jeesus+Kristus+-+ELÄÄ+-+ja+-+TOIMII+.+.+.+Uudestisyntyneiden+KAUTTA+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+JOS+jollakin+on+KORVAT+KUULLA+.+.+.+hän+KUULKOON+.+.+.+!+.+.+.+.+.+.+.+.+Evankeliumi+Markuksen+mukaan,+Mark.+4:+21-25+--->+Sanan+oikea+kuuleminenJeesus+sanoi:+"Ei+kai+lamppua+sitä+varten+tuoda+huoneeseen,+että+se+pantaisiin+vakan+alle+tai+vuoteen+alle?+Lampunjalkaanhan+se+pannaan!+Kaikki+kätketty+on+olemassa+vain+ilmi+tuotavaksi,+salassa+oleva+vain+siksi+että+se+tulisi+julki.+Jos+jollakin+teistä+on+korvat,+hän+kuulkoon."+Ja+hän+lisäsi:+"Huomatkaa,+mitä+kuulette.+Niin+kuin+te+mittaatte,+niin+tullaan+teille+mittaamaan,+vielä+sen+ylikin.+Jolla+on,+sille+annetaan,+mutta+jolla+ei+ole,+siltä+otetaan+pois+sekin+mitä+hänellä+on."+.+.+.+.+.+.+.+.ÄLKÄÄ+---+MYÖSKÄÄN+---+PETTÄKÖ+-+itse+-+ITSEÄNNE+.+.+.+LUULEMALLA+.+.+.+;).+.+.Jumalan+Pyhän+Hengen+TOIMINTA+---+KOKOAA+---+EIKÄ+.+.+.+HAJOTA+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+3.5.2017+12:36""Näin+sanoo+Herra+Sebaot,+Israelin+Jumala:+Älkää+antako+keskuudessanne+olevien+profeettojen+ja+ennustajien+pettää+itseänne!+Älkää+uskoko+unia,+joita+he+teille+kertovat.+Silkkaa+valhetta+he+julistavat+teille+minun+nimissäni,+en+minä+ole+heitä+lähettänyt,+sanoo+Herra.+(Jer.29:7-9)-+Mitä+ihmeen+tekemistä+noilla+kahdella+jakeella+on+keskenään?+Miksi+ne+ovat+peräkkäin?+Onko+kirjoittajan+ajatus+harhaillut+tai+kopioijalla+kynä+lipsunut?+kyselin+ihmeissäni,+luettuani+molemmat+jakeet.Sitten+käväisin+netin+keskustelupalstoilla+lueskelemassa+kristittyjen+välistä+keskustelua.+Äkkiä+jälkimmäinen+jae+ei+tuntunutkaan+enää+niin+omituiselta.""----------------------------------------------------------------------------ÄLKÄÄ+---+MYÖSKÄÄN+---+PETTÄKÖ+-+itse+-+ITSEÄNNE+.+.+.+LUULEMALLA+.+.+.+;)Kirje+galatalaisille+61.+Veljet,+jos+joku+tavataan+jostakin+rikkomuksesta,+niin+ojentakaa+te,+hengelliset,+häntä+sävyisyyden+hengessä;+ja+ole+varuillasi,+ettet+sinäkin+joutuisi+kiusaukseen.+2.+Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.+3.+Sillä+jos+joku+LUULEE+jotakin+olevansa,+vaikka+ei+ole+mitään,+niin+hän+PETTÄÄ+itsensä.+4.+Mutta+tutkikoon+kukin+omat+tekonsa,+ja+silloin+hänen+kerskaamisensa+on+vain+siinä,+mitä+hän+itse+on,+ei+siinä,+mitä+toinen+on;+5.+sillä+kunkin+on+kannettava+oma+taakkansa.+6.+Jolle+sanaa+opetetaan,+se+jakakoon+kaikkea+hyvää+opettajallensa.+7.+Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää.+8.+Joka+lihaansa+kylvää,+se+lihasta+turmeluksen+niittää;+mutta+joka+Henkeen+kylvää,+se+Hengestä+iankaikkisen+elämän+niittää.+9.+Ja+kun+hyvää+teemme,+älkäämme+lannistuko,+sillä+me+saamme+ajan+tullen+niittää,+jos+emme+väsy.+10.+Sentähden,+kun+meillä+vielä+aikaa+on,+tehkäämme+hyvää+kaikille,+mutta+varsinkin+uskonveljille.+.+.+.+.+.+»+Joka+ei+ole+minun+kanssani,+se+on+minua+vastaan;+ja+joka+ei+minun+kanssani+kokoa,+se+hajottaa.+»-+Matt.+12:30Jumalan+Pyhän+Hengen+TOIMINTA+---+KOKOAA+---+EIKÄ+.+.+.+HAJOTA+.+.+.+!Jeesus+SANOO+.+.+.30.+Joka+ei+ole+minun+kanssani,+se+on+minua+vastaan;+ja+joka+ei+minun+kanssani+kokoa,+se+hajottaa.+31.+Sentähden+minä+sanon+teille:+jokainen+synti+ja+pilkka+annetaan+ihmisille+anteeksi,+mutta+Hengen+pilkkaamista+ei+anteeksi+anneta.+32.+Ja+jos+joku+sanoo+sanan+Ihmisen+Poikaa+vastaan,+niin+hänelle+annetaan+anteeksi;+mutta+jos+joku+sanoo+jotakin+Pyhää+Henkeä+vastaan,+niin+hänelle+ei+anteeksi+anneta,+ei+tässä+maailmassa+eikä+tulevassa.+33.+Joko+tehkää+puu+hyväksi+ja+sen+hedelmä+hyväksi,+tahi+tehkää+puu+huonoksi+ja+sen+hedelmä+huonoksi;+sillä+hedelmästä+puu+tunnetaan.+34.+Te+kyykäärmeitten+sikiöt,+kuinka+te+saattaisitte+hyvää+puhua,+kun+itse+olette+pahoja?+Sillä+sydämen+kyllyydestä+suu+puhuu.+35.+Hyvä+ihminen+tuo+hyvän+runsaudesta+esille+hyvää,+ja+paha+ihminen+tuo+pahan+runsaudesta+esille+pahaa.+36.+Mutta+minä+sanon+teille:+jokaisesta+turhasta+sanasta,+minkä+ihmiset+puhuvat,+pitää+heidän+tekemän+tili+tuomiopäivänä.+37.+Sillä+sanoistasi+sinut+julistetaan+vanhurskaaksi,+ja+sanoistasi+sinut+tuomitaan+syylliseksi.Evankeliumi+Matteuksen+mukaan,+Matt.+12:30-37+--->+Pyhän+Hengen+pilkka
  3. Nyt+kun+SEURAKUNTA+on+aloittamassa+toimintaansa+PROFETIAT+PALSTALLA+.+.+..+.+.+niin+---+KYSY+ITSELTÄSI+---++KUMPI+OLET+.+.+..+.+.+???+.+.+.+Diotrefes+-+VAI+-+Demetrios+.+.+.+???.+.+.3.+Johanneksen+kirje+1+--->+Diotrefes+ja+Demetrios9.+Minä+kirjoitin+seurakunnalle;+mutta+Diotrefes,+joka+haluaa+olla+ensimmäinen+heidän+joukossaan,+ei+ota+meitä+vastaan.+10.+Sentähden+minä,+jos+tulen,+muistutan+hänen+teoistansa,+mitä+hän+tekee,+kun+pahoilla+sanoilla+meistä+juoruaa;+ja+vielä+siihenkään+tyytymättä,+hän+ei+itse+ota+veljiä+vastaan,+vaan+estää+niitäkin,+jotka+tahtovat+sen+tehdä,+ja+ajaa+heidät+pois+seurakunnasta.+11.+Rakkaani,+älä+seuraa+pahaa,+vaan+hyvää.+Joka+hyvin+tekee,+se+on+Jumalasta;+joka+pahoin+tekee,+se+ei+ole+Jumalaa+nähnyt.+12.+Demetrius+on+kaikilta,+jopa+itse+totuudeltakin,+saanut+hyvän+todistuksen;+ja+mekin+todistamme+hänestä+samaa,+ja+sinä+tiedät,+että+meidän+todistuksemme+on+tosi.+.+.+.JOS+SINULLA+ON+ASENNE+ONGELMIA+.+.+.+niin+TEE+KORJAUS+siihen+.+.+.+:).+.+.+.+.+.+.+.SILLÄ+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA++SEURAKUNTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+25.2.2016+13:50Rakkaat+USKON+siskot+ja+veljet+!Nyt+-+HILJAISTA+ja+TYYNTÄ+-+ennen+-+MYRSKYÄ+.+.+.+.+.+.+HERÄTYS+TULEE+TAPAHTUMAAN+-+Suomessa+voimakkaana+!.Ensin+TAPAHTUU+KOULUTUS+.+.+.+sitä+VALMISTELLAAN+.+.+.+!.ALUSTAVA+-+valmisteleva+-+KOULUTUS+.+.+.+ON+KÄYNNISSÄ+.+.+.+.+.+.+TÄMÄN+KIRJAN+on+.+.+.+Jumala+valinnut+.+.+.+!Tapio+Nousiainen:+Yksi+ainoa+elämäKäytämme+siis+tätä+kirjaa+(ja+muutamaa+muutakin)+oppimateriaalina,+joka+laajentaa+käsitystämme+tulevasta+tehtävästämme+--->+HERÄTYKSESTÄ.KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)********************************************************************JOS+SINULLA+ON+ASENNE+ONGELMIA+.+.+.+niin+TEE+KORJAUS+siihen+.+.+.+:).esim.+SEURAAVAN+KESKUSTELUN+ASENNE+on+.+.+.+HUONO+.+.+.+:(TUO+KESKUSTELU+--->+Jumalan+PILKKAA+!!!SIINÄ+-+Jumalan+-+ILMOITUSTA+on+muokattu+ja+sitten+kysytään+samaa+ASIAA+-+mikä+on+ILMOITUKSESTA+POISTETTU+.+.+.+:)********+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+********2)+Kuka+on+se+Jumala+jota+palvelet?6.1.+Kuka+JUMALA+järjestää+ko.+KOULUTUKSEN?********TÄMÄ+KESKUSTELU+--->+Jumalan+PILKKAA+!!!2.+kysely+nikille+Jumalan_henkäyshttp://keskustelu.suomi24.fi/t/14089206/2--kysely-nikille-jumalan_henkays****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  4. LUOTTAKAA+PELKÄSTÄÄN+.+.+.+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSEEN+.+.+.+;).+.+.TOISEN+ihmisen+---+KÄSKYTYS+---+EI+OLE++.+.+.+Pyhän+Hengen+-+OHJAUSTA+.+.+.+!.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+23.2.2016+3:39Rakkaat+USKON+siskot+ja+veljet+!UUDESTISYNTYNEET+.+.+..+.+.+OVAT+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSESSA+.+.+.+!.+.+.+EIVÄT+tee+-+SIIS+-+mitään+IHMISEN+KÄSKYSTÄ+.+.+.+!.+.+.+EIVÄT+ole+-+SIKSI+-+EKSYTETTÄVISSÄ+eikä+HARHAAN+JOHDETTAVISSA+.+.+.+!.LUOTTAKAA+PELKÄSTÄÄN+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSEEN+.+.+.+!.NIIN+ON+JUMALA+SANONUT+.+.+.+SE+ON+HERRAN+TAHTO+.+.+.+!.RAKKAAT+LAPSENI+-+"älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+HARHAAN"1.+Johanneksen+kirje+3:7+ja+10+--->+Jumalan+lapset+-+TEKEVÄT+-+Jumalan+tahdon7+LAPSENI,+älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+HARHAAN.+Joka+TEKEE+Jumalan+TAHDON,+on+vanhurskas,+niin+kuin+Kristus+on+vanhurskas.10+Tästä+käy+ilmi,+ketkä+ovat+Jumalan,+ketkä+Paholaisen+lapsia:+SE,+JOKA+EI+TEE+Jumalan+TAHTOA,+ei+ole+Jumalasta,+ei+siis+myöskään+se,+joka+ei+rakasta+veljeään.------------------------------------------------------------------------Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN.+Joten+minulla+ei+ole+mitään+valtaa+siihen,+mitä+tällä+palstalla+tapahtuu+.+.+.+en+minä+määrää+yhtään+mitään+missään+.+.+.+TYYDYN+AINA+HERRAN+TAHTOON,+aina+nöyrästi+palvellen+Herraani+!------------------------------------------------------------------------JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!JOTEN+myöskään+RAAMATTU+.+.+.+EI+MÄÄRÄÄ+.+.+.+;)+Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN+.+.+.+!RAKKAAT+LAPSENI+-+"älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+harhaan"1.+Johanneksen+kirje+3:4-10+--->+Jumalan+lapset+--+Paholaisen+lapset4+Jokainen,+joka+tekee+syntiä,+syyllistyy+laittomuuteen,+sillä+synti+merkitsee+Jumalan+lain+rikkomista.5+Mutta+te+tiedätte,+että+Kristus,+joka+on+synnitön,+tuli+ottamaan+pois+synnit.6+Syntiä+ei+tee+kukaan,+joka+hänessä+pysyy.+Ei+kukaan,+joka+tekee+syntiä,+ole+häntä+nähnyt+eikä+tunne+häntä.7+Lapseni,+älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+harhaan.+Joka+tekee+Jumalan+tahdon,+on+vanhurskas,+niin+kuin+Kristus+on+vanhurskas.8+Joka+tekee+syntiä,+on+Paholaisesta,+sillä+Paholainen+on+tehnyt+syntiä+alusta+asti.+Juuri+sitä+varten+Jumalan+Poika+tuli+maailmaan,+että+hän+tekisi+tyhjäksi+Paholaisen+teot.9+Yksikään+Jumalasta+syntynyt+ei+tee+syntiä,+sillä+Jumalan+siemen+pysyy+hänessä.+Hän+ei+voi+tehdä+syntiä,+koska+on+syntynyt+Jumalasta.10+Tästä+käy+ilmi,+ketkä+ovat+Jumalan,+ketkä+Paholaisen+lapsia:+se,+joka+ei+tee+Jumalan+tahtoa,+ei+ole+Jumalasta,+ei+siis+myöskään+se,+joka+ei+rakasta+veljeään.SAAT+KYLLÄ+TIETÄÄ+HETI+.+.+.+KUN+.+.+.+JUMALA+SANOO+MITEN+EDETÄÄN.LUOTTAKAA+PELKÄSTÄÄN+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSEEN+.+.+.+!****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  5. Jeesus_valitsi_tekstin+15.12.2016+16:15Jeesus_valitsi_tekstin+11.12.2016+17:48""ALOTTAJAN+KÄSKYRIKKOMUS:2.+Mooseksenkirja+20:16+Älä+sano+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi.+""--------------------------------------------------------------------------------Rakas+"TYYPPI+sieltä+Vantaalta=+ilman+omatuntoa"+!.........................................................+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+.+;).+.+.+OLET+TÄYSIN+oikeassa+-+Jarmo+EI+OLE+KOSKAAN+KIRJOITTANUT+-+niin+kuin+.+.+.+.+.+.+ALOITUKSESSA+VALHEELLISESTI+VÄITETÄÄN+.+.+.+!.+.+.+ALOITUS+on+---+siis+---+PANETTELUA+.+.+.+:(.+.+.+mutta+.+.+..+.+.SEURAAVA+TEKSTI+on+valitettavasti+.+.+.+SAMAN+KÄSKYN+RIKKOMUS+.+.+.+:(.................................................................+.+.+.+...................................................+.+.+.+Jarmo__EiKirj+9.12.2016+19:27Miksköhän+toi+palstasyyttäjä+ja+tekopyhä+saivartelija+pitää+kahta+rek.+nimimerkkiä+ja+välillä+koittaa+jopa+kirjoittaa+niillä+eri+tavalla+veikkei+se+edes+onnistu.+Käyttikö+Jeesus+useita+nimiä?Piilotuiko+Jeesus+ja+huuteli+piilosta?Käyttikö+apostolit+nimimerkkejä?Piiloutuivatko+apostolit+ja+huutelivat+sieltä+ihmisille?Entäpä+miten+toimi+tämä+esikuva,+Johannes+Kastaja?Piiloutuiko+Johannes+puskiin+ja+huuteli+sieltä+juttujaan?Käyttikö+hän+useita+nimimerkkejä+vain+siksi+että+joku+luulisi+hänen+olevan+monta?NÄIN+TEKI+VAIN+YKSI+OLENTO:+LEEGIO,+saatanan+joukot+tekevät+tänä+päivänä+tätä+samaa+joka+paikassa.+He+piiloutuvat,+varastelevat+toisten+identiteetit+ja+panettelevat+kun+ovat+niillä+saaneet+kirjoitettua+tai+tehtyä+rumia+ja+ikäviä+tekoja.+He+syyttävät+syyttämisellä+kun+heidän+ahdistelemansa+henkilö+koittaa+puolustautua.+He+yksinkertaisesti+ovat+yhtä+tällä+palstalla+monen+henkiön+kanssa.Vai+enkö+vastakin+puhunut+jostain+teflonpannusta,+kun+sinne+heittää+totuuden,+niin+se+paluttaa+sen+heti,+eikä+siihen+edes+tartu+mikään.Tämä+Jumalan_henkäys+/+Jeesus_valitsi_tekstin+...+Hän+kävi+meilläkin+pelastussanomissa+kirjoittelemassa.+Valehtelee+jatkuvasti+olevansa+se+ja+tämä+ja+sitä+ja+tätä.+Hän+lukee+joka+ikisen+kirjoituksen,+jonka+kirjoitan+ja+tekee+niistä+omia+päätelmiään.+Hän+myös+kertoo+joskus+sydän+karrella+privaatisti+olleensa+katuvainen+kun+on+tullut+käytettyä+alkoholia+ja/tai+huumeita+ja+tehtyä+sitten+sitä+ja+tätä...+kuten+vaikka+varasti+meidän+kaikkien+rekisteröimättömät+nimimerkkimme,+joita+vain+keksi.+Siinä+meni+niin+Sinettisormus,+kuin+Filadel,+kuin+minunkin+Jarmo_EiKirj+(siis+yhdellä+alaviivalla)+ja+monta+muuta,+parikymmentä+ehkä.Sellainen+uskova+on+tämä+ns.+Jumalan_henkäys+ja+Jeesus_valitsi_tekstin.Ottakaa+vaarin,+älkää+menkö+panetteluihin+mukaan!
  6. ""Kuka+antaa+Tukholman+profetian+jatkon?""--------------------------------------------------------EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+1.5.2018+12:55Jatko+tuli+vuosituhannen+vaihteen+alussa,+vuonna+2001,+mutta+sitä+EI+USKOTTU.Tukholman+profetian+lupaama+profeetta+LAITTOI+TUON+jatkon+täytäntöön+vuonna+2016,+jonka+vain+PIENI+OSA+----+Jumalan+Lapsista+---+USKOI+-+ja+-+TOTEUTTI+---+TÄÄLLÄ+Profetiat+PALSTALLA,+mutta+-+SE+-+riitti+Jumalalle,+joten+.+.+.Jumala+on+TOTEUTTANUT+LUPAUKSENSA+.+.+..+.+.+Minä+vapautan+teidät+tästä+nyt+uhkaavasta+vaarasta+.+.+.+!.+.+.+...............................................................................................+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+on+---+VAPAUTTANUT+---+Suomen+-+JO+-+Syksyllä+2016+.+.+.+.+.+.Tehdäänkö+-+SE+-+itse+.+.+.+se+PARANNUS+.+.+.+?https://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------
  7. ja+tulevaa+.+.+.13.+Minulla+olisi+paljon+kirjoittamista+sinulle,+mutta+en+tahdo+kirjoittaa+sinulle+musteella+ja+kynällä,+14.+sillä+minä+toivon+pian+näkeväni+sinut,+ja+silloin+saamme+suullisesti+puhella.+15.+Rauha+sinulle!+Ystävät+tervehtivät+sinua.+Tervehdys+ystäville,+kullekin+erikseen.+.+.+.Jumalan_henkäys++14.2.2018+14:14tietoaaa+kirjoitti:+minä+yritin+samaa+mutta+ikinä+ei+tullut+vastausta+mihinkään+kysymykseen+ja+jos+vastasi+niin+höpötti+aina+kaikkea+muuta+kuin+politikko+ja+sivuutti+aina+kysymykset+ja+sitten+kun+jäi+kiiinni+valheesta+niin+aina+pyörsi+sanat!+voit+joutua+odottaamaan+pitkään+ja+tivamaan+pari+kuukautta+jos+sittenkään+tulee+vastausta?+;)+——++Näytä+lisää+——Rakas+uskonveljeni+raamatusta=kirjoituksista+!3.+Johanneksen+kirje+1+1.+Vanhin+rakkaalle+Gaiukselle,+jota+minä+totuudessa+rakastan.+2.+Rakkaani,+minä+toivotan+sinulle,+että+kaikessa+menestyt+ja+pysyt+terveenä,+niinkuin+sielusikin+menestyy.+3.+Minua+ilahutti+suuresti,+kun+veljet+tulivat+ja+antoivat+todistuksen+sinun+totuudestasi,+niinkuin+sinä+totuudessa+vaellatkin.+4.+Minulla+ei+ole+suurempaa+iloa+kuin+se,+että+kuulen+lasteni+vaeltavan+totuudessa.+5.+Rakkaani,+sinä+toimit+uskollisesti+kaikessa,+mitä+teet+veljien,+vieläpä+vieraittenkin+hyväksi.+6.+He+ovat+seurakunnan+edessä+antaneet+todistuksen+sinun+rakkaudestasi;+ja+sinä+teet+hyvin,+kun+autat+heitä+eteenpäin+heidän+matkallaan,+niinkuin+Jumalan+edessä+arvollista+on.+7.+Sillä+hänen+nimensä+tähden+he+ovat+matkalle+lähteneet+eivätkä+ota+pakanoilta+mitään.+8.+Me+olemme+siis+velvolliset+ottamaan+semmoisia+vastaan,+auttaaksemme+yhdessä+totuutta+eteenpäin.+Diotrefes+ja+Demetrios9.+Minä+kirjoitin+seurakunnalle;+mutta+Diotrefes,+joka+haluaa+olla+ensimmäinen+heidän+joukossaan,+ei+ota+meitä+vastaan.+10.+Sentähden+minä,+jos+tulen,+muistutan+hänen+teoistansa,+mitä+hän+tekee,+kun+pahoilla+sanoilla+meistä+juoruaa;+ja+vielä+siihenkään+tyytymättä,+hän+ei+itse+ota+veljiä+vastaan,+vaan+estää+niitäkin,+jotka+tahtovat+sen+tehdä,+ja+ajaa+heidät+pois+seurakunnasta.+11.+Rakkaani,+älä+seuraa+pahaa,+vaan+hyvää.+Joka+hyvin+tekee,+se+on+Jumalasta;+joka+pahoin+tekee,+se+ei+ole+Jumalaa+nähnyt.+12.+Demetrius+on+kaikilta,+jopa+itse+totuudeltakin,+saanut+hyvän+todistuksen;+ja+mekin+todistamme+hänestä+samaa,+ja+sinä+tiedät,+että+meidän+todistuksemme+on+tosi.+.+.+.13.+Minulla+olisi+paljon+kirjoittamista+sinulle,+mutta+en+tahdo+kirjoittaa+sinulle+musteella+ja+kynällä,+14.+sillä+minä+toivon+pian+näkeväni+sinut,+ja+silloin+saamme+suullisesti+puhella.+15.+Rauha+sinulle!+Ystävät+tervehtivät+sinua.+Tervehdys+ystäville,+kullekin+erikseen.+.+.+.+.+.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!