Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jascal
profiilit
Jascal
Jascal
Vapaa kuvaus
Veren lohikäärme, säälimätön kivun ruhtinas. 🧛
Aloituksia
1
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eos.+miten+muut+asian+ajattelevat.+Mikäli+se+nainen+noin+asian+ilmentäisi+niin+olettaisin+että+pyyntö+on+ollut+liian+aikainen+jonnekin+muualle+kuin+kahvilaan.+Mikäli+olemme+jo+käyneet+kahvilassa+ja+se+jonnekin+muualle+on+kahvilan+viereinen+ravintola+niin+voisin+sitä+hiukan+ihmetellä.+(😋)+Mikäli+se+olisi+yhteinen+laivareissu+samassa+hytissä+niin+ymmärtäisin+että+pyyntö+oli+liian+aikainen+ja+ettei+toinen+olisi+vielä+valmis.+Jollakin+tavalla+siitä+pyrkisi+luovimaan+eteenpäin+jarruttelemalla+ja+antamalla+toiselle+aikaa.+Millä+sanoilla+ja+tavoilla+sitä+luovisi+on+hiukan+hankalaa+näin+teoreettisesti.
Uskoisin+että+jotkut+ymmärtää+ja+toiset+ottavat+itseensä.+Osa+jatkaa,+osa+laittaa+kerrasta+poikki+ja+seuraava+jono+toisesta+poikki+tms.
15.04.2020 20:33
Laitetaan+panssarilukot+(molemmin+puolin)+ja+alkot+kiinni.+Ehdin+jo+aamupäivällä+hakea+(mahdollisesti+loppuvuoden)+juomat.+En+harrasta+humalahakuista+juomista,+niin+siksi+se+panssarilukko+myös+sisäpuolelle+pitämään+janoiset+ulkona.+Jos+oikein+huonosti+käy+omalla+kohdalla+niin+tiedän+missä+pihalla+se+valkoinen+rekka+perävaunuineen+milloinkin+on,+jossa+ne+juomat+matkustaa+maailmalla.+😂+Kyllä+tuon+vapun+helposti+jättää+väliin,+se+on+jo+riittävän+usein+koettu.
15.04.2020 19:25
Eos.+😂
Kannattaa+ehkä+naisen+etsiä+mies+jonka+jälkiä+ei+tarvitse+siivota,+eikä+häntä+tarvitse+passata.+Sellainen+ahkera+kaveri+muuten,+mutta+laiska+lahna+sängyssä,+joka+makaa+vain+selällään.+Jotta+ei+ihan+tylsäksi+käy,+voi+pyytää+pitää+suitsia+suussaan+ja+välillä+hirnahtamaan.+Tetsoni+päähän+ja+jiihaa,+hyvä+polle,+nyt+sitä+ravia.+😂
15.04.2020 13:24
Ensimmäinen+ostaja,+laittoi+jo+ennakkotilauksen+tulemaan.+Hups.+🙊😜😂
15.04.2020 13:02
Ihana+kuulla,+saatte+itse+ohjattua,+kuvattua+ja+käsikirjoitettua?+Mikäli+myös+tuotatte+itse,+niin+mulle+60%+rojaltia+myynnistä.+😂+Mulla+ei+sitten+ole+minkäänlaisia+paineita+miss...+mitenkään.+😁
15.04.2020 12:28
Auts.+Noi+syvät+ojat+voivat+olla+petollisia+kun+maa-aines+antaa+periksi.+Itsekin+olen+sellaiseen+päätynyt+ja+jostain+puskasta+täytyi+ottaa+kiinni+että+ylös+pääsi.+Silloin+olin+huomattavasti+kevyempi+ja+ketterämpi.+Joskus+pyöräilin+paljonkin,+myös+töihin+kun+työmatka+oli+vähäisempi+kuin+nykyään.+Työmatka+oli+käytännössä+alamäkeä+vesisateessa+ja+kotimatka+vesisateessa+ylämäkeä.+Nykyään+se+on+autolla,+satoi+tai+paistoi.
15.04.2020 12:24
Ei+ensimmäinen+oli+kärpäslätkä+ja+toinen+oli+raid.+Tämä+kolmas+oli+ihan+jotain+muuta+mihin+minä+olin+valmistautunut.+Se+ei+enää+olekaan+koko+perheelle.+😂🙈
15.04.2020 12:14
Ei+voi+ilman+henkivakuutusta.+Urheilu+on+hengenvaarallista,+eivätkä+myönnä+vakuutuksia+kun+menisivät+konkurssiin.+Luistimen+jalkaan+laittamisessa+meinaa+jo+teho-osastolle+joutua.+😁
15.04.2020 11:30
Kolmas+elokuva?+😜
15.04.2020 11:16
Täytyy+googlettaa+lyhenne+cis,+muuten+se+on+täysin+hebreaa.+😂
Ihmisistä+hän+se+lähtee+ja+suhtautumisesta,+toiset+yrittävät+paremmin+ymmärtää+ja+suhtautua+asioihin.+Ei+ole+ikinä+sukupuoleen+verrattava,+kaikissa+yksilöistä+löytyy+ne+vahvuudet+ja+heikkoudet,+samoja+tapoja+ja+stereotypioita,+ennakkoluuloja+ynm.+Hyvä+periaate+on+ettei+ole+rooleja,+kaikki+kuuluu+kaikille,+voi+osallistua,+auttaa+ja+opetella.+Päivittäin+voi+oppia+jotain+uutta+ja+kehittyä.+Kokemuskin+opettaa,+varsinkin+luovimaan+ihmisten+keskuudessa.+Esimerkiksi+äijä+porukassa+voi+olla+mukana+äijäpuheissa+ja+tavoissa,+vaikka+niistä+ei+kauheasti+perusta.+Samaa+voi+myös+soveltaa+tyttöjenillassa+jos+vaikka+eksyykin+johonkin+arvelluttaviin+kutsuihin.+😬😁
Se+ei+yhtään+häiritse+tai+ole+paha+jos+toinen+pärjää+ilman+toisen+"älykkyyttä"+ja+"biisonin"+voimia.+Se+ei+välttämättä+ole+heikko+itsetunto,+saattaa+enemmän+olla+ettei+koe+itseään+tarpeelliseksi+ja/tai+hyödylliseksi.+Kaikkihan+toisinaan+tarvitsevat+jotain+positiivista+että+saavat+virtaa+ja+sielunhoitoa,+melkoisesti+vakiona+on+negatiivista+tavalla+tai+toisella+jostakin+tai+joltakin+saatuna.
15.04.2020 10:23
Mullakaan+ei+ole+gileten+venusta.+🙄+😂+Saattaa+olla+jokin+halpa+kopio,+millä+höylään+sitten+kun+tarvii.+Pahoille+ei+parta+kasva+ja+puberteetti+30-vuotta+myöhässä.+😜+Laatua+on+korkeintaan+geelissä,+ettei+kasvot+ole+haavoja+täynnä.
Ihmisistä+ja+suhtautumisesta+se+aina+riippuu,+jonkun+sparraus+voi+tuntua+kilpailulta+jos+hiukan+iskee+motivaattoria+ja+tehokkuutta+yhteen+hiileen.+😉+Joillakin+miehillä+äkkiä+surkastuu,+monestakin+syystä,+mutta+helposti+siitä+jos+nainen+on+enemmän+mies+kuin+mies+itse.+Joidenkin+pitää+ehkä+tuntea+se+luolamies+ja+miehisyys,+saada+tehtyä+miehisiä+juttuja+ja+tuntea+olevansa+mies.+Jollekin+stereotyyppiselle+miehelle+voi+olla+kaamea+kolahdus+jos+nainen+yksi+kaksi+tekee+kaikki+auton+huoltotyöt+ja+alkaa+laittamaan+keittiötä+uusiksi+kalusteita+myöten.+Sitten+vielä+kun+mies+tekee+suolaisia+korvapuusteja+ja+kuulla+niistä+niin+sixpack+vaihtuu+beerpackiksi+ja+hauikset+siirtyy+toiselle+puolelle+alliksi,+unohtamatta+boobsien+kasvua.+😆
15.04.2020 08:43
Suomalaisten+miesten+salaisuus+liikalihavuuteen.+😂
Kokonainen+hevonen,+sika+ja+nauta.+Pyöritellään+elukoita+tulen+yläpuolella+ja+voidellaan+valaan+rasvalla.+Syödään+kypsänä+kaikki+yksin+ja+aina+kun+tuntuu+että+rasva+tukkii+nielun,+huuhdellaan+runsaalla+oluella+tölkki+tai+kaksi.+Yksi+eläin+vähintään+vie+sen+neljä+salkkua+ohrapirtelöä.+Kasviksien+grillaus+on+koriste+ja+antaa+vain+väriä,+eihän+nyt+niitä+syödä.
15.04.2020 08:20
Et+ole+vain+oikeanlaista+miestä+vielä+kohdannut.+😂😋😋+Naisillakin+saattaa+olla+pätemisen+tarve+ja+kilpailuvietti,+silti+sen+naisen+kanssa+voisi+olla+helpompi+elää.+Mies+kumminkin+salaa+lainaa+sitä+gileten+venusta+omiin+säär...+kasvoihin.+😂
15.04.2020 07:45
Työaamuna+hammaspesu,+kasvopesu,+vaatteet+päälle,+evästä+mukaan+ja+töihin.+Muina+aamuina+hammaspesu+ja+kasvopesu.+Sitten+jos+tekee+mieli+niin+kahvia,+sitten+ehkä+leipää+ja+hedelmiä.+Suihkussakin+voi+ei+työaamuina+käydä+jos+siltä+tuntuu.
14.04.2020 22:23
Olisi+pitänyt+heti+reagoida+ja+puuttua,+samoin+tuon+keskussairaalan+osalta+jos+siellä+ei+ole+aloitettu+oikeita+toimenpiteitä.+(loppu+osa+ritarin+kommenttiin).+Pitäisi+turvata+henkilöt,+laittaa+karanteeniin+ja+tarvittaessa+pitää+siellä,+vaikka+olisi+terve+tai+parantunut.
14.04.2020 21:07
Keskussairaala+ja+kuulemaasi+tietämättä,+voin+todeta+että+paikkansa+pitää.+Oletan+että+liittyy+työvoimaan,+hygieniatuotteisiin+ja+varusteisiin+joita+heillä+ei+ole+eivätkä+tilanneet+kun+piti.+Joko+muulla+tavalla+laiminlyöntiä+tai+välinpitämättömyyttä.
14.04.2020 20:50
Hienoa+kun+menettivät,+aivan+käsittämätöntä+toimintaa+hoivakodissa.+Hienoa+että+muut+tahot+toimii,+harmillisesti+omaisten+näkökulmasta+liian+myöhään.+Useimmiten+hoivakodeissa+ollaan+sen+verran+tarkkoja,+että+puutteet+laitetaan+tavalla+tai+toisella+kuntoon,+mikäköhän+tuolla+on+ollut+että+viikon+aikana+käydään+kolmesti+ja+sitten+tehdään+ratkaisuja.
14.04.2020 20:40
Ei+kiva.+Siinä+kannattaa+varoa+prisman+veitsiosastoa.+🙄
Mulla+tuota+nielua+toisinaan+kutittelee+niin+täytyy+pyrkiä+olla+köhimättä+tai+näytellä+kuivaa+kurkkua+kun+kassalle+ehtii.+😉
14.04.2020 20:12
Jos+minä+lähentelen,+niin+mulla+on+tuollainen.+Näkyy+videon+lopussa.+😂
https://m.youtube.com/watch?v=wVxSUz-Fk24
14.04.2020 20:02
Hyvin+mietitty,+itsekin+elän+samalla+tavalla.+Kyselen+ainoastaan+lasten+kuulumiset+ja+mitä+ovat+tehneet.+Hyvä+käytäntö+ihan+kaikille,+jotkut+toiset+taas+kuulustelemalla+kuulustelee+kaikkea+mitkä+eivät+edes+kuulu+heille.+😏
Täälläkin+on+tuo+viikko+viikko+systeemi+menossa+ja+ihan+hyvin+toiminut,+alkuun+kyllä+oli+vähemmän+tai+enemmän+ongelmia.+Onneksi+noihin+ongelmiin+löytyi+hyvä+ratkaisu.+Huono+ratkaisu+oli+mennä+mukaan+kaikkeen,+jossain+vaiheessa+se+paras+ratkaisu+oli+tilapäisesti+laittaa+toinen+mustalle+listalle+puhelimesta+ja+estää+whatsupissa.+Lastenvalvoja+onneksi+oli+järkinainen.+😂
14.04.2020 19:58
52 / 66