Vaikein päätös

Anonyymi

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avioero se ehkä oli itsellä. Ennen eroa lasten äiti uhkasi, etten näe lapsiani enää ikinä ja ties mitä. Suomeks sanottuna olin lapanen.
      Hammasta kiristelle sain eron aikaiseksi pitkällisen väännön jälkeen, meni vuosia, että sain elämäni kohdalleen, mutta nyt asiat on kaikilla paljon paremmin.
      Lapset on nyt vko/vko ja mulla on ikioms elämä.

Mutta olihan se hyppy pimeään. Tuntui pahslle, mutta tiesin, että se oli tehtävä meidän kaikkien puolesta.

• Anonyymi

😢😢

• Anonyymi kirjoitti:

😢😢

Elä nyt tippaa nyherrä, kun nythän kaikki on jees. Jopa exällä. Ja lapset saa elää hyvää elämää. Tässä talossa ei enää huudeta. 😊

• Voin hyvin kuvitella mitä kaikkea kaameuksia se exäsi on suunnitellut tai toteutellut pääsi menoksi. Ero ja erän jälkein aika olivat ehkä ne pahimmat, paljon mielipahaa ja tuskaa, puhumattakaan perättömistä lastensuojeluilmoituksista.

• Jascal kirjoitti:

Voin hyvin kuvitella mitä kaikkea kaameuksia se exäsi on suunnitellut tai toteutellut pääsi menoksi. Ero ja erän jälkein aika olivat ehkä ne pahimmat, paljon mielipahaa ja tuskaa, puhumattakaan perättömistä lastensuojeluilmoituksista.

Alussa yritti manipuloida lapsia mua vastaan ja käytti niitä aseena omien intressien saavuttamiseks... mutta ei se ehkä lopulta ollutkaan se ihan ilkein tapaus, mitä olen muilta iseiltä kuullut... itse vaan olin kertakaikkisen lapanen.

Mutta tälläsethän opettaa...

• Silloin kun mun vanhemmat eros, niin faija uhosi että poika muuttaa sitten hänen kanssa. Mutsi nauroi, että siitä vaan.. kas kun se " poika" oli jo yli 30v..

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Elä nyt tippaa nyherrä, kun nythän kaikki on jees. Jopa exällä. Ja lapset saa elää hyvää elämää. Tässä talossa ei enää huudeta. 😊

🤗🤗🤗

• Wwuwuw kirjoitti:

Silloin kun mun vanhemmat eros, niin faija uhosi että poika muuttaa sitten hänen kanssa. Mutsi nauroi, että siitä vaan.. kas kun se " poika" oli jo yli 30v..

Eli mun veli.. Ite asuin jo omillani.

• Wwuwuw kirjoitti:

Silloin kun mun vanhemmat eros, niin faija uhosi että poika muuttaa sitten hänen kanssa. Mutsi nauroi, että siitä vaan.. kas kun se " poika" oli jo yli 30v..

No exäkin tuossa tuumi yhdessä miitingissä, että voi olla, että tyttö muuttaa jossain vaiheessa vain hänen luokse asumaan, ettei tartte kulkea eestaas, muttei ollut kuitenkaan tarkemmin kysynyt ao. lta, että minne, niin tytöltä kysyessä tänne. Äiti on kuulemma hitleri. 🤣

No mielummin vielä näin kun toimii..😀

• Disse kirjoitti:

No exäkin tuossa tuumi yhdessä miitingissä, että voi olla, että tyttö muuttaa jossain vaiheessa vain hänen luokse asumaan, ettei tartte kulkea eestaas, muttei ollut kuitenkaan tarkemmin kysynyt ao. lta, että minne, niin tytöltä kysyessä tänne. Äiti on kuulemma hitleri. 🤣

No mielummin vielä näin kun toimii..😀

Ehkä nuo lapsikorttia käyttävät on useimmiten niitä, jotka eivät hakeneet eroa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Eli mun veli.. Ite asuin jo omillani.

Arvasin, että oli sun veli. 👌

• Disse kirjoitti:

Alussa yritti manipuloida lapsia mua vastaan ja käytti niitä aseena omien intressien saavuttamiseks... mutta ei se ehkä lopulta ollutkaan se ihan ilkein tapaus, mitä olen muilta iseiltä kuullut... itse vaan olin kertakaikkisen lapanen.

Mutta tälläsethän opettaa...

Juu, aina löytyy pahempia tapauksia. 😂

Kovin tuttua tuo lastenkin käyttö, täällä ei ehkä niin manipulointia, tai tiedä vaikka olisikin ollut. En onneksi enää tarkalleen muista että mitä, mutta pakko oli lapsille jotain minusta aina sanoa, eikä tietenkään mitään positiivista.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ehkä nuo lapsikorttia käyttävät on useimmiten niitä, jotka eivät hakeneet eroa?

No noi erohommat ja siihen lapset päälle, osaa olla likaisiakin juttuja. Siinä ei lapsien hyvinvointi paljoa paina, kun isi tai äiti haluaa kostaa toiselle...

Ja kun se toinrn on yhä niille lapsille äiti/isä....🙄

Mutta harma miettii kovin pitkälle asioita...

• Jascal kirjoitti:

Juu, aina löytyy pahempia tapauksia. 😂

Kovin tuttua tuo lastenkin käyttö, täällä ei ehkä niin manipulointia, tai tiedä vaikka olisikin ollut. En onneksi enää tarkalleen muista että mitä, mutta pakko oli lapsille jotain minusta aina sanoa, eikä tietenkään mitään positiivista.

No kyllä siinä ei sina itsekään osaa pysyä korrektissa linjassa, jos pitää lapselle selittää, miksi äiti ei nyt otakaan sus kotiinsa, vaan menet mummon luo... tai toisen, tai sitä ja tätä...

Mutta mä oon ainakin miettinyt niin, että se elämä mitä lapset elää äitinsä kanssa nyt, on niiden kolmen elämää...ei kuulu mulle. Kuuntelen kyllä jutut lapsilta, muttaniin pitkään kun he kokevat olevansa turvassa ja voivat hyvin siellä, ei hätää. Ja tärkeintä on, että puhuvat. Ja uskaltavat puhua mulle kaikki. 😊

• Disse kirjoitti:

No kyllä siinä ei sina itsekään osaa pysyä korrektissa linjassa, jos pitää lapselle selittää, miksi äiti ei nyt otakaan sus kotiinsa, vaan menet mummon luo... tai toisen, tai sitä ja tätä...

Mutta mä oon ainakin miettinyt niin, että se elämä mitä lapset elää äitinsä kanssa nyt, on niiden kolmen elämää...ei kuulu mulle. Kuuntelen kyllä jutut lapsilta, muttaniin pitkään kun he kokevat olevansa turvassa ja voivat hyvin siellä, ei hätää. Ja tärkeintä on, että puhuvat. Ja uskaltavat puhua mulle kaikki. 😊

Hyvin mietitty, itsekin elän samalla tavalla. Kyselen ainoastaan lasten kuulumiset ja mitä ovat tehneet. Hyvä käytäntö ihan kaikille, jotkut toiset taas kuulustelemalla kuulustelee kaikkea mitkä eivät edes kuulu heille. 😏

Täälläkin on tuo viikko viikko systeemi menossa ja ihan hyvin toiminut, alkuun kyllä oli vähemmän tai enemmän ongelmia. Onneksi noihin ongelmiin löytyi hyvä ratkaisu. Huono ratkaisu oli mennä mukaan kaikkeen, jossain vaiheessa se paras ratkaisu oli tilapäisesti laittaa toinen mustalle listalle puhelimesta ja estää whatsupissa. Lastenvalvoja onneksi oli järkinainen. 😂

• Abortti.

• Anonyymi

😥😥

• Anonyymi

Ei mulle kai päätöksen tekeminen ole ollut koskaan vaikeaa.

Usein sen seurauksena on ollut odotettavissa jonkinlaisia vaikeuksia, mutta lopputulos on ollut aina parempi kuin tilanne ennen päätöstä.

Joskus joidenkin päätösten toteuttaminen odottaa sopivaa hetkeä. Niin kuin nyt vaikka karkin mässyttämisen lopettaminen ja juoksutreenien aloittaminen...

xLiner

• Anonyymi

🤔🤔👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔🤔👍

Tämä on keskustelupalsta, jonne runsas emojien 🤗🤗🤗 ei sovi. Ne sopivat lyhyeen viestimiseen chatissa tai jollakin muulla viestialustalla.😥😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta, jonne runsas emojien 🤗🤗🤗 ei sovi. Ne sopivat lyhyeen viestimiseen chatissa tai jollakin muulla viestialustalla.😥😥

Sepä ei sinulle kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä ei sinulle kuulu.

🤫🤫🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä ei sinulle kuulu.

No ei kuulu, ei. Mutta NÄKYY.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kuulu, ei. Mutta NÄKYY.

Totta kai näkyy uudelleen ja uudelleen 🤓🤓🤓🤓

• Anonyymi

"Jaana päätti luopua lastensa huoltajuudesta vapaaehtoisesti, jotta voisi olla heille parempi äiti myöhemmin. Kuvituskuva. [Adobe Stock/AOP]"

Veikkaan että oikea Jaana on joku pullukka

• Anonyymi

vai onko hän se jaana eli tinderijaana 42v

• Mikähän olisi. En osaa sanoa, kun kaikille päätöksilleni löydän järkevän syyn ja selityksen. Kipeämpiä on ne asiat mistä ei ole saanut edes itse päättää, on pitänyt vaan sopeutua ja kestää tilanne.

• Anonyymi

vai oletko sinä tuo jaana etkös sinäkin ollut joku heppamattilan jaana orivedestä no sitä kyllä ihmettelen miten mies voi olla jaana mutta sopisi hyvin sinuun

• Anonyymi kirjoitti:

vai oletko sinä tuo jaana etkös sinäkin ollut joku heppamattilan jaana orivedestä no sitä kyllä ihmettelen miten mies voi olla jaana mutta sopisi hyvin sinuun

En ole. Enkä ole luopunut lapsistani. Tuossa ne kalkattaa vieressä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

En ole. Enkä ole luopunut lapsistani. Tuossa ne kalkattaa vieressä.

no oletko sinä se kuuluisa tinderijaana 42v

• Anonyymi kirjoitti:

no oletko sinä se kuuluisa tinderijaana 42v

Kukko Jussi.

• Anonyymi

Vaikein päätökseni on ollut ero ensimmäisestä pitkään kestäneestä suhteesta. Syvällinen ensirakkaus ja lapset, muutos elämään oli valtava.
      Jälkeenpäin ajateltuna oikea päätös mutta menihän siinä 5-vuotta kunnes sai nupin jokseenkin taas kuntoon johon pystyi taas hyväksymään uutta normaalia naissuhdetta. Luottamus kahden ihmisen suhteeseen katosi kunnes löysin helvetin vaikean naisen joka sanoi ensitreffeillä ettei tykkää minusta. Ihailin hänen rehellisyyttään ja halusin hänet itselleni. Seuraava vaikea päätös oli mennä uudelleen naimisiin tämän uuden itseriittoisen naisihmisen kanssa. En ole katunut päivääkään, nainen ei sano kulta, honey, mussukka, rakastan sinua, on se paras nainen. Lepertelyt kuuluu lapsien suuntaan ja minä olen mies. Kestävä suhde tulee kun näyttää että välittää, sanoja ei tarvita. Nyt yhdessä mutta erillään, tämä toimii hyvin. Saan pestä likapyykkini, tehdä aamupalat ja muutkin pöperöt, siivoikset ja hankinnat ihan itse. Samalla tiedostan etten henkisesti ole yksin ja joskus en ole yksin fyysisesti jos siltä molemmista tuntuu.
      Naisella vapaus elää itsenäisesti ja mies tukena ja samoin toisinpäin.
      Tämä valinta on ollut elämäni helpoin ja toimivin naisten suhteen, sopii myös monelle naiselle jotka ovat tottuneet olemaan se "isäntä talossa". Sellaiset kun eivät miehiä jatkuvaksi riesakseen edes halua.

AsianVierestä

• Anonyymi

Tää oli hyvä 👍

• Minun vaikein päätökseni oli viitisentoista vuotta sitten. Piti valita joko 1, x taikka 2, joista joku olisi oikea vaihtoehto. Valintani osui väärin ja päätin siitä lähtien olla valitsematta yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4516
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2069
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      159
      1455
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      164
      1436
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1422
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      253
      1214
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      188
      1137
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1102
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1017
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      61