nainen mitään miestä haluaa? Tarkemmin ajateltuna se olisi pelkkää passaamista, jälkien siivoamista jne. Sitten mies vielä panisi. Eihän siinä kuviossa ole naisen kannalta mitään järkeä?! Olla joku yleishyödyke.
Oikeasti, miksi...
27
<50
Vastaukset
No naiset nyt on välillä vähän epätasapainossa.
- Anonyymi
Kyllä heti kun tutkakantamassa vihertää mies.
No jos tuntee vetoa miehisiin ominaisuuksiin vaikka? Kaipaa kahta sanaa kuukaudessa ja murahtelijaa nurkkiin pyörimään. :)
- Anonyymi
Hahah no paneta sitten itseäsi ja palvele nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Hahah no paneta sitten itseäsi ja palvele nainen.
Enhän mä itsestäni puhunut vaan naisista. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Enhän mä itsestäni puhunut vaan naisista. :)
Taisitpa vain kuitenkin ;)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No en helvetissä! :)
Kyllä se niin nopeasti tuli, että vain nainen tietää. Kiitos naisnäkökulmasta!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niin nopeasti tuli, että vain nainen tietää. Kiitos naisnäkökulmasta!
Hmph. Ja homot! :)
Miehet ovat kuin sekoittimia:
- tarvitset yhden, muttet ole aivan varma, miksi.Eos. 😂
Kannattaa ehkä naisen etsiä mies jonka jälkiä ei tarvitse siivota, eikä häntä tarvitse passata. Sellainen ahkera kaveri muuten, mutta laiska lahna sängyssä, joka makaa vain selällään. Jotta ei ihan tylsäksi käy, voi pyytää pitää suitsia suussaan ja välillä hirnahtamaan. Tetsoni päähän ja jiihaa, hyvä polle, nyt sitä ravia. 😂- Anonyymi
No jos noin niin...
Täh? No ei kyllä pidä paikkaansa. Outo yleistys. Jokaissa parisuhteessa on omat pelisääntönsä. Ne ovat helposti neuvoteltavissa. Kenenkään ei tarvitse alkaa kotiorjaksi ja kaikkien asioiden projektipäälliköksi, ellei sitä välttämättä sitä itse halua.
- Anonyymi
En keksi mihin minä miestä tarvisin🤔 ei kiitos!
- Anonyymi
Niinpä. Aikuiset osaavat kyllä neuvotella, sehän on selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumetta. Vain silmän suurta lumetta .
Anonyymi kirjoitti:
En keksi mihin minä miestä tarvisin🤔 ei kiitos!
Ehkä yksin eläminen sopii juuri sinulle. Onhan se parempi olla tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.
Itse koen olevani tähän meidän nykyiseen järjestelyyn erittäin tyytyväinen. Mies tykkää puuhastella keittiössä ja grillin kimpussa, minä en. Minä pidän siisteydestä ja järjestyksestä, joten hoidan siivouspuolen mielelläni. Ei ongelmaa. Pyykit pestään, kumpi ehtii ja kun sitä ilmaantuu. Mielestäni silittäminen on raivostuttavaa, mies tekee sen pyytämättä. Minä teen (useimmiten) kauppaostokset, jne.
Kun tuntee oman kumppaninsa, nämä asiat loksahtaa itsestään paikoilleen. Kenekään ei tarvitse alkaa piiaksi ja yksinään suorittamaan kotitöitä, ellei itse sitä halua. :)Anonyymi kirjoitti:
Toki. Elämässä harvoin saa minkä ansaitsee, mutta sen saa minkä neuvottelee. :)
- Anonyymi
No ei kait miä halluunnaA
J9ku höveli ku 9is vastapeluriks niin kyllä miä tykkäisin...
! - Anonyymi
No hyi yök, ettäkö mies vielä panisi :D Hui kamalaa! Siinä puuhassahan ei ole naisilla ikinä yhtään kivaa!
Ei vaan pidä mennä parisuhteeseen sellaisen tyypin kanssa, joka haluaa vaan passuuttaa ja sotkea. Seuransa voi valita ;)- Anonyymi
Nainen kantaa kaiken vastuun ja siivoaa ”sotkut” siinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kantaa kaiken vastuun ja siivoaa ”sotkut” siinäkin.
Ehkäisystä huolehtiminen kuuluu molemmille seksiin osallistuville. Jos ehkäisy pettää, niin senkin tilanteen hoitaminen sujuu yhteistyöllä. Yhdessä sotketaan, yhdessä siivotaan. Jos homma ei pelitä noin, niin sitten on parempi yksin. Kunnollisen kumppanin kanssa vastuut ja sotkut setvitään yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäisystä huolehtiminen kuuluu molemmille seksiin osallistuville. Jos ehkäisy pettää, niin senkin tilanteen hoitaminen sujuu yhteistyöllä. Yhdessä sotketaan, yhdessä siivotaan. Jos homma ei pelitä noin, niin sitten on parempi yksin. Kunnollisen kumppanin kanssa vastuut ja sotkut setvitään yhdessä.
Vastuullista miesolentoa ei ole olemassakaan 😂😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on kato hienoja termejä paperilla. Mies vain roiskii sinne tänne. Naiset tietysti sumutetaan näkemään muuta. Muijalle pulla uuniin ja sitten mäkeen 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat neuvolan tädiltä 😂🤣🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuullista miesolentoa ei ole olemassakaan 😂😅
Ikävää että joillain on noin matala käsitys miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909