yksin se on parempi elää. Naiset on vaikeita ihmisiä, ne tuo kaikki ongelmat miehen eteen ja sit ei ole rauhaa.
Ei naisia kannata haluta
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä joku raja pitäisi olla ettei noin suoraan pönttöuunista kerrottaisi vaikka hankalahan se oli.
Terveisin ex-mies Martti Jaa, minusta taas tuntuu että voisi olla joskus helpompaa elää naisen kanssa. Miesten kanssa menee usein sellaiseksi, että pitävät mua kilpailijana. Ja päteminen alkaa.
Et ole vain oikeanlaista miestä vielä kohdannut. 😂😋😋 Naisillakin saattaa olla pätemisen tarve ja kilpailuvietti, silti sen naisen kanssa voisi olla helpompi elää. Mies kumminkin salaa lainaa sitä gileten venusta omiin säär... kasvoihin. 😂
Jascal kirjoitti:
Et ole vain oikeanlaista miestä vielä kohdannut. 😂😋😋 Naisillakin saattaa olla pätemisen tarve ja kilpailuvietti, silti sen naisen kanssa voisi olla helpompi elää. Mies kumminkin salaa lainaa sitä gileten venusta omiin säär... kasvoihin. 😂
Heh, en ole kohdannut vielä yhtään miestä, joka ei jossain vaiheessa alkaisi keulimaan jostain asiasta. Ja jota ei vituttaisi olla väärässä. :)
Joo, toki on ja saattaa olla. Riippuu tietysti aina ihmisistä, jotka yhteen menee kuinka ne yhdessä pärjäilee. Onko suhde kilpailurata vai puhalletaan yhteen hiileen ja koitetaan täydentää toisiaan. Olen miettinyt, että ehkä tämä mun henkinen puoli aiheuttaa sen, että joillain miehillä yksinkertaisesti surkastuu munat ja ne kokee ettei enää saa olla miehiä? Naisetkin kyllä keulii, silloin kun ne haluaa näyttää oman asemansa töissä etenkin, mutta noin muuten naisten kanssa muhun suhtaudutaan yleensä enemmän miespuolisena. Kai naiset on sitten tarkempia näissä asioissa, ne aistii toisistaan herkemmin kuka on mitäkin?
En tiedä, mutta kummalliselta tuntuu. Ehkä ne on niitä naisellisten naisten miehiä, jotka saa päteä miehuudellaan?
Meillä ei ole gileten venusta, mutta gilette on. :DJan1 kirjoitti:
Heh, en ole kohdannut vielä yhtään miestä, joka ei jossain vaiheessa alkaisi keulimaan jostain asiasta. Ja jota ei vituttaisi olla väärässä. :)
Joo, toki on ja saattaa olla. Riippuu tietysti aina ihmisistä, jotka yhteen menee kuinka ne yhdessä pärjäilee. Onko suhde kilpailurata vai puhalletaan yhteen hiileen ja koitetaan täydentää toisiaan. Olen miettinyt, että ehkä tämä mun henkinen puoli aiheuttaa sen, että joillain miehillä yksinkertaisesti surkastuu munat ja ne kokee ettei enää saa olla miehiä? Naisetkin kyllä keulii, silloin kun ne haluaa näyttää oman asemansa töissä etenkin, mutta noin muuten naisten kanssa muhun suhtaudutaan yleensä enemmän miespuolisena. Kai naiset on sitten tarkempia näissä asioissa, ne aistii toisistaan herkemmin kuka on mitäkin?
En tiedä, mutta kummalliselta tuntuu. Ehkä ne on niitä naisellisten naisten miehiä, jotka saa päteä miehuudellaan?
Meillä ei ole gileten venusta, mutta gilette on. :DMullakaan ei ole gileten venusta. 🙄 😂 Saattaa olla jokin halpa kopio, millä höylään sitten kun tarvii. Pahoille ei parta kasva ja puberteetti 30-vuotta myöhässä. 😜 Laatua on korkeintaan geelissä, ettei kasvot ole haavoja täynnä.
Ihmisistä ja suhtautumisesta se aina riippuu, jonkun sparraus voi tuntua kilpailulta jos hiukan iskee motivaattoria ja tehokkuutta yhteen hiileen. 😉 Joillakin miehillä äkkiä surkastuu, monestakin syystä, mutta helposti siitä jos nainen on enemmän mies kuin mies itse. Joidenkin pitää ehkä tuntea se luolamies ja miehisyys, saada tehtyä miehisiä juttuja ja tuntea olevansa mies. Jollekin stereotyyppiselle miehelle voi olla kaamea kolahdus jos nainen yksi kaksi tekee kaikki auton huoltotyöt ja alkaa laittamaan keittiötä uusiksi kalusteita myöten. Sitten vielä kun mies tekee suolaisia korvapuusteja ja kuulla niistä niin sixpack vaihtuu beerpackiksi ja hauikset siirtyy toiselle puolelle alliksi, unohtamatta boobsien kasvua. 😆Jascal kirjoitti:
Mullakaan ei ole gileten venusta. 🙄 😂 Saattaa olla jokin halpa kopio, millä höylään sitten kun tarvii. Pahoille ei parta kasva ja puberteetti 30-vuotta myöhässä. 😜 Laatua on korkeintaan geelissä, ettei kasvot ole haavoja täynnä.
Ihmisistä ja suhtautumisesta se aina riippuu, jonkun sparraus voi tuntua kilpailulta jos hiukan iskee motivaattoria ja tehokkuutta yhteen hiileen. 😉 Joillakin miehillä äkkiä surkastuu, monestakin syystä, mutta helposti siitä jos nainen on enemmän mies kuin mies itse. Joidenkin pitää ehkä tuntea se luolamies ja miehisyys, saada tehtyä miehisiä juttuja ja tuntea olevansa mies. Jollekin stereotyyppiselle miehelle voi olla kaamea kolahdus jos nainen yksi kaksi tekee kaikki auton huoltotyöt ja alkaa laittamaan keittiötä uusiksi kalusteita myöten. Sitten vielä kun mies tekee suolaisia korvapuusteja ja kuulla niistä niin sixpack vaihtuu beerpackiksi ja hauikset siirtyy toiselle puolelle alliksi, unohtamatta boobsien kasvua. 😆Doh, ollaan pahoja sitten. Eiks jeh? ;)
Joo, ihmisitä se aina riippuu ja suhtautumisesta. Ei poikkeusta. Niin, jostain syystä kaikki viisas pitäisi tulla miehen suusta ja vahvuus olla miesten yksinoikeus. Mutta jos sitten osoittautuu, että oma nainen onkin oikein hyvin ominpäin pärjäävä, riittävän viisas hoitamaan itse tonttinsa jne. siinä on sitten se miesmurjotus heti päällä. En näe, en kuule, en halaa en en en yhtään mitään akka sun kanssasi. :D
Onko se nyt niin kamalaa, jos nainen on pärjäävä ilman miehenkin ylitsevuotavaa älykkyyttä ja biisonin voimia? :)
Niin, ehkä se on vaan miehen heikkoa itsetuntoa, jos ei siedä että toinenkin osaa ja älyää?
Joku mua moitti rooleista, kun itse nimenomaan haluaisin rikkoa ihan kaikki roolit siinä määrin, ettei ole mitään väliä mitä kukin tekee. Jokainen tekee mistä pitää, mitä osaa, mikä on oma juttu. Ei mitään nämä on miehille, nämä naisille juttuja. Vaan yksilöiden vahvuudet valjastetaan käyttöön, ihan sama mikä värkki jalkojen välissä vaikuttaa. :)Jascal kirjoitti:
Mullakaan ei ole gileten venusta. 🙄 😂 Saattaa olla jokin halpa kopio, millä höylään sitten kun tarvii. Pahoille ei parta kasva ja puberteetti 30-vuotta myöhässä. 😜 Laatua on korkeintaan geelissä, ettei kasvot ole haavoja täynnä.
Ihmisistä ja suhtautumisesta se aina riippuu, jonkun sparraus voi tuntua kilpailulta jos hiukan iskee motivaattoria ja tehokkuutta yhteen hiileen. 😉 Joillakin miehillä äkkiä surkastuu, monestakin syystä, mutta helposti siitä jos nainen on enemmän mies kuin mies itse. Joidenkin pitää ehkä tuntea se luolamies ja miehisyys, saada tehtyä miehisiä juttuja ja tuntea olevansa mies. Jollekin stereotyyppiselle miehelle voi olla kaamea kolahdus jos nainen yksi kaksi tekee kaikki auton huoltotyöt ja alkaa laittamaan keittiötä uusiksi kalusteita myöten. Sitten vielä kun mies tekee suolaisia korvapuusteja ja kuulla niistä niin sixpack vaihtuu beerpackiksi ja hauikset siirtyy toiselle puolelle alliksi, unohtamatta boobsien kasvua. 😆Mutta täytyy antaa kiitostakin (cis) miehille, joita olen tuntenut. Osalla on taitoa, älyä ja onneksi myös halua jakaa tietoansa ja taitonsa opettena toisellekin niitä asioita, jotka itse hyvin hallitsee. Siitä suuri kiitos mm. omalle isälleni, jonka ansiosta olen oppinut paljon ja saanut toteuttaa itseäni. Ja muutamalle muuten hankalalle kumppanille, mutta siitä hienoille miehille että ovat besserwisserin vittuilun sijaan kyenneet jakamaan osaamistaan, niin että itsekin olen saanut oppia aivan uusia asioita. :)
Kaverina ja hyvässä hengessä.Jan1 kirjoitti:
Mutta täytyy antaa kiitostakin (cis) miehille, joita olen tuntenut. Osalla on taitoa, älyä ja onneksi myös halua jakaa tietoansa ja taitonsa opettena toisellekin niitä asioita, jotka itse hyvin hallitsee. Siitä suuri kiitos mm. omalle isälleni, jonka ansiosta olen oppinut paljon ja saanut toteuttaa itseäni. Ja muutamalle muuten hankalalle kumppanille, mutta siitä hienoille miehille että ovat besserwisserin vittuilun sijaan kyenneet jakamaan osaamistaan, niin että itsekin olen saanut oppia aivan uusia asioita. :)
Kaverina ja hyvässä hengessä.Täytyy googlettaa lyhenne cis, muuten se on täysin hebreaa. 😂
Ihmisistä hän se lähtee ja suhtautumisesta, toiset yrittävät paremmin ymmärtää ja suhtautua asioihin. Ei ole ikinä sukupuoleen verrattava, kaikissa yksilöistä löytyy ne vahvuudet ja heikkoudet, samoja tapoja ja stereotypioita, ennakkoluuloja ynm. Hyvä periaate on ettei ole rooleja, kaikki kuuluu kaikille, voi osallistua, auttaa ja opetella. Päivittäin voi oppia jotain uutta ja kehittyä. Kokemuskin opettaa, varsinkin luovimaan ihmisten keskuudessa. Esimerkiksi äijä porukassa voi olla mukana äijäpuheissa ja tavoissa, vaikka niistä ei kauheasti perusta. Samaa voi myös soveltaa tyttöjenillassa jos vaikka eksyykin johonkin arvelluttaviin kutsuihin. 😬😁
Se ei yhtään häiritse tai ole paha jos toinen pärjää ilman toisen "älykkyyttä" ja "biisonin" voimia. Se ei välttämättä ole heikko itsetunto, saattaa enemmän olla ettei koe itseään tarpeelliseksi ja/tai hyödylliseksi. Kaikkihan toisinaan tarvitsevat jotain positiivista että saavat virtaa ja sielunhoitoa, melkoisesti vakiona on negatiivista tavalla tai toisella jostakin tai joltakin saatuna.
- Anonyymi
Jeesus tuo rauhan.
- Anonyymi
Miehet ne vasta pilaa naiset. Miehet juo viinaa eikä ajattele kumppania yhtään.
- Anonyymi
Naisten mielestä miehen pitäisi olla heidän terapeuttinsa, hauskuttaja, valittamisen kuuntelija, hupien keksijä ja rahoittaja.
Ei kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten mielestä miehen pitäisi olla heidän terapeuttinsa, hauskuttaja, valittamisen kuuntelija, hupien keksijä ja rahoittaja.
Ei kiitos!Kyllä. Sitä sanotaan kumppanuudeksi, ystävyydeksi ja rakkaudeksi. Jos et pysty tuomaan naisen elämään kaikkea tuota, et ole parisuhdemateriaalia.
- Expihtarikurppa
Kääntyy vaan ympäri, niin ne ongelmat on takana! ☝️
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Mutta ääni kuuluu.
Jan1 kirjoitti:
Joo, minkä taakseen jättää sen kohta edestään löytää. ;D
Niin, kun kävelee koko maapallon ympäri... 😂
Disse kirjoitti:
Niin, kun kävelee koko maapallon ympäri... 😂
Niin tai se puskee ohi ja asettautuu eteen tiellisiksi. :)
Jan1 kirjoitti:
Niin tai se puskee ohi ja asettautuu eteen tiellisiksi. :)
No oikeesti parempihan se on. 😊
Ei oo tapana ongelmia karata.
Mutta nyt siirrän joitain kyllä sivuun... 🤨
Kelit ja tää aika (korona) sotkee kuvioita kokoajan. Mutta koetan luovia tässä mukana...
Tänään käyn nyppäsee etujarrupalat irti Kawasta... pitää tilata uudet. Ja sit käyn 8 uutta 8mm pallokantamutteria ja 8 kpl itsekiristyä rikkoja. Loppuu se pakosarjan irtoilu. 😉
- Anonyymi
Naisen elämä on paljon helpompaa ilman miestä. Ongelmat naisen elämässä johtuvat useimmiten miehestä.
- Anonyymi
Jazuli varsinkin on hankala akka.
- Anonyymi
Hmm..taidan vaihtaa naisiin minäkin vaikka nainen olenkin🤗
- Anonyymi
Seurustelin naisen kanssa. Kohta naisen exä alko ilmestymään oven taakse ja soitteli joskus parikin tuntia ovikelloa. Sanoin naiselle että elä tule mun luokse jos exäs seurailee sinua mun luokse kun kävi kylässä jollet pääse siitä eroon heti. Nainen oli myös helvetinmoinen sottapytty joten jätin sen lähinnä sen takia ettei se tiskannut astioita koskaan. Itse kun tykkään siististä keittiöstä. Nainen oli kyllä hyvännäköinen mutta elämänhallintaa sillä ei ollut, sen kämppä oli melko likainen enkä halunnut olla siellä ollenkaan.
- Anonyymi
Naisessa tärkeintä on ulkonäkö. Olet idiootti, jos jätit hyvännäköisen naisen! Luonteella ja elämäntavoilla ei ole merkitystä, kunhan nainen on vaan hyvännäköinen!
- Anonyymi
Kaikille vakoille ei vaan millään löydy sitä kantta. Monen on parempi olla yksin, kuin kitkuttaa huonossa parisuhteessa. Moni valitsee yksinolon hyvänkin parisuhteen yli. Yksin elämisessä on paljon hyviä puolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909