Mitä/miten miehet ajattelevat tai reagoivat jos nainen vastaa treffikutsuun, (joka on osoitettu muualle kuin kahvilaan): ”En voi lähteä, emme tunne vielä tarpeeksi hyvin.” Miten se koetaan? Otetaanko se loukkauksena ja halutaanko sen jälkeen jatkaa enää juttua? Ymmärtääkö mies, että nainen ehkä vielä pelkää? Vai onko homma kerrasta poikki?
Toisen ketjun kirvoittamana
59
87
Vastaukset
Minä tulkitsisin sen niin, ettei nainen ole kiinnostunut. Kannattaa siis selittää vähän tarkemmin. "Tapanani ollut tavata ensin julkisella paikalla" tms.
- Anonyymi
Ok. No tämä tässä mietityttääkin juuri noin kuin sanoit :(
Anonyymi kirjoitti:
Ok. No tämä tässä mietityttääkin juuri noin kuin sanoit :(
Siksi on tärkeä selittää asia. Ehdota vaikka itse jotain muuta tekemistä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Siksi on tärkeä selittää asia. Ehdota vaikka itse jotain muuta tekemistä.
Se vaan kun ei mulla ole nyt parempaakaan ehdottaa kun on tämä aika. Korkeintaan kävellä ristiin rastiin mikä kuulostaa jo ajatuksena umpinaurettavalta. Oma kotikin on riski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan kun ei mulla ole nyt parempaakaan ehdottaa kun on tämä aika. Korkeintaan kävellä ristiin rastiin mikä kuulostaa jo ajatuksena umpinaurettavalta. Oma kotikin on riski.
Miksi kävelytreffit kuulostaa mielestäsi naurettavalta? Mulla on ollut monet kerrat sellaiset ekat treffit, että on napattu kahvit jostain mukaan ja kuljeskeltu ympäriinsä juttelemassa. Jotenkin omasta mielestä luontevampaa keskustella kävellessä, kuin jäykästi kahvilan pöydän yli. Ja tuollaisilla kävelytreffeillä olen ollut niin talven pakkasilla kuin kesän helteilläkin. Pukeutumalla lämpimästi pärjää pidemmänkin lenkin ulkosalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kävelytreffit kuulostaa mielestäsi naurettavalta? Mulla on ollut monet kerrat sellaiset ekat treffit, että on napattu kahvit jostain mukaan ja kuljeskeltu ympäriinsä juttelemassa. Jotenkin omasta mielestä luontevampaa keskustella kävellessä, kuin jäykästi kahvilan pöydän yli. Ja tuollaisilla kävelytreffeillä olen ollut niin talven pakkasilla kuin kesän helteilläkin. Pukeutumalla lämpimästi pärjää pidemmänkin lenkin ulkosalla.
Mikä oli tulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli tulos?
Joskus oli mukavaa ja sovittiin uudet treffit, joskus todettiin että oli mukava tavata mutta ei tarvetta uusinnalle. Muutamista treffeistä seurasi pidempää tapailua.
Ei kävelytreffit ole sen kummosemmat kuin muutkaan - tapa tutustua siinä missä mikä vaan muukin. Itselle toimiva taktiikka kun paikoillaan istuskelu ja toisen tuijottelu vaan vaivaannuttaisi ekalla tapaamisella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toinen on tuon tason ihmisiä. On jotenkin noloa, että mä sanon, että käveltäis pölyisillä kaduilla, tukehtuuhan se sinne...Jos hän on ehdottanut ensin jotain hienoa ja sitten päin naamaa tuleekin, että eikun...
Ei sinällään mitään huonoa kävelyssä, mutta olis edes kivoja paikkoja mut ei niitä tässä nyt noin vaan ole jos haluaa näkösällä olla. Lunta ja räntää ja tuulta. Mitä mahtaa ajatella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toinen on tuon tason ihmisiä. On jotenkin noloa, että mä sanon, että käveltäis pölyisillä kaduilla, tukehtuuhan se sinne...Jos hän on ehdottanut ensin jotain hienoa ja sitten päin naamaa tuleekin, että eikun...
Ei sinällään mitään huonoa kävelyssä, mutta olis edes kivoja paikkoja mut ei niitä tässä nyt noin vaan ole jos haluaa näkösällä olla. Lunta ja räntää ja tuulta. Mitä mahtaa ajatella?Onko ne kadut nyt siis pölyisiä, vai räntäisiä? :D
Ensimmäinen tapaaminen on ihan fiksua suorittaa julkisella paikalla, ja nyt kun vallitsevan tilanteen takia mahdolliset puuhat on aika rajattuja niin tuo kävelytapaaminen lienee näppärin tapa käydä tsekkaamassa tuletteko ollenkaan juttuun kasvokkain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne kadut nyt siis pölyisiä, vai räntäisiä? :D
Ensimmäinen tapaaminen on ihan fiksua suorittaa julkisella paikalla, ja nyt kun vallitsevan tilanteen takia mahdolliset puuhat on aika rajattuja niin tuo kävelytapaaminen lienee näppärin tapa käydä tsekkaamassa tuletteko ollenkaan juttuun kasvokkain.Meinaatko ettei se siedä mua muutenkaan??
Pölyä ja räntää, kyllä siellä riittää molempia. - Anonyymi
Juurikin näin... ja sen jälkeen et kuulekaan sitten miehestä enää mitään. Arvaapa minkä kuvan mies silloin antaa itsestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ettei se siedä mua muutenkaan??
Pölyä ja räntää, kyllä siellä riittää molempia.No nyt oli melkoisen väkisin väännetty uhriutuminen :D
Ihan meinasin sitä, että siedättekö kumpikaan toisianne. Sehän selviää helpoiten ihan naamakkain tapaamalla. Eikä niiden ekojen treffien tarvitse tuntikausia kestää. Voitte käydä vaikka tunnin potkimassa ostarin seinää, kävelyllä, istumassa puiston penkillä, mielikuvitusta peliin niin kyllä sen ekan tapaamispaikan keksii.
- Anonyymi
Kahvit, bilis, keilailu, kävely, terassi- tai baarivisiitti jne ovat sen verran "turvallisia" aktiviteetteja että jos ei nainen lähde, oletan että sillä on muita kuvioita kierroksessa ja meikän sijoitus ei ole kovin korkea. Nuo on kuitenkin julkisella paikalla tapahtuvia tapaamisia, ja siellähän sitä treffeillä nimenomaan tarkoitus olisi paremmin tutustua.
Sen sijaan ymmärrän täysin ettei välttämättä ekoille treffeille haluta lähteä vieraan ihmisen kotiin, auton kyytiin, veneilemään, mökkiviikonloppua viettämään, telttailemaan tmv. Tuntemattoman kanssa heti kahden kesken voi olla potentiaalisesti vaarallinen tilanne, kummallekin. Noista tilanteista on hankalampi myös poistua ellei seura olekaan mieleistä.
Toki jos on netin tmv kautta tutustuttu niin on ihan selvää että ensin turistaan viesteillä sen aikaa, että selviää haluaako kumpikaan toistaan naamakkain edes lähteä näkemään. Jos on aitoa kiinnostusta niin malttaa odotella hetken tapaamista. Mutta jos monta kertaa perutaan sovitut tapaamiset niin sitten rupeaa kyllä hälytyskellot soimaan ja kiinnostus katoamaan.- Anonyymi
Ok. Hyvin kuvattu.
- Anonyymi
Missä se raja kulkee millon sinne muualla uskaltaa mennä? Miten kauan mies pystyy näyttelemään normaalia kunnes sekoaa....mistä sitä voi ikänään tietää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se raja kulkee millon sinne muualla uskaltaa mennä? Miten kauan mies pystyy näyttelemään normaalia kunnes sekoaa....mistä sitä voi ikänään tietää!
Eihän sitä voikaan ikinä tietää. Ihmissuhteet on aina riski. Yhtä hyvin nainenkin voi näytellä normaalia ja yhtäkkiä seota.
Mutta siis se raja kahden olemiseen menee varmaan siinä, missä osapuolet haluavat sen menevän. Jos treffit sujuu mukavasti niin siitähän voi vaikka heti jatkaa yhtä matkaa intiimimpiin olosuhteisiin. Joskus se taas ottaa useammatkin deitit ennen kuin pääsee olemaan kahden. Aina ei paritkaan treffit johda kahden oloon vaan sittenkin eri teille lähtemiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä voikaan ikinä tietää. Ihmissuhteet on aina riski. Yhtä hyvin nainenkin voi näytellä normaalia ja yhtäkkiä seota.
Mutta siis se raja kahden olemiseen menee varmaan siinä, missä osapuolet haluavat sen menevän. Jos treffit sujuu mukavasti niin siitähän voi vaikka heti jatkaa yhtä matkaa intiimimpiin olosuhteisiin. Joskus se taas ottaa useammatkin deitit ennen kuin pääsee olemaan kahden. Aina ei paritkaan treffit johda kahden oloon vaan sittenkin eri teille lähtemiseen.Tämä on ihan liian hankalaa :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ihan liian hankalaa :(
Ei se auta ku avoimin mielin ja suht matalilla oletuksilla lähteä kokeilemaan. Pitää vaan järjen päässä ja suhtautuu positiivisesti niin sillä jo pääsee pitkälle. Suotta tekee asioista liian vaikeita!
- Anonyymi
Noin vähän on siis mahdollista käyttää kirjaimia viestiin? No enpä olisi siitäkään tyhmyydestä enää yllättynyt jos näin olisi. Jos joku kykenee kirjoittamaan vaikka kirjan niin luulisi että tuonkin asian saa selvästi muotoiltua halutessaan.
- Anonyymi
No tuo oli vain intro. Asia tulee täällä jo toisessa ketjussa esille, joten ajattelin, että tähän aloitukseen riittää tuo kun on jo toisen aloituksen nähnyt. Kai,joo, sitä pitää selittää ja saa kai siitä mieskin kysyä, että mikä on??
No minusta onkin ihan jees, että treffimesta on joku puisto, kahvila, tai vaikka mikä tahaansa julkinen mesta, missä on muitakin ihmisiä. Kun kaikenlaisia viheltäjiä sitä on olemassa... Johan tämänkin palstan jutuista voi päätellä, ettei kaikki käy ihan kaikilla pytyillä... Voi kirjoitellakin kivoja, mutta sitten jos joku menee poikittain, niin alkaa sekoilu....
En mä naisena ainakaan itse menis minnekään mökille, niinkuin tuossa se toinen aloitus oli... Olkoot van vaikka astronautti, niin hullu voi olla silti. Ja kerran kun napsahtaa, niin se riittää...
Eikai sitä ole kiire mihkään valmiissa maailmassa? :o)- Anonyymi
Astronautti voi olla kuuhullu 😂
- Anonyymi
No ei kai oo... Kiire. Ei mulla, mutta joskus sitä vain kadottaa ihmisen vaikkei tahtoisikaan :((
Toisen reaktioista ei siinäkään voi tietää :( Jascal kirjoitti:
Noh en tod. käy kaikilla pytyillä. 😤😂
Tarviiko sitä tälleen "etänä" käydäkään. :oD
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai oo... Kiire. Ei mulla, mutta joskus sitä vain kadottaa ihmisen vaikkei tahtoisikaan :((
Toisen reaktioista ei siinäkään voi tietää :(No jos toiset reagoi johonkin vahvasti selvittämättä asiaa, ei kai sellaisessa vouhossa mitään menetä? :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No jos toiset reagoi johonkin vahvasti selvittämättä asiaa, ei kai sellaisessa vouhossa mitään menetä? :oD
Ootpa ihanan optimistinen! :)))
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa ihanan optimistinen! :)))
No mikäs muu se kannattaa? Itse ainakin olen sen verta jo kaikenlaisia ihmisiä tavannut ja ollut tekemisissä kaikenlaisten kanssa, että kyllä sitä tästä maailmasta löytyy sellaisia lupsakoita ja ajatteleviakin ihmisiä, ettei tarvitse tyytyä sellaiseen, joka pelkästään vaan sanelee kaiken. :o)
Disse kirjoitti:
No mikäs muu se kannattaa? Itse ainakin olen sen verta jo kaikenlaisia ihmisiä tavannut ja ollut tekemisissä kaikenlaisten kanssa, että kyllä sitä tästä maailmasta löytyy sellaisia lupsakoita ja ajatteleviakin ihmisiä, ettei tarvitse tyytyä sellaiseen, joka pelkästään vaan sanelee kaiken. :o)
Niin ja eikös sitä etsi nimenomaan juuri itselleen sitä ihmistä elämään? Silloin se on oltava sellainen, joka siihen elämään käy. :o)
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin ja eikös sitä etsi nimenomaan juuri itselleen sitä ihmistä elämään? Silloin se on oltava sellainen, joka siihen elämään käy. :o)
No nimenomaan näin. Mutta unohtuu helposti kun yrittää liikaa..
Anonyymi kirjoitti:
No nimenomaan näin. Mutta unohtuu helposti kun yrittää liikaa..
Joo, se käy huomaamattaankin. Monet ihmiset osaa olla vielä ihan huikeita, mutta jotkin arvot ei välttämättä satu kohdalleen ja sitten niistä ei vääntämällä mitään tule. :o)
Reipasta mieltä ja rinta rottingille.... Sitä jokaikinen on itsenään maailman paras... kukaan muu ei osaa olla yhtä hyvä, kuin itse ihminen itse. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, se käy huomaamattaankin. Monet ihmiset osaa olla vielä ihan huikeita, mutta jotkin arvot ei välttämättä satu kohdalleen ja sitten niistä ei vääntämällä mitään tule. :o)
Reipasta mieltä ja rinta rottingille.... Sitä jokaikinen on itsenään maailman paras... kukaan muu ei osaa olla yhtä hyvä, kuin itse ihminen itse. :oDOlet ehkä palstan parhain ja optimistisin kommentoija 👍
Anonyymi kirjoitti:
Olet ehkä palstan parhain ja optimistisin kommentoija 👍
Optimistinen joo...mutta myös realistinen. Tai haluisin olla myös sitä. Se tuo ihmistä omaan elämäänsä miettivä kannattaa olla realistinenkin, vaikka miten pukkais purppuraa näkökenttään. :oD Ja vaikka mä puhun monesta asiasta fiksusti, en välttämättä ole sen fiksummin aina kyennyt itsekään toimimaan. :oD
Eos. miten muut asian ajattelevat. Mikäli se nainen noin asian ilmentäisi niin olettaisin että pyyntö on ollut liian aikainen jonnekin muualle kuin kahvilaan. Mikäli olemme jo käyneet kahvilassa ja se jonnekin muualle on kahvilan viereinen ravintola niin voisin sitä hiukan ihmetellä. (😋) Mikäli se olisi yhteinen laivareissu samassa hytissä niin ymmärtäisin että pyyntö oli liian aikainen ja ettei toinen olisi vielä valmis. Jollakin tavalla siitä pyrkisi luovimaan eteenpäin jarruttelemalla ja antamalla toiselle aikaa. Millä sanoilla ja tavoilla sitä luovisi on hiukan hankalaa näin teoreettisesti.
Uskoisin että jotkut ymmärtää ja toiset ottavat itseensä. Osa jatkaa, osa laittaa kerrasta poikki ja seuraava jono toisesta poikki tms.- Anonyymi
Niin. Niinpä. Miettii vaan, että noilla miehillä on varmaan tulijoitakin ja jos siinä sitten toista loukkaa tahtomattaan kun on taipuvaisuus varovaisuuteen niin hän sanookin, että ok riittää kun minä alkaisin vasta tutustumaan :( nämä on oikeasti tosi hankalia juttuja. Sunnuntaihin on vielä vähän aikaa. Mietintäaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Niinpä. Miettii vaan, että noilla miehillä on varmaan tulijoitakin ja jos siinä sitten toista loukkaa tahtomattaan kun on taipuvaisuus varovaisuuteen niin hän sanookin, että ok riittää kun minä alkaisin vasta tutustumaan :( nämä on oikeasti tosi hankalia juttuja. Sunnuntaihin on vielä vähän aikaa. Mietintäaikaa.
No jos tyyppi ei kunnioita sun tunteita tuossa vaiheessa tutustumista, niin miksi edes haluaisit tutustua enempää? Jos sun varovaisuus johtaa siihen ettei tyyppi halua tavata ollenkaan niin ei vaikuta siltä että menettäisit mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen olemaan rohkea siinä mielessä että tunnustat että jännität sen verran ettet uskalla tms. jos et uskalla. Sillä miten asiasta kerrot hänelle on varmasti suurin vaikutus ja se miten hän reagoi ja asian ottaa kertoo hänestä paljon. Tulijoita ei välttämättä ole yhtään, mikäli kyseessä on mökille menevä lääkäri, niin hän on kyseisen menon varmasti suunnitellut aikaisemmin ennen kuin on sitä ehdottanut. On monenlaisia ihmisiä, niitä jotka keskittyvät yhteen ja niitä joilla on monia tuttavuuksia kierroksessa. Aina voi harkita menemistä niin, että käy kylässä ja poistuu ajoissa. Ystävälle voi kertoa ja pyytää soittamaan säännöllisesti jos se tuo lisäturvaa.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Suosittelen olemaan rohkea siinä mielessä että tunnustat että jännität sen verran ettet uskalla tms. jos et uskalla. Sillä miten asiasta kerrot hänelle on varmasti suurin vaikutus ja se miten hän reagoi ja asian ottaa kertoo hänestä paljon. Tulijoita ei välttämättä ole yhtään, mikäli kyseessä on mökille menevä lääkäri, niin hän on kyseisen menon varmasti suunnitellut aikaisemmin ennen kuin on sitä ehdottanut. On monenlaisia ihmisiä, niitä jotka keskittyvät yhteen ja niitä joilla on monia tuttavuuksia kierroksessa. Aina voi harkita menemistä niin, että käy kylässä ja poistuu ajoissa. Ystävälle voi kertoa ja pyytää soittamaan säännöllisesti jos se tuo lisäturvaa.
Kirjoitit hyvin. Kiitos siitä. Se pitää nähdä näköjään toiselta tulleena se ajatus.
- Anonyymi
Etkö voi vastata että joku toinen paikka sopisi nyt tällä hetkellä paremmin??
- Anonyymi
Voin varmaan ja niin varmaan on tehtäväkin mitä enemmän tässä tätä nyt miettii. Paljon on tullu toisilta ajatuksia. Siinä on nyt se, miten sen tilanteen vaan konkreettisesti sanallisesti hoidan.
Anonyymi kirjoitti:
Voin varmaan ja niin varmaan on tehtäväkin mitä enemmän tässä tätä nyt miettii. Paljon on tullu toisilta ajatuksia. Siinä on nyt se, miten sen tilanteen vaan konkreettisesti sanallisesti hoidan.
Varmaan sulle on jo ehdotettukin (mutta kun en nyt jaksanut lukea kaikkia vastauksia).
Eikö voi vaan ihan suoraan ja rehellisesti sanoa, että haluat ensitreffien olevan julkisella paikalla, koska ette vielä tunne niin hyvin. (Ilmeisesti ette tunne vielä juuri lainkaan.)
Itse miehenä en ainakaan siitä loukkaantuisi, vaikka treffejä jouduttaisiin siirtämään eteenpäinkin tuosta syystä. Ajattelisin ennemminkin, että onpas fiksu nainen. Ja arvostan suoraa puhetta, silloin kun enemmän tosimielellä lähdetään näitä ruotimaan.
Itse asiassa minua epäilyttäisi miehenäkin, jos nainen pyytäisi ensitreffeille johonkin yksityiseen paikkaansa. Hieman enemmän varautuneesti suhtautuisin sen jälkeen.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Varmaan sulle on jo ehdotettukin (mutta kun en nyt jaksanut lukea kaikkia vastauksia).
Eikö voi vaan ihan suoraan ja rehellisesti sanoa, että haluat ensitreffien olevan julkisella paikalla, koska ette vielä tunne niin hyvin. (Ilmeisesti ette tunne vielä juuri lainkaan.)
Itse miehenä en ainakaan siitä loukkaantuisi, vaikka treffejä jouduttaisiin siirtämään eteenpäinkin tuosta syystä. Ajattelisin ennemminkin, että onpas fiksu nainen. Ja arvostan suoraa puhetta, silloin kun enemmän tosimielellä lähdetään näitä ruotimaan.
Itse asiassa minua epäilyttäisi miehenäkin, jos nainen pyytäisi ensitreffeille johonkin yksityiseen paikkaansa. Hieman enemmän varautuneesti suhtautuisin sen jälkeen.Hyvä miesnäkökulma. Kuulostat mieheltä ja noinhan tuossa totesitkin. Täällä se on niin heippoa kun näkee, että ok, tämä tyyppi ajattelee näin, tuo nimimerkki taas noin. Näkee, että järkeäkin on ja miehissäkin on malttia ja että se jossain onkin ihan ok, eikä mullista maailmaa. Hyviä analyysejä.
Riippuu onko ensitreffit ja mihin muualle. Jos on kyselty muualle kuten elokuviin, keikalle yms missä on muita ihmisiä niin kyllä minä tulkitsen että se on siinä jos nainen ei esitä jotakin vaihtoehtoista. Näinä aikoina on tietysti haasteellista keksiä noita tapaamismuotoja mutta kyllä minusta kävelytreffit on ihan ihan potentiaalinen vaihtoehto. Keittää vaikka termariin kahvit ja johonkin puistonpenkille kahvittelemaan.
Jos on jo muutaman kerran tavattu niin sitten kyllä on vähän sellainen olo että on vaihtoehtona jollekin toiselle tai jopa jonotusnumerolle kolme tai neljä.- Anonyymi
Ensimmäinen oikea tapaaminen olisi. Hän pyysi siis mökilleen ja sitähän tässä nyt mietittiin, että mitenhän tuo on. (Tämä liittyy siihen toiseen aloitukseen).
- Anonyymi
Se on kerrasta poikki. Tuskin kukaan nainen haluaa edes ruma miehen kanssa treffeille, en ole kuullut että haluaa.
- Anonyymi
Höh..
Ei kait siinä, tuohan on ihan hyvä perustelu. Vaikka se toki ihan vähän saattaisi harmittaa kun ei luoteta niin kuitenkin vielä enemmän varmaan tulisi arvostus naista kohtaan kun osaa olla varovainen, jos se ei olisi mihin sattuu minun kanssa lähdössä niin ei sitten ole ehkä muidenkaan kanssa lähtenyt. Sitäpaitsi, siellä toisessa ketjussa esitin helpon ratkaisun ongelmaan.
- Anonyymi
No niinpä. Noin kun sen ottaisi.
- Anonyymi
Se vaan näissä ettei koskaan tiedä, mistä toinen loukkaantuu. Palstalla se kuulostaa helpolta kun tässä voi jokainen tuumailla, että varmaanhan se menisi näin, mutta sitten kun ollaan kasvotusten ja ne sanat tulee, niin reagoinnitkin, eli ihan tavallisen sanalllsen viestin tulkinnat, voivat olla nopeita
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan näissä ettei koskaan tiedä, mistä toinen loukkaantuu. Palstalla se kuulostaa helpolta kun tässä voi jokainen tuumailla, että varmaanhan se menisi näin, mutta sitten kun ollaan kasvotusten ja ne sanat tulee, niin reagoinnitkin, eli ihan tavallisen sanalllsen viestin tulkinnat, voivat olla nopeita
Mutta eikös se ole hyväkin jos tulee ilmi tuollainen? jos noin vähästä vihaisesti reagoi niin siitä kyllä voi sitten jo päätellä vähän miten voisi reagoida muihin juttuihin myöhemmin. Mitään siinä ei siis menetä ainakaan, voittaa voi paljonkin ja aina on hyvä olla rehellinen mieluummin kuin alkaa keksimään tekosyitä itse.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Mutta eikös se ole hyväkin jos tulee ilmi tuollainen? jos noin vähästä vihaisesti reagoi niin siitä kyllä voi sitten jo päätellä vähän miten voisi reagoida muihin juttuihin myöhemmin. Mitään siinä ei siis menetä ainakaan, voittaa voi paljonkin ja aina on hyvä olla rehellinen mieluummin kuin alkaa keksimään tekosyitä itse.
No totta. Enempää kun ei voi sanoa kuin totuuden ja jos se ei riitä niin ei ole toinen toista varten.
- Anonyymi
Mi...mitä täällä tapahtuu?!
Sinkut-palstalla fiksua keskustelua?? Oikeasti hyviä neuvoja ja pohdintaa aloittajan valitsemasta aiheesta?
Jo on aikoihin eletty! Mahtaa olla maailmanloppu tulossa...- Anonyymi
Ilahtuu! Niinkö. Mutta tarve synnyttää monesti keskustelun.
- Anonyymi
Riippuu miehestä, varmasti useammat kokevat sen tyrmäävänä. Jotkut miehet voi
tulkita olleensa itse hätäisiä, ja tuottaneensa naiselle epämiellyttävän päätös.. ajattelun. Varmaan useammat aikuiset miehet, suhtautuu asiaa aikuismaisesti ja ajattelee, ettei nainen jaksanut tällä kertaa, mutta seuraavalla kerralla, nainen on parempi vointinen.
https://youtu.be/RjznC_HdVTg- Anonyymi
Näinpä ja molempien sukupuolten on sallittua ajatella. Pääasia ja paras asia olisi se, kun pystyisi olla niin ettei ole liian hätäinen. Tai tee omista lähtökohdistaan katsoen heti vääriä ratkaisuja miettimättä kahta päivää.
- Anonyymi
Moni asia selkiäisi niin kovin paljon helpommin, kun ihmiset vaan uskaltaisi kommunikoida keskenään. Sanoa siis ihan suoraan miltä tuntuu ja mitä toivoisi tapahtuvan. Jäisi turhat jossittelut ja spekuloinnit kuin voisi avoimesti keskustella ja jakaa tunteet. Toista kunnioittaen mutta suoraan puhuen.
Toki uuden tuttavuuden kanssa moni usein vähän arastelee, mutta eipä tuohon asiaan selvyyttä saa ellei sen toisen asianosaisen osapuolen kanssa juttele.- Anonyymi
Asiaan vaikuttaa joka asiassa se tuntemisen taso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909