Nyt mummelia syyttävä hoivakoti menetti oikeutensa

51

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseasiassa kuulin luotettavasta lähteestä että sairaalassakaan ei oiken osata suhtautuariittävällä varovaisuudella näihin :( porukat mennä viuhtoo miten sattuu niissä, ainakin osa, osa sitten vähän viisaampia kyllä.

• Nonii minun viesti kulmurille hävisi yöllä kesken jäi. En sitten saanut kaikkia kirjoitettua muisti täynnä hävisi koko sähköposti
        Luonnosjäi kesken enkä saanut kuin kerrottua alun koska hävisi. Ei löytynyt mistää. Ylikuormittu sähköposti kai mutta minkä mahtaa.
        Ja sähköposti kenkkuilee jos siirryn pois niin häviii tiedot.🙄

Jäin vaan sitten toivoon että minun aiempi viesteihin noteerataan että löytää ihan itse yhteyden.

• Kun sitten siivosin, kaikki muu oli mutta ei kulmurin viestiä tallessa
        Kun sähköposti palasi.

• valtakunta kirjoitti:

Nonii minun viesti kulmurille hävisi yöllä kesken jäi. En sitten saanut kaikkia kirjoitettua muisti täynnä hävisi koko sähköposti
        Luonnosjäi kesken enkä saanut kuin kerrottua alun koska hävisi. Ei löytynyt mistää. Ylikuormittu sähköposti kai mutta minkä mahtaa.
        Ja sähköposti kenkkuilee jos siirryn pois niin häviii tiedot.🙄

Jäin vaan sitten toivoon että minun aiempi viesteihin noteerataan että löytää ihan itse yhteyden.

Vähän piti miettiä, tarkoitit kai Kulmunia? Tuo kyllä inhottavaa :( Gmail muistaakseni on siitä hyvä että tallettaa luonnoksiin koko ajan, jos katkeaa yhteys löytyy luonnoksista se keskeneräinen. Muutenkin on hyvä, ei ole tallennustila loppunut ikinä ja lajittelee postit ensisijaisiin, mainoksiin ja roskapostiin valmiiksi.

• Täytyy hoitaa koneistoa väliin. Yleensä vaihan uuteen muistin täytettyä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Vähän piti miettiä, tarkoitit kai Kulmunia? Tuo kyllä inhottavaa :( Gmail muistaakseni on siitä hyvä että tallettaa luonnoksiin koko ajan, jos katkeaa yhteys löytyy luonnoksista se keskeneräinen. Muutenkin on hyvä, ei ole tallennustila loppunut ikinä ja lajittelee postit ensisijaisiin, mainoksiin ja roskapostiin valmiiksi.

Kyllä
        Kyllä. 😱

Täytyy kohta piiloutua taas
        Minä mokaan noissa nimissä niin paljon.

• valtakunta kirjoitti:

Täytyy kohta piiloutua taas
        Minä mokaan noissa nimissä niin paljon.

ei tuo täällä vaarallista ole, kunhan vaan muistat postiin laittaa tarkasti :)

Noh Niih. Voisi luulla ikäihmiset kiinnostaa tänään käsitellään Uudenmaan sulkua.

Noh viimeksi meni oikein kun lähetin kun niistä tuli palaute jonkin muotoinen

Toivon kovin että ne puuttuvat🙄

• Hienoa kun menettivät, aivan käsittämätöntä toimintaa hoivakodissa. Hienoa että muut tahot toimii, harmillisesti omaisten näkökulmasta liian myöhään. Useimmiten hoivakodeissa ollaan sen verran tarkkoja, että puutteet laitetaan tavalla tai toisella kuntoon, mikäköhän tuolla on ollut että viikon aikana käydään kolmesti ja sitten tehdään ratkaisuja.

• Harmaaritari

Minä kuulin aika käsittämättättömän jutun suuresta keskussairaalasta tänään, en viitsi tähän edes sitä laittaa.

• Hoivakoteihin on levinnyt jo virusta pitkään kuun alusta ja tiesin jo silloin mitä oli tapahtunut kuin myös ulkomaan hoivakoteihin.
        https://yle.fi/uutiset/3-11305367

Minä kuulin aika käsittämättättömän jutun suuresta keskussairaalasta tänään, en viitsi tähän edes sitä laittaa.

Keskussairaala ja kuulemaasi tietämättä, voin todeta että paikkansa pitää. Oletan että liittyy työvoimaan, hygieniatuotteisiin ja varusteisiin joita heillä ei ole eivätkä tilanneet kun piti. Joko muulla tavalla laiminlyöntiä tai välinpitämättömyyttä.

Harmi. Itse epäilen että on potilaisiinkin.

Niihän ne uutiset alkuun tuotti kun ne alettiin piilottaan henkilökohtaisten tietojen vuoksi.

Minä olen ollut oikeasti peloissani.🙄

• Jascal kirjoitti:

Keskussairaala ja kuulemaasi tietämättä, voin todeta että paikkansa pitää. Oletan että liittyy työvoimaan, hygieniatuotteisiin ja varusteisiin joita heillä ei ole eivätkä tilanneet kun piti. Joko muulla tavalla laiminlyöntiä tai välinpitämättömyyttä.

Liittyy lähinnä viruksen leviämiseen, siihen että on toimintoja joiden luulisi automaattisesti nyt olevan katkolla tuollaisella kriittisellä alueella kuin sairaalat, eipäs vaan olekaan.

• valtakunta kirjoitti:

Hoivakoteihin on levinnyt jo virusta pitkään kuun alusta ja tiesin jo silloin mitä oli tapahtunut kuin myös ulkomaan hoivakoteihin.
        https://yle.fi/uutiset/3-11305367

Olisi pitänyt heti reagoida ja puuttua, samoin tuon keskussairaalan osalta jos siellä ei ole aloitettu oikeita toimenpiteitä. (loppu osa ritarin kommenttiin). Pitäisi turvata henkilöt, laittaa karanteeniin ja tarvittaessa pitää siellä, vaikka olisi terve tai parantunut.

• Jascal kirjoitti:

Olisi pitänyt heti reagoida ja puuttua, samoin tuon keskussairaalan osalta jos siellä ei ole aloitettu oikeita toimenpiteitä. (loppu osa ritarin kommenttiin). Pitäisi turvata henkilöt, laittaa karanteeniin ja tarvittaessa pitää siellä, vaikka olisi terve tai parantunut.

Noin siinä sitten käy kun virus menee sairaalaan, loppuu äkkiä tekijät jos on muutamakaan kantaja, työntekijä tai potilas, sisällä vähän aikaa:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaasan-keskussairaalan-tyontekijalla-havaittiin-koronavirustartunta-tyovuoron-jalkeen-tilapaisjarjestelyt-kayttoon-yli-50-tyontekijan-jouduttua-karanteeniin/7790474#gs.3e6ula

Noin siinä sitten käy kun virus menee sairaalaan, loppuu äkkiä tekijät jos on muutamakaan kantaja, työntekijä tai potilas, sisällä vähän aikaa:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaasan-keskussairaalan-tyontekijalla-havaittiin-koronavirustartunta-tyovuoron-jalkeen-tilapaisjarjestelyt-kayttoon-yli-50-tyontekijan-jouduttua-karanteeniin/7790474#gs.3e6ula

Harmaaritari voin kertoa kerroin ne siinä minkä lähetin aiemmin potilaisiin kohdistunut myös
        Minä tiedän.
        Tietäisitpä vain.🙄

• valtakunta kirjoitti:

Mitään täällä ei uskota jos minulla ei ole näyttöä.

Joo, kyllä tämä on melkoista "tieto lisää tuskaa"-taivalta kun tätä touhua seuraa ja kuulee & lukee juttuja :(

• Jascal kirjoitti:

Enhän minä voi tietää mitä näkyy takana jos ohjeistus on kaikki hoitajat testataan mutta ei se niin mennyt luu kurkkuun kun kuulin ettei pääse testeihin sukulaiselta.

Joo, kyllä tämä on melkoista "tieto lisää tuskaa"-taivalta kun tätä touhua seuraa ja kuulee & lukee juttuja :(

En minä voi näyttää taas viestiä minkä lähetin ja olen peloissani vieläkin tuosta Uudenmaan rajasta.

• valtakunta kirjoitti:

En minä voi näyttää taas viestiä minkä lähetin ja olen peloissani vieläkin tuosta Uudenmaan rajasta.

No se vaan pitää nytt koettaa pärjätä, älä kuitenkaan liiikaa ota murhetta, silleen koeta olla että "ei voi mitään tällle" kun meidän vaikutusmahdollisuus on melko rajallinen kuiteskin :(

No se vaan pitää nytt koettaa pärjätä, älä kuitenkaan liiikaa ota murhetta, silleen koeta olla että "ei voi mitään tällle" kun meidän vaikutusmahdollisuus on melko rajallinen kuiteskin :(

Pistän lisätietoa menee sit seuraavaksi lisää tutkintaan. Kyllä minä ratkaisin sen jo miten pysty lisätä.Ja koko köörin sit taas poliisille vihjeenä.

Ne kylmäkontit sai minut ihan sairaaksi. Muistat varmaan kuin muistat kun kerroin aiemmin sukulaisen kertoi minulle . Minä sanoin että minä pelkään, pelkään oikeasti.

• valtakunta kirjoitti:

Ne kylmäkontit sai minut ihan sairaaksi. Muistat varmaan kuin muistat kun kerroin aiemmin sukulaisen kertoi minulle . Minä sanoin että minä pelkään, pelkään oikeasti.

Joo, ei ne ole mukavia näkyjä, eikä muutenkaan nuo uutiset :( niin melkeen mieluummin jos on kattomatta niin parempi, vaikka väkisinhän niitä kyllä näkee mutta jos nuo masentavimmat saa vältettyä niin paree. Sun(kin) pitää vaan koettaa luottaa ja uskoo että kyllä tämä tästä jossain vaiheessa kuitenkin helpottaakin.

Joo, ei ne ole mukavia näkyjä, eikä muutenkaan nuo uutiset :( niin melkeen mieluummin jos on kattomatta niin parempi, vaikka väkisinhän niitä kyllä näkee mutta jos nuo masentavimmat saa vältettyä niin paree. Sun(kin) pitää vaan koettaa luottaa ja uskoo että kyllä tämä tästä jossain vaiheessa kuitenkin helpottaakin.

Sinun on helppo sanoa.

En vaan tiedä miksi ne ei tiedä. Tätä minä pidän outona.🙄

Tämä on asiantuntijoiden kanssa ihan ikävää minun asettua asiantuntijoita aina vastaa koska oon sitten väärässä🙄

• valtakunta kirjoitti:

Sinun on helppo sanoa.

Anteeksi kunsanoin tökerösti on stressiä🥶

• valtakunta kirjoitti:

Tämä on asiantuntijoiden kanssa ihan ikävää minun asettua asiantuntijoita aina vastaa koska oon sitten väärässä🙄

Nämä meidän maan ns. "asiantuntijat" on kyllä osaamisensa näyttäneet :( en minä niihin ennenkään ole kyllä uskonut ja nyt vielä vähemmän. Luultavasti oot kyllä aina oikeassa jos oot eri mieltä "asiantuntijan" kanssa.

Nämä meidän maan ns. "asiantuntijat" on kyllä osaamisensa näyttäneet :( en minä niihin ennenkään ole kyllä uskonut ja nyt vielä vähemmän. Luultavasti oot kyllä aina oikeassa jos oot eri mieltä "asiantuntijan" kanssa.

En nää kulisseihin pihviä voin kieputetaan mutta ei voi tietää onko🙄 ehkä kuvittelee ettei tuo aukeaminen ole hyvä juttu koska tietääkseni minulla on heidän omaa puhetta mitäs tässä pitäisi tehdä aiempaa ettei ne nyt sillein pääse kiemurrellen pois olisi vaan syytä hyväksyä tilanne ei nyt tietämättömyydestä niin pahaa jälkeä tule mutta taas tulee jos yrittää peitellä se muuttuu törkeäksi.

Olen varmaan oikeasti hullu.😳miksi ne ei nää vanhuksia tällä puolen eihän ne pysähtynyt sairaaloissa hoitokodeissa ihmisen tekemä virhe on inhimillinen.

Ihmiset saattavat lähteä sukuloimaan
        https://yle.fi/uutiset/3-11305176

Tuossa kyllä kun Hämeenlinnassa löyhennetään, miten sit uudenmaalaiset?

• valtakunta kirjoitti:

Olen varmaan oikeasti hullu.😳miksi ne ei nää vanhuksia tällä puolen eihän ne pysähtynyt sairaaloissa hoitokodeissa ihmisen tekemä virhe on inhimillinen.

No et nyt sentään, sinä vaan välität niin vahvasti niin se sattuu :( Minä luulen että kyse on siitä että useat noista päättäjistä on niin etääntyneitä, ne ei osaa nähdä asioita niiden vanhusten kannalta vaan vain omastaan :(

No et nyt sentään, sinä vaan välität niin vahvasti niin se sattuu :( Minä luulen että kyse on siitä että useat noista päättäjistä on niin etääntyneitä, ne ei osaa nähdä asioita niiden vanhusten kannalta vaan vain omastaan :(

Yli 70 Vanhukset voi laskea
        http://tilastokeskus.fi/til/vaerak/2019/vaerak_2019_2020-03-24_tie_001_fi.html

Taas päivitetty

Kuulen hyvää yötä harmaaritari , olet tärkeä.

Mihin minä voin laittaa tutkimus idean että voin sitten hankeeseen saada nimeni ?
        Voin luulla teoriassa että olen jo mielessäni kehittänyt rokotteen?

Sehän vasta olisikin ikävä jos olisin ratkaissut ongelmankin.😳
        Olisihan kiva saada itsensä johonkin historia kirjaa😅en minä rahaa halua ja mullistaisi täysin maailman kirjat ja ehkä minut otettaisiin Tosissaan.

Vois saada kaiken tuen mitä tarvitsen , eikä tarvitsisi elämäänsä kärsiä🤔

• Anonyymi

Eipä yllätä.Kunnan päättäjät myyvät edelleen vanhushuollon ihan kirkkain silmin noille yksityisille firmoille jossa raha on etusijalla.

• Anonyymi

Mielestäni valtion pitäisi tukea esim nyt vanhustenhoitoa siihen pisteeseen asti että palvelu ym laatu olisi ykkösluokkaa, kun sitä rahaa on kerran miljardikaupalla lapata ulkomaille. Suomen kansalaisten hyvinvointi pitäisi laittaa joka asiassa ykkösijalle, mielestäni ihan common sense, sitten autettaisiin muita jos kyetään. Täysin sairas on suomalaisen nykypoliitikon sielunmaailma.

• PYSYKÄÄ IHMISET KOTONA

• Anonyymi

Hyvä! Paras neuvo tähän kohtaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä! Paras neuvo tähän kohtaan!

Noinhan se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5110
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2319
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      256
      2303
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2277
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1494
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1428
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      998
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      986
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      917
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      909
    Aihe