Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höh! Kurppa piti kirjoittamani..
Hiton typot!
Kuka hiivatti sotkee mun tekstiäni.. mä syytän noista typoista mun sängyn alla luimuuvia reptiliaaneja.. :)
09.04.2026 17:17
Kurpoa ja lerppu ne yhteen soppii, huomenna pannan ne pussauskoppiin..
Vai niin, uskallat avoimesti myöntää olevasi ikääntynyt mieshenkilö.. ;)
09.04.2026 17:15
Juu, olen löytänyt onnen keski-iän myötä. Ja rakkauden.
Eikä minua haittaa olla kurppa.
09.04.2026 17:10
Unohdettujen sanojen listaan voi laittaa myös lankapuhelimen .. samoin kuin kotitietokone.
Joku tuossa muisti sanan disketti, mutta ennen korppua oli lerppu.
Onhan noita varmaankin monia muitakin, ei vaan muistu mieleeni jo kauan sitten unohdettuja sanoja. :)
09.04.2026 17:05
En luule tosiaankaan, että minusta välitettäisiin. Mulle on täysin se ja sama välittääkö kukaan minusta. Minä itse välitän ja se on enemmän kuin tarpeeksi.
Tämähän on minun elämäni ja en tarvitse ketään sen ylläpitämiseksi merkityksellisenä.
Kyllähän se on tuhannesti nähty, että vaikka kuulumisia kyseltäisiinkin, kaik mänöö toisesta sisään ja toisesta ulos. Varsinaisesti juuri ketään ei oikeasti kiinnosta sen vertaa, että kuunneltaisiin aidosti. Mut entä sitten?
En mäkään kerro kuulumisiani sillä mentaliteetillä, että jotakuta kiinnostaisi, vaan sellaisena sosiaalisena hömppänä jolla ei ole oikeasti mitään merkitystä.
09.04.2026 16:50
Mitä sä sillä tiedolla teet, yhtälailla olet kuolevainen kuin muutkin. Kun sä delaat, kaikki loppuu ja mitään et saa mukaasi. Se oli siinä.
Haluaminen on hyvinkin egoistinen tapa. Haluta tietää.. asia jolla ei ole mitään tekemistä käytännössä minkään kanssa. No, jokainen tyylillään.
09.04.2026 16:31
Molempi parempi. Fiiliksen mukaan.
08.04.2026 21:02
Ikääntyminen on kaunista.
08.04.2026 18:14
Mä olen päätynyt hyvin yksikertaiseen ja toimivaan lopputulemaan joka ei ole millään tavalla väärä.
Mitä väliä?
Sinä olet oman universumisi keskikohta, sillä kun sinä olet olemassa, olet tärkeä ja seikkaperäinen oma itsesi itsellesi. Avaruuden äärettömyydellä tai ääreellisyydellä ei loppupeleissä ole mitään hiton väliä. Sillä on väliä, että sinä ajattelet avaruuden äärettömyyttä. Koska olet.
Ja koska olet ja ajattelet avaruuden mittasuhteita, tiedostat varmaankin, ettet ole siinä skaalassa yhtään mitään, edes kärpäsen paskan kokoinen määre.
Hienointa tässä on just se, miten merkityksellisen merkityksettömiä me kaikki olemme. Joten mitä väliä avaruuden äärettömyydellä on? Sillä on itsessään väliä, että kykenet ajattelemaan asiaa, sillä mitenkään et koskaan voi pienimmälläkään tavalla vaikuttaa koko juttuun - siis avaruuden äärettömyyteen tai rajallisuuteen.
Joten mitä väliä?
08.04.2026 18:12
Avioliitto..?! ÄLÄ naurata!
Valitsen seksin ihan milloin vain ylitse avioliiton. Ei kahta sanaa.
08.04.2026 17:54
Komppaan täysin. Veit sanat suustani.
08.04.2026 17:52
Kiva kuulla, että sait hyvän keikkaelämyksen. Kyllähän se piristää arkea, kun pääsee kunnon keikalle aina välistä.
Mulla itselläni tuo rahatilanne on sellainen, ettei toivoakaan keikoille menosta. Kesäkuussa ajattelin Aurinkorokkiin mennä, mutta sehän onkin ilmaistapahtuma.
08.04.2026 17:43
No en oo.. en koskaan nillitä. Pidän nillittämistä lapsellisena ja täysin turhana. Ajan ja tilan haaskuuta koko nillittäminen.
07.04.2026 13:40
Mä luulen juu et Disukan "veivi moovit" ei paljoakaan sua hidastaisi.
Laittaisikko nää Dissen kuriin? Epäilen kyllä onnistumisprosenttiasi ..
06.04.2026 07:49
Tosi.typy.
Vakaa ja tasainen luonne. Laittaisi sut ojennukseen.
TT ei sietäisi mitään huumehommia alkuunkaan. :)
Mutta luulempa ettei hän sinua huolisi yllämainituin seikoin.
06.04.2026 07:44
Mielenkiintoinen ajatus. Palstalle vain pitäisi saada vielä lisääntymiskykyisiä naisia, sillä alamme kakki olemaan jo liian vanhoja tuottamaan palstasekasikiöitä. :)
Minä ainakin olen jo liian vanha moiseen hommaan.
06.04.2026 07:37
Hmm.. kohtalo puuttui peliin. Se saaga oli Funismaista ilottelua jumalatteruudellesi.. :)
05.04.2026 15:52
Heh! Mä rätkähdin nauramaan. Toi on just niin sinua, että voin kuvitella sen.
05.04.2026 15:49
Juu, arvatenkin noin voisi asia toimia. Ja sit se tulis salilta aamukahdeksalta takaisin ja sättisi sinua. "Juoppo!"
05.04.2026 15:32
Minä en katso uutisia, olen siis tyhmä pirttiläinen. Ja se olen ihan omasta vapaasta tahdostani.
05.04.2026 15:28
17 / 805