Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu.. selitit hyvin. Oikein hyvin. Tämä on jo käyty aiemminkin lävitse.
Jos saa sanoa, niin ehkä tuommoinen puolivilli poikamies voisi tehdä hyvää sinulle jos itse vain osaisit heittäytyä. Antaa pikkuisen virran viedä. Höllätä.
Jotakin ei niin vakavaa juttua meinaan. Mutta kenelle tuo sitten sopii ja kenelle ei..
17.02.2024 13:46
No minulla ainakin on ehta ja aito kiltti ja kunnollinen mies.. joten älä lässytä.
17.02.2024 13:41
Samoilla linjoilla. 👍
17.02.2024 10:25
Olet herttainen. Mukavaa ja antoisaa päivää sinullekin. ❤️
17.02.2024 10:24
Niin.. en ole rajannut muita suhteita nykyisen suhteeni ulkopuolelle, mutta en koe kuitenkaan tarvetta niille. En voi luvata 100% :sta uskollisuutta, mutta pyrin siihen.
Eli olen ollut perinteisesti uskollinen kumppanilleni koko suhteemme ajan. Ja vain koska haluan. Oma valintani.
En luonnollisesti myöskään rajaa kumppanianikaan. Hän on vapaa suhteilemaan oman halunsa mukaisesti.
Eli vapaa häkkilintu ei pois lennä. Jos on hyvä olla, ei ole tarvetta liihotteluun. Ja minun on hyvä olla nykyisessä suhteessani.
17.02.2024 10:07
No et tietenkään.. voi hyvänen aika et.
Minä pidän sinun posestasi erityisen paljon.
Tykkään tyylistäsi paljon. Enkä minä ole sitä tyyliä ihmisiä, joka herkästi loukkaantuu.
17.02.2024 09:57
Luojan kiitos! Olen sinkku. Minun käy sinua pukkuisen sääliksi,mutta emmehän kaikki voi olla aikuiseksi kasvaneita. Sinunkaltaisia tuomitsijoita tarvitaan.
Minuun sanasi eivät tehoa, sillä et tosiaankaan ole sellainen ihminen jonka sanomisista välittäisin. Tuomitset ihmisiä kuin jumala valtaistuimeltaan..
Olemme erilaisuuksia. Se mikä sinusta on pettämistä, ei ole minulle. Jos tätä et käsitä, on käsittämiskyvyssäsi jotakin vikaa.
17.02.2024 09:53
Höpsis.. pettäminen on jokaiselle yksilöllinen tulkinta. Jos sitä asiaa ei ole kumppanin kanssa keskusteltu, on turhaa syyttää pettämusestä tai kiukutella jos tulee petetyksi.
17.02.2024 05:54
Hyvä että sinä olet tuollainen puritaani.. maailma pelastuu.
17.02.2024 05:51
Juuri noin.. en vain tiedävielä koska työt loppuvat nyt maaliskuussa, toukokuussa vai marraskuussa.. 🙄
17.02.2024 05:50
Vihaan nykyistä työtäni ja onnekseni olen irtisanottuna, joten pääsen vihdoinkin siitä eroon muutaman kuukauden sisällä tai no ainakin luulisin niin.
17.02.2024 03:08
Posella itselleenkin saa paremman mielen. Kun antaa aitoa posea, saa hyvän mielen.
Joku.. sanonut, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin olkoon hiljaa.. on hyvä sääntö. Toimii minulla.
17.02.2024 03:00
No niin. Vaikka sitten. Lapsellista ja kypsymätöntä tulla haukkumaan. Se mitkä on sinun arvosi, ei ole minun arvojani.
Toisten halventaminen kertoo sinun omasta rajoittuneisuudestasi ja naurettavuudestasi.
17.02.2024 02:55
Minä koen epärehellisyyden pettämisenä. Ei ole niin pahaa asiaa, mitä ei voisi minulle kertoa. Valehtelu .. sitä en siedä.
17.02.2024 02:50
Koko pettämisen käsite kumpuaa jonkinlaisesta omistussuhteesta toisen yli. Jos asiat on puhuttu ja selvitetty rajat, niin pettämistä ei yleensä tapahdu.
Se minun omani, jos tietää ne rajat selkeästi, ymmärtää olla loukkaamatta niitä.
Henkilökohtaisesti pettäminen minulle on valehtelemista. Aivan se ja sama mitä on tehnyt, mutta jos valehtelee siitä, niin se on pettämistä.
Sallin kumpoanini mennä, tehdä ja ottaa tai jättää mielensä mukaan. Mutta valehtelua en salli.
Minulla on kolmen valheen sääntö.
Ensimmäisestä kerrasta ilmoitan kuinka tärkeää minulle rehellisyys on ja että vaadin täydellistä rehellisyyttä itseäni kohtaan.
Toisen kerran annan anteeksi hairahduksesta ja täsmennän, etten suutu koskaan mistään minkä rehellisesti kertoo. Ettei oikeasti tarvitse valehdella.
Kolmannen kerran annan anteeksi, mutta hylkään ihmisen. Jatkan matkaa. Hän ei ymmärrä kuinka tärkeää rehellisyys minulle on.
Joten ymmärrän petetyksi tulleita. Täysin.
Se, mikä on pettämistä on kovin yksilökohtainen asia. Toisille se on suutelointia ja toisille valehtelemista.
Minulle on yksi ja sama jos kumppanini käy vieraissa, enkä kieltäisi sitä. Se olisi hänen vapaan tahtonsa kieltämistä. Mikä minä olen kieltämään toista tekemästä sellaista. Ei mun tarvitse siitä silti tykätä.
Maailmassa on paljon asioita joita tapahtuu vaikka itse ei niistä tykkäisikään. Se on vaan hyväksyttävä. Vapaa tahto nääs.
17.02.2024 02:47
Sinä olet niin haluttava kumppaniehdokas, että ukoilla on kaikki pelissä.. heh. Olet hyvä saalis.
Ehkä siinä sitten on oikesti sinun paikkasi olla hetki sinkkuna.. tiedä siitä. Jos ahdistaa, niin täytyy kuunnella itseään. Ahdistus on vahva merkki ettei tosiaankaan kaikki ole kunnossa.
Sen tiedät itsekin, että ahdistuksen syy on sinussa itsessäsi ja kasittelemättömissä asioissa.
Minua itseäni ahdistaa ajatus sitoutumisesta.. ja syy on minussa.
17.02.2024 02:28
Jaa-has.. sukupuolitaudit leviävät suojaamattomassa seksissä. Syrjähyppyyn yleensä suojaudutaan.. ei haluta tuliasia kotiin.
16.02.2024 20:47
Mä olen vain luvalla tehnyt mitä olen tehnyt. Se ei ole pettämistä jos lupa on..
Exän kanssa ollessani minulla oli kuusi miestä ja kun kerran olimme avoimessa suhteessa, ei se ollut pettämistä.
Ja suutelointi ei ole pettämistä.. mielestäni.
16.02.2024 20:43
Hitto ne sai sit sen tapettua kumminkin. Valitettavasti taisi olla vain ajan kysymys.
Venäjä on pahimmanlaatuinen diktatuuri jossa elämällä ei ole mitään arvoa.
16.02.2024 14:32
Ääh.. tuohon en usko.
Jokaisesta tulee omanlaisensa. Liika opastaminen ja huolehtiminen tekee yleensä hemmoitellun kakaran, joka ei pärjää oikeassa elämässä kun sen aikanaan kohtaa. Ja se päivä tulee väistämättä.
16.02.2024 14:04
275 / 806