Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun kuumerkkini on oinas ja aurinkoni on skorppionissa ja nouseva oli muistaakseni vaaka. Mutta siitä on vuosia kun harrastin astrologiaa. Ihan kiva mielenkiinnon kohdehan tuo astrologia on. Hyvä harrastus.
27.12.2023 07:19
Onhan noita idänmaita joissa horoskoopit vaikuttivat aikanaan sovittujen liittojen muodastamiseen.
27.12.2023 07:13
Kiitos kivasta ja monipuolisesta vastauksestasi. Poikani kuuluu myös autismin kirjoon ja olen sen myötä oppinut hieman sitä ymmärtämään.
Ei ole helppoa olla erilainen tässä yhteiskunnassa. Tulee väjäämättä kiusatuksi.
Tuo astrologia on kiinnostanut minuakin aikanaan. Vähän ehkä vieläkin. Horoskooppeihin en varsinaisesti usko, mutta astrologiaan kyllä.
Astrologisen kartan mukaan minussa on vesi ja tuli ja maa.
27.12.2023 07:11
Juu. Ymmärrän. Sustakin se muotti on liian ahdas mikä miehille annetaan, vai?
Minut on leimattu sovinistiksi jo monta kertaa joten menköön taas..
Miehen malli on ollut ihan liian ahdas ja pitkälle näen että se on naisten syytä. Jo äidinmaidossa on syötetty malli joka tekee miehen. Yhteiskunta tukee tätä. Kristillisyys tukee tätä. Nuoret tytöt tukee tätä, samoin kuin aikuiset naiset.
Nykytasa-arvo on sitä, että naiset saavat "samat edut" kuin miehet, mutta vastuut ja velvollisuudet jäävät miehille. Mielestäni me naiset syrjimme miehiä mitä pahimmalla tavalla. Ja siksi miehet ovat toksisia öyhöttäjiä.
Miehelle ei anneta tilaa olla yksilö tai ihminen. Hänen pitää ennenkaikkea olla mies.
Meni ny vähän paasaamiseksi, mut silti...
27.12.2023 06:52
Huomenta ..
Minä annan täällä olevien juttujen vaikuttaa itseeni vain positiivisesti. Negaa en huoli. Valitsen itse mihin otan ja annan.
Olen törmännyt niin vaikuttaviin ihmiskohtaloihin ja elämäntarinoihin näiden vuosien aikana, että olen kasvanut ihmisenä suunnattomasti palstan myötä.
Olen toki joutunut negatiivisen huomion kohteeksikin ja sehän luonnollisesti ei ole kivaa, mutta kuuluu elämään.
Jos palstailu ei anna mitään posea, se kannattaa lopettaa. Kukaan ei halua pelkkää paskaa niskaan.
Sanoin vaan, että on kiva kun olet täällä. Se nyt oli vain mielipiteeni.
27.12.2023 06:42
OMG!
Hitsiläinen.. magee!
Se ollaan jo täällä palstalla nähty, että mies sinun nimimerkkisi takana on huumorintajuinen ja hauska. Mukava miekkonen, jolla joskus kärähtää käämit. Eli ihminen.
27.12.2023 06:34
Ymmärrän tuon kasvutarinan. Keinot on monet.
Luulenpa että nyt anonyyminä Jasuna olet vapaimmillasi. Noin palstahahmona.
Saat hengittää.
Ehkä toi nikkien vaihtaminen ja katoilu palstalta kertoo jotakin.
Tyyppinähän sä olet aivan mahtava. Sinä omana ihtenäsi. Ja tietänet sen.
Palsta on kuin rinnakkaistodellisuus joka on hyvä olla olemassa. Tarpeellinen, mutta ei välttämätön.
27.12.2023 06:30
En nyt ymmärtänyt viestiäsi juurikaan.. ei se mitään. Tehtyihin töihin.. ? Kupariin?
Okei. Saat olla salaperäinen. Jokainen paljastakoon sen verran kuin tuntuu hyvälle.
Ja se kuva on aito. Olen julkaissut vain aitoja kuvia. Minulla on ikävä ja harmillinen tapa pysyä totuudessa. :)
27.12.2023 06:24
Juu. Olisikin kovin epämukavaa jos tietäisi.
Vaanijat voivat olla harmillisen hankalia.
27.12.2023 00:29
No riippuu katsantokannasta. Mielestäni vainoaminen mielipiteen takia.. hmm. No alatyylistä. Jopa ehkä laitontakin.
En itse jaa harmiksen näkemyksiä monestakaan asiasta, mutta kykenen kunnioittamaan hänen itseoikeuttaan mielipiteeseensä.
Se, ettei jokin ole mieleeni, ei anna minulle oikeutta tuomita.
27.12.2023 00:24
Oho.. sä olet sitten kuuluisa. Heh.
27.12.2023 00:20
No voihan sen noinkin ajatella.
27.12.2023 00:18
Meillä on perinne .. vräppejä eli juurikin tortilloja.
Se on tuhannen maun ruoka. On useita erilaisia lihoja, juustoja, dippejä ja tuoreita kasviksia. Koko keittiön laskutaso on täynnä erilaisia purnukoita ja jokainen saa rakentaa mieleisensä.
Toki valmistamiseen menee 4-7 tuntia joka uuden vuoden aattona, mutta siitä saa jokainen napsia mieleisesti koko illan.
Juotavaksi luonnollisesti erilaisia viinaksia miedoista kirkkaisiin ja limpparia niille jotka eivät alkoholista välitä. Ja tietty.. pelataan pleikkaa. Se on perinne.
27.12.2023 00:17
Ymmärrän. Itse kun en vällää jos sanon itsestäni liikaa. Ei ketään aidosti kiinnosta mun jutut.. :D
27.12.2023 00:07
Olen joululomalla uuteen vuoteen, minkä jälkeen talvilomalla. Töihin palaan vasta 10.1.
Jeah! Hyvä loma.
27.12.2023 00:05
Ja tuo nimi..?
27.12.2023 00:01
Voih.. minä olen niin ihaillut sinua ja nyt sinä menet paljastamaan että teet kiusaa ja huudatat trolleja..
En aidosti tiedä miten suhtautuisin tähän tietoon.
Täältähän enin osa trolleista on paimennettu ja ne on vaan kasvanut niin isoiksi, etteivät pidä trollailua enää minään.
27.12.2023 00:00
Mielestäni sä olet täyden kympin typy. :)
Typyjen typy.
Itse en ole kovinkaan typymäinen, niin ihailen kyllä sitä piirrettä sinussa.
Eikä haittaa jos et muista tai halua kertoa. Tämä on, kuten jo ilmaisin.. täysin vapaaehtoinen itsensäpaljasteluketju.
26.12.2023 23:51
Mulle muppetit eivät ole kovin tuttuja, muistan toki rumpalina toimineen Animalin.. oli sellainen punainen hörhö joka oli ihan sekopää. Meillä nääs ei ollut lupaa katsoa televisiota lapsena. Jäi siis paljon kulttuurista ymmärtämättä.
Miksi juuri muppetit? Jos saa kysyä?
26.12.2023 23:47
Ai.. mä luulin että itse olet nimesi jaksottanut noin. Tiedän toki nimesi ja osaan lukea sen tuosta nikistä.
Että meiliosoitteesta? Hauska.
26.12.2023 23:42
301 / 806