Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin.. olen huomannut, että olet .. hmm.. arvaamaton luonteeltasi. Tasapainoilet realismin ja mielikuvituksen rajamaastoilla. Välillä kallistut sinne ja joskusta tuonne. Mikä kyllä on ihan mielenkiintoista seurattavaa.
Olet ilmeisen älykäs, sitä en kiistä, mutta sen lisäksi osaat olla mielikuvitusrikas ja hauska.
Eihän nuo toisiaan tietenkään automaattisesti poissulje, mutta harvinainen kombinaatio silti. Me gusto. Tykkään.
02.11.2023 19:33
No way! Boratit.. ei koskaan. Nolouden huippu.
02.11.2023 19:25
Sanoisin.. aika on hyvästien.. aika on kiitoksien. Aika on ottaa ja unohtaa. Kiitos, anteeksi ja hyvästi!
02.11.2023 19:23
Ei ole seksyt.. lähinnä naurettavat. Alaston ja sitä häpeilemätön mies on seksy..
02.11.2023 18:59
No höh.. nyt tuli liian puiseva vastaus.. odotin sinulta .. no.. vähän enemmän.
02.11.2023 18:46
Harmissetä on hyvä tyyppi.. onnekseni hänelläkin on huumorintajua.
02.11.2023 18:43
Kiitos. Rakkaus ja rakastaminen on vaikea kysymys. Ne merkitsevät niin eri asioita eri ihmisille. Ykai kokee asian yhdellä tavalla ja toinen toisella tavalla. Siinä ei ole oikeaa tai väärää tapaa. Vain erilaisia.
02.11.2023 18:39
Noh.. kyllähän teistä olisi tullut kovin söpö pari Harmiksen kanssa..
Sinä olisit passannut Harmista papiljotit päässä esiliinassa ja Harmis olisi lukenut nojatuolissa päivän lehteä piipputupakan kera.. lämpöisissä tohveleissaan...
Ja teillä olisi pitkäkarvainen mäyräkoira.. siis sellainen joka sanoo hau,hau .. eikä siis sellainen kantokahvallinen. Harmis taputtelisi sinua aina pyllylle kun ohi kävelisit ja tilipäivänä hän antaisi sinulle huushollirahaa.
Eikä Harmiksen enää koskaan tarvitsisi tarjota vierailleen kahvin kanssa korppuja.. sinä hyvänä huusholleraajana pitäisit huolta siitä, että kaapista löytyisi "vierasvaraa".
No.. söpö kuva, mutta jos olet nyt kumminkin päätynyt naisiin, niin Harmis varmaankin suo tämän sinulle pitkin hampain.. uskoisin noin. Tosin ihan varmaksi en voi hänen puolestaan luvata...
02.11.2023 18:19
Kröhöm.. sun paljon puhuttu ranneliikkeesi .. voittoputkesi oli ilmiömäinen.
02.11.2023 18:06
Itselleni rakkaus on antautumista. Sitä että päästää irti kontrollista ja antaa itselleen luvan rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Kaikilla meillä on omanlainen käsitys rakastamisesta ja rakkaudesta. Yleisesti ajatellaan että rakastamiseen kuuluu vastavuoroisuus ja että se kuuluu vain suhteisiin.
Olen eri mieltä asiasta.
Olen rakastanut ja tulen rakastamaan. Se riittää minulle. Olen antanut itselleni luvan rakastaa ehdoitta ja vaateetta. Siitäkin huolimatta, että en koskaan saisikaan vastarakkautta. Rakkaus on minussa ja se on minun valintani. Minun tunteeni. Minun mielentilani. Minun onneni. Niin.. minun.
Rakkaus ei tarvitse huolenpitoa tai vastarakkautta. Rakkaus on tunne, joka on. Ehdoton ja laupea. Rakkaus on asia joka saa levollisuuden tunteen sisälleni. Rakkaus saa vihan ja negaation tunteet lientymään ja hyväksymään elämän. Rakkaus luo turvaa ja uskoa tulevaan. Rakkauteni ei vaadi reunaehtoja. Rakkaus on joko tai.. ei se jossittele. Sitä vaan on, tai ei ole. Rakkaus on niin yksinkertainen. Ja se on vapauttava kaikista kahleista. Suurin on rakkaus ja se voittaa kaiken.
Ja mielestäni se, joka väittää rakastavansa, mutta asettaa reunaehtoja rakkaudelle, ei osaa rakastaa.
Moni luulee rakastavansa tai osaavansa rakastaa, mutta ovat väärässä.
Jotta voisi rakastaa, pitää unohtaa itsensä. Antautua.
02.11.2023 18:03
Jäävään itseni.. olen mieluummin rietas...
02.11.2023 17:33
Olit illan kutoskuningas.. aivan ylivoimainen.
02.11.2023 17:31
1. Olen ollut yhdessä palstamiitissä.. viime viikonloppuna siis. Petyin ehkä siihen, että väkeä ei tullut, mutta samapa tuo.
Olen tavannut nyt neljä palstalaista ja heistä kaksi on käynyt jonkin verran tutuksi. Palstamiitti on niin lyhyt aika, ettei siinä kerkeä tutustumaan kunnolla, mutta sanoisin että mielikuvani vastasivat jotakuinkin todellisuutta ..
Minulla vain sellainen taipumus, että arvotan ihmisen hänen persoonansa ja olemisen kautta. Noin lyhyt kohtaaminen, mitä miitti on, ei pääse pintaa syvemmälle tutustumisessa ja se syvin llemus on se, mikä minua kiinnostaa. Ei pinta ja kimallus.
2. Suhtaudun palstamiitteihin kahtiajakoisesti. Toisaalta se on hyvä ja toisaalta ei niin hyvä juttu.
Se miitti jossa olin, oli mukava. Mikkis ja Haaveilija ovat hyviä tyyppejä.
Ehkä osallistun tuleviinkin miitteihin.. riippuu olosuhteista.
3. Minä olin muutoin aika oma itseni, mutta ulkoinen habitukseni ei ollut kovinkaan ominta itseäni. Olin naamiaisasussa. En ole laittautuvaa tyyppiä ja miitissä olin tällingissä. Normisti olen kovin arkinen. Ja olin ehkä hermostuksissani hieman ulospäin suuntautuneempi kuin tavallisesti.
Miitti poikkeaa siinä arkisemmista tuttavuuksista, että toisesta tietää enemmän asioita kuin vaikkapa harrasteporukasta tuttavuutta tekemällä.
Palstalla tulee avauduttua asioista avoimemmin kuin irl. Joten tavallaan on jo syvemmälti tuttu. Vähän niinkuin alaston olo, mutta hyvällä tavalla.
02.11.2023 17:11
Juu.. olemus .. persoona.. mikä kullekin kolahtaa. Sitä jotakin on tai sit ei ole. Sanotaan sitten vaikka sitä kemiaksi.. tosin sekin on väärä ilmaisu.
Itse ihastuin pujottelijaan hänen kirjoitustensa perusteella.. noin esimerkkinä. Kuka mistäkin viehättyy..
02.11.2023 13:28
Juu kyllähän noille itseneulotuille käy varmaankin huonosti jos aitoa villaa on ollut käytössä.
Minä en omista itseneulottuja villapaitoja, mutta villasukkia kylläkin.. ja ne menee pesussa 60 tai 95 astetta,riippuen väristä.
En erottele niitä erikseen. Ja hyvin on kestänyt.
02.11.2023 13:24
Totta.. olet ihan oikeassa.
Olen irl sulkeutuneempi. En kailota asioitani kaikelle kansalle. Lähinnä akattelen, että ketä oikeasti kiinnostaa..
Eipä täälläkään ketään varmaan kiinnosta mun jutut, mutta lähtökohtaisesti täällä palstalla ollaan keskustelemassa asioista, eikä jurottamassa tuppisuuna.
02.11.2023 11:11
Juu.. läpipaskalla menen. Rimaa hipoen. Tai no sysipaskalla. Teen vähimmän mahdollisen, mitä kuvitella saattaa ja venyn vain tauoissa, eli pidän ylipitkiä taukoja, jotta pääsen samaan suoritukseen kun työkaverini.
02.11.2023 10:38
No mulle tasoteoriaa ei ole olemassa, vaikka olenkin nainen. Missähän ulottuvuudessa sä elät..? Tasot ovat olemassa vain niille, jotka uskovat niihin. Minä en usko. Minä uskon individualismiin..
02.11.2023 10:34
No ensinnäkään en käytä rintsikoita.. joten en omista niitä. Silkkiä minulla ei ole ja tosiaankin pesen kaiken vähintään 60° :sella ohjelmalla. Jos tuote ei kestä pesua, se menee roskiin.
Pesen villaiset ja satiinisetkin kuudessakympissä.. ehkä mun pesukone huijaa lämpötiloissa, sillä hyvin on melkein kaikki kestänyt sitä.
Ei mua kiinnosta jos vaatekappale kuluu nopeammin tai värit haalistuu..
Mulle on tärkeää tuntea itseni puhtaaksi ..
vaatteitani myöten. Mutta en ole kovinkaan nokonuuka jos vaikka paidassani on pieni reikä tai kulumaa. Rispaantuminen ei haittaa minua. Kunhan on puhdasta.
Mutta kukin tyylillään.
02.11.2023 10:31
Niin.. mä ny olen rehellisesti sitä mieltä että sä olet huipputyyppi.
02.11.2023 05:30
328 / 805