Palstakamu = ytm?

Palstakamu on nyt kertonut jo kahdesta viimeaikoina sattuneesta tilanteesta, joissa nainen on yrittänyt iskeä häntä. Viimeisin "nörttien tapaamisessa" ja aiempi vissiin työpaikalla tai kaupassa tms.

Palstatotuuksien mukaanhan atm yrittää iskeä naisia mutta torjutaan aina, ktm yrittää iskeä naisia ja onnistuu toisinaan, kun taas ainoastaan ytm:ää tulevat naiset itse oma-aloitteisesti iskemään. Kun vielä ottaa huomioon, että suurin osa iskemisistä tapahtuu baareissa/bileissä/yökerhoissa, ja vain aniharvoin edes miesten aloitteesta alkoholittomissa tapahtumissa/paikoissa, täytyy palstakamun olla ytm joka vain naamioituu "ylipainoisen" "nörtin" imagoon.

43

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjainyhdistelmistä viis, palstakamu tietää miten nainen sytytetään: on itse tekemättä aloitetta.

    • Henk.koht. en usko tasoteoriaan, mutta Palstis on ehdottomasti mielestäni oikein kiva. Varsinkin sen jälkeen kun kasvoi ulos huonoista tavoistaan joita hänellä on ollut.
      Ihan mahtava tyyppi kertakaikkisesti ja jos siksi ytm tai jotakin sellaiata shaissea, niin sitten on.

      • Joo nää tasoteoriat on niin täyttä bullshittiä kun vaan voi olla.😄. Ja palstakamu on mukava heppu tosiaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo nää tasoteoriat on niin täyttä bullshittiä kun vaan voi olla.😄. Ja palstakamu on mukava heppu tosiaan.🙂.

        Tasoteoria on todellinen vain niille, jotka arvottavat itsensä johonkin tasoon.

        Sekin, että kun tasoteoreetikot arvottavat itseään, se menee ihan päin honkia. He näkevät itsensä ja oman tasonsa omalta kannaltaan katsottuna hyväksi, mutta kuten tiedämme, emme kaikki ole samaa mieltä asioista. Joten se taso jonka he asettavat on epärealistinen.

        Itse näen, ettei ole olemassa tasoja, vain yksilöitä. Tai no.. tämä asia on niin monitahoinen. Tasot ovat totta niille, jotka elävät niiden armoilla. Ja muut, eli ne, jotka viisveisaavat tasoista.. tasot eivät ole olemassa.

        Tasoteoria on ulkonäkökeskeinen ajattelumalli. Kaikin puolin naurettava sellainen. Mutta minäpä en olekaan ulkonäkökeskeinen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tasoteoria on todellinen vain niille, jotka arvottavat itsensä johonkin tasoon.

        Sekin, että kun tasoteoreetikot arvottavat itseään, se menee ihan päin honkia. He näkevät itsensä ja oman tasonsa omalta kannaltaan katsottuna hyväksi, mutta kuten tiedämme, emme kaikki ole samaa mieltä asioista. Joten se taso jonka he asettavat on epärealistinen.

        Itse näen, ettei ole olemassa tasoja, vain yksilöitä. Tai no.. tämä asia on niin monitahoinen. Tasot ovat totta niille, jotka elävät niiden armoilla. Ja muut, eli ne, jotka viisveisaavat tasoista.. tasot eivät ole olemassa.

        Tasoteoria on ulkonäkökeskeinen ajattelumalli. Kaikin puolin naurettava sellainen. Mutta minäpä en olekaan ulkonäkökeskeinen.

        Jepulis...mä oon aivan samaa mieltä. Jo se vie tosiaan tasoteorialta pohjan että jokainen ihminen on erilainen ja jokaisella on omanlaisensa mieltymykset ja kiinnostuksen kohteet ja toisille jotkut asiat merkitsevät paljon kun toisille ne samat asiat on täysin merkityksettömiä. Sellaisia me ihmiset nyt vaan ollaan juurikin yksilöitä joita ei kykene millään luokittelemaan mihinkään tasoihin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jepulis...mä oon aivan samaa mieltä. Jo se vie tosiaan tasoteorialta pohjan että jokainen ihminen on erilainen ja jokaisella on omanlaisensa mieltymykset ja kiinnostuksen kohteet ja toisille jotkut asiat merkitsevät paljon kun toisille ne samat asiat on täysin merkityksettömiä. Sellaisia me ihmiset nyt vaan ollaan juurikin yksilöitä joita ei kykene millään luokittelemaan mihinkään tasoihin.🙂.

        Komppaan ihan täysillä. Olet asian ytimessä.


      • Kiitos kauniista sanoistasi. Ne merkkaavat paljon, kun tulevat sinulta :)


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tasoteoria on todellinen vain niille, jotka arvottavat itsensä johonkin tasoon.

        Sekin, että kun tasoteoreetikot arvottavat itseään, se menee ihan päin honkia. He näkevät itsensä ja oman tasonsa omalta kannaltaan katsottuna hyväksi, mutta kuten tiedämme, emme kaikki ole samaa mieltä asioista. Joten se taso jonka he asettavat on epärealistinen.

        Itse näen, ettei ole olemassa tasoja, vain yksilöitä. Tai no.. tämä asia on niin monitahoinen. Tasot ovat totta niille, jotka elävät niiden armoilla. Ja muut, eli ne, jotka viisveisaavat tasoista.. tasot eivät ole olemassa.

        Tasoteoria on ulkonäkökeskeinen ajattelumalli. Kaikin puolin naurettava sellainen. Mutta minäpä en olekaan ulkonäkökeskeinen.

        Yleensä tasoteoria ei näy todellisuutena ytm.lle sekä naisille, koska he kaikki saavat suhteen halutessaan. He ovat käytännössä sokeita sille ihan kuten köyhä ei ymmärrä rikkaan elämää eikä rikas köyhän.
        Onhan se silti kumma, että järjestään rumat miehet jäävät sinkuiksi. Komeille miehille sinkkuus taas on omavalintaista, koska saavat naisia yrittämättäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tasoteoria ei näy todellisuutena ytm.lle sekä naisille, koska he kaikki saavat suhteen halutessaan. He ovat käytännössä sokeita sille ihan kuten köyhä ei ymmärrä rikkaan elämää eikä rikas köyhän.
        Onhan se silti kumma, että järjestään rumat miehet jäävät sinkuiksi. Komeille miehille sinkkuus taas on omavalintaista, koska saavat naisia yrittämättäkin.

        Tasoteoreetikot ovat sokeita sille, että naiset eivät aina halutessaan saa suhdetta. 😂

        Tasoteoreetikot eivät ymmärrä tai näe edes sitä, että monien naisten ei-toivottu lapsettomuus johtuu kumppanin puutteesta. Tämä on hyvin yleinen syy sinkkunaisten lapsettomuudelle.

        https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/mika-selittaa-lapsettomuutta/

        🦄


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi. Ne merkkaavat paljon, kun tulevat sinulta :)

        Niin.. mä ny olen rehellisesti sitä mieltä että sä olet huipputyyppi.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo nää tasoteoriat on niin täyttä bullshittiä kun vaan voi olla.😄. Ja palstakamu on mukava heppu tosiaan.🙂.

        Sinä olet pullea kaveripoika, älä yritä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pullea kaveripoika, älä yritä:)

        Uskottele sä ittelles ihan mitä vaan sun on pakko mutta se ei muhun vaikuta millään tapaa.😂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tasoteoria ei näy todellisuutena ytm.lle sekä naisille, koska he kaikki saavat suhteen halutessaan. He ovat käytännössä sokeita sille ihan kuten köyhä ei ymmärrä rikkaan elämää eikä rikas köyhän.
        Onhan se silti kumma, että järjestään rumat miehet jäävät sinkuiksi. Komeille miehille sinkkuus taas on omavalintaista, koska saavat naisia yrittämättäkin.

        No mulle tasoteoriaa ei ole olemassa, vaikka olenkin nainen. Missähän ulottuvuudessa sä elät..? Tasot ovat olemassa vain niille, jotka uskovat niihin. Minä en usko. Minä uskon individualismiin..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mulle tasoteoriaa ei ole olemassa, vaikka olenkin nainen. Missähän ulottuvuudessa sä elät..? Tasot ovat olemassa vain niille, jotka uskovat niihin. Minä en usko. Minä uskon individualismiin..

        Samaa mieltä, tasoajattelut kuuluvat vain niille jotka uskovat niihin, käytäntö pitää huolen siitä että teoriat menettävät merkityksensä tosielämässä hyvinkin nopeasti. Olemus joko miellyttää tai ei miellytä.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Samaa mieltä, tasoajattelut kuuluvat vain niille jotka uskovat niihin, käytäntö pitää huolen siitä että teoriat menettävät merkityksensä tosielämässä hyvinkin nopeasti. Olemus joko miellyttää tai ei miellytä.

        Juu.. olemus .. persoona.. mikä kullekin kolahtaa. Sitä jotakin on tai sit ei ole. Sanotaan sitten vaikka sitä kemiaksi.. tosin sekin on väärä ilmaisu.

        Itse ihastuin pujottelijaan hänen kirjoitustensa perusteella.. noin esimerkkinä. Kuka mistäkin viehättyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tasoteoria ei näy todellisuutena ytm.lle sekä naisille, koska he kaikki saavat suhteen halutessaan. He ovat käytännössä sokeita sille ihan kuten köyhä ei ymmärrä rikkaan elämää eikä rikas köyhän.
        Onhan se silti kumma, että järjestään rumat miehet jäävät sinkuiksi. Komeille miehille sinkkuus taas on omavalintaista, koska saavat naisia yrittämättäkin.

        "Onhan se silti kumma, että järjestään rumat miehet jäävät sinkuiksi. Komeille miehille sinkkuus taas on omavalintaista, koska saavat naisia yrittämättäkin."

        J kuitenkin mä tunnen monta stereotyyppisesti ajatellen rumaa miestä, jotka ovat pariutuneet ja osa jopa tosi kauniiden naisten kanssa, eikä heillä edes ole omaisuutta tmv. eivätkä he ole edes mitenkään jänniä. Tunnen myös useamman stereotyyppisesti komean miehen, jotka eivät ole koskaan seurustelleet ja muutaman, jotka eivät ole koskaan edes harrastaneet seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onhan se silti kumma, että järjestään rumat miehet jäävät sinkuiksi. Komeille miehille sinkkuus taas on omavalintaista, koska saavat naisia yrittämättäkin."

        J kuitenkin mä tunnen monta stereotyyppisesti ajatellen rumaa miestä, jotka ovat pariutuneet ja osa jopa tosi kauniiden naisten kanssa, eikä heillä edes ole omaisuutta tmv. eivätkä he ole edes mitenkään jänniä. Tunnen myös useamman stereotyyppisesti komean miehen, jotka eivät ole koskaan seurustelleet ja muutaman, jotka eivät ole koskaan edes harrastaneet seksiä.

        Jos ne ovat valehdelleet olevansa neitsyitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne ovat valehdelleet olevansa neitsyitä.

        Eivätpä taida olla valehdelleet. 😂


    • En minä ole huomannut, että hän mitenkään erityisesti naamioituu. 🙂
      Hieman ilkikurinen hän on toisinaan kirjoituksissaan. Sarkastinenkin, ehkä?

      • Minä olen kyllä kieltämättä ilkikurinen ihminen. Tosin vaivaudun olemaan ilkikurinen ainoastaan ihmisiä kohtaan joista pidän tai jotka koen jotenkin tasa-arvoisiksi.


    • Joo looginen päätelmähän tuo olis jos uskois tasoteorioihin alkuunkaan. Ja toisaalta siitä voitaisiin vetää myös se johtopäätös jos Palstakamu on sellainen kuin kertoo olevansa niin se "ylipainoinen" nörtti! = ytm.🙂.

      • Anonyymi

        Eiköhän se mikkojuhaninkin ikisinkkuus selviä äkkiä, kun tasoteoriaan tutustuu.🤣
        Vaikka kuinka treffailis palstafeministejä, niin yksin aina kämpille.😂
        Ne vähemmän läskit taas viedään käsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se mikkojuhaninkin ikisinkkuus selviä äkkiä, kun tasoteoriaan tutustuu.🤣
        Vaikka kuinka treffailis palstafeministejä, niin yksin aina kämpille.😂
        Ne vähemmän läskit taas viedään käsistä.

        Mikäs se sun sinkkuuden perimmäinen syy on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se mikkojuhaninkin ikisinkkuus selviä äkkiä, kun tasoteoriaan tutustuu.🤣
        Vaikka kuinka treffailis palstafeministejä, niin yksin aina kämpille.😂
        Ne vähemmän läskit taas viedään käsistä.

        Ei sellaseen tarvi tutustua mikä on täyttä sopaa ja ihmisluonnon vastaista.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se mikkojuhaninkin ikisinkkuus selviä äkkiä, kun tasoteoriaan tutustuu.🤣
        Vaikka kuinka treffailis palstafeministejä, niin yksin aina kämpille.😂
        Ne vähemmän läskit taas viedään käsistä.

        Ketäs ne palstafeministit on? Ei oo mulle veiläkään selvinny, vaikka kysin sitä yhessä toisessakin ketjussa muistaakseni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se mikkojuhaninkin ikisinkkuus selviä äkkiä, kun tasoteoriaan tutustuu.🤣
        Vaikka kuinka treffailis palstafeministejä, niin yksin aina kämpille.😂
        Ne vähemmän läskit taas viedään käsistä.

        Ja mikä on tasoteoria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se sun sinkkuuden perimmäinen syy on?

        Mikä sinkkuus? Avioliitossa elänyt jo kuudetta vuotta. Harmittaako, kun ei itsellä natsaa?


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ja mikä on tasoteoria?

        Googlaa vaikka tai etsi sinkut historiasta jos et muuten väitä tietäväsi.


      • Joo en itsekään ko. teoriaan usko ja sen vuoksi nostinkin tämän esimerkin pinnalle, että mites teoreetikot tähän suhtautuvat, kun asia ei menekään sen heidän hienon teorian mukaisesti. :)


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Joo en itsekään ko. teoriaan usko ja sen vuoksi nostinkin tämän esimerkin pinnalle, että mites teoreetikot tähän suhtautuvat, kun asia ei menekään sen heidän hienon teorian mukaisesti. :)

        Jep...jotain ihan yhtä päätöntä ne syyksi siihenkin varmaan keksii.😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinkkuus? Avioliitossa elänyt jo kuudetta vuotta. Harmittaako, kun ei itsellä natsaa?

        Ei harmita. On natsannut jo.


    • Minä olen ylipainoinen ätmi. Naiset jotka lähestyvät minua selkeästi tykkäävät nallekarhumaisista miehistä. Jokaiselle on ottajansa, jos vaan pitää silmät auki. Mutta ite en tosiaan kaipaa parisuhdetta, vaan haluan olla erakko spurgu. Kerran paikalliset kodittomat erehtyivät luulemaan, että olen yksi heistä :D

      • Toivottavasti sua ei kuitenkaan luulla Viinamieheksi =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Toivottavasti sua ei kuitenkaan luulla Viinamieheksi =D =D

        Nimenomaan tulivat kyselemään, että sattuisiko minulla viinaa olemaan. Ja minä kun en edes käytä alkoholia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Nimenomaan tulivat kyselemään, että sattuisiko minulla viinaa olemaan. Ja minä kun en edes käytä alkoholia.

        Ulkonäkö voi hämätä joskus.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ulkonäkö voi hämätä joskus.

        Ei ole koiraa karvoihin katsomista :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei ole koiraa karvoihin katsomista :D

        Jep. Näin se on =)


    • No kaikenlaista voi täällä värjäillä, kun ei mieti asiaa pidemmälle.

      Itse olen huomioinut, että järjestään sukupuolesta riippumatta jotkut esittää sosiaalisessa mediassa osatotuuksia.

      Tätä kutsutaan propagsndaksi.

      En väitä, että palstakamu olisi sitä esittänyt, mutta totean vain huomioni tässä yhteydessä. 🙂

    • Voihan moisesta koittaa vedellä vaikka mitä johtopäätelmiä jos haluaa, mutta jos pysytään objektiivisessa totuudessa, niin lyhykäisyydessään Palstiksella on (vain) käynyt mäihä. Ja joo, objektiivinen totuus on hiivatin paljon tylsempää kuin vedellä kauaskantoisia johtopäätelmiä.

      • En tiedä onko käynyt mäihä. Vai onko kyse vaan siitä kun liikkuu ihmisten parissa, niin sitten tapaa ihmisiä.


    • Anonyymi

      Pullea kaveripoika se on. Iskemisyritykset on henkilöbrändäämistä.

      • Minun brändini on pullea erakko. Kaveriksi en kellekään ala.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe