Kääntykää äkkiä Timoismiin. Se on pelastus autuuteen te senkin turmeltuneet ihmispolot!
Ympäri maailmaa on ryhmiä, jotka ovat löytäneet onnen, sekä sisäisen rauhan Timoismista.
Nyt pääset juuri teitä varten perustettuihin kommuuneihin missä opitte lisää Timoismista ja sen tuomasta onnellisuudesta.
Teidän täytyy ainoastaan luovuttaa turha maallinen omaisuutenne Timoismin perustajalle >simitille<.
Te ette enää koskaan tarvitse moista maallista, koska ikuinen euforia tulee liittymällä Timoismin kannattajiin.
Voi sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta ja euforiaa, mitä tulette kokemaan.
Voitte ilmottautua mukaan vastaamalla tähän viestiin.
>simiti<
Voi pahus teitä riettaita ihmisen irvikuvia!
10
294
Vastaukset
Jäävään itseni.. olen mieluummin rietas...
Oot perustanut uuden uskonnon vai?
- Anonyymi
Kiljusimppuus ei kinosta!
Azteekkiusko on ainut oikea, eikä aurinko nouse ilman pyramidin huipulla suoritettuja ihmisuhreja.
Me azteekkiuskonpuhdistuksen kannattajat olemme kuitenkin hyväksyneet ihmisuhreiksi kaikki aseella tapetut, eli auringon nousu on varsinkin viimeaikoina ollut hyvin turvattu.Wanha Burmalainen sananlasku sanoo: "Hulluja nuo Timoismilaiset!" 😀
Entäs jos ei ole turhaa maallisa omaisuutta? Pääseekö jäseneksi ihan pelkällä hakemuksella?
Toisaalta taas.... En oikein usko tuohon rauhaan enkä seesteisyyteen. Mun elämässä kun sellainen on tavoittamattomissa.- Anonyymi
No mitä tähän nyt lisäisi?
No ei mitään.
Simitin maaginen taito nostaa ihminen ylös suosta, on maailmankuulu liike, jossa ei ole liikettä.
Ei voi kuin ihailla.
(hihitystä)- Anonyymi
Pari sanaa
Koska olen tottunut siihen, että olen kaiken keskipiste, ja jota ilman mitään tätä ei olisi, niin on äärimmäisen viihdyttävää, vapauttavaa ja inhimillistä se tosiasia, että joku kykenee luomaan sellaisia maailmoja, joissa olen kuin lapsi.
Jälleen
Jos minulta kysyttäisiin, niin äänestäisin Simitin jatkoon.
(hirn)
- Anonyymi
kuin raha tuo lisää rahaa sijoittajille, synti tuo lisää syntiä synnintekijälle hehehe
hahahahah.
Noh jokatapauksessakin... olen jutellut amerikkalaisten kanssa paljonkin, pystyn tosiaan kääntämään kielen faster than you think to american english so...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473