Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No.. toimii se kyllä alitajuisesti. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Valitettava on, se että se toimii.. vaikka vain pienesti. Meillä oli hyvä sopu täällä ennen tätä yhtä häirikköä..
25.09.2023 11:17
Huh-huh! Olet sä aika ukko!
25.09.2023 11:11
Kiitos X. Mä tosiian tarvitsen voimia. Raskas viikko tulossa.
25.09.2023 11:09
Mutta genio ei härnää muita. Ja huitale välillä tuntuu luulevan joitakin genioksi. En tiedä..
25.09.2023 11:07
Kiitos.. noin se meilläkin menee. Kuohahdetaan ja pian jo sovitaan. Jos jää sopimatta, on molemmilla tosi huono olo.
25.09.2023 08:58
Osalla todellakin onnhyvä muisti, mutta vain itselleen mielenkiintoisiin kohteisiin.
Ny hyvää yötä ja kiitos keskusteluista.
24.09.2023 21:35
Ja nyt taas? Huimaa menoa sulla.
Toivottavasti saat nukuttua edes vähän. Mä vetäydyn höyhensaarille. Hyvää yötä.
24.09.2023 21:32
Ei ole. Kyseessä taitaapi taas olla hän jonka nimeä emme lausu.
Eli eräs entinen rekkautunut palstalainen joka .. hmm.. sekosi. Jo ennen minun aikaani. Hän oli minun kimpussani yhdessä vaiheessa. Ja Lauruskan kimpussa. Silloin minulle kerrottiin hänestä.
Yleisesti hänet tunnistetaan siitä, että hyökkää palstan naisoletettuihin. Sama kaava näyttää toistuvan. Nyt ensimmäisenä kohteenaan oli Huitale. Minä varmaan seuraavana ja kuka sen jäkeen.. ken tietää.
Nyt nukkumaan .. hyvää yötä.
24.09.2023 21:29
Mitä .. teex sä tuplavuoroa? Et kai?
24.09.2023 20:33
Niin on tapahtunut monasti ennenkin.
Siis että yksi yksilö sekoittaa pakkaa hämärähommat mielessään.
Ikävää hommaa.
Niin.. ja hän on taitava manipuloija. Älykäs ja viekas. Se, joka häntä tyhmänä pitää, varokoon.
No paras olisi jos hänet vaan jättäisi arvoonsa arvaamattomaan.
24.09.2023 20:32
Totta, olet ihan oikeassa. Turhaan noita edes avaamaan jos ei kiinnosta.
Minä olen ollut palstalla kohta kolmisen vuotta ja minua jo kyllästyttää tuo vastakkainasettelu. Tuntuu niin turhalta.
24.09.2023 20:28
Heh.. meillä olikin jo tuosta juttua pujottelijan kanssa vajaa kolme vuotta sitten.. tuosta tuplamakuupussista..
Ja siellä piereskelystä.. :)
24.09.2023 20:22
No tässähän on kyse anonyymin aloittamasta ajojahdista.
Sä olet aina kohtelias jaasiallinen, seon totta.
Mä en aina pysty asiallisuuteen ja hyvin harvoin kohteliaisuuteen.
Kohteliaisuus ei kuulu persoonaani.
Mielestäni anojen mielipide on ihan yhtä hyvä kuin rekatunkin. Anon kanssa voi saada yhtä hyvän keskustelun aikaiseksi kuin rekatunkin kanssa.
Ongelmaa siinä ei ole.
Nyt kuitenkin yksi tai kaksi anoa hämmentää tätä soppaa siihen malliin, että soppa vaahtoaa.
Ei ole ensimmäinen kerta kuin näin käy. Eikä viimoinen.
Homman takana on huudattaja. Huudattaa juttua ja yrittää kääntää kaikki toisiaan vastaan. Riidankylväjä. Toran siementä kylvää joka vakoon ja toivoo kylvävänsä hedelmälliseen maahan.
Olen käynyt tämän saman läpi kolmeen vuoteen jo useasti. Sama tyyppi aina homman takana. Ei ilmeisesti ole päästään ihan terve, veikkaisin sosiopaattia tai psykopaattia.
Tarkoituksenaan vain kylvää riitaa ja kiusata.
Oikeasti anojen ja rekattujen välillä ei ole juopaa. Hän vain uskottelee niin. Nyt hänellä tuntuisi olevan apuri. Joku onneton rukkaparka lähtenyt leikkiin mukaan.
24.09.2023 20:18
Hyvä veettuiluyritys.. en koskaan kirjoita rekkautumattomana.
Ja pidän viestiäsi epäasiallisena. Puhdas kettuiluyritys. Se onkin hyvä huudella puskista.. todella anonyymisti. ✌️
24.09.2023 20:05
Mä arvelin kans ettet säkään ihan eräjätkästä menisi. Mutta kokeneempi olet kuin minä.. en ole laavuillut koskaan.
Kaipa sen makuupussinkin voisi hommata, että pääsisi laavuilemaan. Pujottelija jo vinkkasi, että olisi muutakin kuin makkaraa tarjolla laavulla.. :)
24.09.2023 20:01
Kaato .. heh.. juu.. öhöm.
Taidat olla oikeassa. :)
24.09.2023 19:56
Tulessa on jotakin kovin hypnoottista. Voisin istua tulen ääressä tuntikausia. Ja olen istunutkin.
Aikanaan apen mökillä olin tulivahtina joka juhannus. Polttelin roskia läpi yön meren rannalla. Aivan maagista.
Kerran kokko paloi 36 tuntia putkeen. Terassi- ja kattorempan jälkeen. Sain valvoa sitä kaksi yötä. Hienoa oli.
Ja aivan taivaallista kaivautua kokon lämmittämään hiekkaan yltä päältä tuhkan peitossa. Kuutamo kimmeltää meren yllä ja se hiljaisuus... oih, ikävöin niitä aikoja.
24.09.2023 19:54
Juu, on kova poika halailemaan. Puita taitaa halailla vaan mitatakseen läpimittaa kaatoa varten.. :D
24.09.2023 19:47
Katsotaan koska saadaan järjestymään. Mukavaahan tuommoinen olisi. Mutta minä en edes omista makuupussia.. citykani nääs...
Laavulla yöpyminen tuskin olisi vaihtoehto.
Päiväretki metsään ja hotlaan yöksi. Toteutettavissa oleva suunnitelma.
No minkäslainen eräjätkä se sinä sitten olet?
Vai citykaniko sinäkin?
Ihan mielenkiinnolla kyselen.
24.09.2023 19:46
Se on hyvä välillä huomata itsekin että asiat ovat hyvällä mallilla. Arjessa ei aina tule huomanneeksi kaikkea.
Täällä kun meitä on niin moneksi, aina löytyy joku jolla menee huonommin kuin itsellään.
24.09.2023 19:32
345 / 799