Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu.. olen ymmärtänyt että sinullakin on kirjoa. Sä olet pärjännyt hyvin elämässäsi kirjosta huolimatta.
Meillä työstetään yhä ihan perusasioiden parissa. Toki kehitystä tapahtuu, mutta hitaasti.
Se ymmärrys kun puuttuu.
Haluaisin sanoa, että rakkaus voittaa kaikki esteet, mutta rajani ne ovat minullakin.
Kuohahtelemalla ja lähtemällä ovet paukkuen asetan hiljalleen rajoja sille mikä on sallittua ja mikä ei. Kerron missä minun rajani menevät.
Hän tarvitsee minua ja se on selvä että olen häntä varten aina olemassa. Viimeiseen hengenvetooni. Ja hän tietää sen. Ja käyttää sitä hyväkseen. Ei ehkä ihan tietoisesti, mutta kuitenkin.
Naurettavaahan se on, että tulistun tuolla lailla, mutta täytyy minunkin saada olla ihmisarvoinen. En voi vain sietää kaikkea törkyä, edes pojaltani.
Mutta kiitos kommentistasi ja hyvää päivänjatkoa sinullekin.
24.09.2023 16:35
Juu .. no se on sinun mielipiteesi minusta. Ei paljon liikuta. Olet vain häirikkö, joka kiusaa ihmisiä.
Kauan olet siis minua seurannut kun olet niin huomannut..?
24.09.2023 16:23
Hyi hitto. Yöks sulle ja sun käytöstavoillesi.
Minä olen rehellisesti huonokäytöksinen. Ja tunnen myötähäpeää ihmisiä kohtaan, jotka luulevat olevansa muiden yläpuolella käytöstavoillaan. Itseriittoista paskaa sanon minä.
Mutta saat elää rauhassa kuplassasi.
24.09.2023 16:21
Käytöstavat ovat subjektiivinen käsite. Se mikä sinun mielestäsi kuuluu hyviin käytöstapoihin.. on vain sinun mielipiteesi.
Mielestäni avoin keskustelu avoimella keskustelualustalla on aina sallittua.
Olemme vain eri mieltä asiasta.
24.09.2023 16:17
En kaipaa apua. Kunhan purin tuntojani. Koska sellainen on kielletty?
Olen saanut tältä palstalta paljon ajattelemisen aiheita elämääni ennenkin. Olen sen prosessin myötä kyennyt kehittämään itseäni paremmaksi ihmiseksi.
Sinä lieneenkin olet erilainen kuin minä, etkä näe ehkä syytä kehittää itseäsi paremmaksi ihmiseksi samoin kuin minä. Minä olen kiitollinen palstan mielipiteistä asiaani ja on hyvä kuulla jos jollakulla on antaa uusi näkökulma tilanteeseeni, sitä myöten voin lähestyä omaa tilannettani uudesta vinkkelistä.
24.09.2023 16:13
No tuuli.. valintani on tuuli. Se on täällä vaarallisin mielestäni.
24.09.2023 16:07
Tavallaan ymmärrän, tavallaan en.
Se mikä on sinun mielestäsi lätinää, on todennäköisesti jollekin oleellista.. tavalla tai toisella.
Asiat polveilee ketjuissa ja se on mielestäni ihan normaalia keskustelua.
24.09.2023 16:05
No tuossa toisessa ketjussa sitä jo avasin räävittäväksi..
24.09.2023 16:02
Niin.. noinkin asian voi nähdä. Hyvä sääliä, kun ei tiedä taustoja.
24.09.2023 16:01
Niinku millainen on sinun mielestäsi tyhjän jauhantaa? Smaal talkki?
24.09.2023 16:00
Anna mennä vaan .. mä sain jo täyslaidallusen poitsulta niin samaan hintaan toinenkin.
Kaksi yhden hinnalla vattuilua kyytipoikana..
:)
24.09.2023 15:59
Jahas.. kiitos kun valistit asiasta.
24.09.2023 15:57
Suomen perusta on ikivanhaa peruskalliota, joten maanjäristykset ovat vaimeita. Muutoin vastaisin sen.
Joku hirmumyrsky voisi olla aika paha. Mutta nekin on meillä enintään trombeja.
Tulivuoria meillä ei ole, joten sekin on poissa laskuista.
Tulvia on satunnaisesti ja hyvin paikallisesti, nekin ovat suhteellisen maltillisia.
Että ompa hyvä ollakin suomalainen..
24.09.2023 15:56
Se on hyvä se.
24.09.2023 15:50
No ei ole, eikä tule. Enkä ole,enkä tule.
Lyriikat on sinun komeasti hallitsemaa alaasi. Sinähän olet verbaalinen virtuoosi.
Hämmentävä ja häiritsevä. Mutta niin kiehtova..
24.09.2023 15:28
Niin.. minusta ei todellakaan ole siihen. Olen samaa mieltä kanssasi.
24.09.2023 15:19
No voisin tehdä hyvän tahdon eleenä, mutta mulle tulossa vaikea viikko. Saan ilmeisemmin irtisanomisen ensi viikolla, joten ei varmaan hotsita leipominen.
Mutta voin laittaa nyt virtuaalikakun..
🎂
24.09.2023 15:10
Varmaankin häviäisin sinulle kakkukisassa...
Minä teen kakkuja vain kun on joku syy. Ja teen ne ohjeilla, mitä löydän netistä. Silti jokainen kakku jonka teen, on pikkuisen a`la minä. Minulla täytyy olla resepti, jota sitten aina modaan omannäköisekseni.
Poitsu ei kerran osannut päättää, haluaako hän mansikka- vai kinuskikakun. Tein molemmat samaan kakkuun. Vertikaalinen jako ja toinen puoli kinuskikreemillä ja toinen mansikkahyydykkeellä.
Mulla taisi vierähtää semmoinen 28 tuntia sen kakun kimpussa.
Juu.. kakkukisa kuulostaa hyvältä.
24.09.2023 15:06
Hyvää pullaa ei tehdä äkkiä. Se on pitkä prosessi joka vaatii aikaa ja vaivaa.
24.09.2023 14:59
Joo.. no vaikka mulla onkin nyt harvinaisen tylsää, mä valitsen ulos. Oma valintani. Kiitos ja näkemiin.
Ei maksa vaivaa.
24.09.2023 14:09
348 / 799