Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

120

Kommenttia

15967

1. Vain alfanaaras lisääntyy laumassa ymmärtääkseni. Ja sinä olet kuin luotu äidiksi. Sillä sanoin sinua alfaksi.

Se miten susien kesken mielletään alfaksi ja miten ihmisten kesken, on aika eri juttu.
    Susille alfa on äitihahmo, emo, ja ihmisille joku hiton jännäjenna..

Joten naiselta naiselle ja sudelta sudelle. Olet mielestäni alfa. Ja mielipidettäni en muuta.

Susilla on hyvin selkeä kuva sosiaalisesta järjestyksestä laumassa. Noin niinkuin luonnossa. Se on aika mielenkiintoinen järjestelmä. Jopa ihmisapinoihin ja delffiineihin verrattavissa olevaa sosiaalista käyttäytymistä.

Minä olen ehdottomasti yksinäinen susi. Heitteille jätetty ja pärjäävä. Pahimman luokan peto, joka ei kaihda keinoja selviytyäkseen. Ja laumaeläjää minusta ei saa tekemälläkään.
  2. Sen uskon.
  3. No. Minä en ole terve. Sairastan parantumatonta ja etenevää sairautta.

Tällä hetkellä sairauteni on remissiossa ja kaikki tutkimukset ovat antaneet lupaavia näyttöjä siitä, että sairauteni ei ole enää aktiivinen.

Silti en voi olla satavarma että saan elää terveenä lopun elämäni. Ei paljon tarvita, kun sairauteni voi aktivoitua.

Siinäkin syy, miksi en pariudu. Plus .. en halua pariutua. Haluan nauttia kaikesta mitä vielä voin tehdä. Niin kauan kuin pysyn terveenä.

Ja mitä tuohon fitnes-kulttuuriin tulee..
    En esimerkiksi saa rasittaa itseäni liikaa, sillä se saattaa aktivoida sairauteni. Joten on hyvä, etten ole hurahtanut mihinkään fitnessiin.
    Ja olen liuan vanhakin moiseen .. jo kohta viisikymppinen.

Käytkö sinä salilla?