Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Osanottoni myös täältä.
20.06.2023 17:03
Äitini menehtyi vuosi sitten ja en voi muuta sanoa, kuin että hyvä kun meni.
Välillä kaipaan häntä, mutta muistan heti, kuinka sairas hän oli. Ja mikä tuska hänen oli elää. Aluksi en surrut äitini poismenoa, sillä järkeilin että se oli vain hyvä juttu, että pääsi tuskistaan. Hautajaisissa sitten murruin ihan totaalisesti ja surin.
Vieläkin tulee hetkiä, kun olen ajatuksissani vaikkapa soittamassa äidilleni.. tai mietin että mitähän se äitee tästäkin sanoisi..
20.06.2023 17:01
Simiti eli tuttavallisesti Timppa, ei tietääkseni ole mt potilas.. häneltä puuttuu vain puolet aivoista tapaturman johdosta.
Helppo sinun on luokitella siellä palstalaisille diagnooseja, kun et meistä mitään tiedä.
20.06.2023 16:44
Noh.. ei se ole vakavaa jos en muista kaikkia käymiäni keskusteluja.
20.06.2023 16:40
Jaa.. sulla aivovammaisella on siis hyvä muisti. Niin on minullakin.. mutta tuota en muista.
20.06.2023 13:50
Kiitos Citris. Varmaan alankin syksyllä katselemaan sitä helmeä. Tää vanha duuni pännii ihan hitokseltaan.
20.06.2023 13:19
No aika hiljaa tässä olen ollutkin. Ei se Rande minua turhaan kritisoi.
Tässä vaan on palsta jäänyt vähän taka-alalle. On ollut elämää...
20.06.2023 13:17
Olet niin ihana. Ihan paras. Kiitos.
Ny tuutumaan. Hyvää yötä.
19.06.2023 21:22
Höh..
Miten sä onnistutkin aina? Saamaan minut sulamaan?
19.06.2023 21:12
No.. oikeastaan aika moni osastoni ulkopuolinen oli iloinen nähdessään minua. Neljän tyypin kanssa jopa halattiin.
Kaikki oli ihan äimänä kun kerroin olleeni lomautuksen töissä. Pari läheisempää ystävää kyllä tiesikin siitä.
Hyvä porukka työyhteisössä on iso asia työssä viihtymiselle. Osastoni poijaat ovat kosseja, joiden päätehtävä on vältellä työntekoa. Ite tekevänä en jaksa kattella moista. Jos olisi mun firma, en maksaisi palkkaa moisesta ollenkaan.
Olikin kiva olla tuo kolme kuukautta aikuismaisessa työympäristössä. Virkistävää. Harmi, että se homma on kaksivuorotyötä. Muuten olisin jäänyt sinne.
Tiimi joka toimii.. sulla sentään sellainen.
19.06.2023 21:10
Juu.. niin tehtiin. Mutta en ole hitsaustaitoinen. En enää. Migillä tai tigillä saattaisi sepulat hitsautua, mutta puikolla ei.
Mä suosiolla hitsaudun vain sinuun..
19.06.2023 20:59
Ehei.. koneistaja. Osaan hitsata sen verran että kappaleet pysyy kiinni. Mutta en liimapuikoilla..
Aikanaan kun menin Metsolle harjoitteluun, oli minut laitettu hitsariksi, koska todistuksessani oli kiitettävät arvosanat hitsauksesta. Tokaisin vain, ettei minusta saa hitsaria tekemälläkään.
19.06.2023 20:54
Ja musta tuntuu, että se mun zen johtuu ihan vain siitä, että olen niin tyhmä..
Ja tässä viime kuukausina ei ole oikein kerennyt pohdiskelemaan sen enempää arkea kuin juhlaakaan. Työ syönyt kapasiteettini.
Tänään oli eka päivä paskaduunissani.. vitutti ihan suoraan sanottuna. En muistanut minkä paskasakin kanssa teen töitä...
No siihen taas tottuu pian. Turtuu.
19.06.2023 20:49
Ahaa.. mä tiesin et sä olet kätsy, todistit sen.
Kätevyytesi olen huomannut myös täällä luonani.. hyvinkin näppärä ja käytännönläheinen ote elämään..
Juuri sellaisena kuin tykkään.. :D
19.06.2023 20:43
Nooh.. ehkä me voidaan sun sähköpyörästä tehdä tandemi.. sä kun olet niin kätsy ja hitsaustaitoinenkin.
19.06.2023 20:36
Niin on. Mä teen aloituksia vain kun siltä tuntuu. Jos on jotakin mielen päällä..mutta kun mä olen liian zen .. 😁
19.06.2023 20:33
Näimpä olen asian katsonut itsekin.
19.06.2023 20:16
Niin .. no..
Ei kukaan pakota sinua lukemaan tätä höttöä.
Tosiasiassa itsekin kaipaan keskustelua enemmän. Innostavaa sisältöä. Mut aina sitä haluta saa..
Joskus täällä on ihan helmiä aiheina .. useimmiten ei. Mutta mikä parasta, täällä on ihana kaikenkattava palstarakkaus.. enemmän tai vähemmän.
Mahtavia persoonia ja tyylejä. Olen koukussa. Joten jätä palsta nyt, jos ei miellytä, sillä kohta olet sinäkin koukussa.
19.06.2023 20:14
No pujottelijan kanssa tietenniin.. on kova pyöräilemään.. mentäisiin tandemilla. Hän polkee ja minä ohjaan.. :D
19.06.2023 20:05
Juu.. vettä saisi tulla kunnolla. Kuivuus uhkaa.
19.06.2023 17:23
377 / 799