Kenen palstalaisen kanssa lähtisit

Anonyymi-ap

Pyöräilemään viroa ympäri?

84

512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polkupyörällä vai moottoripyörällä?

      • Anonyymi

        käytäkkö vielä apupyöriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käytäkkö vielä apupyöriä

        -E-


      • Anonyymi kirjoitti:

        käytäkkö vielä apupyöriä

        Voi sinua lapsikultaa. Arvostan yritystäsi trollailla, mutta sen taso on luokattoman huono, kuvanne hyvin henkistä ikääsi.


      • Anonyymi

        Moottoripyöräily on moottoripyöräilyä, sähköpyöräily on sähkömopoilua, pyöräily on pyöräilyä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moottoripyöräily on moottoripyöräilyä, sähköpyöräily on sähkömopoilua, pyöräily on pyöräilyä!

        Vain sinun todellisuudessasi, sitten on ne 8 miljardia toisenlaista todellisuutta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Vain sinun todellisuudessasi, sitten on ne 8 miljardia toisenlaista todellisuutta.

        HypeDrroidoiluilla


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Vain sinun todellisuudessasi, sitten on ne 8 miljardia toisenlaista todellisuutta.

        Todellisuus on todellisuutta ja moottoripyöräily on todellakin moottoripyöräilyä.

        Todellisuus on todellakin todellisuutta ja sähköpyöräily on sähkömopoilua kun MOottoritu POlkupyörä on mopo.

        Pyöräily on pyöräilyä ja silloin kaikki energia siirtyy lihaksista kampien kautta ketjuun ja se on voimansiirron osa mikä saa pyörät pyörimään, kauralla.


    • Miks just viroon ja miks yleensäkä millään pyörällä. Miksei voida mennä ruotsi ympäri saabilla.

      • Anonyymi

        Sinne, sitten yksipyöräisellä.
        Karhu polkee. Meikä olkapäillä


      • Anonyymi

        Kyseinen pulkka kulkee katollaan paremmin.
        Saabia ympäri


    • Anonyymi

      Cossprosgrop

    • No pujottelijan kanssa tietenniin.. on kova pyöräilemään.. mentäisiin tandemilla. Hän polkee ja minä ohjaan.. :D

      • Polkee ja polkee, mutta sinä ohjaat. Ihan hyvä diili, sanoisin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Polkee ja polkee, mutta sinä ohjaat. Ihan hyvä diili, sanoisin 😂

        Näimpä olen asian katsonut itsekin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Polkee ja polkee, mutta sinä ohjaat. Ihan hyvä diili, sanoisin 😂

        Kyllä. Vaikka Puolaa.
        Ketjuun lenkkiä lisiä


      • Sinähän olet varmaan työmatkapyöräilyn jälkeen hyvässä vireessä, että jos saisin vähän polkuapua


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän olet varmaan työmatkapyöräilyn jälkeen hyvässä vireessä, että jos saisin vähän polkuapua

        Nooh.. ehkä me voidaan sun sähköpyörästä tehdä tandemi.. sä kun olet niin kätsy ja hitsaustaitoinenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Vaikka Puolaa.
        Ketjuun lenkkiä lisiä

        Ei tartte lenkkejä lisää, ei ne ehjästä ketjusta ikinä kesken ole loppuneet.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nooh.. ehkä me voidaan sun sähköpyörästä tehdä tandemi.. sä kun olet niin kätsy ja hitsaustaitoinenkin.

        Se ois sitten toinen tandemi minkä olisin tehnyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Se ois sitten toinen tandemi minkä olisin tehnyt

        Ahaa.. mä tiesin et sä olet kätsy, todistit sen.

        Kätevyytesi olen huomannut myös täällä luonani.. hyvinkin näppärä ja käytännönläheinen ote elämään..

        Juuri sellaisena kuin tykkään.. :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän olet varmaan työmatkapyöräilyn jälkeen hyvässä vireessä, että jos saisin vähän polkuapua

        RTtuiLle


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ahaa.. mä tiesin et sä olet kätsy, todistit sen.

        Kätevyytesi olen huomannut myös täällä luonani.. hyvinkin näppärä ja käytännönläheinen ote elämään..

        Juuri sellaisena kuin tykkään.. :D

        Mukavaa kun tykätään, mutta etkös sinä ole ollut ammattihitsari?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei tartte lenkkejä lisää, ei ne ehjästä ketjusta ikinä kesken ole loppuneet.

        Nolla budjetilla, kyllä lyhennetty. Sitten, vaihdettu rattaatki


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mukavaa kun tykätään, mutta etkös sinä ole ollut ammattihitsari?

        Ehei.. koneistaja. Osaan hitsata sen verran että kappaleet pysyy kiinni. Mutta en liimapuikoilla..

        Aikanaan kun menin Metsolle harjoitteluun, oli minut laitettu hitsariksi, koska todistuksessani oli kiitettävät arvosanat hitsauksesta. Tokaisin vain, ettei minusta saa hitsaria tekemälläkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nolla budjetilla, kyllä lyhennetty. Sitten, vaihdettu rattaatki

        Ei se lyhyempikään ketju lopu ehjänä ikinä kesken. Vai monestiko olet polkenut ehjän ketjun loppuun niin, ettei enää pysty polkemaan kun ketju on loppunut?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ehei.. koneistaja. Osaan hitsata sen verran että kappaleet pysyy kiinni. Mutta en liimapuikoilla..

        Aikanaan kun menin Metsolle harjoitteluun, oli minut laitettu hitsariksi, koska todistuksessani oli kiitettävät arvosanat hitsauksesta. Tokaisin vain, ettei minusta saa hitsaria tekemälläkään.

        Muistelin vaan että joskus keskusteltiin jotain hitsauksesta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Muistelin vaan että joskus keskusteltiin jotain hitsauksesta

        Juu.. niin tehtiin. Mutta en ole hitsaustaitoinen. En enää. Migillä tai tigillä saattaisi sepulat hitsautua, mutta puikolla ei.

        Mä suosiolla hitsaudun vain sinuun..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. niin tehtiin. Mutta en ole hitsaustaitoinen. En enää. Migillä tai tigillä saattaisi sepulat hitsautua, mutta puikolla ei.

        Mä suosiolla hitsaudun vain sinuun..

        Hyvältä kuulostaa....ihana hitsautuja :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa....ihana hitsautuja :D

        Höh..
        Miten sä onnistutkin aina? Saamaan minut sulamaan?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh..
        Miten sä onnistutkin aina? Saamaan minut sulamaan?

        Olen pikkuhiljaa oppinut sulattamaan, tosin ensin olet sulattanut minut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olen pikkuhiljaa oppinut sulattamaan, tosin ensin olet sulattanut minut

        Olet niin ihana. Ihan paras. Kiitos.

        Ny tuutumaan. Hyvää yötä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olet niin ihana. Ihan paras. Kiitos.

        Ny tuutumaan. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä, halauksen myötä


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ehei.. koneistaja. Osaan hitsata sen verran että kappaleet pysyy kiinni. Mutta en liimapuikoilla..

        Aikanaan kun menin Metsolle harjoitteluun, oli minut laitettu hitsariksi, koska todistuksessani oli kiitettävät arvosanat hitsauksesta. Tokaisin vain, ettei minusta saa hitsaria tekemälläkään.

        Jazatriks


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. niin tehtiin. Mutta en ole hitsaustaitoinen. En enää. Migillä tai tigillä saattaisi sepulat hitsautua, mutta puikolla ei.

        Mä suosiolla hitsaudun vain sinuun..

        Puikottamisen, oppii.
        Luokattoman
        Lyhyt, kaava


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh..
        Miten sä onnistutkin aina? Saamaan minut sulamaan?

        Tiggaan haastheist


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. niin tehtiin. Mutta en ole hitsaustaitoinen. En enää. Migillä tai tigillä saattaisi sepulat hitsautua, mutta puikolla ei.

        Mä suosiolla hitsaudun vain sinuun..

        Puikollahan saa priimaa helpommin kuin migillä.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Olen pikkuhiljaa oppinut sulattamaan, tosin ensin olet sulattanut minut

        Vannoon walaja


    • Anonyymi

      Rande takakoriin ja Viroon ostamaan halvalla cd levyjä

      • Anonyymi

        Mitä vedoill, jollei pitoi


      • Anonyymi

        Frontendo


    • Tunnen Viron niin hyvin, että en polkupyörällä kenenkään kanssa. Ilmastoidulla/avokattoisella autolla ehkä, jos on joku järkevä kohde kuten Pärnu. Viron maaseutu on maisemallisesti tylsempää kuin Pohjanmaa.

      • Siks mä ennemmin ruotsia suosittelen. Monella vaan on vanhoja käsityksiä, että ruotsissa on vasemmanpuoleinen liikenne ja saabissa kaksitahtimoottori. Ihan paikkansapitävää tietoo, mutta enää ei asiat niin.


      • JeroP kirjoitti:

        Siks mä ennemmin ruotsia suosittelen. Monella vaan on vanhoja käsityksiä, että ruotsissa on vasemmanpuoleinen liikenne ja saabissa kaksitahtimoottori. Ihan paikkansapitävää tietoo, mutta enää ei asiat niin.

        Olen samaa mieltä. Ruotsi on paljon mielenkiintoisempi, vähän tietysti riippuen missä päin liikutaan. Paikallista akvaviittia ja nuuskaa saa mistä vaan.

        Vasemmanpuoleinen liikenne loppui vuonna 1967. Varovaiset ruotsalaiset siirsivät ensin raskaan liikenteen oikealle kaistalle koemielessä ja kuukautta myöhemmin henkilöautot 😁

        Tämä kuva on kuuluisa hetkestä jolloin kaistat vaihtuivat:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/H-päivä#/media/Tiedosto:Kungsgatan_1967.jpg


      • JeroP kirjoitti:

        Siks mä ennemmin ruotsia suosittelen. Monella vaan on vanhoja käsityksiä, että ruotsissa on vasemmanpuoleinen liikenne ja saabissa kaksitahtimoottori. Ihan paikkansapitävää tietoo, mutta enää ei asiat niin.

        96 Saab pompannappi on hieno auto. Sellaisen kun löytäisi hyvässä kunnossa, vois kesäautoksi ostaa. Ellei sitten Kubelwagenia.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Siks mä ennemmin ruotsia suosittelen. Monella vaan on vanhoja käsityksiä, että ruotsissa on vasemmanpuoleinen liikenne ja saabissa kaksitahtimoottori. Ihan paikkansapitävää tietoo, mutta enää ei asiat niin.

        Messissä, kannenkuuraaja


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        96 Saab pompannappi on hieno auto. Sellaisen kun löytäisi hyvässä kunnossa, vois kesäautoksi ostaa. Ellei sitten Kubelwagenia.

        Lentävä lintulauta


    • Pyöräilin Ahvenanmaan ympäri. Ajaessa joutui läpsimään paarmoja naamalta ja perseestä lähti nahka.

      • Anonyymi

        Pärse pysyy ehjänä kun jalassa on pyörilyhousut missä on "säämiskä" ja pärse on rasvattu soveliaalla voiteella!

        Ainutlaatuinen Chamois Cream on nyt viides painos, ja se suojaa ihoa luonnollisilla uutteilla kitkaan liittyviltä ihoärsytyksiltä ja bakteerien kertymiseltä. Tuotetta myydään vuosittain kymmeniä tuhansia kappaleita, mikä osoittaa, että monet pyöräilijät luottavat tämän hellävaraisen voiteen kosteuttaviin ja uudistaviin ominaisuuksiin. Se vähentää kitkaa herkällä haarojen alueella ja minimoi tulehduksen riskin, joka voi kehittyä pitkien satulassa vietettyjen tuntien jälkeen. ASSOS Chamois Cream poistaa hiertymien ja niihin liittyvän kivun riskin ja takaa, että sinulla on yksi huoli vähemmän tiellä, maastopyöräillessäsi tai sorateillä, ja että voit huolehtia muista nopeuteen ja ponnisteluun liittyvistä mukavuuden näkökohdista.

        Ettäsilleen! Opettele pyöräilemään!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärse pysyy ehjänä kun jalassa on pyörilyhousut missä on "säämiskä" ja pärse on rasvattu soveliaalla voiteella!

        Ainutlaatuinen Chamois Cream on nyt viides painos, ja se suojaa ihoa luonnollisilla uutteilla kitkaan liittyviltä ihoärsytyksiltä ja bakteerien kertymiseltä. Tuotetta myydään vuosittain kymmeniä tuhansia kappaleita, mikä osoittaa, että monet pyöräilijät luottavat tämän hellävaraisen voiteen kosteuttaviin ja uudistaviin ominaisuuksiin. Se vähentää kitkaa herkällä haarojen alueella ja minimoi tulehduksen riskin, joka voi kehittyä pitkien satulassa vietettyjen tuntien jälkeen. ASSOS Chamois Cream poistaa hiertymien ja niihin liittyvän kivun riskin ja takaa, että sinulla on yksi huoli vähemmän tiellä, maastopyöräillessäsi tai sorateillä, ja että voit huolehtia muista nopeuteen ja ponnisteluun liittyvistä mukavuuden näkökohdista.

        Ettäsilleen! Opettele pyöräilemään!

        Choleetone


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pärse pysyy ehjänä kun jalassa on pyörilyhousut missä on "säämiskä" ja pärse on rasvattu soveliaalla voiteella!

        Ainutlaatuinen Chamois Cream on nyt viides painos, ja se suojaa ihoa luonnollisilla uutteilla kitkaan liittyviltä ihoärsytyksiltä ja bakteerien kertymiseltä. Tuotetta myydään vuosittain kymmeniä tuhansia kappaleita, mikä osoittaa, että monet pyöräilijät luottavat tämän hellävaraisen voiteen kosteuttaviin ja uudistaviin ominaisuuksiin. Se vähentää kitkaa herkällä haarojen alueella ja minimoi tulehduksen riskin, joka voi kehittyä pitkien satulassa vietettyjen tuntien jälkeen. ASSOS Chamois Cream poistaa hiertymien ja niihin liittyvän kivun riskin ja takaa, että sinulla on yksi huoli vähemmän tiellä, maastopyöräillessäsi tai sorateillä, ja että voit huolehtia muista nopeuteen ja ponnisteluun liittyvistä mukavuuden näkökohdista.

        Ettäsilleen! Opettele pyöräilemään!

        Enää en pyöräile edes pärse voideltuna, kyllä tasan on niin.

        Ajatus pyöräilystä oli vaimon keksimä, mutta onneksi siltäkin lähti nahka.
        Ei ole enää moista ehdotellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päärmä lentää hitaammin kuin pyöräilijä polkee! Ja pienemmistä hyönteisistä mitä tulee syötyä vauhdissa hengityksen kyydissä, saapi proteiinia!

        Eettinen proteiinipommi – ja kolme muuta syytä syödä hyönteisiä
        Ravintona hyönteiset ovat hyvin proteiinipitoisia.

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/05/10/eettinen-proteiinipommi-ja-kolme-muuta-syyta-syoda-hyonteisia

        Että silleen!

        Ylämäessä poljetaan hitaasti ja Ahvenanmaa on pelkkää ylämäkeä. Näin sen olen kokenut.
        Paarmapilvet viihtyvät lehmien lähellä. Jos näki lehmän, tiesi mitä on tulossa.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Enää en pyöräile edes pärse voideltuna, kyllä tasan on niin.

        Ajatus pyöräilystä oli vaimon keksimä, mutta onneksi siltäkin lähti nahka.
        Ei ole enää moista ehdotellut.

        Vaimopyöräilyä ja sinkkupalsta, mmmmkay.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Ylämäessä poljetaan hitaasti ja Ahvenanmaa on pelkkää ylämäkeä. Näin sen olen kokenut.
        Paarmapilvet viihtyvät lehmien lähellä. Jos näki lehmän, tiesi mitä on tulossa.

        Oikea kadenssi ja mäki nousee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaimopyöräilyä ja sinkkupalsta, mmmmkay.

        Mä olen täällä esimerkkinä hyvästä miehestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikea kadenssi ja mäki nousee.

        Ehkäpä niin.
        Sadat hevoset hirnahtaa, kun kaasupoljinta vähän painaa. Ei rasita mäet.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Ehkäpä niin.
        Sadat hevoset hirnahtaa, kun kaasupoljinta vähän painaa. Ei rasita mäet.

        Reidet ja pohkeet pakaralihasten lisäksi.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Mä olen täällä esimerkkinä hyvästä miehestä.

        Hyvä mies 2020-luvulla liikkuu muulla kuin yksityispeltilehmällä.


    • Anonyymi

      Minä lähtisin vaikka heti !! Erään komistuksen kanssa olis kielikin hänellä hallinnassa ,että ei mitään ongelmia.🤗💋

      • Anonyymi

        Jee


      • Anonyymi

        Ongelmat. Mielenkiintoisen, matkan takaa'kin
        Ohjaa helposti


    • Anonyymi

      En kenenkään.

    • Anonyymi

      Jonkun hoikan nuorehkon blondinaisen, max. ikä 35 vuotta.

      • Anonyymi

        Jäykkä perä, vaatii
        Rautasen perseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäykkä perä, vaatii
        Rautasen perseen

        Jouset polvissa, kuin audissaa


    • Hyväperseisen naisen takana jaksaa pyöräillä pidempään, muista maisemista en niin välitä.

    • Anonyymi

      Oon fillaroinut viron ympäri tyttöystävän kanssa. 3 viikkoo kesti matka ja oltiin saarenmaalla ja hiidenmaalla, pärnussa ja ties missä. Kannattaa lähtee oikeesti.

    • Virossa liikenne on niin hulvatonta, etten lähtisi pyörällä sinne kiertämään. Lapseni tarvitsee äitiä enemmän kuin minä jännitystä. 15v sitten vielä pyöräilin 20-30km lenkkejä, mutta nyt peppu ei kyllä kestäisi harjoittelematta satulaa kuin säädyllisiä pikkumatkoja. Mielummin matkustaisin muulla tavalla ja vuokraisin pyörän päiväksi turvallisessa kohteessa. Itseasiassa keski-eurooppa lentäen-junalla paikkoja vaihdellen, vuorelle kiiveten (turistireittiä ja kohtuullisuudessa pysyen) ja pyörällä maaseutua kierrellen on haave, jonka voin toteuttaa kun ei enää tarvitse maksaa 4 täysihintaista lentolippua ja hotelleja ja ruokia neljälle.

      • Anonyymi

        Taitaa Virossa olla ryysyjä jotain ainakin 10 prosenttia ja se näkyy kulkutapaosuuksissa.
        Slobomaissa pyöräily on köyhälistön kulkutapa ja slobojen näkökannassa ainoa oikea tapa on yksityispeltilehmä.


      • Anonyymi

        Virosssa autoilijat kunnioittaa pyöräilijöitä ja väistävät kyllä reilusti ja ohittavat pyöräilijän menemällä vastakkaiselle puolelle tietä. Virossa on iso pyöräily kulttuuri. Minä olen pyöräillyt viron ympäri eikä ollut lähellä piti tilanteita.


    • Anonyymi

      En kenenkään. Mä inhoan pyöräilemistä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,

        Pyöräily on erinomaista terveys- ja kuntoliikuntaa. Se pitää yllä ja kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön suorituskykyä sekä alaraajojen lihaskuntoa ja nivelten liikkuvuutta. Pyöräily haastaa myös tasapainoa ja koordinaatiota.

        https://ukkinstituutti.fi/liikkuminen/liikuntalajit-ja-liikkumismuodot/pyoraily/

        Tää palsta toimii oudosti.

        No voi voi. Ei silti kiinnosta. Mä inhoan pyöräilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi. Ei silti kiinnosta. Mä inhoan pyöräilyä.

        Kansanterveys kärsii ja nyt valtaan astuva hallitus leikkaa sotesta eli se on huonokuntoisenkin kaivettava omaa kuvettaan entistä enemmän, siis kalliiksi käy terveydenhoito, ja lisäksi polttoaineen hinta tulee peakkaamaan kun tällä planeetalla on vain yksi ilmasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanterveys kärsii ja nyt valtaan astuva hallitus leikkaa sotesta eli se on huonokuntoisenkin kaivettava omaa kuvettaan entistä enemmän, siis kalliiksi käy terveydenhoito, ja lisäksi polttoaineen hinta tulee peakkaamaan kun tällä planeetalla on vain yksi ilmasto.

        Kansanterveys ei minun pyöräilylläni kohenisi. Ei kohenisi edes oma terveyteni ja kuntoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanterveys kärsii ja nyt valtaan astuva hallitus leikkaa sotesta eli se on huonokuntoisenkin kaivettava omaa kuvettaan entistä enemmän, siis kalliiksi käy terveydenhoito, ja lisäksi polttoaineen hinta tulee peakkaamaan kun tällä planeetalla on vain yksi ilmasto.

        Eikä kyllä sekään, että minä lähtisin Viroon pyöräilemään, vaikuttaisi mitenkään polttoaineiden hintoihin tai ilmastonmuutokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanterveys ei minun pyöräilylläni kohenisi. Ei kohenisi edes oma terveyteni ja kuntoni.

        Oma kuntosi kohenisi, oikeasti. Myös libidokin paranisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanterveys ei minun pyöräilylläni kohenisi. Ei kohenisi edes oma terveyteni ja kuntoni.

        Kohentaisipas kun hyvä fyysinen kunto vaikuttaa myös muihin elintapoihin sekä elintoimintoihin kuten aivotyöskentelyynkin.

        Mitähän varten olympiakisoihin varataan ammattiurheilijoita varten läjäpäin kortonkeja???
        Kerron: Juuri siksi.

        "Olympialaisissa on ollut jo pitkään tapana jakaa kondomeja urheilijoille ja muille kisojen sidosryhmille.
        Olympialaisissa on jaettu isot määrät kondomeja Soulin vuoden 1988 kesäolympialaisista lähtien."
        https://www.is.fi/urheilu/art-2000008566629.html

        Hyvä kunto panettaa, myös muut terveyshyödyt ovat merkittäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kuntosi kohenisi, oikeasti. Myös libidokin paranisi.

        Ei paranisi, sillä kuntoni on jo erittäin hyvä. Voisin lähteä kiertämään sitä Viroa vaikka juosten (jos Viro ylipäänsä kiinnostaisi tai kiertomatkat). Inhoan pyöräilyä.

        Ajatus, että libido paranisi entisestään on kauhea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohentaisipas kun hyvä fyysinen kunto vaikuttaa myös muihin elintapoihin sekä elintoimintoihin kuten aivotyöskentelyynkin.

        Mitähän varten olympiakisoihin varataan ammattiurheilijoita varten läjäpäin kortonkeja???
        Kerron: Juuri siksi.

        "Olympialaisissa on ollut jo pitkään tapana jakaa kondomeja urheilijoille ja muille kisojen sidosryhmille.
        Olympialaisissa on jaettu isot määrät kondomeja Soulin vuoden 1988 kesäolympialaisista lähtien."
        https://www.is.fi/urheilu/art-2000008566629.html

        Hyvä kunto panettaa, myös muut terveyshyödyt ovat merkittäviä.

        Ei paranisi. Se ei paranisi edes suhteellisesti. Mikään noista ei paranisi yhtään.


    • Anonyymi

      Höpö höpö ei auto ole mikään rikkauden merkki se on vaan kulkuväline.Jos ei tarvitse autoa työn takia tai asu jossain korvessa niin sehän on vaan täyttä hulluutta pitää autoa.Sitä paitsi pyöräily on hyvää kuntoilua.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö, auton valitseminen kulkuvälineekseen kertoo matalasta sivistystasosta ja vääristyneestä maailmankuvasta.

        Yksityisautoilu on egoistisuuden multihuipentuma, neliömetrien kokoinen peltilaatikko ihmisten esteeksi tuottaen melua ja ilmansaasteita, tuhoten kaupunkirakenteita!!! Lobotomian itselleen aiheuttaen kun vähäinen fyysinen liikkuvuus, drive in-roskaruokailu edelleen perse penkissä istuen, ja niin edelleen.


    • Anonyymi

      Jatkan vielä edelliseen.Suomessa monet hoitaa työmatkatkin pyörällä esimerkiksi suuremmissa kaupungeissa kätevä liikkua.Virossa taas on huono sosiaali turva ja eläke asiat huonosti hoidettu et se siitä autoilun ylistämisestä.Minä olen liikkunt Virossa paljon ja tiedän yhtä sun toista.Ei täällä sentään kadulla kerjää vanhukset ruoka rahaa.Jos ne asiat olis niin hyvin ,tuskin nuoret miehet hakeutus tänne töihin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe