Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi että.. mä repesin. Nuorelta näyttäminen on inhoa kun on nuori. Kaikkea kommellusta mullakin oli, mutta ei mitään rajua.
Toi sisaresi kommentti.. 🤣
03.06.2023 19:49
Hei, hauskaahan tuommoinen on. Mutta koominen on kyllä sun tilanteesi. Näytät varmaankin huomattavasti itseäsi nuoremmalta.
03.06.2023 19:11
Se viittaa mahtavaan pituuteeni.. sitä kun on hurjat 149.5 cm.
Kyllä irl minut luokitellaan myös noin kymmenen vuotta nuoremmaksi nuorekkuuteni ansiosta.
Töissä oli viimeviikolla hauska tilanne, kun kaveri valitteli ikänäköään ja sanoi etten voi häntä ymmärtää, kun olen niin nuori.. hän on vain viisi vuotta minua vanhempi.
Näitä sattuu.
03.06.2023 18:37
Tällä hetkellä olen täyttämässä syssyllä 49, jos luoja suo.
03.06.2023 18:25
Niin. Jos mun mielipidettä kysytään sinun asiasta, on ehkä jo aika ottaa hieman etäisyyttä, mutta toivoisin ettet katoa ihan kokonaan..
03.06.2023 16:00
Niin.. se että tuntee tarvetta tuottaa sisältöä palstalle.. viittaa pakkotoimintoon.
Kun tulee tunne, että haluaa jakaa asioita tuntemattomien kanssa.. hmm.. sekin voi viitata jonkinlaiseen mielentilahäiriöön..
Mutta sellaista tämä on. Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Palsta on kuin onkin yhteisö, jonka jäsen olet. Mutta oletko siinä velvollisuudentunnosta vai halusta olla osa sitä?
03.06.2023 15:32
Juu.. toimintaympäristössäni on vaje sekopäisyydelle.. sen slotin täytät kiitettävästi.
Rakkaudella sanottu..
03.06.2023 15:27
Noinhan se on. Ystävyys ei katso rajoja. Tai ikää, sen enempää kuin siviilisäätyäkään.
Minä ystävystyn harvoin, mutta kun niin teen, se on loppuelämäksi. Erossa menetin molemmat anoppini jotka olivat minulle rakkaita. Sellaista sattuu.
03.06.2023 15:26
Tutulta kuulostaa.. exä on kuitenkin exä syystä.
Olen onnellisempi näin.
Hän kuitenkin tuki ja auttoi minua kehittymään ihmisenä, moni asia kuitenkin oli liian raskaita minun kantaa. Olemme edelleen ystäviä. Outoa, mutta eromme ei katkaissut ystävyyttämme.
03.06.2023 14:58
Täällä on jotenkin helpompaa olla oma itsensä juurikin, kun ei ole sitä tunnetaakkaa, mikä irl on.
Mitä hiton väliä mitä joku tuntematon minusta tai sinusta ajattelee. Irl taas joutuu sitäkin vähän ottamaan huomioon.
Minäkin joudun opettelemaan rajanvetoja.. ehkä eri tavalla kuin sinä, mutta mullakin työn alla.
03.06.2023 14:39
Niin kaikki kaipaavat taukoa aina välillä. Mutta vanha viisaus sanookin.. mies voi lähteä palstalta, mutta palsta ei lähde miehestä.
03.06.2023 14:34
Aah.. sullakin siis paskamainen exä? Noh.. elämä antaa ja elämä ottaa.
Mä joudun tulemaan asiallisesti toimeen yhä hänen kanssaan. On yhteisiä asioita.
Mutta toisaalta olen saanut häneltä paljon ja oppinut vahvaksi myös hänen ansiostaan.
Suoraan puhuminen voi olla hyvinkin arvostavaa ja kunnioittavaa. Jos osaa pysyä asiassa.
03.06.2023 14:32
Olet hyvä justiinsa noin. Minun oli sinua jopa ikävä poissaollessasi. Ja mitäpä tuo kertoo minusta??
03.06.2023 14:27
Kyllä... olen vaasan näkkileipä. Omasta mielestäni. Heh..
Kivojahan täällä on suurin osa. Jopa suurin osa anoistakin. Se nyt on pitkälle vissiin kiinni omasta suhtautumistavasta.
En tietty minäkään jaa täällä kaikkea. Vaikka avoin olenkin.
03.06.2023 14:25
Sä tosiaan töksäyttelet kans, mut sä et kanna siitä syyllisyyden taakkaa kuten mä.
Se on vain sun omaa persoonaasi ja sä olet täällä kokenut konna ja pidät puolesi. Mä en vielä ole oppinut pitämään puoliani. Mä käännän toisen posken, enkä vällää vaikka sivallettaisiinkin.
Noh.. on minullakin sinusta hyvä kuva, mutta en ny ala sinua kehumaan, sillä muutoin mulle tulee sellainen fiilis että kehuisin vain vastavuoroisuudesta.
Ja minä kehun vain aidosti. En mielistelläkseni. Ja sä olet samanmoinen. Joten ymmärrät. Toki, kehuttavaa sinussa on.
03.06.2023 13:41
Noh.. minä pidän sinua jonakin taivaasta tipahtaneena.. fallen angel or alien..
03.06.2023 13:32
Hitsi.. oli kauniisti sanottu. Kiitos.
Irl saan kuulla jatkuvasti töksäyttelystäni. Varsinkin perheeltäni. Johtuu exästä. Se nyt haluaa painaa vieläkin minua alas. Hänen tapansa selvitä elämässään. Ja minä sallin sen.
Hän on niitä ihmisiä joiden mielestä aina pitää löytyä joku, jolla menee huonommin kuin hänellä. Ja minä olin aina siinä lähellä jota painaa alas.
03.06.2023 13:23
En usko.. sinäkö? Lapsi?
03.06.2023 13:15
Niin.. olen kyllä vähän töksähtelevä ja ajattelematon aika usein. Mutta tosiaan jos tuota jyräämistä tarkoitit junttiudella, niin sellainen juntti en ole. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos huomaan siinä korjattavaa.
Tämä reilu pari vuotta palstalla on tehnyt minulle ja mielipiteilleni ihmeitä. Voisin jopa sanoa, etten ole sama ihminen ollenkaan.
03.06.2023 13:10
Ja uusia saisi tulla, siinä missä vanhatkin palata.
Mitä monimuotoisempi palsta on, sen parempi.
03.06.2023 12:43
387 / 799