Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009620021.html
Valitse kahdesta vaihtoehdosta se vähemmän väärä.
Taidat olla sydämeltäsi kesäihminen!
Vastasit oikein 8/12 kysymykseen
Perjantain KesäVisa
60
311
Vastaukset
7/12.. kiva makupala..
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Hei.. ei se kyllä hieno ollu.. jotakin kun ny heitin. Mä EN ole visailu mestari. Kunhan huvin vuoksi teen näitä visoja.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hei.. ei se kyllä hieno ollu.. jotakin kun ny heitin. Mä EN ole visailu mestari. Kunhan huvin vuoksi teen näitä visoja.
Huvin vuoksi niitä pitääkin tehdä, siksi minä niitä tänne suollankin 😉
Huvin vuoksi niitä pitääkin tehdä, siksi minä niitä tänne suollankin 😉
Kiitos vaivannäöstäsi. Arvostan. Noi visat on kiva lisä palstaan.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos vaivannäöstäsi. Arvostan. Noi visat on kiva lisä palstaan.
Olepa sisko hyvä. Mutta aikansa kutakin, olen alkanut yhä useammin tuumimaan, että ehkä minun työni palstalla on taas tehty ja on aika siirtyä touhuamaan jotain muuta. Ehkä, ehkä, katsotaan.
Olepa sisko hyvä. Mutta aikansa kutakin, olen alkanut yhä useammin tuumimaan, että ehkä minun työni palstalla on taas tehty ja on aika siirtyä touhuamaan jotain muuta. Ehkä, ehkä, katsotaan.
Niin kaikki kaipaavat taukoa aina välillä. Mutta vanha viisaus sanookin.. mies voi lähteä palstalta, mutta palsta ei lähde miehestä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin kaikki kaipaavat taukoa aina välillä. Mutta vanha viisaus sanookin.. mies voi lähteä palstalta, mutta palsta ei lähde miehestä.
Taukoa ja taukoa... Kymmennen vuotta sitten kerralla. Kun hauskuus alkaa hiipumaan, on se selvä merkki siitä että tarttee keksiä jotain muuta. Sitä tässä pureskelen, onko vielä kivaa palstailla vai onko tämä pakkotoiminto.
Taukoa ja taukoa... Kymmennen vuotta sitten kerralla. Kun hauskuus alkaa hiipumaan, on se selvä merkki siitä että tarttee keksiä jotain muuta. Sitä tässä pureskelen, onko vielä kivaa palstailla vai onko tämä pakkotoiminto.
Niin.. se että tuntee tarvetta tuottaa sisältöä palstalle.. viittaa pakkotoimintoon.
Kun tulee tunne, että haluaa jakaa asioita tuntemattomien kanssa.. hmm.. sekin voi viitata jonkinlaiseen mielentilahäiriöön..
Mutta sellaista tämä on. Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Palsta on kuin onkin yhteisö, jonka jäsen olet. Mutta oletko siinä velvollisuudentunnosta vai halusta olla osa sitä?Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. se että tuntee tarvetta tuottaa sisältöä palstalle.. viittaa pakkotoimintoon.
Kun tulee tunne, että haluaa jakaa asioita tuntemattomien kanssa.. hmm.. sekin voi viitata jonkinlaiseen mielentilahäiriöön..
Mutta sellaista tämä on. Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Palsta on kuin onkin yhteisö, jonka jäsen olet. Mutta oletko siinä velvollisuudentunnosta vai halusta olla osa sitä?Hyviä havaintoja ja kysymys. Pysähdyin vain tuossa aamulla nurmikkoa ajellessa pohtimaan, että nautinko enää palstailusta? Jos, niin mistä siinä, onko jotain tiettyä vai kokonaisuus. Vastauksia ei ole...
Mietin, että enimmäkseen ilo on kadonnut palstailusta. Jotkin asiat ovat kivoja. Olen oikeastaan myös saavuttanut alkuun tiedostamattomani tavoitteen palstan osalta ja senkään suhteen ei ole mitään viihdykettä.
Mutta pohdittavaa riittää. Ja kuten olen monissa muissa asiayhteyksissä todennut, jos sitä pitää pohtia, on asia luultavasti viturallaan. Ehkä vain sen tosiasian hyväksyminen on se mikä nyt kestää.randombypasser kirjoitti:
Hyviä havaintoja ja kysymys. Pysähdyin vain tuossa aamulla nurmikkoa ajellessa pohtimaan, että nautinko enää palstailusta? Jos, niin mistä siinä, onko jotain tiettyä vai kokonaisuus. Vastauksia ei ole...
Mietin, että enimmäkseen ilo on kadonnut palstailusta. Jotkin asiat ovat kivoja. Olen oikeastaan myös saavuttanut alkuun tiedostamattomani tavoitteen palstan osalta ja senkään suhteen ei ole mitään viihdykettä.
Mutta pohdittavaa riittää. Ja kuten olen monissa muissa asiayhteyksissä todennut, jos sitä pitää pohtia, on asia luultavasti viturallaan. Ehkä vain sen tosiasian hyväksyminen on se mikä nyt kestää.Niin. Jos mun mielipidettä kysytään sinun asiasta, on ehkä jo aika ottaa hieman etäisyyttä, mutta toivoisin ettet katoa ihan kokonaan..
- Anonyymi
Taidat olla sydämeltäsi palstalainen!
Vastasit oikein 1/12 kysymykseen Hauska kesävisa. Pari hutia. Siitä vihjeestä ei ollut mitään apua, Ei sekään tiennyt. Raivostuttavaa tuhlausta.
Muuten ihan mukiinmenevä tulos. 😊
"Taidat olla sydämeltäsi kesäihminen!
Vastasit oikein 10 kysymykseen"
Kiitti! 😀randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Oliko siellä jotain vihjeitäkin?Kiitos. 😀
Siinä visan alapuolela oli yksi [VIHJE}. Eikä mitään hyötyä. Turhauttavaa! 🤔tosi.typy kirjoitti:
Kiitos. 😀
Siinä visan alapuolela oli yksi [VIHJE}. Eikä mitään hyötyä. Turhauttavaa! 🤔Mikään ei ole yhtä tuhmaa kuin hyödytön vihje 😱🤬👿
Mikään ei ole yhtä tuhmaa kuin hyödytön vihje 😱🤬👿
Olen täysin samaa mieltä. Tuntuu huijaukselta. 😀
tosi.typy kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Tuntuu huijaukselta. 😀
Ei ainoastaan tunnu vaan myös on, suorastaan törkeä petos! 🤣
Ei ainoastaan tunnu vaan myös on, suorastaan törkeä petos! 🤣
Olen vahvasti sitä mieltä, jos annetaan oljenkorsi, niin siellä on oltava kunnollinen vihje. En hyväksy mitään : - "Nyt en tiedä", tai - "Menipä vaikeaksi, EOS!".
Sen vastauksen on tultava kuin kaupan hyllyltä. Heti ja oikein! 😁
Thänk juu! 😂
Vastasit oikein 9 kysymykseen 😊9/12. Ei ollut tanssilava tai kammokuja tuttuja 😁 Ja joku muukin oli huti, mutta ei kai nyt enää minuutin päästä muista 🙈
Hieno tulos!
Niin siis se oli tanssilava se Kammokuja 😂Ai sekö se oli? 😂 On ollut siis hyvä valinta pysyä poissa tanssilavoilta 😁
Aletheias kirjoitti:
Ai sekö se oli? 😂 On ollut siis hyvä valinta pysyä poissa tanssilavoilta 😁
Paitsi Mummotunnelista 😂
Paitsi Mummotunnelista 😂
No siellä täytyy ensin käydä, jotta tietää pysyäkö pois sieltä vai ei 😂
Aletheias kirjoitti:
No siellä täytyy ensin käydä, jotta tietää pysyäkö pois sieltä vai ei 😂
No jos nuo on vaihtoehdot, niin sitten voin kertoa vastauksen heti. Tosin se maksaa... Yhdet auton avaimet tai 2M€, oma valintasi 😉😂
No jos nuo on vaihtoehdot, niin sitten voin kertoa vastauksen heti. Tosin se maksaa... Yhdet auton avaimet tai 2M€, oma valintasi 😉😂
Ei tämän vastauksen selvitän kyllä ihan itse 😂
Ihan mielenkiinnosta, mistä ajattelit 2m€ hankkia? 🤔Aletheias kirjoitti:
Ei tämän vastauksen selvitän kyllä ihan itse 😂
Ihan mielenkiinnosta, mistä ajattelit 2m€ hankkia? 🤔Aaaa, yllytyshulluja, no sehän kyllä sopii 😁
No oikeastaanhan se oli sun vaihtoehtosi.
A) avaimet B) tappio tantereella C) 2M€ etkä häviä tantereella ja saat pitää avaimet
Mutta ihan oma valintasi 😉randombypasser kirjoitti:
Aaaa, yllytyshulluja, no sehän kyllä sopii 😁
No oikeastaanhan se oli sun vaihtoehtosi.
A) avaimet B) tappio tantereella C) 2M€ etkä häviä tantereella ja saat pitää avaimet
Mutta ihan oma valintasi 😉Valitsen taistelun ja voiton, nyt ja iankaikkisesti 💪
Se tulee olemaan niin helppoa, hups vain ja avaimet on mulla 😁Aletheias kirjoitti:
Valitsen taistelun ja voiton, nyt ja iankaikkisesti 💪
Se tulee olemaan niin helppoa, hups vain ja avaimet on mulla 😁No siis taistelussahan et voita, niin siitä on turha puhuakaan. Siksi olen tarjonnut sinulle hellämielisesti myös vaihtoehtoja A ja C, enhän suinkaan halua ottaa romahtanutta itsetuntoasi niskoilleni 🤭😂
No siis taistelussahan et voita, niin siitä on turha puhuakaan. Siksi olen tarjonnut sinulle hellämielisesti myös vaihtoehtoja A ja C, enhän suinkaan halua ottaa romahtanutta itsetuntoasi niskoilleni 🤭😂
Mikään muu ei tule romahtamaan kuin sinun luottosi omiin kykyihisi voittaa taistelun kanssani 🤣
Aletheias kirjoitti:
Mikään muu ei tule romahtamaan kuin sinun luottosi omiin kykyihisi voittaa taistelun kanssani 🤣
Hmm... Tietyin erityisolosuhtein voisin jopa hyväksyä tappioni, mitä ei tietenkään seuraa, mutta jos.
Rajaton itseluottamus ja aurinkokuntaa suurempi egoni takaavat sen, että mitään vahinkoa ei tule tapahtumaan. Ei liioin tappiotakaan 🤣randombypasser kirjoitti:
Hmm... Tietyin erityisolosuhtein voisin jopa hyväksyä tappioni, mitä ei tietenkään seuraa, mutta jos.
Rajaton itseluottamus ja aurinkokuntaa suurempi egoni takaavat sen, että mitään vahinkoa ei tule tapahtumaan. Ei liioin tappiotakaan 🤣Onhan tuo uskosi itseesi aika suloista. Harmi, kun joudun palauttamaan sinut todellisuuteen, mutta sellaista se elämä joskus on 😁
Mutta kerros mitä ne tietyt erityisolosuhteet voisivat olla?Aletheias kirjoitti:
Onhan tuo uskosi itseesi aika suloista. Harmi, kun joudun palauttamaan sinut todellisuuteen, mutta sellaista se elämä joskus on 😁
Mutta kerros mitä ne tietyt erityisolosuhteet voisivat olla?Aaaa, sinä ja suuret luulosi. Oletko joskus kuullut sanan fakta? Ei se mitään, havainnolistan sen sanan merkitystä sinulle kesällä kun kiihdytän pois kisatantereelta 🤣
Tietyt olosuhteet? Selätys, nainen istumassa päällä hajareisin. Se on mahdollinen skenaario jossa tappionsa voisi jopa myöntääkin. Harmillista tämä miehisyys, saaterin biologia ja evoluutio, pilaavat rehdin kisan 😁randombypasser kirjoitti:
Aaaa, sinä ja suuret luulosi. Oletko joskus kuullut sanan fakta? Ei se mitään, havainnolistan sen sanan merkitystä sinulle kesällä kun kiihdytän pois kisatantereelta 🤣
Tietyt olosuhteet? Selätys, nainen istumassa päällä hajareisin. Se on mahdollinen skenaario jossa tappionsa voisi jopa myöntääkin. Harmillista tämä miehisyys, saaterin biologia ja evoluutio, pilaavat rehdin kisan 😁En sano tähän enää muuta kuin, että on kieltämättä kiehtovaa, millaisia vaikutuksia voi saada aikaan vain istumalla miehen päällä hajareisin 😂
Aletheias kirjoitti:
En sano tähän enää muuta kuin, että on kieltämättä kiehtovaa, millaisia vaikutuksia voi saada aikaan vain istumalla miehen päällä hajareisin 😂
Puolustuksella ei ole lisättävää...
Puolustuksella ei ole lisättävää...
Vihdoinkin sain sut hiljaiseksi 😂
9/12
Vastasit oikein 11 kysymykseen 🌞10/12 kyllä vähän kesäisempiä lämpötiloja on ikävä.🥶.
Loistava tulos!
Tämähän on normaali kesäsää, ihmiset ovat vain tottuneet viimeisen noin kymmenen vuoden epätavallisen lämpimiin keväisiin/alkukesiin. Melko varmasti heinäkuun alussa ilmavaivatieteenlaitos kertoo, että kesäkuu oli keskilämpötilaltaan normaali ja sade aavistuksen keskimääräistä runsaampaa, mutta normaalin vaihteluvälin sisällä.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Tämähän on normaali kesäsää, ihmiset ovat vain tottuneet viimeisen noin kymmenen vuoden epätavallisen lämpimiin keväisiin/alkukesiin. Melko varmasti heinäkuun alussa ilmavaivatieteenlaitos kertoo, että kesäkuu oli keskilämpötilaltaan normaali ja sade aavistuksen keskimääräistä runsaampaa, mutta normaalin vaihteluvälin sisällä.Enpä tiedä alku on ollut kyllä selvästi normaalia kylmempää onhan tuossa aikaa tietysti vielä tilanteen tasoittua mutta oli miten tahansa niin kyllä sitä lämpöä kovasti kaipailisin enemmän.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Enpä tiedä alku on ollut kyllä selvästi normaalia kylmempää onhan tuossa aikaa tietysti vielä tilanteen tasoittua mutta oli miten tahansa niin kyllä sitä lämpöä kovasti kaipailisin enemmän.🙂.
Tulee se lämpö sieltä, liki poikkeusetta kesäkuun alkupuolisko on ollut viileähkö ja sitten juhannuksen myötä alkaa lämpenemään. Niin eiköhän tuo pian palaan parinkympin päivälämpötiloihin ja sitten muutaman viikon jälkeen taas märistään liikaa kuumuutta 😂
Tulee se lämpö sieltä, liki poikkeusetta kesäkuun alkupuolisko on ollut viileähkö ja sitten juhannuksen myötä alkaa lämpenemään. Niin eiköhän tuo pian palaan parinkympin päivälämpötiloihin ja sitten muutaman viikon jälkeen taas märistään liikaa kuumuutta 😂
Voipi olla noinhan se kyllä usein on menny.🙂.
- Anonyymi
Ihana "kesäyö". Plus 3 astetta ja jäätävä kuutamo.
Keleistä päätellen juhannuksen pitäisi olla nyt... Mutta eihän tässä, mökillä on kiva olla, lisää puita takkaan ja pihalla pissimässä käydessä voi katsella taivaalle hytisten.
- Anonyymi
Hah ainoastaan 5 oikein. Olenko siis
haittasuomalainen?
>simiti< - Anonyymi
Helppo oli kyllä, unohdin käyttää vihjettä, mutta silti tuli
10/12.
T. Lidl-miesLoistava tulos!
Tuloksen perusteella vihjeettömyys ei haitannut ja minäkään en ikinä niitä vihjeitä, edes silloin harvoin kun huomaan että niitä olisi tarjolla.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Tuloksen perusteella vihjeettömyys ei haitannut ja minäkään en ikinä niitä vihjeitä, edes silloin harvoin kun huomaan että niitä olisi tarjolla."ja minäkään en ikinä niitä vihjeitä, edes silloin harvoin kun huomaan että niitä olisi tarjolla."
Sama täällä.Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"ja minäkään en ikinä niitä vihjeitä, edes silloin harvoin kun huomaan että niitä olisi tarjolla."
Sama täällä.Hyvä! En anna muille sen suhteen ohjeita, kukin tekee visat miten tykkää, mutta itse tykkään tehdä ne ns. nakuna eli ilman apuja, se kertoo itselleni parhaiten onko joitain jäänyt muistiinkin.
10 oikein, kaksi ekaa kysymystä meni väärin ja loput oikein.
- Anonyymi
Vastasit oikein 10 kysymykseen
Särkänniemeen piti käyttää vihje, muut hudit arvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 107816
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70804- 48750
- 135749
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48686- 52680