Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin.. voipi olla. Onhan hällä jo ikääkin. En ole perehtynyt juurikaan hänen terveydentilaansa.
Mutta kiitos kuitenkin sinulle, että olet mitä olet. Minä tykkään edelleen sinusta ja olen iloinen että olet palannut. Omana itsenäsi.
03.06.2023 12:39
Höpsis pöpsis nyt sinun närkästymisellesi..
Laita mitä lystäät, se nyt on sinun näkemyksesi hauskasta..
Minä kerroin omani.. etten pidä sitä hauskana. Ja se, että jaoin oman näkemykseni, ei tee siitä sen oikeampaa kuin sinunkaan näkemyksesi on.
Ainahan me ollaan oltu lähes kaikesta erimieltä. Entä sitten?
Minä en ala palstapoliisiksi sanomaan mitä saa ja mitä ei saa laittaa. Sitä varten on modet ja botti, joka poistaa sopimattomuudet.
03.06.2023 12:34
Niin.. no kun asuu savossa pienellä kylällä ja ei edes lääkäriä ole lähimailla. Ravitsemusterapeutti, matkaa tulisi yli 60 kilsaa suunta ja ei eläkeläisen rahoilla tuommoisia makseta. Ja lemmikki pitäisi saada hoitoon käynnin ajaksi.. yms.. kaiken näköisiä esteitä.
On ollut isokokoinen aina.. taitaa olla perimästä kiinni. Laihtuminen ei ole kaikille valintakysymys.
03.06.2023 12:29
Joo.. ehkä näin..
Mutta älä nyt käännä tätä minun syykseni.
Minä en jaksa kiusaamista huumorin varjolla.
Ja sinä mitään aliarvostettu ole.. saat justiinsa sen arvostuksen, minkä ansaitset. Palstahierarkiassa siis.
03.06.2023 12:17
Perimmiltään sulla on hyvä asenne itseesi ja luottamus olevaisuuteesi kunnossa. Se on hyvä se.
Juttelin eilen isäpuoleni kanssa lähes tunnin puhelimessa (ikää 66) ja hän itki juuri painoansa. Jalat ei kestä ylipainoa.. lääkärit sanovat, että laihduta... Hän tekee kaikkensa laihtuakseen, mutta ei onnistu. Säryt on hirveät ja liikkuminen sattuu. Elää pelkillä tomaateilla ja kaurapuurolla..
Kun raavas mies itkee minulle lihavuudestaan, ei harmiksen vitsi tuntunut kovinkaan hauskalta.
03.06.2023 12:13
Kiva ja kiva..
Irl olen hyvin pidetty ihminen. Minä kylläkin ihastutan tai vihastutan. Mutta kaihdan silti ihmisiä ja harva pääsee lähelle.
Sanoisin että palstalla kuulun kivoihin vaikka joskus joku ottaa nokkiinsa minusta. Mutta sitähän ei voi kukaan välttää.
En kirjoita anona ja rekkautuneena olen minä. Kaikkine ristiriitaisuuksineni.
Perimmäinen kysymys kuuluunnee kuitenkin miten määritellään kiva ihminen.. kun se on kuitenkin jokaisella yksilöllä eri näkemys asiasta...
Luulen, että olen kiva ihminen noin yleisesti ottaen. Luulo tosin ei ole tiedon väärti.
03.06.2023 12:04
Olen siis juntti.. no sopii tuo minulle.
03.06.2023 11:46
Ei se ole kiinni kenenkään lihavuudesta. Huumorintaju siis.
Harmissedän vitsi olisi mennyt minullekin ehkä läpi, mutta hän pinpointtasi sen palstan pulleisiin kaveripoikiin, mikä teki siitä mauttoman mielestäni.
Jopa ilkeän.
Suhtaudun tähän ehkä turhan tosikkomaisesti, mutta minun huumorintajuuni ei mahdu huumori, missä on ilkeyttä mukana. Tai oikeudentajuuni.
03.06.2023 11:41
Kiitos vaivannäöstäsi. Arvostan. Noi visat on kiva lisä palstaan.
03.06.2023 11:34
Sinun kuivahko ja kyyninen huumorintajusi on parasta ihan luontaisenaan. Siinä on sellainen pikku twisti aina ja tosiaankaan kaikki eivät sitä arvosta.
Mutta aina kun revitään huumoria jonkun selkänahasta, mulla nousee karvat pystyyn.
02.06.2023 22:30
Voi kiitti.
Mä en fuulaa.. multa saat aina vaan sitä aitoa minua ihteäni ja mielipiteeni, joka ei todellakaan ole aina mieluinen.
Mulla on sanonta.. mielipide on kuin perseenreikä.. meillä kaikilla on sellainen.
Ja jotkut ärhentyvät siitä jos heidän persreikäänsä sörkitään. Mä en. Mä tiedän että mielipiteeni on vain mun mielipide. Se ei ole sen oikeampi kuin muidenkaan mielipide. Se on vaan mielipide.
02.06.2023 22:24
Maailmankuulu koomikko? Valtaosa ihmisistä tykkää pieruhuumorista. Jos joku heille sitä tarjoaa, niin ei se tee siitä yhtään sen oikeammaksi asiassa kuin asiassa.
Kakka on kivaa.. moni allekirjoittaa tuon ja se että tykkää sen kaltaisesta huumorista.. hmm ..
Makunsa kullakin. Ite en ymmärrä junttihuumoria.
02.06.2023 22:12
Älä harmissetä ole noin ilkiä.. kyllä sä olet iha ok, jos et itse olisi noin vivaihteikkaan ilkeä.
Sä laitat vitsillä, mutta sanotaan vaikka, että mun huumorintaju ei ymmärrä. Ei kiva.
02.06.2023 21:46
Kyllä mä lasken allekirjoittaneetkin, kuten sinut rekkautuneeksi. Olet identifioitavissa.. etkä suinkaan joku varjomuumi..
02.06.2023 21:35
Hei.. ei se kyllä hieno ollu.. jotakin kun ny heitin. Mä EN ole visailu mestari. Kunhan huvin vuoksi teen näitä visoja.
02.06.2023 21:32
Ja hei.. sä olet oiva lisä keskustelijoihin.. noin niin kuin mielestäni.
02.06.2023 21:24
Kyllä nää jutut tulee tutuiksi ja aika hyvin oppii lukemaan vakavat omiksi jutuikseen. Suurin osa on ihan ok juttuja, mutta osa on puhdasta shaibaa. Ja trollaus on ihan oma lukunsa.
Ite olen tylsä ja vakavamielinen hyyppä, niin juttunikin on sen mukaisia. Tositarkoituksella.. or not. :D
02.06.2023 21:21
Niin.. sillain kun korkeushyppääjät.. tosin mun pikku betoniboksissa ei saa kunnon vauhteja.
02.06.2023 21:14
Juu.. pääset paljastelemaan ihan sielusi syvyyksistä. Minun luonani pompitaan alasti.. heh.
02.06.2023 20:23
Mä olen aina ollut sinusta sitä mieltä, että paljastelet mielelläsi. Tiedä siitä onko siinä perää tai ei.. mut mikäpäs kun kerran on mitä esitellä.. kunhan muistat pysyä hyvän maun puitteissa..
Sä olet kuitenkin oma herrasi, enkä puutu paljasteluihisi.. ja minä katselen paljastelujasi kuitennii.. ainakin täällä mun luona. :D
02.06.2023 20:10
388 / 799