Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmiset kaipaavat läheisyyttä ja sekoittavat sen seksiin..
Seksilelulta ei voi saada läheisyyttä.
13.05.2023 09:40
Wtf?
No mä olen sun uskollinen fani. Kirjoittelusi hämmentää, mutta maistuu hyvälle.
13.05.2023 09:16
No.. halpahan tuo on jos selkä säästyy..
Ja ihan kai toimivakin..
Kerroppas sitten kun saat sen, oliko hankinta järkevä. Meinaan jos joskus hommaisin vaikka lahjaksi tuommoisen..
12.05.2023 21:47
Kätsyn näköinen vempain.. saako udella paljonko tuommoinen maksoi?
12.05.2023 20:20
Alkuperäinen tulokseni taisi olla 8 oikein.. ja oikeassa olet, kertaamalla voi oppia uutta. Nyt tiedän että 200€ setelin väri ei ole violetti..
Ikuna ollut isompaa seteliä kuin viisikymppinen..
12.05.2023 20:08
Vuosikausia sitten lopetin tapailemisen erään miehen kanssa, koska hän kutsui minua jatkuvasti selkäni takana kääpiöksi. Ystävilleen ja kavereilleen.
Vain minä itse saan kutsua itseäni kääpiöksi. Se on itseironiaa.. muiden suusta se on pilkkaamista.
Mutta tosiasia on, että olen lyhyt. Ei sitä käy kieltäminen.
Se mies ei ymmärtänyt miksi lopetin suhteemme. Se epäkunnioituksen määrä oli liian suuri. Ehkä ylireagoin, mutta parempi ajoissa kuin liian myöhään tajuta, ettei toinen ole sen arvoinen, että kokee tulevansa jatkuvasti loukatuksi.
12.05.2023 16:35
Kiitos.
Minä olen sinun salainen ihailijasi.
12.05.2023 16:24
Kun malleilta otetaan meikit, stailaukset ja muut pois, he eivät tosiaankaan eroa paljonkaan näivettyneestä luurangosta. Noin karkeasti yleistäen.
12.05.2023 15:45
En kuunaan haluaisi tavoitella mallin ulkonäköä.. olen syntynyt pienikokoisena ja nyt lähes viisikymppisenä olen edelleen hukkapätkä.
Mallit ovat pitkiä ja hoikkia. Sellaisia kananluisia ihmisen kuvatuksia. Jos joku pitää heitä kauniina ja tavoittelemisen arvoisena.. ihan vapaasti. Se ei ole minulta millään tavalla pois.
Mielestäni mallit ovat liian kiiltokuvamaisia ollakseen mielenkiintoisia. Elävät ulkomuodollaan. Minun elämänarvoni ovat toisaalla.. en välitä ulkoisista asioista niinkään. Ihminen itsessään on se tärkein minulle.
Olen vahvasti realistinen ihminen, enkä ole niin hullu, että tavoittelisin sellaista, mitä en voi saada. Eli mallin ulkonäkö.
Se, ettei minua kiinnosta pätkääkään mallit, ei ole taas sinulta pois ollenkaan. Saat ihan vapaasti ihannoida malleja. Joskin käy hieman minun sääliksi sinua, että ihailet eläviä ruumiita. Kai tajuat että ennemmin tai myöhemmin hekin ovat vain mädäntynyttä lihaa tai tuhkaa.
Mutta jos saat kiksisi malleista, niin mikäpä siinä. Oma valintasi, mihin mielenkiintosi elämässäsi suuntaat.
12.05.2023 15:29
Stadin mummiksessa soi -90 ja 2000 - luvun musiikki. Siellä tullut käytyä pariin otteeseen.
Muutoin hyvä, mutta väkeä on ihan liikaa.
12.05.2023 14:57
Onneksi olkoon ja otan osaa. Mutta hei, sun oma valinta, joten kai pitänee onnitella..
Joskus saa sitä mitä haluaa. Usein niissä on jokin sivujuoni, mikä on ennalta arvaamaton.
Toisaalta eräs hyvä ystäväni tokaisi kosittuaan naistaan.. " Mitäpä sitä hyvää vaihtamaan.."
12.05.2023 14:54
Nyt soi
https://youtu.be/CC5ca6Hsb2Q
Röhnötän pihalla riipputuolissa, nautin auringosta ja juon rommia.
12.05.2023 14:45
No.. en nyt ihan mummoikäinen ole, mutta ehdaksi kurpaksi tunnustaudun.. ja kuuntelen transea ja housea.
12.05.2023 14:42
Pentuna pyöräillessäni tömähti kimalainen silmään.. säikähdin niin pirusti että ajoin ulos tieltä alas pusikkoon.. selvisin kyllä vammoita, vaikka putosinkin pari metriä sankkaan pusikkoon.
Juu.. kaiken muailman öttiäisiä on luoja luonutkin.
11.05.2023 14:52
Eilen näin västäräkin.. nurmikot viheriöi ja kaikenmoista ötökkää lentää silmiin pyöräillessä.
11.05.2023 11:39
Noh.. ehkä vappunaamiaisissa sitten pukeudut käärijäksi..
Siksi uitettu koira, kun voi sitä surkeuden määrää, mitä pujottelija tuntisi, jos joutuisi moiset vermeet päällensä pukemaan..
11.05.2023 11:35
No.. en haukkunut. Tunnen pujiksen ja hän kärsisi jos joutuisi pukemaan vihreän boleron ja nahkahousut..
11.05.2023 11:31
Täysin samaa mieltä. Suoruus on jopa paheksuttavaa joidenkin mielestä, mutta kun ei me ihmiset oikeasti olla mitään ajatusten lukijoita. Suora ja rehellinen lähestymistapa on paras, vaikka sitten olisikin hieman töksähtelevä.
11.05.2023 11:28
11/12.. mutta tein testin jo toistamiseen. Rande kerkesi jo linkkaamaan tän testin viime viikolla.
10.05.2023 18:21
Höpsistä ja pöpsistä. Elämä ei ole turhaa.
10.05.2023 17:40
394 / 799