Perjantai-ilta

Anonyymi-ap

Pian koittaa perjantai-ilta joka on täynnä mahdollisuuksia kumppanin löytämiseen.

Juotko viinaa ja tapaat naisia yökerhossa. Vai oletko raittiina yksin kotona. Valinta on sinun käytätkö mahdollisuudet hyväksesi.

t. viinamies

20

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä näin parisuhteessakin olevana miehenä alkaa harmittamaan, ettei pääse radalle juomaan viinaa ja iskemään naisia.

Toukokuussa aukeaa Helsingissä Mummotunneli, missä on rohkeita naisia ja joiden kanssa pääsee helposti juttelemaan, jos vaan vähän voitelee kielenkantoja ja pistää tanssijalan vipattamaan.

• Kai nykyään mummoikäiset naiset kuuntelevat trancea, ettei tarvitse humppata tai jenkata?

• Gattino kirjoitti:

Kai nykyään mummoikäiset naiset kuuntelevat trancea, ettei tarvitse humppata tai jenkata?

No.. en nyt ihan mummoikäinen ole, mutta ehdaksi kurpaksi tunnustaudun.. ja kuuntelen transea ja housea.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No.. en nyt ihan mummoikäinen ole, mutta ehdaksi kurpaksi tunnustaudun.. ja kuuntelen transea ja housea.

Nyt soi

https://youtu.be/CC5ca6Hsb2Q

Röhnötän pihalla riipputuolissa, nautin auringosta ja juon rommia.

• Gattino kirjoitti:

Kai nykyään mummoikäiset naiset kuuntelevat trancea, ettei tarvitse humppata tai jenkata?

Ne on nyt niitä mummoja ne entisaikoijen reivaajat ja teknon kuuntelijat. Tässä on yksi sellainen mummoikäinen, mies tosin.

Sinäpä olet nuorekas.

Noissa mummotunneleissa pakkaa soimaan suomalainen iskelmä, mattiteppoo ja karitapioo. Varmaan pitää odottaa vuosikymmen tai kaksi, että ravintolat päivittävät ohjelmaansa.
        Sitten transetetaan kunnolla, rollaatorien kanssa.

• Gattino kirjoitti:

Sinäpä olet nuorekas.

Noissa mummotunneleissa pakkaa soimaan suomalainen iskelmä, mattiteppoo ja karitapioo. Varmaan pitää odottaa vuosikymmen tai kaksi, että ravintolat päivittävät ohjelmaansa.
        Sitten transetetaan kunnolla, rollaatorien kanssa.

Stadin mummiksessa soi -90 ja 2000 - luvun musiikki. Siellä tullut käytyä pariin otteeseen.
        Muutoin hyvä, mutta väkeä on ihan liikaa.

• mustasusi kirjoitti:

Ne on nyt niitä mummoja ne entisaikoijen reivaajat ja teknon kuuntelijat. Tässä on yksi sellainen mummoikäinen, mies tosin.

Näin minäkin olen hahmotellut. Mutta kun menin reivaamaan, ympärillä oli parikymppisiä tyttöjä. Ei siellä mummoja ollut.
        Vähän tuli orpo olo ja oma sex appeal oli kadoksissa.

• Gattino kirjoitti:

Näin minäkin olen hahmotellut. Mutta kun menin reivaamaan, ympärillä oli parikymppisiä tyttöjä. Ei siellä mummoja ollut.
        Vähän tuli orpo olo ja oma sex appeal oli kadoksissa.

Vieläkö jossain pääsee reivaamaan? Ja tuo sitten vielä, että kehtaisiko sinne sitten edes mennä pappailemaan?

• mustasusi kirjoitti:

Vieläkö jossain pääsee reivaamaan? Ja tuo sitten vielä, että kehtaisiko sinne sitten edes mennä pappailemaan?

Turussa oli kerran kevyet "reivit", jonkinlainen teknodisko.

Baaritiskillä yritin olla korrekti, keskityin tuoppiin, enkä katsellut tyttöjä.
        Kyllä siitä selvittiin, kukaan ei nauranut mun pappailua.
        Olin vain höperö ukko väärässä paikassa.

Nyt soi

https://youtu.be/CC5ca6Hsb2Q

Röhnötän pihalla riipputuolissa, nautin auringosta ja juon rommia.

💖 Sä olet mun pin-up tyttöni.

• Gattino kirjoitti:

💖 Sä olet mun pin-up tyttöni.

Kiitos.

Minä olen sinun salainen ihailijasi.

• Anonyymi

Juon kotona naisen kanssa ja katsomme suomi usa jäkis ottelua pian.

• Anonyymi

Jokainen baarikäynti on aina uusi mahdollisuus alkoholistin löytämiseen!

• Anonyymi

Valitettava tosiasia.

• En ole selvinpäin, mutta ihan kotosalla nautiskelen kiekkomatsista ja vapaasta ajasta.

Onneksi minulla ei ole pakonomainen ajatus alkoholinjuontiin, yhdistettynä pariutumiseen, kuten sinulla tästä alituisesta jankkaamisestasi voi päätellä. Voin juoda alkoholia kotosalla, kun aikaa on ja tutustua naiseläjiin, vaikka kuuluisassa kassajonossa töihin mennessä.

Vaikka sinulla tuntuu olevan sosiaalinen elämä alkoholinjuomisesta kiinni, niin se lienee harvinaista...en ainakaan itse tunnista tuollaista edes tuttavissa...

• Anonyymi

Mitä tekee jollain parisuhteella? 🤷‍♂️ Parisuhde ei ole mikään automaattinen onnen tae.

• Juuri vietin pari päivää hotellielämää, joten nyt nautin vaan kotoilusta ihan yksin ja ilman alkoholia.
      Huomenna on taas uusi ilta 👍

• Anonyymi

Ei se välttämättä perjantai tarvii olla, löysin tiistaina

• Anonyymi

Fyrkkamuru.
      Sweet & Discreet.
      Ei tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe