Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No mä vetoan siihen, että lapsuuteni oli niin köyhää, että ei meille tullut kotiin tilattuja sarjiksia..
Eikä ollut rahaa irtonumeroihinkaan..
Kirjaston sarjiksilla siis tuli mentyä.
Ja tulos on huono noin helpossa visassa..
Eli älä rupea..
05.05.2023 22:07
Juips!
05.05.2023 22:04
Toki.. seksi ihmisen kanssa joka on läheinen .. on parempaa. En vain ole niin nokonuuka sen suhteen, että niitä tunteita pitää olla ennen ensimmäistä seksikertaa.
Uskon, että seksissäkin voi kasvaa toisen kanssa. Niin fyysisesti kuin henkisestikin.
05.05.2023 22:03
Joo.. minulla on periaate, että lapset, eläimet ja työkaverit .. niihin ei pidä sekaantua.
Varatut.. hmm..
Henkilökohtaisesti en usko uskollisuuteen, joten jokainen vastaa omasta puolestaan. Petollinen kumppani on petollinen minusta riippumatta.
En metsästä kumppania, etenkään varattua. Mutta olen toki säätänyt varattujenkin kanssa.
Ja on tullut niitäkin varattuja vastaan, jotka ilmaisevat kohteliaasti statuksensa, haluten olla uskollisia kumppanillensa. Sitä kunnioitan.
Se on kuin onkin jokaisen oma valinta. Siinä ihminen punnitaan.
Omassa suhteessani minulla oli lupa säätää muiden kanssa. Ja nykyisessä suhteessani pyrin uskollisuuteen, mutta en ole luvannut sitä.
05.05.2023 21:59
Kuuntelen yleensä liiankin tarkasti. Saatan muistaa toisten sanomisia jopa vuosia. Erinomaisen muistin kiroja..
05.05.2023 21:21
Niin.. olen kyllä ihan samaa mieltä. Elämä on yksinkertaista, kun sen oikein oivaltaa.
Hedonistinen elämänasenne tuntuu ärsyttävän monia..
Saa ottaa ilon irti siitä mitä on.
05.05.2023 21:18
Tämä elämä on tässä ja nyt.. se on aika varmaa. Todellakin nautin siitä, niin hyvässä kuin pahassakin. Toivon sydämestäni, että sinäkin.
05.05.2023 20:55
Olen hyvinkin eri mieltä kanssasi lähes kaikesta. Mutta toki jos ylentämällä itsesi minuun nähden koet jonkinlaista tyydytystä.. ole hyvä vain. Nauti.
05.05.2023 20:53
En usko jälleensyntymään tai kuoleman jälkeiseen elämään. On vain tämä elämä tässä.. ja seksi on oikein nautinnollinen osa sitä. Todellakin aion nauttia fyysisyydestäni ennenkuin kuolo korjaa. Muu olisi haaskuuta.
05.05.2023 19:49
10/12..
Noh.. kai tuohon pitää olla tyytyväinen.. pari hassua virhettä.
05.05.2023 19:37
Minulle seksi on tärkeä osa elämää. Ja nimenomaan partnerin kanssa.
05.05.2023 19:33
On ja ihan kohdallaan.
05.05.2023 19:22
Mikä seksistä tekee tärkeää? No seksi itsessään.
Arvotat henkisiä asioita ja väität seksiä eläimelliseksi..
Hmm.. jos nyt puretaan minun logiikkaani..
Elämä on fyysinen, läsnäoleva muoto. Itseään voi kehittää.. fytsisesti tai henkisesti ja sit tulee kuolema. Mikä on satavarmaa, kuolema hävittää kaiken fyysisen olemuksen, joten jos kuoleman jälkeistä elämää on, se ei ole fyysistä missään muodossa. Eli ei seksiä ja läheisyyttä.
Ikuisuus ilma seksiä.
Jos sielu ei jatka kuoleman jälkeen on myös itsensä kehittäminen henkisellä tasolla täysin turhaa .. ajan haaskuuta. Ellei se sitten ruoki egoa muutoin.
Mikä on varmaa.. kuolema korjaa meistä jokaisen. Ja ennen sitä, haluan todellakin nauttia fyysisestä olemuksestani. Ja seksistä.
Mutta toki, jos et ole saanut nautintoa seksistä partnerin kanssa, ymmärrän että vähättelet seksin merkitystä.
Minulle se on tärkeää. Osa elämää.
05.05.2023 19:19
Jonkin aikaa voi toki olla ilman seksiä, mieluummin sitä kyllä semisäännöllisesti olla saisi.
05.05.2023 19:05
Kiva kuulla, että olet kondiksessa.. ehdin jo pikkuisen huolestua.
Minä oikeastaan pyrin eränlaiseen keventämiseen. Yritystä ainakin on.
04.05.2023 16:40
Kyllä.. ihastuttavan selkeää. Helppoa ja vaivatonta.
03.05.2023 18:14
Niih.. voisi olla noinkin, etten ylettäisi.
03.05.2023 18:13
Ei, ei, ei.. ei Seppo Kääriäistä..
03.05.2023 10:53
Jeps.. rentoa musiikkia..
03.05.2023 10:50
Ottaisin korvista kiinni.. pussaisin ja vakuuttaisin, että juuri han on minun rakkaimpani ja jos ääni kellossa ei ala muuttumaan, jatksisin matkaa.
Minun nähdäkseni miehesi pelkää sinun menettämistäsi ja siksi toimii kuten toimii. Ei se ainakaan paremmaksi muutu, jos et toimi asian suhteen.
03.05.2023 10:47
397 / 799