Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tiedä.. en todellakaan, mutta villinä veikkauksena, että leivontaan.
14.01.2026 18:55
Mistä pidät väkevistä eniten? Mikä kutkuttaa makuhermojasi?
14.01.2026 18:54
Eli olet Alkon asiakas.. minä en ole. Haen nuo väkevät Etelä-Helsingistä. Ovat siellä sen verran edukkaampia.
Ite tykkään päärynä-konjakki Xantesta.. mutta senkin lantraan kolaan.
Saatan Tallinnan reissulla laittaa kolmisensataa viinaksiin ja minulla olikin tuossa yhdessä vaiheessa aikamoinen repertuaari erilaisia.
Alkosta taisin ostaa muutama vuosi sitten itselleni Limonchelloa. Muuten olen hakenut juomat ulkomailta.
Viiniä harvemmin juon, tullut nuo paukut sen verran tyypillisimmiksi. En yleensä tee kovin vahvoja paukkuja, sillä en tykkää alkoholin mausta.
14.01.2026 18:52
Kas vaan, näyttää saavan juu. Kiitos tiedosta.
14.01.2026 18:30
Ei niitä ole saanut enää kaupasta varmaan vuosikymmeniin. Mikä harmi. Sen muistan, että kovia ne oli.
14.01.2026 18:12
No juu.. vadelmahillomunkkia kyllä.
14.01.2026 18:11
Lapsena rakastin pumppernikkeliä.. eli soikea piparkakku, jonka päällä oli vaaleanpunainen sokerikuorrute. Tulee noista punaisista pullista aina se mieleen.
14.01.2026 17:52
Omenahillomunkki.. aivan parhautta. Tosin en jaksa muistaa, koska viimeksi olisin sellaista saanut makusteltavaksi.
14.01.2026 17:12
Plääh! Sinuun ei kannata tuhlata aikaa. Luuletko että oikeasti välittäisin sinun mielipiteestäsi paskan vertaa? No en.
14.01.2026 16:43
Voit olla hyvinkin oikeassa, minua ajatus ahdistaa suunnattomasti, siis se, että olisimme parisuhteessa. Tulee sellainen fiilis et välit poikki mitä kiireemmin.. eli jotta jatkuvuutta olisi, minun on uskottava, ettemme ole parisuhteessa.
Valehtelen itselleni sujuvasti. Sen tiedän itsekin.
14.01.2026 12:33
Mielipiteesi ei ole fakta. Aika yksinkertainen olet jos niin kuvittelet.
14.01.2026 12:24
Vaikka niin, jos haluat kuvitella että mua kiinnostaa.
13.01.2026 22:12
Sä kyllä kilautit taas.. tänään on mulla pelittänyt mainiosti. Tosin taas pitää mennä nukumaan.. pikkutyttöjen nukkumaanmenoaika oli ja meni. Hyvää yötä animal.. ;)
13.01.2026 22:04
Mulle kyllä tullut kaikista vastauksista ilmoitus, vain satunnaisesti mennyt oma viesti vellikelloon.
13.01.2026 21:55
Voi.. minulle nauretaan jatkuvasti.. olen yksi iso vitsi. Ei se minua haittaa. Minä olen vain minä ja jos se jollekin iloa ja naurunaihetta suo, niin hyvä vain.
Minulla esmes on ihan jäätävä työmoraali ja se on jatkuvan vitsailun aihe. Minulle nauretaan siitä niin päin naamaa kuin selän takanakin. Kuten myös pienikokoisuuteni saa ihmiset nauramaan minulle. Ja se, että en vällää muiden nauramisista saa ihmiset nauramaan minulle enemmän.
Toki tiedän, että itsenäiset, pärjäävät ja voimakkaat persoonat pelottavat ja aiheuttavat kummeksuntaa.. jos he sen piilottavat naurun taakse, niin sillehän en mitään voi. Luulevat vielä, etten edes tiedä heidän nauravan minulle. Aina olen tiennyt.
Se vain, ettei heidän pilkallinen naurunsa minua haittaa. Kuten yllä kerroin, en pidä junttihuumorista mutta vielä vähemmän pidän vahingonilosta. Siitä huolimatta, että se on yleensä ihmisten suurin ilo.
Mutta loppupeleissä nauru on iloitsemista ja sehän on aina positiivinen juttu.
13.01.2026 21:16
Onko sulla lukihäiriö? Ei mua kiinnosta mille kukakin nauraa. Nauru on ihanaa kuunneltavaa ja ihmiset saisivat nauraa enemmän ja vapautuneemmin.
13.01.2026 20:11
Juu joskus tuntui, mutta aloin kapinoimaan maksanlaatikkoa vastaan. :)
Vakavasti .. en ole elmässäni kerennyt voivottelemaan rusinoiden perään kun on pitänyt kiirettä ihan selviytymisen kanssa.
Puuttunut kyky haluta asioita, niitä rusinoita siis.
Oppinut laittamaan siihen maksanlaatikkoon nokareen voita, niin hyvin on maistunut.
Sun kannattaisi nähdä hetki nälkää, ni jo alkaa rusinatonkin maksanlaatikko maistumaan. Pikku paasto tähän väliin voisi helpottaa oloa tai sit sun pitää vaan lähteä hammparille. :)
13.01.2026 20:08
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu. Täysin samaa mieltä kanssasi.
13.01.2026 19:40
Jousimies on eloisa merkki.
13.01.2026 19:29
Ja mitä tulee tuohon sänkypartneriuteen .. en ota kantaa, mutta kun mulla on kartalla myös mars ja venuskin skorpparissa niin se hallitsee mun maskuliinisuuttani ja feminiivisyyttäni myös. Skorppari siis.
Sisäisesti olen oinas, vaikutelma on leijonan ja aurinkomerkkinäni tosiaan skorppari.
13.01.2026 19:27
40 / 806