Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
119
Kommenttia
15767
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nooh.. jos oikeasti pääsisikin tanssimaan.. kanssasi tai ilman..
Tää nykyinen duuni taitaa olla senverti raskasta, että ei enää vapaalla jaksa paljon jorailla...
Mutta siitä on jo monta kuukautta kun viimeksi tullut pyörähdeltyä parketilla. Niih .. se on valitettava tosiasia, että olen sen puutteessa. Mutta siihenkin tottuu. Puutteessa elämiseen siis.
Mutta juu, veliseni. Olet kyllä aikamoinen potti, se täytynee myöntää.
09.04.2023 20:34
Niin pätee. Se on oikein hyvä mittari myös siihen.
09.04.2023 19:47
Se olisi sukurutsausta.. sellainenko kiihottaa sinua?
09.04.2023 19:46
Hyvät neuvot, mutta tuskin ottavat neuvojasi vastaan.
Paras ystäväni opetti minulle, että sitten on taivaisiin kirjoitettu suhde, kun toisen kanssa on hyvä olla hiljaa. Kun se on luonnollista, eikä tunnu pahalta.
Itse olen pitänyt tätä mittapuuna.
09.04.2023 19:43
Ny ei jaksa.. kävin naapurissa tekemässä vohveleita ja sit innostuin siivoamaan pihani. Ny istuskelen pihalla auringonlaskussa ja avasin kylmän kaljan, joten ei jaksa tuhmia lähetellä..
09.04.2023 19:18
Ai.. sinullekko se tuli.. piti lähettää pujottelijalle..
No.. eikun deletoit vaan.
09.04.2023 13:46
Niih..
Mutta kai annat minulle anteeksi väärinkäsitykseni?
Tiedät että olet minulle tärkeä ja nautin seurastasi. Temperamenttini teki minulle temput.
Naurettavahan se olisi kerran vuoteen meidän haluilla ja himoilla.
Nyt tunnen itseni todella typeräksi, mutta se nyt on elämää...
08.04.2023 16:22
Jos mielistelemisellä tosiaan tarkoitit seksiä, niin kerran vuoteen on minulle liian vähän.
Joudun si varmaankin ottamaan toisen rakastajan .. heh. Vaan kun mitäpä sitä hyvää vaihtamaan...
Ja anteeksi kultaseni tulistumiseni.. ymmärsin pahasti väärin sanasi. Tuli kauhea väärinymmärrys.. pahoillani siitä olen.
Mulla vain kiehahti yli.
08.04.2023 11:48
Noh .. taisin ymmärtää pahasti väärin.
08.04.2023 11:38
Jumatsuikka .. mielistele kotonasi.. ny nousee sellaiset pirun sarvet että oksat poies..
Sinä jos rupeat mielistelemään niin saat jatkaa matkaa ja etsiä toisen kesäheilan.
Ei paljon paina kaksi vuotta tapailua, jos alat mielistelijäksi. Mielisteleminen on valehtelemista ja sä tiedät mitä mieltä mä siitä olen.
Olet vaan oma ihana ittes, niin kaikki on ihan mallillaan. Sulla ei ole mitään syytä olla muuta kuin mitä olet.
08.04.2023 00:03
Reps..
Mä osaan kuvitella tilanteen hyvinkin elävästi..
Jos kundit oli puoliksikaan niin räyheitä kuin sä, niin se oli show must go on- mentaliteettillä.
07.04.2023 20:14
Saitteko porttarit k-kauppaan? Aika päheetä.
07.04.2023 20:06
Mitä!?!
Seksi ei maita?!?
On sullakin murheet.
07.04.2023 20:05
Ai että oikein ostitte kaljanne.. ? Tuli vaan mieleen, kun me penskana pöllittiin kaljamme, kun ei ollut ikää ostaa sitä. Asia, josta en varsinaisesti ole kovin ylpeä. Mutta joo, kun muutin pois Espoosta ja aloitin kokopäivätyöt, niin unohtui semmoiset. Kaveripiirit jäi, sillä oli eri elämäntahti.. mä tein päivätöitä ja muut opiskeli tai hunsvottasi. Joten kaverit vaan jäi.
07.04.2023 19:55
Niin .. voin kuvitella tosiaankin teidät huliviliveikot tekemään tuollaista.. aiheuttamassa yleistä pahennusta.
07.04.2023 19:48
Niin.. hyvin jo pääsi humahtamaan, kun join tyhjään mahaan.. kohta tuleekin jo toinen loota uunista ulos. Sit riittää molemmille talouksille ruokaa pääsiäiseksi.
Nykyään pitää töissäkin olla omat eväät, niin teen enemmän ruokaa kuin ennen. Laitan ylimääräiset pakastimeen ja kun ei jaksa laittaa evästä töihin, ottaa vaan pakastimesta. Saa nähdä koska ruoanlaittointoni lopahtaa.. nää pari viikkoa olen jaksanut laittaa ruokaa suurinpiirtein joka toinen päivä. Jos nyt siirryn lopullisesti tän nykyisen leiville, niin tuskin jaksaa kovin usein laittaa pöperöä. Siirtynen ennemmin tai myöhemmin mikroaterioiden suurkuluttajaksi.
No kattellaan miten minun käy.. valintoja, valintoja...
07.04.2023 19:27
Ja virallisen koemaistajan roolin olet suorittanut kiitettävällä asiantuntemuksella.
Mulla ruoka-aika.. makaronilaatikko tuli just naapurin uunista :) ja eiku syömään.
07.04.2023 18:59
Mäkin ostin sikspäkin olutta jos intoudun vaikka saunomaan.. saunaan pitää olla olutta. Jotenkin ollut rajut kolme viikkoa.. lomautus, työnhaku ja työllistyminen.. pari viikkoa kovaa duunia kun on tottunut löpsöilyyn.. tekee tehtävänsä. Nyt on hyvä nollata.
Erikoisoluita? Mitä hyvää ostit itsellesi?
07.04.2023 18:44
Juu niin on.. itsekin yllätyin.
07.04.2023 18:31
Hittolainen.. nyt napsaa suu siihen malliin että kyllä lähtee. Raskas työ.. raskaat huvit.
07.04.2023 18:31
404 / 789