Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo puoli kasi..
Tulin luoksesi silloin ja olin tunnustanut että rakastan sinua.
Se viesti jonka silloin jätin on jo kadonnut unholaan.
Mutta rakkauteni ei vieläkään. Olen sinut sen kanssa jo. Ollut jo kauan.
30.04.2023 14:30
Eipä ole mitään sääntöä tietääkseni. Kyllä täällä turistaan aiheesta kuin aiheesta. Ja kaikille löytyy tilaa.
30.04.2023 13:47
Molempi parempi. Kumpikin kävisi. Kukkulalla olisi viileämpää ja hyönteisiä vähemmän.. laaksossa kuumaa ja kosteaa..
30.04.2023 13:01
Hienoa. Arvostan. Se että on halua kehittää itseään.
Minä en ole enää vuosiin panostanut siihen. En ole mikään älypää tai oppinut. Olen jopa pikkuisen tyhmä. En näe tarpeelliseksi opetella maallisia tietoja tai taitoja.. kuljen virran mukana kuin kuollut kala. Heh.
Olen kyllä kätevä käsistäni ja ei ole tullut vielä vastaan sellaista hommaa, mitä en osaisi vaikka luovasti toteuttaa.. olen nopea oppimaan ja muistini on tutkitusti erinomainen. Mutta, en välitä käyttää resurssejani. Sairastumiseni jälkeen en nähnyt merkityksellisenä sitä enää.
Jokainen meistä nauttii elämästään omalla tavallaan ja se on hyvä niin.
30.04.2023 12:54
Ei ole mahdollista kadottaa itseään enää. Elämä selkiintyy ja yksinkertaistuu. Oppii elämään hetkessä.
Ei vaivaa katkeruus tai kateus. On hyvä olla.
Harmoniassa. Ilman vaateita elämälle.
Se on jännä, miten yksinkertaista ja helppoa elämä sen jälkeen on, kun on esimerkiksi löytänyt itsensä.
30.04.2023 12:46
Juu.. kaikki on nyt niin mallillaan kuin voi olla.
Tahtotilani on vahva, mutta en tahdo mitään. Kykyni haluta ja tahtoa kuoli aikoja sitten. Enkä näe tarpeellisena sitä. Elämä on ihanaa tälläisenään sen aikaa kun sitä kestää. Otan sen mitä tarjotaan.. hyvässä ja pahassa. Nautin hyvistä päivistä ja kärsin huonot.
Elämä on lyhyt. Liian lyhyt.
30.04.2023 12:33
"Et tiedä kuin vahva todella olet, ennen kun vahvana oleminen on sinun ainoa vaihtoehto"
"Vähän sama kuin ihminen löytää itsensä silloin, kun mitään muuta ei ole enää jäljellä."
Tämän allekirjoitan vaikka sydänverelläni
30.04.2023 12:27
En koskaan ole tahtonut sitä mitä minulta on tahdottu. Olen pienestä iästä asti ollut vastarannankiiski ja liian omapäinen. Siksipä sain kotona isäpuolelta turpiini kun en alistunut hänen tahtoonsa. Kerran hän mukiloi minut tajuttomaksi kun en suostunut sitomaan hänen kengännauhojaan. Ja ikää oli kymmenen vuotta.
Omapäinen pirulainen jo lapsesta asti. Mutta että olisin antanut itselleni luvan tahtoa? En helvetissä.. kun lyödään niin alas, minä selviydyin selviämällä ja ottamalla vastaan sen mitä milloinkin tuli. Vapauduin siitä vankilasta 14 vanhana kun äitini lemppasi minut pihalle. Olin liian omapäinen.
Mutta, onko omapäisyys tahtomista.. ei. Tahtominen on haluamista, minun näkemykselläni. Minä tahdon ja minä haluan. Kuten jo sanoin, elän nykyään hyvinkin itsekästä ja hedonistista elämää.. omasta tahdostani. Kuitenkin elin tahdotonta elämää parisuhteessa.. omasta tahdostani. Koska näin sen tarpeelliseksi ja velvollisuudekseni. Ja vaikka parisuhdetta ei enää ole, velvollisuuteni ei ole poistunut ..
30.04.2023 12:23
Nyt sulla jäi huomioimatta se, että joku saattaisi vapaaehtoisesti luopua tahdostaan ylevimmistä syistä. Se on valinta ja yleensä vaatii sitä omaa tahtoa enemmän kuin se, että noudattaa nk. tahtoansa.
Eli tahdottomalta vaikuttava voi olla hyvinkin tahdonalainen. Moni "lapanen" on juurikin itse valinnut osansa tieten ja tahtoen suuremman hyvän vuoksi.
Moni vanhempi tekee tätä lastensa vuoksi ja myös päinvastoin.. lapsi vanhempiensa vuoksi.
He saattavat jopa vaikuttaa tahdottomilta, mutta oikeastaan heidän velvollisuudentuntonsa voittaa tahtonsa.
Sikseen.. tahtoa saa, mutta aina ei saa tahtoaan.
Ihmisessä on monia puolia ja moni niistä menee minun arvomaailmassani tahtomisen yli.
Minä olen oiva esimerkki .. tahdon hyvin vähän, mutta olen saanut kaiken tahtomani. Elän hyvin hedonistista elämää itselleni, mutta uhraan samalla kaiken itsestäni. Asia jota ei voi ymmärtää, jos minun elämäntilannettani ei tunne. Ja se on minun valintani.. luopua tahdostani. Enkä suinkaan miellyttääkseni.
30.04.2023 11:59
Kiitos samoin ihamies.. hyvä että pääsit kotio turvallisesti. 💋
30.04.2023 11:08
Ihan turhaan pelkäät. AV llä on ihan omat säätönsä ja minä en kuulu niihin.
Me ollaan tapailtu pujottelijan kanssa jo yli kaksi vuotta, eikä hän ole menossa kiertoon, jos minulla on valta päättää.
30.04.2023 10:19
Olet hyvinkin ymmärtänyt väärin..
Pujottelija ei vaihdu AVseen. Ei.
Pujottelija on minulle rakas ja tärkeä yksityisessä elämässäni. AV on keskustelukumppani palstalla.
30.04.2023 10:08
A ja s.. sekoittuvat kännyllä kirjoittaessa. Joskus ässästä tulee d. Siinä minun yleisimmät ohilyöntini.
30.04.2023 09:27
Tälläinen on ihan täydellinen juttu minulle. Kummallakin oma elämä ja siitä otetaan aina välillä yhdessä oma hetkemme, johon ei sekoiteta sitä omaa elämää.
Täydellinen kombo.
Juu, naiset yleensä haluaa sen prinssinsä, joka on täydellinen. Mutta ei kaikki naiset ole samanlaisia.
Minulla ja pujottelijalla on omissa elämissämme omat juttumme, miksi tämä tapailusuhde on juuri tälläinen. Se palvelee molempia osapuolia hyvin. Olemme molemmat tyytyväisiä tilanteeseen.
30.04.2023 09:24
Kiitos. Toi merkitsee. Oikeasti.
30.04.2023 09:07
AV katsoo asioita oman maailmankuvansa kautta. Hänen mielestään on outoa, ettemme seurustele, vaikka harrastamme säännöllistä seksiä.
Se on hänen mielipiteensä ja saa ollakin. Jokaisella tyylinsä, niin minullakin.
30.04.2023 09:03
Kyllä.. meidän suhteemme perustuu vällyjen heiluttelulle. Ei tässä mitään seurustelua harrasteta.. :D
30.04.2023 08:58
Aina sama laulu. Kuka milloinkin juttelee itsensä kanssa ja palstalla ei ole kuin multinikkejä.
Ihmettelen hänen älykkyyttään, että osaa olla niin tyhmä, jos oikeasti luulee moisia.
Todellisuudessa mielipiteellä ei ole sukupuolta ja yksi hevon hailea minkä sukupuolinen kukakin on. Mutta tuollainen paskan kaataminen toisen niskaan alkaa pikkiriikkisen ärsyttämään. Ja se kai onkin hänen tarkoituksensa..
30.04.2023 08:49
Joo, se osui juuri siihen. Wuun kanssa tavallaan tuli sellainen yhteisymmärrys, että elä ja anna toisten elää..
Tosin hän pitänee minua kai vieläkin miehenä.. on tosi, että jotkut ajatusmallini muistuttavat hyvinkin miesmäisiltä. Mutta en tunne kaunaa häntä kohtaan laisinkaan, sillä en oikeastaan oppinut tuntemaan häntä ollenkaan. Sen verran, että tiedän hänen kielensä terävyyden.
Ja mitä pujottelijaan tulee, häntä en vedättäisi. Se on niin kiltti ja kunnollinen ihan oikeasti, että hänen vedättämisensä olisi rikos ihmisyyttä vastaan.
Itseasiassa pujis lähti juuri hetki sitten .. hän on mielestäni yksi ihanimmista miehistä joita tunnen. Ihan paras.
30.04.2023 08:43
Ymmärrän. Toivotaan että hän vielä palaa ja pääset tekemään sopua.
Mutta en pahemmin usko, että sinä olet se syy, miksi hän lähti palstalta.
29.04.2023 23:21
410 / 806