Kukkula vai laakso

Anonyymi-ap

Niin kummassa asuisit mielummin?

35

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkulalla. Ei heti tulvat kosketa.

• Anonyymi

Tähän sopii pave maijasen laulu jano eli mul on jano lähtesi vettä

• Anonyymi

Laaksossa jos se on vesistön äärellä, jos sitä mahdollisuutta ei ole sitten kukkulalla.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Naisen laaksossa eli haarojen välissä mut kyl naisen kukkoloillakin vois asua sais olla kakdessa kukkulassa

• Anonyymi

Kyllä semmoinen Laakso missä on isoja puita ja kinttipolkuja, joku puro siihen ja aamu-usvaa. Vois kattella kun muurahaiset touhuilee omia reittejään ja tutkii vaikka kommunikaatiota niiltä. Pitäs aina perusasiat opetella ennen kuin rupee mitään, vitun kännyt. Vitun mediatalot. Vittun koko paska. Turhaa älämölöö vaan.

• Kukkulalla mieluummin syinä ainakin jo täälläkin mainitut näköalat ja että olisi tulvilta paremmin suojassa.🙂.

• Vaikea valinta. Hedelmällinen laakso ois varmaan mukava

• Molempi parempi. Kumpikin kävisi. Kukkulalla olisi viileämpää ja hyönteisiä vähemmän.. laaksossa kuumaa ja kosteaa..

• Anonyymi

Eräässä etelänkohteessa oli Hotelli kukkulalla ja palvelut laaksossa.
      Jatkuva kapuaminen vuoren rinnettä pitkin otti kunnon päälle, varsinkin jos oli helle ja krapula.

• Anonyymi

Kyllä mä taitaisin mielelläni vaellella vähän kummassakin

• Ja jos asiaa haluaa ajatella muuten kuin kirjaimellisesti niin mielelläni tekisin läheistä ja tarkkaa tuttavuutta sopivan verkkaisesti ja ajan kanssa molempiin paikkoihin ja niiden ympäristöön vuorotellen tutustuen ja niiden parhaita kohtia tutkien alueiden omistajan iloksi ja nautinnoksi.😉😂.

• Anonyymi

Verhot heilahtavat, Alma mummo katsoo ikkunasta ja tuumaa Topi-papalle "Taas se tuo outo tarralenkkarimies tuolla hiippailee katselemassa ihmisten pihoihin, aikookohan se varastaa jotain? Onkohan se edes suomalainen? näyttää vähän kuin olisi jostain itä-euroopasta. Pitäisiköhän soittaa poliisille?"

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Verhot heilahtavat, Alma mummo katsoo ikkunasta ja tuumaa Topi-papalle "Taas se tuo outo tarralenkkarimies tuolla hiippailee katselemassa ihmisten pihoihin, aikookohan se varastaa jotain? Onkohan se edes suomalainen? näyttää vähän kuin olisi jostain itä-euroopasta. Pitäisiköhän soittaa poliisille?"

-harmiseikirj-

Nyt oli kyllä ihan eri maastot mulla mielessä mutta ymmärränhän mä että sulle ne ei tosiaankaan varmaan mieleen juolahda.😂.

Tosin eipä mulla tuossakaan tapauksessa hätää olis vaikka Alma ja Topi poliisit soitteliskin koska en ensinnäkään hiippaile toisten pihoissa ja toisekseen noita tuntomerkkejä nyt ei meikäläiseen ikinä mitenkään yhdistään kykene.🤣.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Nyt oli kyllä ihan eri maastot mulla mielessä mutta ymmärränhän mä että sulle ne ei tosiaankaan varmaan mieleen juolahda.😂.

Tosin eipä mulla tuossakaan tapauksessa hätää olis vaikka Alma ja Topi poliisit soitteliskin koska en ensinnäkään hiippaile toisten pihoissa ja toisekseen noita tuntomerkkejä nyt ei meikäläiseen ikinä mitenkään yhdistään kykene.🤣.

Niin tietenkin kun sulla on likainen mielikuvitus mutta ei taida tontinomistajat arvostaa tarralenkkarimiehen hiippailua, ne odottaa että ostaja tulee tontille määrätietoisesti omistajan elkein ja tekee samantien kaupat ilman epämääräisiä hiippailuja.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Sun likaiselle mielikuvitukselle sopiikin hyvin tuo pirpanan lausuma :D

"Kukkulalla olisi viileämpää ja hyönteisiä vähemmän.. laaksossa kuumaa ja kosteaa.."

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tietenkin kun sulla on likainen mielikuvitus mutta ei taida tontinomistajat arvostaa tarralenkkarimiehen hiippailua, ne odottaa että ostaja tulee tontille määrätietoisesti omistajan elkein ja tekee samantien kaupat ilman epämääräisiä hiippailuja.

-harmiseikirj-

Sulla ei sitten oo luetunymmärtäminen ihan kondiksessa näköjään.😄.

• Anonyymi

Oho, kaveripoika oikein innostui 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Sun likaiselle mielikuvitukselle sopiikin hyvin tuo pirpanan lausuma :D

"Kukkulalla olisi viileämpää ja hyönteisiä vähemmän.. laaksossa kuumaa ja kosteaa.."

-harmiseikirj-

Niin luuletko sä ettei myös pirpana tiennyt just tasan tarkkaan mitä kirjoitti.😄.

• Anonyymi kirjoitti:

Oho, kaveripoika oikein innostui 😁

No kunhan nyt aikani kuluks vastailen tähän fanipostiin vaihteenvuoksi. Tarviihan teille faniklubilaisillekin välillä huomioo antaa ettette raukat tunne itseänne ihan täysin sivuutetuiksi.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No kunhan nyt aikani kuluks vastailen tähän fanipostiin vaihteenvuoksi. Tarviihan teille faniklubilaisillekin välillä huomioo antaa ettette raukat tunne itseänne ihan täysin sivuutetuiksi.😄.

Henkirikosepäily Janakkalassa 😲 Nyt Mikkojuhani tarralenkkarit jalkaan ja tutkimaan rikosta.

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-150956

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä rupee tuntomerkit osumaan kun mukaan liitetään merkittävä liikalihavuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkirikosepäily Janakkalassa 😲 Nyt Mikkojuhani tarralenkkarit jalkaan ja tutkimaan rikosta.

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-150956

Eikö Mikkis käytä niitä valkoisia pappa pomarfineja?

• Anonyymi

Kaupunginosani nimessä on sana laakso, joten ei kai tässä ole valinnanvaraa.

• Anonyymi

Sveitsissä jossain laaksossa ois kiva asua.

• Anonyymi

Hyvinkään Sveitsi voisi olla kiva. Suunnilleen siinä missä on Hotelli Sveitsi, hienot maisemat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Asun laaksossa.

Cool❄️

• Anonyymi

Älä nyt ole tylsä, käsittääkseni laaksoissa ja kukkuloilla vaeltelu sopis sullekin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt ole tylsä, käsittääkseni laaksoissa ja kukkuloilla vaeltelu sopis sullekin...

Juu, mutta asun laaksossa.

Cool❄️

• Anonyymi

Siellä missä koti on asun mieluiten :)

• Anonyymi

"........ Ei laaksoa ei kukkulaa; ei maata rakkaimpaa kuin kotimaa tää pohjoinen, maa kallis isien....."

• Anonyymi

Noin periaatteessa viihdyn, kun ympärillä on tilaa, että siinä mielessä kukkula. Vaan voi tuo olla järjestettävissä laaksossakin, kunhan se ei ole kovin pieni laakso.

• Anonyymi

Jos asuu laaksossa, niin, noh niin sinne valuu kaikki vesi aina kukkuloilta. likavesikin sinne menee aina.

Ja kukkulalta on kivempi aina lähteä liikkeelle kun on alamäki, ei ole ikinä ylämäki minne lähteä tarpomaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      92
      1489
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      391
      885
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      160
      870
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76