Että jos on naimisissa pitää kirjottaa ikävään ja jos ei niin sitten sinkkuihin. Mutta jos ei oo kumpaakaan niin mihin sitten kirjottaa.
Mikä sääntö täällä oli
18
140
Vastaukset
Onko tuollaisia sääntöjä täällä ollut.?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841043S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Riippuu mistä aiheesta tai aiheista oot kiinnostunu. Jos oo pääsääntöisesti musiikista, niin silloin paras osoite on Musiikki-palsta. Jos taas säästä, niin Sää-palsta. Jne. Tosin voi täällä Sinkuissakin jutella noistakin aiheista, mikä ettei, mutta itse käyn välillä myös muillakin palstoilla.
Oletus on, että monet ovat täällä Sinkut-palstalla tuon otsikon mukaisia, mutta on täällä myös joitain parisuhteessakin olevia (naimisissa, avoliitossa, seurustelevat).
Jos haluat tietää minne täällä kirjoittaa, jos et ole sinkku etkä naimisissa, niin käy läpi nuo palstat tuolta vasemmasta laidasta ja etsi sieltä. Siellä on esim. sellainenkin osio kuin Parisuhde.- Anonyymi
Kirjoita Huuhaa-palstalle.
Ei ole olemassa mitään tuollaisia sääntöjä.
Palstan tervehdystekstissä sanotaan selvästi: "Lue aiheen Sinkut keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun."
Tuossa ei rajata ketään ulkopuolelle. Tervetuloa keskustelemaan. 😀- Anonyymi
Hieno homma että te betoninraudoittajatkin olette tervetulleita (y)
Ei oo tuollaisia sääntöjä. Mukaan vaan kirjoittelemaan jos siltä tuntuu oot kyllä oikein tervetullut joukkoon.🙂.
- Anonyymi
Millainen vappusää on siellä Pallivahassa?
- Anonyymi
Täällä näyttäis olevan käytäntönä pääosin varattujen kirjoittelu sinkkupalstalle, mitä nyt jokunen poliittisesti oikein suuntautunut sinkku seassa 😁, epätoivoisten frustraatioitten vallassa olevien kirjoitukset taasen menevät ikäväpalstalle pääosin luomaan lisää turhautumia ja palstan poistobotti on todellinen rng:n ystävä, osuu kyllä kohdalle useammin kuin arvaisikaan 😋.
- Anonyymi
Kerran eksyin perämoottorit-otsikon alle. Siellä oli mukavan rauhallista.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Ei ollut "Kenen palstalaisen perämoottorin korjaisit" -kysymyksiä.
Vähitellen tämä palsta alkaa näyttää ääliömäiseltä....
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Ei ollut "Kenen palstalaisen perämoottorin korjaisit" -kysymyksiä.
Ja mulle naurettiin tuolla valokuvaus sivulla. Että ei se ole perämoottori vaan moottoriperä. Mulle siis ihan sama miten päin noin sanat on. Kun se asiayhteydestä kuitenkin selviää. Ei ole mahdollista että laittaa veneen moottoria kameraan tai päinvastoin.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulle naurettiin tuolla valokuvaus sivulla. Että ei se ole perämoottori vaan moottoriperä. Mulle siis ihan sama miten päin noin sanat on. Kun se asiayhteydestä kuitenkin selviää. Ei ole mahdollista että laittaa veneen moottoria kameraan tai päinvastoin.
😀Vähän minäkin nauroin, vaikka en mitään tiedä kameroista.
Eipä ole mitään sääntöä tietääkseni. Kyllä täällä turistaan aiheesta kuin aiheesta. Ja kaikille löytyy tilaa.
- Anonyymi
Siis oliko tämä jotenkin kompakysymys? Ihminen on joko naimisissa tai ei ole. Ei voi olla olematta jompaakumpaa 😜 Eronneet tai lesket on tässä mielessä sinkkuja myös.
- Anonyymi
Avoliitossa olevat ei ole naimisissa, mutta eivät sinkkujakaan, ainakaan yleisen käsityksen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avoliitossa olevat ei ole naimisissa, mutta eivät sinkkujakaan, ainakaan yleisen käsityksen mukaan.
Joo, otinkin kantaa alkuperäiseen muotoiluun. Avoliitossa oleva ei ole vielä naimisissa, varattu tietenkin. Vähän pilkunviilausta tähän väliin 😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890