Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niih.. mutta sitä on helppo myydä ja markkinoida tuotetta, josta voi henkilökohtaisesti mennä takuuseen.
Ehtaa tavaraa.. :D
13.04.2023 17:16
Mitääh!?
Oleks sää vaihtanu jobia?
13.04.2023 17:14
Tiedäkkö.. sulle sanon pidä tunkkis. Et ole sellainen ihminen, joka olisi kykenevä asialliseen keskusteluun. Joten tämä jää osaltani tähän.
13.04.2023 17:08
Ei kukaan täällä voi sanoa ymmärtävänsä kaiken juuri niin kuin se on tarkoitettu ymmärrettäväksi.
Itselläni ulosannissa on paljonkin parantamisen varaa, sillä minua tosiaankin luetaan paljon väärin.
Mutta niinhän se on, ettei kukaan meistä ole täydellinen. Erehtyväisiä kaikki tyynni.
13.04.2023 17:06
Oih. Ja sinä minut eräällä ulokkeellasi.. :D
13.04.2023 17:02
Kyllä nyt haukut taas väärää puuta. Hau, hau.
13.04.2023 17:01
Niin. Mutta kai ny sen tajuat, että sinun totuutesi on vain ja ainoastaan sinun totuutesi.
Mutta suoruus on asia jota arvostan. Mutta se, että kuvittelee olevansa joku totuuden torvi.. se kielii persoonallisuushäiriöstä.
Mielipiteiden laukominen totuutena.. hmm. Ei ihan purematta tule nieltyä tuommoista.
13.04.2023 17:00
Jaa.. mitähän paskaa olen taas jauhanut?
13.04.2023 16:55
Ymmärrän. Auto on oltava, jos auto on oltava.
Vakiduuniini pääsen aika kätsysti bussilla, läpi päivän. Mutta tähän mitä nyt teen, en.
Ja ihan rehellisesti, jos minulla olisi vaihtoehtona kulkea dösällä tai fillarilla, valitsisin tuon helpomman. Vaikka siitä pitää maksaakin.
13.04.2023 16:54
No mä ymmärsin väärin tuon sinun aikaisemman kommenttisi. Kiitos kun oikaisit.
Sillä juuri noin.. olen prikulleen samaa mieltä kanssasi.
13.04.2023 16:50
Mutta vaikka autoilu onkin kallista, se on kuitenkin niin helppoa.
Mulla kun ei ole ajokorttia ja työt alkaa niin aikaisin, ettei bussit vielä kulje. Näimpä siis fillaroin töihin. Toisena vaihtoehtona olisi apostolin kyyti.
13.04.2023 16:34
Tavallaan tuokin pitää kutinsa, mutta lähinnä ilkeilijät hakevat juurikin sitä huomiota. Joten jos lähtee vääntämään, niin ilkeilijä on saanut haluamansa.
Asiallisesti vastaaminen ilkeilyyn ei juuri paranna tilannetta. Ilkimys on ilkimys ja suoltaa omaa agendaansa. Ilman pienintäkään tarkoitusta tai yritystä ymmärtää muuta näkökulmaa kuin omansa. Tai edes tajua siitä, että koko maailma ei ajattele samoin itsensä kanssa. Ovat siinä mielessä hieman yksinkertaisia tapauksia tai puhtaita trolleja.
13.04.2023 16:30
Mä joudun fillaroimaan töihin sen 10 kilsaa päivässä.. vituttaa. Sitä hiton soraa on niin paljon ja kun on perse hellänä muutoinkin, niin se rytinä renkaissa tuntuu hyvälle.
Ja pöly mikä siitä nousee.. silmät ja suu täynnä. Yök!
13.04.2023 16:22
Niin.. tai omalla nimellä kirjoitteleminen.. ei olisi anonyymejä tai peudonyymejä. Kaikki olisivat tunnistettavissa ja siten myös rikosoikeudellisessa vastuussa kirjoittelemisistaan.
13.04.2023 16:18
Joo.. ja paska haisee kun koirien jätökset paljastuu. Fillarin renkaat hajoilee hiekoitussoraan. Noi jäi sulta mainitsematta.
13.04.2023 16:14
Juu.. viikon paras 🤣
13.04.2023 16:10
Tulkinnanvarainen juttu.
Jos itse on tarkoituksellisesti loukkaantuvaa tyyppiä, niin kaikki tuntuu ilkeilyltä.
Jos tuntuu edes hetkittäin, että kaikki ilkeilevät..
Vika ei löydy muualta kuin peilistä.
13.04.2023 16:08
Minä mitään tyrkytä.. pujottelija on statukseltaan sinkku ja vapailla markkinoilla.
Minä olen vain rakastajatar hänelle.
13.04.2023 16:03
Ilkeily ei koskaan lopu, ainakaan niin kauan, kun anonyymisti saa kirjoittaa.
Rekkautuminen aiheuttaa sellaista, että joutuu pikkuisen ajattelemaan mitä kirjoittaa palstalle. Sillä aina löytyy niitä, jotka mielensä pahoittaa. Joko tarkoituksellisesti tai muuten vaan.
Pahan puhujat.. eli ilkimykset.. heitä piisaa aina ja jokaiselle alustalle. Mutta on niitä positiivisia ja aurinkoisiakin ylläreitä olemassa. Kiitos heistä.
Mutta joo.. olet oikeassa. Ilkimyksille ei juuri voi muuta, kuin vain sivuuttaa heidät ja jättää arvoonsa arvaamattomaan. Eli toisesta sisään ja toisesta ulos.
13.04.2023 16:01
Palstan luotettavin ja kunnollisin mies on mielestäni pujottelija. Mutta en tiedä lähteekö hän treffeille jos pyydät..
13.04.2023 15:50
419 / 806