Ei oikein voi mitään.
Niille ilkeille kommenteille, mitä täällä tulee
32
107
Vastaukset
- Anonyymi
Silläkin toteamuksella sait palstan aktivoitua...
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17821694X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Keskustelupalstat tuntuu olevan haukkujia ja muita negatiivisia asioita suoltavia täynnä.
Teinpä taas yhtenä päivänä sekin havainnon, että jopa Youtubevideoitten kommentoijista löytyy niitä ilkeitäkin kommentteja kirjoittavia. Ja voi kyllä, Tubevideoittenkin kommenttikentästä löytyy myös niitä, jotka riitelevät keskenään, ihan vaikka jonkun bändin tai sooloartistin musiikkivideon.- Anonyymi
Johtuu siitä, ei että täällä saa vapaasti kirjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että täällä saa vapaasti kirjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaaminen on kielletty.
Ilkeily ei koskaan lopu, ainakaan niin kauan, kun anonyymisti saa kirjoittaa.
Rekkautuminen aiheuttaa sellaista, että joutuu pikkuisen ajattelemaan mitä kirjoittaa palstalle. Sillä aina löytyy niitä, jotka mielensä pahoittaa. Joko tarkoituksellisesti tai muuten vaan.
Pahan puhujat.. eli ilkimykset.. heitä piisaa aina ja jokaiselle alustalle. Mutta on niitä positiivisia ja aurinkoisiakin ylläreitä olemassa. Kiitos heistä.
Mutta joo.. olet oikeassa. Ilkimyksille ei juuri voi muuta, kuin vain sivuuttaa heidät ja jättää arvoonsa arvaamattomaan. Eli toisesta sisään ja toisesta ulos.- Anonyymi
Löytyy regatuistakin yhtälailla ilkeilijöitä.
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy regatuistakin yhtälailla ilkeilijöitä.
Tulkinnanvarainen juttu.
Jos itse on tarkoituksellisesti loukkaantuvaa tyyppiä, niin kaikki tuntuu ilkeilyltä.
Jos tuntuu edes hetkittäin, että kaikki ilkeilevät..
Vika ei löydy muualta kuin peilistä.Ei sitä tarvii kyllä mun mielestä niiden ilkeilijöiden takia itseään sensuroida mitenkään silloinhan ne just saavat sen minkä haluavatkin ja mitä hakevat. Kirjoittaa vain mitä haluaa heistä huolimatta. Ei ne oo sen arvoisia että niistä tai niiden kirjoituksista tarvis mitenkään millään tapaa välittää.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei sitä tarvii kyllä mun mielestä niiden ilkeilijöiden takia itseään sensuroida mitenkään silloinhan ne just saavat sen minkä haluavatkin ja mitä hakevat. Kirjoittaa vain mitä haluaa heistä huolimatta. Ei ne oo sen arvoisia että niistä tai niiden kirjoituksista tarvis mitenkään millään tapaa välittää.🙂.
Tavallaan tuokin pitää kutinsa, mutta lähinnä ilkeilijät hakevat juurikin sitä huomiota. Joten jos lähtee vääntämään, niin ilkeilijä on saanut haluamansa.
Asiallisesti vastaaminen ilkeilyyn ei juuri paranna tilannetta. Ilkimys on ilkimys ja suoltaa omaa agendaansa. Ilman pienintäkään tarkoitusta tai yritystä ymmärtää muuta näkökulmaa kuin omansa. Tai edes tajua siitä, että koko maailma ei ajattele samoin itsensä kanssa. Ovat siinä mielessä hieman yksinkertaisia tapauksia tai puhtaita trolleja.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tavallaan tuokin pitää kutinsa, mutta lähinnä ilkeilijät hakevat juurikin sitä huomiota. Joten jos lähtee vääntämään, niin ilkeilijä on saanut haluamansa.
Asiallisesti vastaaminen ilkeilyyn ei juuri paranna tilannetta. Ilkimys on ilkimys ja suoltaa omaa agendaansa. Ilman pienintäkään tarkoitusta tai yritystä ymmärtää muuta näkökulmaa kuin omansa. Tai edes tajua siitä, että koko maailma ei ajattele samoin itsensä kanssa. Ovat siinä mielessä hieman yksinkertaisia tapauksia tai puhtaita trolleja.Joo mä tarkotinkin juuri että käyttäytyy vain kuin ei niitä ole ollenkaan olemassa. Kun ei ne muutenkaan sen arvoisia ole että niihin kannattais millään tapaa reagoida tai niitä huomioida. Kirjoitelkoot niin paljon kuin lystää mutta se on täysin turhaa koska ei heidän kirjoituksillaan ole minkäänlaista merkitystä tai vaikutusta.🙂.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tulkinnanvarainen juttu.
Jos itse on tarkoituksellisesti loukkaantuvaa tyyppiä, niin kaikki tuntuu ilkeilyltä.
Jos tuntuu edes hetkittäin, että kaikki ilkeilevät..
Vika ei löydy muualta kuin peilistä.Kun tarkoituksella paskaa jauhat niin sinun peilistä vika löytyy. Samalla viivalla olet et yhtään ylempänä.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo mä tarkotinkin juuri että käyttäytyy vain kuin ei niitä ole ollenkaan olemassa. Kun ei ne muutenkaan sen arvoisia ole että niihin kannattais millään tapaa reagoida tai niitä huomioida. Kirjoitelkoot niin paljon kuin lystää mutta se on täysin turhaa koska ei heidän kirjoituksillaan ole minkäänlaista merkitystä tai vaikutusta.🙂.
No mä ymmärsin väärin tuon sinun aikaisemman kommenttisi. Kiitos kun oikaisit.
Sillä juuri noin.. olen prikulleen samaa mieltä kanssasi.Anonyymi kirjoitti:
Kun tarkoituksella paskaa jauhat niin sinun peilistä vika löytyy. Samalla viivalla olet et yhtään ylempänä.
Jaa.. mitähän paskaa olen taas jauhanut?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa.. mitähän paskaa olen taas jauhanut?
Ne samat sonnat. Ja turhaan itseäsi ylistelet.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No mä ymmärsin väärin tuon sinun aikaisemman kommenttisi. Kiitos kun oikaisit.
Sillä juuri noin.. olen prikulleen samaa mieltä kanssasi.Jep. Ei se mitään ystäväni kyllä sitä itekin tulee käsitettyä välillä ihan väärin mitä joku tarkoittaa.😊.
Anonyymi kirjoitti:
Ne samat sonnat. Ja turhaan itseäsi ylistelet.
Kyllä nyt haukut taas väärää puuta. Hau, hau.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä nyt haukut taas väärää puuta. Hau, hau.
Sinä se asioiden vääntelyn osaat.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Ei se mitään ystäväni kyllä sitä itekin tulee käsitettyä välillä ihan väärin mitä joku tarkoittaa.😊.
Ei kukaan täällä voi sanoa ymmärtävänsä kaiken juuri niin kuin se on tarkoitettu ymmärrettäväksi.
Itselläni ulosannissa on paljonkin parantamisen varaa, sillä minua tosiaankin luetaan paljon väärin.
Mutta niinhän se on, ettei kukaan meistä ole täydellinen. Erehtyväisiä kaikki tyynni.Anonyymi kirjoitti:
Sinä se asioiden vääntelyn osaat.
Tiedäkkö.. sulle sanon pidä tunkkis. Et ole sellainen ihminen, joka olisi kykenevä asialliseen keskusteluun. Joten tämä jää osaltani tähän.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei kukaan täällä voi sanoa ymmärtävänsä kaiken juuri niin kuin se on tarkoitettu ymmärrettäväksi.
Itselläni ulosannissa on paljonkin parantamisen varaa, sillä minua tosiaankin luetaan paljon väärin.
Mutta niinhän se on, ettei kukaan meistä ole täydellinen. Erehtyväisiä kaikki tyynni.Kyllä näin se on.🙂.
- Anonyymi
Pitäis olla pankkitunnuksilla tunnistautuminen. Se vois vähän hillitä perseilyä.
Niin.. tai omalla nimellä kirjoitteleminen.. ei olisi anonyymejä tai peudonyymejä. Kaikki olisivat tunnistettavissa ja siten myös rikosoikeudellisessa vastuussa kirjoittelemisistaan.
- Anonyymi
Voiko olla ilkeä ilkeille ihmisille. Vai pitääkö vaieta ja sietää toisen loputon ilkeily?
- Anonyymi
Ei tietenkään.
Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan mutta yleensä siitä seuraa vain loputon kierre ja ehkä fiksumpaa vain on jättää tosiaan ilkeilijät ilkeilemään itsensä kanssa .🙂.
- Anonyymi
Trolli ei koskaan seurustele jutut on esimerkkejä ilkeistä kommenteista.
- Anonyymi
Minä en ole ilkeä. Puhun asiaa ja totuuksia. Suoraan puhuminen asioista ei ole kaikkien mieleen.
Niin. Mutta kai ny sen tajuat, että sinun totuutesi on vain ja ainoastaan sinun totuutesi.
Mutta suoruus on asia jota arvostan. Mutta se, että kuvittelee olevansa joku totuuden torvi.. se kielii persoonallisuushäiriöstä.
Mielipiteiden laukominen totuutena.. hmm. Ei ihan purematta tule nieltyä tuommoista.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin. Mutta kai ny sen tajuat, että sinun totuutesi on vain ja ainoastaan sinun totuutesi.
Mutta suoruus on asia jota arvostan. Mutta se, että kuvittelee olevansa joku totuuden torvi.. se kielii persoonallisuushäiriöstä.
Mielipiteiden laukominen totuutena.. hmm. Ei ihan purematta tule nieltyä tuommoista.Sinäpä se sanoit itse. Sinun totuutesi on vain sinun mutta ei siitä huolimatta ole totta.
Onhan se niin että jos vääryyttä sanoo totuudeksi sellaisella eli sinulla on persoonallisuushäiriö.
- Anonyymi
10 tyhjäpäistä pa*ka-aloitusta päivässä ei muuta ansaitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402999Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332817100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482463Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452151Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212034Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581810- 451719
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371570- 451493
- 261341