Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei ole helppoa hommaa lopettaminen, ei.
Mulla toimi se, et kerta laakista jätin, enkä koskenut toiste. Aina himon yltyessä tein jotakin muuta, jotta sain pään pois siitä nikotiinin himosta ja ennenkaikkea tavasta.
Ei se onnist jos melkein lopettaa. Se pitää vaan lopettaa. Raakaa peliä. Mut se on sun elämä, ja sun oma päätös. Riippuvaisuussuhteen katkaiseminen ei ole helppoa.
27.12.2025 10:03
En vjitussa! Ei ole mun arvomaailmaani sopiva immeinen ollenkaan. Tuo kyselijä siis.
Mielestäni jokainen saa elää elämänsä kuten haluaa, eikä sitä pitäisi alentaen arvostella.
27.12.2025 09:58
Plläääh! Olen edelleenkin hetero eivätkä naisten pimpit tai tisulit kiinnosta pätkääkään!
Tiedoksesi voin kertoa että minun pikkuiset tisulini ovat kipeänä. Niihin sattuu samalla tavalla kuin olisi kuukautiset tulossa. Ja olen vahvasti vaihdevuodet ylittäneenä, joten sen ei pitäisi olla mahdollista. Ovatkohan ne saaneet kylmää ja vilustuneet?
27.12.2025 09:55
Juu. Laitetaan poskettomasti palamaan.. siitäpä tulikin mieleeni, onnistutko lopettamaan?
27.12.2025 09:50
Jotakin incelin ininäähän nämä tälläiset aloitukset tuppaavat olemaan. On vaan taas aiheet aikasta vähissä.
27.12.2025 09:45
Niin..
😜 tai 🤪
Ikävä on kieli poskella keskusteluja. Niitä on pikkuisen liian vähän.
Enkä itsekään ole ihan parasta kieliposkella-materiaalia. Pikkusen turhan asiallinen ja tosikkouteen taipuvainen. Minä, siis olen. :)
27.12.2025 09:38
No voit olla oikeassakin. Ennen sekin toimi, nykyään palstan tekninen puoli on aikasta syvältä pjerseestä.
Mutta onhan si niin vjitun kivaa kun palsta kommentoi takaisin kommentteja ja tykkäyksiä. Se turhuus saatiin ja menetettiin vellikello. VJITTU MITÄ PJASKAA!
Mutta palstalaiset on edelleen kivoja ja täällä on kiva käydä ihmisten takia. Vaikka palstan tekninen suorituskyky on surkeaa.
27.12.2025 09:34
Älä viitti olla hassu! Luntako?!? Älä unta nää!
Lumi on jo jättänyt suomenmaan eikä tuu enää uudestaan.. varpunen pienoinen, syönyt kesä einehen - järven aalto liplattaa -talvisäässä.
Se on nyt kuule niin, että pakkasta saattaa välillä tulla, mutta talvi on vain kaukaista unelmaa.
27.12.2025 09:28
Ei kelpaisi, mutta minähän olenkin hetero.
27.12.2025 09:23
No, pistäppä itsesi kehiin, niin keskustellaan sinusta..
27.12.2025 09:22
Mä en usko tuohon täsmäpoisteluun ylläpidon puolelta tai silmätikkuna olemisesta. Toi AI botti on vaan niin vitjakkeen tyhmä, et se poistaa kirjoitettujen sanojen mukaan.
Multa lähteneet poistot ovat yleensä aiheellisia ja sisältäneet luvattomia sanoja. Joskus kyllä ollut ihan aiheettomiakin poistoja, sen myönnän. Mutta harvemmin.
AI botti on aika woke, joten pitää kirjoittaa todella nätisti. Kaikenlainen kiroilu menee poistoon, jos ei esmes kirjoita niitä yhteen tai katkoen.
Sit oma lukunsa on vielä nämä poistattajat, jotka itse ilmoittaa viesteistä ylläpidolle, muokatakseen ketjun sisältöä.
Syytän tästä pjaskasta AI bottia.
27.12.2025 09:12
Hyvä keskustelu sinkuissa on mielestäni sellainen jossa on vuorovaikutusta. Ei sen aina tarvii olla niin vakavaakaan, joskus voi heittää myös kieli poskella menemään.
27.12.2025 09:03
Juu.. kyllä kultaseni. Tässä juuri itsekkin kävin iltapesulla ja nyt nukkumaan. Hyvää yötä!
26.12.2025 22:41
Auts. Idässä se on vasta ja lännessä vihta. Juureni ovat enemmän idässä, joten se on vasta.
26.12.2025 22:18
Auts! Suvannosta avantoon.. kylmää kyytiä luvassa jos avaan jäisen ulkokuoreni. Voip olla paha, paha paikka sillä mustakin tuntuu kakkelia nauttineena, että voisin vaikka vähän purkautua.. avantoon.
Eihän täällä kyllä ole edes pakkastakaan.. ;)
26.12.2025 22:12
Huudan varmasti kovempaa kuin sinä, mutta olet jääräpäisempi kuin minä. :)
Piä vihtasi..
Se on silti vasta!
26.12.2025 22:06
Olin joulukuussa jo kaksi viikkoa saikulla kun niskajumi vei jalat alta. Nyt on ensi viikolla kaksi päivää töitä ja sit taas viikko lomaa. Kyllä tämä tästä.
26.12.2025 21:55
Ei mene ei. Joulupukki on vain varakkaiden juttu. Ja suomesta on varakkuus loppuunkulutettu...
26.12.2025 21:53
Totta hitossa kasautuu. Siks mä olen räiskäyttänyt yleensä kaiken aina tuutista ulos kun siltä tuntuu.
Randen kanssa juteltiin pikaisesti asiasta ja hää kuttui sitä suvantovaiheeksi. Jotain sellaista kai mulla on nyt. Ei oikein saa kiinni mistään ja mikään ei huvita. Kyrsii.
Oliko hyvä joulu?
26.12.2025 21:50
Loistava idea. Kandille vastuuta mahdollisen yhteisen kodin sisustuksesta. Aivan paras idea. Saatte yhdessä pähkylöidä asiaa.. siis niitä tapetteja.
26.12.2025 21:44
56 / 806