Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Epätodennäköistä.
24.03.2020 19:26
Kyllä+voi.+Tosin+silloin+usein+rakastaa+luomaansa+haavekuvaa.+Muistetaan+että+rakkautta+on+monenlaista.+
Minä+rakastin+syvästi+lapsena+unileluani+vaikka+en+sitä+tuntenutkaan.++Eikä+se+vastannut+tunteisiini.++Sehän+oli+lelu.++Mutta+vielä+tänä+päivänäkin+kun+ajattelenkin+sitä,+sisälläni+läimähtää+lämmin+ja+ihana+tunne,+jota+kutsun+rakkaudeksi.+
Kuka+kehtaa+kieltää+rakkauden+moninaisuuden?++Myös+ihmisten+välinen+rakkaus+on+monitahoinen+ja+ennenkaikkea+yksilöllinen+tunne.+Jopa+yksipuoleinen+sellainen.
24.03.2020 19:07
Ihastuminen,+rakastuminen+ja+rakastaminen+ovat+tunteita+joita+jokainen+tuntee+ja+kehittelee+oman+itsensä+sisällä+omanlaisesti.++Aika+yksilöllisiä+ovat.+Ei+rakastaminen+vaadi+yhdessäoloa+välttämättä.+
Noissakin+tunteissa+on+vielä+variaationsa+ja+sekin+tekijä+pitänee+ottaa+huomioon+että+millainen+mielikuvitus+kyseisellä+henkilöllä+on.+
Kyllä+ap+varmaankin+tietää+itse+parhaiten+omat+tunteensa.
24.03.2020 18:52
Totta+kai+älykkyys+on+tärkeä+osa+ihmistä+ja+parinvalintaa.++Henkilökohtaisesti+valitsen+ihmisen+aitouden+mukaan.++Harva+meistä+on+vain+yhdenlainen+älykäs+tai+tyhmä.+Ei+toki+voi+yleistää,+mutta+kun+mies+on+rohkeasti+sitä+mitä+on,+aitona+omana+itsenään.+Joissakin+asioissa+ihan+käsi+kun+taas+toisissa+mestari.+Sellaisena+kuin+on.+
++Minä+olen+toki+poikkeava+mutta+minulle+riittää+aitous.+Ällöttää+nk.+älyköt+jotka+katsovat+nenän+vartta+pitkin+alespäin+ja+kuvottaa+äijät+jotka+pitävät+älykkäitä+pipertäjinä.+Molemmat+ääripäät+ihan+pyllystä.
++En+kaipaa+miehestä+kuin+sitä+että+on+mikä+on,+rehellisesti+ja+aidosti.++Jos+miehellä+riittää+älykkyyttä+olla+rehellinen+itselleen,+se+on+siinä.+
++Ja+itselleen+rehellisyyteen+vaaditaan+älyä.+Aika+mittavassa+määrin.++Joten++kyllä,+älykkyys+on+avainasemassa+parinvalinnassa.+Tämä+toki+vain+minun+mielipiteeni.
23.03.2020 20:16
Ihan+kuin+minä+sinulle+kirjoittaisin+nyymiseni.+Täällä+puretaan+pääpöä+ja+jos+se+sinusta+on+sinulle+kirjoitettu+niin+miettisin+ihan+keskenäni+että+vastailu+keskustelupalstalla+on+sinua+alentavaa...+
Jotenkin+epäjohdonmukaista.+Anonyymisti+kirjoitetut++viestit+anonyymillä+KESKUSTELUpalstalla.++Onhan+se+kyllä+niin+että+keskustelu+on+täälläkin++vähentynyt+huomattavasti+viime+vuosina.+Huutoja+pimeyteen+ennemminkin.++Mutta+jos+sinulle+tuli+aloituksesta+parempi+mieli+ja+sait+pääpöäsi+purettua+niin+hyvät+sulle.+Ihan+jo+harmittaa+itteänikin+että+vaivauduin+(+alennuin+)+tähän+aloitukseen+vastaamaan+ja+kertomaan+mielipiteeni.+Sori,+mun+moka.
23.03.2020 19:42
Kiitos+kysymästä.+Hyvää+kuuluu+ja+aurinkoisesti+kuten+melkein+aina..++veroisesti.++Kiva+kun+vaihteeksi+posee.+Piristää+kummasti.+Kuis+ap?
22.03.2020 20:18
En+kukaan+niinkuin+sinäkin.+Anonyymi+muumipalstalla.
22.03.2020 19:58
Mun+motiivi+on+se+että+haluan+että+tiedät+tunteeni.+Tiedän+että+minun+hän+on+aika+etevä+myös+hakkeroinnissa.
22.03.2020 19:50
706 / 706