Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

101

Kommenttia

14152

1. Täysin+samaa+mieltä.+Emojit+kielellistä+köyhyyttä.+Sanoja+kauniita,+kovia+tai+rumia.+Ihan+sama,+kunhan+käytettäisiin+enempi+sanoja.+Taitaa+vähäsen+olla+tänäpäivänä+laiskaa+porukkaa+kun+käytetään+kuvia+kertomaan+asioita.Asioita+jotka+ovat+tulkinnanvaraisia.++Ja+sitten+laitetaan+niitä+emojeita+pitkä+rimpsu+jotta+saadaan+oikein+sekaisin+vastaanottajan+pää..+menettää+tehonsa+sellainen.++Tota+noi+naa+nii..🥴😩🥺😳😜😘
  2. Kuulostaa+huomattavasti+enemmältä+kuin+ihastuminen.++Olet+selvästi+rakastunut.+Korviasi+myöten.+Eikä+siinä+mitään.+Se+on+ihana+tunne.++Anna+itsellesi+lupa+siihen.++Se+on+myös+se+petollinen+vaihe,+sillä+niin+mielellään+tulkitsee+toista+mieleisekseen.+Katselee+ruusunpunaisten+silmälasien+lävitse.+Toinen+tuntuu+niin+hyvälle+ja+saa+sekoilemaan+++onnesta+ihan+pienimmästäkin.+Ainakin+mulla+oli+näin.+Mutta+teillä+tuntuisi+synkkaavan.+En+toki+tiedä+mutta+jos+toisella+ei+ole+kiire+sun+läheltäsi+pois,+niin+hänen+on+luultavasti+hyvä+olla+sun+kaa.+Itellä+meni+päinvastoin+-+hermostuin+aina+hänen+lähellään+ja+oli+hirmuinen+kiire+pois+tilanteista+jotta+ei+syntyisi+"väärää"+käsitystä.+Mut+me+täälläpäässä+ollaankin+molemmat+varattuja.+Ainakin+tavallaan..+sitä+sen+enempää+avaamatta...+Tunteet+kun+ei+aina+toimi+tahdonvoimalla.+Joskus+ne+tekee+mitä+lystää,+vaikka+kuinka+tahtoisi+ne+pois+tai+loppumaan.+Olen+tosin+jo+ylittänyt+sen+vaiheen+jo.+Olen+päässyt+jo+hyväksyntävaiheeseen,+eli+hyväksyn+omat+tunteeni+sellaisina+kuin+ne+on.++Olen+tasapainossa+oman+tunteeni+kanssa.+Ja+hyvä+näin.En+tiedä+mitä+tekisin+tilanteessasi.+Jos+toinen+teistä+ei+anna+selvää+merkkiä+lähemmästä+tuttavuudesta,+eli+riko+jäätä,+voi+tilanne+jumiutua+todella+pahasti,+kuten+minulle+kävi.+Tosin+toisella+tapaa...+Jumissa+on+kaikkein+pahinta+olla.++Siksi+kai+minäkin+aina+välillä+palstailen+-+vieläkin.+Jos+olette+molemmat+sinkkuja,+niin+hinnalla+millä+hyvänsä+kannattaa+laittaa+kaikki+peliin+ja+yrittää++rikkoa+se+jää.+Ei+siinä+menetä+kuin+kasvonsa+vähäksi+aikaa+jos+saa+pakit,+mutta+se+tunne+menee+ohi.+Kerran+se+kirpasee...
  3. Salasuhde+olisi+roolinvetoa.+Olen+aika+huono+vetelemään+roolia.+Jos+vain+nusutettaisiin+ja+siinä+kaikki.+Sehän+on+ihan+normi+ruumiintoiminto+siinä+missä+piereminenkin.+Ilman+jälkipyykkiä...