Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
101
Kommenttia
14152
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+usko+että+olen+hän.+Mutta+lähdetään+leikkiin+nimeltä+kuka,+mitä,+häh?+
Eli+kuka+olet,+mitä+haluat+ja+ketä+haet?+Vai+haluatko+olla+salaperäinen+nyymi?
06.04.2020 20:13
Täysin+samaa+mieltä.+Emojit+kielellistä+köyhyyttä.+
Sanoja+kauniita,+kovia+tai+rumia.+Ihan+sama,+kunhan+käytettäisiin+enempi+sanoja.+
Taitaa+vähäsen+olla+tänäpäivänä+laiskaa+porukkaa+kun+käytetään+kuvia+kertomaan+asioita.
Asioita+jotka+ovat+tulkinnanvaraisia.++Ja+sitten+laitetaan+niitä+emojeita+pitkä+rimpsu+jotta+saadaan+oikein+sekaisin+vastaanottajan+pää..+menettää+tehonsa+sellainen.++Tota+noi+naa+nii..🥴😩🥺😳😜😘
06.04.2020 18:25
Saattaisit+kelvata..+pidä+kuule+tunkkis.+Jos+ei+ihmisarvoa+tuon+enempää+naiselle+anna,+olkoon+ihan+keskenänsä.+Ei+ole+yhdenkään+naisen,+siis+aidon+naisen+arvoinen+tämä+aloittaja.+Noin+niin+kuin+mielipiteenä...
06.04.2020 18:07
Kahvimylly.+Pitää+helkutinmoista+meteliä+itsestään+ja+saa+poroja+aikaiseksi.+Lopputulema+on+kuitenkin+antoisa+kahvihetki.
05.04.2020 19:55
Tavallaan+kaikkia+noita.+Eka+näytin+kiinnostukseni,+siihen+ei+ulkopuoliset+suhtautuneet+kovin+hyvin.+Sitten+näyttelin+kylmäkiskoista,+minkä+jälkeen+otin+yhteyttä.+
Nykyään+peitän+tunteeni+kaikkialla+paitsi+täällä.
05.04.2020 19:43
A.+Annatko+anteeksi+että+valehtelin+sinulle?+
B.+Annettaisiinko+menneiden+olla?
C.+Oltaisiinko+kavereita?
+
Rakkaudella+n+to+m.
05.04.2020 19:06
Minä+pidin+palstalta+vähän+vapaata.+Oli+muuta.
Minun+tilanteeni+jo+aika+hyvin+jäsennelty+-kiitos+pitkälle+palstan.+
Saanut+vuosien+kuluessa+purkaa+tuntojaan.+Jonnekin+edes.+Jollekin+edes.+Huutona+pimeyteen.+
++Siitä+viis+mitä+muut+ajattelevat.+Tosin+saanut+välillä+aikamoista+höykytystä+palstalta.+Mutta+asialliset+keskustelijat+voittaa+kaiken+pahan+kirjoittelun+kuitenkin.
Pähkinän+kuoressa;+rakastan+varattuna+varattua+työkaveriani+yksipuoleisesti.+Joten+se+siitä.+Asia+sevinnyt+irl+jo.+Tilanne+on+ny+vaan+tämä.+
Tunteeni+häntä+kohtaan+ei+kadonnut+vaikka+tulinkin+torjutuksi.+Joten+näillä+mennään...++Jumi+johtuu+siitä+että+edelleen+rakastan.
05.04.2020 18:48
Minun+hän+on+täällä+aina+välillä.+Satavarma+tieto.+Jäänyt+kiinni+nk.+housut+kintuissa+palstailusta+kesken+työpäivän.+Itse+en+harrasta+tätä+työpäivän+aikana.+Mutta+tämä+korvaa+irl+sekoiluni+hänen+suhteensa.+
Ja+olen+ottanut+yhteyttä+irl+-+ei+mennyt+ihan+putkeen+minulla.+Joten+tällä+kanavalla+voin+kertoa+tunteistani+ilman+sekoiluja.
Ihan+sama+miten+hän+sen+ottaa,+minun+on+tärkeää+tietää+että+hän+tietää+tunteistani.+Vaikka+ilman+vastakaikua,+tämä+on+huutoni+pimeään.
30.03.2020 18:37
Kuulostaa+huomattavasti+enemmältä+kuin+ihastuminen.++Olet+selvästi+rakastunut.+Korviasi+myöten.+
Eikä+siinä+mitään.+Se+on+ihana+tunne.++Anna+itsellesi+lupa+siihen.
++Se+on+myös+se+petollinen+vaihe,+sillä+niin+mielellään+tulkitsee+toista+mieleisekseen.+Katselee+ruusunpunaisten+silmälasien+lävitse.+Toinen+tuntuu+niin+hyvälle+ja+saa+sekoilemaan+++onnesta+ihan+pienimmästäkin.+Ainakin+mulla+oli+näin.+
Mutta+teillä+tuntuisi+synkkaavan.+En+toki+tiedä+mutta+jos+toisella+ei+ole+kiire+sun+läheltäsi+pois,+niin+hänen+on+luultavasti+hyvä+olla+sun+kaa.+Itellä+meni+päinvastoin+-+hermostuin+aina+hänen+lähellään+ja+oli+hirmuinen+kiire+pois+tilanteista+jotta+ei+syntyisi+"väärää"+käsitystä.+Mut+me+täälläpäässä+ollaankin+molemmat+varattuja.+Ainakin+tavallaan..+sitä+sen+enempää+avaamatta...+
Tunteet+kun+ei+aina+toimi+tahdonvoimalla.+Joskus+ne+tekee+mitä+lystää,+vaikka+kuinka+tahtoisi+ne+pois+tai+loppumaan.+Olen+tosin+jo+ylittänyt+sen+vaiheen+jo.+Olen+päässyt+jo+hyväksyntävaiheeseen,+eli+hyväksyn+omat+tunteeni+sellaisina+kuin+ne+on.++Olen+tasapainossa+oman+tunteeni+kanssa.+Ja+hyvä+näin.
En+tiedä+mitä+tekisin+tilanteessasi.+Jos+toinen+teistä+ei+anna+selvää+merkkiä+lähemmästä+tuttavuudesta,+eli+riko+jäätä,+voi+tilanne+jumiutua+todella+pahasti,+kuten+minulle+kävi.+Tosin+toisella+tapaa...+
Jumissa+on+kaikkein+pahinta+olla.++Siksi+kai+minäkin+aina+välillä+palstailen+-+vieläkin.+
Jos+olette+molemmat+sinkkuja,+niin+hinnalla+millä+hyvänsä+kannattaa+laittaa+kaikki+peliin+ja+yrittää++rikkoa+se+jää.+Ei+siinä+menetä+kuin+kasvonsa+vähäksi+aikaa+jos+saa+pakit,+mutta+se+tunne+menee+ohi.+Kerran+se+kirpasee...
30.03.2020 17:41
Sorry,+olen+lopettanut.++Yksi+on+liikaa+ja+tuhat+liian+vähän,+joten+en+ota+ainoatakaan.
29.03.2020 21:06
Tässä+sitä+vertaistukea..+
Olet+siis+ihastunut+pari+kuukautta+sitten+mieheen+jota+kuvailet+lämminhenkiseksi.+Ok.+Tapaatko+häntä+irl+?++
Oletko+varma+tunteesi+aitoudesta+vai+onko+kaikki+vaan+haavekuvaa?+
Joskus+sitä+ihastuu+siihen+ihastumisen+tunteeseen.+Luulee+että+ihastuminen+on+nyt+sitä+suurta+rakkautta+jota+Disneyn+piirretyissä+jo+lapsille+tuputetaan.+
Vai+mitenkäs+sulla?+Oletko+selvillä+vesillä+omista+tunteistasi+vai+vieläkö+setvot+edes+takaisin+tunteidesi+kanssa?++Ei+ole+pakko+vastata,+mutta+keskustelua+ei+synny+ilman+sitä.
Ite+eksyin+palstalle+alunperin+mielenkiinnosta.+Sitten+ihastuin+myös+lämminhenkiseen+mieheen.+Sillä+vain+että+kyseinen+mies+oli+lämminhenkinen+myös+kaikille+muillekin+naisille.+En+vain+ihastukseltani+huomannut+sitä...+Mutta+se+minun+tarinastani+-+miten+sinun+tarinasi+alkaa?
29.03.2020 21:00
Pilkankohteeksi+joutuu+kaikki.+Se+on+varmaa.+Mutta+mitä+sitä+välittämään+jonkun+tuntemattoman+kirjoituksista.+
Olet+ihan+tuntematon+minullekin,+vaikka+oltkin+rekisteröitynytkin.+
Sehän+palstailussa+onkin+parasta+että+saa+vaihtaa+mielipiteitä+muiden+kanssa+ilman+sosiaalisia+paineita.+Toki+jotkut+onnettomat+yrittää+niitä+sinullekin+luoda,+varsinkin+kun+olet+rekattu.+
Ja+trolleja,++provoja+ja+muuta+kiusaamista+esiintyy+palstoilla+aina+olit+rekattu+takka+ei.+
Tosin+kivojakin+on..+ja+joitakin+mahdollisuuksia+löytää+hengenheimolainen.+Olen+lukenut+monen+moisia+kirjoituksia.+Älä+anna+paskiaisten+lannistaa.
29.03.2020 20:19
Hänelle+olen+mitä+olen+syystä.+Käyttäydyn+kuten+käyttäydyn+koska+muutakaan+en+voi.+
Eli++vastaan+parhaani+mukaan+siihen+mitä+saan+sinulta.+Mutta+kun+kohtaamme+emme+koskaan+ole+kaksin.+Muista+että+seinilläkin+on+korvat+ja+ne+eivät+olisi+kovinkaan+iloisia+jos+lähentyisimme+piirunkaan+vertaa.+Eli+en+kuvittele+meistä+mitään.+Harhani+sinusta+ja+minusta+karisi+jo+aikoja+sitten+pois.+
Tamä+siis+oli+minun+hänelle+kirjoitettuna.
29.03.2020 20:04
Onneksi+olkoon+rekisteröitymisen+johdosta.+Itsellä+kolmas+nicci+menossa+ja+palstaillut+on+off+mentaliteetillä+2012+lähtien.
+Tiesitkö+että+voit+olla+myös+nyymi+täppäämällä+viestin+alalaidasta+täpin+"+Käytä+nimimerkkiä+Anonyymi".+
Se+on+aina+viestikohtainen.
Itse+kuitenkin+arvostan+rekattuja+enemmän.+Ihan+siksi,+että+se+lisää+keskusteluun+tiedon+siitä+kenen+kanssa+keskustelee.+Näin+osoittaa+mielestäni+arvostusta+keskustelukumppaniaan+kohtaan.
++Toki+vaatii+myös+rohkeutta+seistä+omien+sanojensa+takana.+Suoraselkäisyyttä.
Pelottomuutta+trollien+haukkumisen+uhallakin..+ei+tarvitse+antaa+niiden+mennä+ihon+alle.
Hyvinä+puolina+on+että+saa+vastauksista+tiedon+kun+on+rekattuna.+Ei+mene+aikaa+kaiken+pläräämiseen+ja+voi+pitää+palstalta+vapaatakin.+Paras+etuisuus+mielestäni+on+kyllä+peukuttaminen.++Kannatan+vahvasti+rekisteröitymistä+mutta+jokainen+tyylillään..+jos+on+niin+anonyymi+niin+siitä+vaan.+Yksilön+vapaus+ja+niin+edelleen...
29.03.2020 19:10
Ja+unohtui+se+viides+ryhmä,+jotka+viis+veisaavat+tasoista+tai+niiden+eroista.+Niitäkin+löytyy+harvakseltaan.
29.03.2020 18:39
Sinulta+en+varmaankaan+mitään.+Mutta+minun+häneltä+haluaisin+arvostusta.+Se+riittäisi..+näin+alkuun...
27.03.2020 18:46
Hiljaisuus+kertoo+kaiken.+Jos+osaa+olla+toisen+kanssa+hiljaa,+niin+kaikki+muukin+sujuu+vaikka+kuinka+erilaisia+olisivatkin.
27.03.2020 18:17
Miksi+varatun+tulisi+olla+tutustumatta+uusiin+ihmisiin?+Ap:tä+kiinnostaa+ihminen+joka+nyt+sattuu+olemaan+vastakkaista+sukupuolta.
Mikä+ihmisiä+vaivaa!+Höpö+höpö+ihastumiset+vaan+kumuloituu+kun+niitä+itsekseen+joutuu+pähkäilemään.++Ap+kysy+kumppanisi+mielipidettä+siitä+että+sinulla+olisi+vastakkaiseen+sukupuoleen+kuuluva+kaveri..+sitten+punnitse+vastauksen+mukaan+haluatko+kuitenkin+tutustua+tähän+uuteen+ihmiseen.+
Tutustumalla+viehätys+voi+karista+tai+kasvaa.+Joko+tai.++Ihmisiähän+tässä+kaikki+vaan+ollaan.+Mikä+laki+kieltää+tutustumisen.+Moraali+punnitaan+vasta+tutustumisen+jälkeen.+Sanonpahan+että+sekopäistä+erota+tai+vaatia+sellaista+normaalia+ihmisten+välistä+kanssakäymista+ajatellen.
Järki+käteen+hei..+naisen+logiikka.
27.03.2020 17:43
Salasuhde+olisi+roolinvetoa.+Olen+aika+huono+vetelemään+roolia.+Jos+vain+nusutettaisiin+ja+siinä+kaikki.+Sehän+on+ihan+normi+ruumiintoiminto+siinä+missä+piereminenkin.+Ilman+jälkipyykkiä...
27.03.2020 17:11
Kiitos+aloituksestasi.+Seuraillut+palstaa+2012+lähtien+on-off+menttaliteetillä+ja+todellakin+nyymejä+riittää+sekoittamaan+terveenkin+pään.+
Palstaharhoja+kärsinyt+itsekin+ja+kovia+kokenut.+Niin+valitettavaa+kuin+se+onkin,+minun+työpaikalla+oli+ja+on+edelleen+kopla+joka+systemaattisesti+käyttänyt+palstaa+porukalla+kiusaamiseen.+Joten+niitäkin+löytyy+palstalta+jotka+porukalla+tulevat++"vaanimaan"+saalista.
Nauravat+sitten+onnistuneita+vedätyksiään.
Siten+minäkin+eksyin+alunperin+palstalle+kun+kuulin+juttuja+tuosta+porukasta+ja+heidän+tekosistaan.+Lasten+julmahuvia.+En+hyväksy+sellaista,+mutta+mitään+en+pysty+myöskään+todistamaan.+Joten+minkäs+voit..+
Olet+ap+aivan+asian+ytimessä+kun+kehoitat+varovaisuuteen+palstalla.
++Myös+rekisteröitynyt+nimimerkki+kertoo+palstavastuullisuudesta,+joka+kovin+harvinaista+nykyään.+On+niin+helppoa+suoltaa+mielipiteitään+täysin+anonyyminä+ilman+suodatinta,+mutta+se+tuhoaa+kunnon+keskustelut.+Valitettavasti.
25.03.2020 20:57
707 / 708