Tänne palstalle on tullut kuukausien aikana purettua ajatuksia, pyöriteltyä niitä ja saatua niihin myös kommentteja. Eräällä tavalla oma ajattelu on selkiintynyt, mutta samalla epävarmuus on kasvanut. Et voi koskaan tietää onko se täysosumalta tuntuvan kommentin ja kirjoituksen takana juuri se henkilö, jonka toivot ja luulet, vai joku toinen erehtyjä toivoen löytäneensä omansa. Tai sitten kyseessä onkin se palstavedättäjä anonyyminä vedättämässä sumussa olijaa.
Itsekin muutamaa kommenttia luullut juuri tietyn ihmisen kirjoittamaksi, ja niistä innostunut loppuun asti miettimättä. Kun epäilys on iskenyt, ja olen pyytänyt tunnistetta, en ole niitä koskaan saanut. Luulenpa, että kyse on ollut muusta.
Toivottavasti en ole mokaillut erehtyessäni liiaksi, jotta vielä joskus saan mahdollisuuden puhua nämä selväksi. En luovuta siltikään, on liian tärkeää mulle.
Se oma tunne voi olla harhaa, tai sitten aitoa. Luulemasi kirjoitus voi olla häneltä sinulle, tai sitten ei. Hänellä voi olla tunteita sinua kohtaan tai sitten ei. Elämä on täynnä mahdollisuuksia, tai sitten ei. Maailma on just sulle, tai sitten vain mulle. Yhtä hyvin voisit heittää kolikkoa...
Vain kasvotusten sanotulla on oikeasti väliä. Paha kyllä en saa kunnon tilaisuutta puhua näistä, vaikka kovasti haluaisinkin. Siksi tänne kirjoittelen, ja toivon edes jonkun viestin tavoittavan hänet. Kuin pullopostia valtamereen...
☢
Harhaa vain tottakin
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon käyttämäsi merkin oon nähnyt ennenkin, osui ja upposi. Laitahan itsestäsi tunnisteita. Mihin päin menee? Nainen Länsi-Suomesta.
- Anonyymi
Oliko naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Tunnisteita minusta: mies, 175/70, ristiverinen, sijainti n. 65°N, 25°E.
Naiselle menee nämä minun tekstini, aina.
☢ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnisteita minusta: mies, 175/70, ristiverinen, sijainti n. 65°N, 25°E.
Naiselle menee nämä minun tekstini, aina.
☢Oliko poninhäntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko poninhäntä?
Voin kasvattaa, jos se niin suosittu on. Mutta nyt ei ole, vain lyhyt sänkitukka.
☢ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kasvattaa, jos se niin suosittu on. Mutta nyt ei ole, vain lyhyt sänkitukka.
☢Tämä oli hyvä. Et ollut hän, mutta kaikkea hyvää sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hyvä. Et ollut hän, mutta kaikkea hyvää sinulle.
Täällä aina joku kaipaa ponnarimiestä.
Ei mulla oo kyllä Bemariakaan, saati niitä 90- luvun "pakko- olla"- farkkuja eli Leviksiäkään.
☢
- Anonyymi
On vain välillä vaikea olla, kun ei voi suoraan kertoa mitä tuntee. Niitä yrittää padota, haudata, kieltää ja muuntaa siinä onnistumatta. Pienen hetken ne asettuvat ja lymyävät takavasemmalla vain odottaakseen pientä ärsykettä hypätäkseen eteen loikkimaan ja viemään ajatukset itseensä.
Jos emme näkisi päivittäin tai muuten voisin olla avoimempi, ei tämä jatkuva tasapainoilu tuottaisi näitä hetken ylivuotoja, jolloin hänkin saa päälleen roiskeita. Onneksi suuremmilta padon murtumilta on vielä vältytty, vaikka viime keväänä pato tulvikin jo pahoin ja olin tulvallak pilata kaiken.
Siksi näitä kirjoittelen, että saan jonkun ohijuoksutuskanavan pitääkseni pinnankorkeuden sopivalla tasolla. Ja siksi, että voisin samalla kertoa ehkä hänellekin mitä päässäni liikkuu, sahajauhon lisäksi. Tämän vuoksi olen kirjoittaessani eräällä tavalla auki ja liian herkästi oletan kommentoijista liikoja. Tämä olkoon varoituksena muillekin palstailijoille.
☢- Anonyymi
Paskat Bemareista. 2005 Mondeo on tällä tytöllä alla ja hyvin pelittää. 2- litrainen hiukan liikahtaa. Vähän tarvitsee välillä uutta osaa, mutta niin ne uudemmat autotkin. Kuka hullu ostaa uuden auton kun samat viat niissä on kuin vanhemmissakin? Ja päivittäin emme näe, ikinä emme ole tavanneet, kuka tietää, ehkä joskus sattumalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat Bemareista. 2005 Mondeo on tällä tytöllä alla ja hyvin pelittää. 2- litrainen hiukan liikahtaa. Vähän tarvitsee välillä uutta osaa, mutta niin ne uudemmat autotkin. Kuka hullu ostaa uuden auton kun samat viat niissä on kuin vanhemmissakin? Ja päivittäin emme näe, ikinä emme ole tavanneet, kuka tietää, ehkä joskus sattumalta?
Seuraavaksi ostan Jaguaarin ja 68-Mustangin ja Camaron. Tykkään ärsyttää Bemarimiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi ostan Jaguaarin ja 68-Mustangin ja Camaron. Tykkään ärsyttää Bemarimiehiä.
Vielä kun saisi -89 mallisen jenkkicaprin, joita ei ole tuotu kuin muutama kappale Suomeen, kyllä siinä naisen sydän sykähtää kun V6 käy , aivan omanlaisensa saundi. Maailman kaunein auto. Tämä naiselta Ford-miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun saisi -89 mallisen jenkkicaprin, joita ei ole tuotu kuin muutama kappale Suomeen, kyllä siinä naisen sydän sykähtää kun V6 käy , aivan omanlaisensa saundi. Maailman kaunein auto. Tämä naiselta Ford-miehelle.
Puhumattakaan V-kasista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätte varmaan sen ysäribiisin ponnarista, bemarista ja leviksistä. Siihen viittasin, huumorilla😁.
Voisin itse hankkia Corvette Stingrayn C3, sieltä 70 - luvun alkupuolelta. On se niin hienoa muotoilua... Muuten autoon on kyllä turha polttaa rahaa, ellei syynä ole harvinaisuus.
☢ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätte varmaan sen ysäribiisin ponnarista, bemarista ja leviksistä. Siihen viittasin, huumorilla😁.
Voisin itse hankkia Corvette Stingrayn C3, sieltä 70 - luvun alkupuolelta. On se niin hienoa muotoilua... Muuten autoon on kyllä turha polttaa rahaa, ellei syynä ole harvinaisuus.
☢...tai jos autosta ei jostakin muusta syystä pidä.
- Anonyymi
Saanko kysyä, mitä tarkoitat tuolla "olin tulvallak pilata kaiken"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä, mitä tarkoitat tuolla "olin tulvallak pilata kaiken"?
Tulvalla tarkoitin sellaista tunnekuohua, jonka aikana käyttäydyin hölmösti, ja onnistuin jopa suututtamaan hänet. Liiallista tuppautumista ja viestittelyä yms., vaikka olin luvannutkin pitää tietyt rajat. Jo hiukan teinimäiseksi yltynyttä ihastumisen oiretta, aikuisella miehellä😬.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulvalla tarkoitin sellaista tunnekuohua, jonka aikana käyttäydyin hölmösti, ja onnistuin jopa suututtamaan hänet. Liiallista tuppautumista ja viestittelyä yms., vaikka olin luvannutkin pitää tietyt rajat. Jo hiukan teinimäiseksi yltynyttä ihastumisen oiretta, aikuisella miehellä😬.
Ketjun tarkoitus oli monien muiden tavoin muistuttaa, ettei täällä pidä luulla yhtään mitään. Varmista ja tunnista varmuudella ennen mitään johtopäätöksiä kuka on kuka.
Vaikka tunnistaisit hänet täällä varmasti, on tämä silti keinotekoinen maailma, jossa ei päde samat säännöt kuin reaalimaailmassa. Sopikaa tapaaminen vaikka tätä kautta, mutta puhukaa niistä tunteistanne ja ajatuksistanne kasvotusten ihan livenä. Sitä ei korvaa mikään somealustaa, ei yksikään. Missään niistä et näe toisen kasvoja läheltä, et hymyä etkä silmien tuiketta jos tunteenne kohtaavat. Se tunne on mieletön, ja siksi sitä niin kaipaankin.
Itse ajoin kunnolla miinaan luultuani nimimerkkiä kokonaan eri henkilön tunnisteeksi. Olen myös luullut täysin anonyymejä kommentteja toisen viesteiksi. Kun riittävästi toivoo yhteyttä, ei näe enää totuutta selkeästi. Muistakaa tämä. Sieluun sattuu kunnoalla, kun huomaa mokanneensa tunteiden vietävänä.
☢ Anonyymi kirjoitti:
Ketjun tarkoitus oli monien muiden tavoin muistuttaa, ettei täällä pidä luulla yhtään mitään. Varmista ja tunnista varmuudella ennen mitään johtopäätöksiä kuka on kuka.
Vaikka tunnistaisit hänet täällä varmasti, on tämä silti keinotekoinen maailma, jossa ei päde samat säännöt kuin reaalimaailmassa. Sopikaa tapaaminen vaikka tätä kautta, mutta puhukaa niistä tunteistanne ja ajatuksistanne kasvotusten ihan livenä. Sitä ei korvaa mikään somealustaa, ei yksikään. Missään niistä et näe toisen kasvoja läheltä, et hymyä etkä silmien tuiketta jos tunteenne kohtaavat. Se tunne on mieletön, ja siksi sitä niin kaipaankin.
Itse ajoin kunnolla miinaan luultuani nimimerkkiä kokonaan eri henkilön tunnisteeksi. Olen myös luullut täysin anonyymejä kommentteja toisen viesteiksi. Kun riittävästi toivoo yhteyttä, ei näe enää totuutta selkeästi. Muistakaa tämä. Sieluun sattuu kunnoalla, kun huomaa mokanneensa tunteiden vietävänä.
☢Kiitos aloituksestasi. Seuraillut palstaa 2012 lähtien on-off menttaliteetillä ja todellakin nyymejä riittää sekoittamaan terveenkin pään.
Palstaharhoja kärsinyt itsekin ja kovia kokenut. Niin valitettavaa kuin se onkin, minun työpaikalla oli ja on edelleen kopla joka systemaattisesti käyttänyt palstaa porukalla kiusaamiseen. Joten niitäkin löytyy palstalta jotka porukalla tulevat "vaanimaan" saalista.
Nauravat sitten onnistuneita vedätyksiään.
Siten minäkin eksyin alunperin palstalle kun kuulin juttuja tuosta porukasta ja heidän tekosistaan. Lasten julmahuvia. En hyväksy sellaista, mutta mitään en pysty myöskään todistamaan. Joten minkäs voit..
Olet ap aivan asian ytimessä kun kehoitat varovaisuuteen palstalla.
Myös rekisteröitynyt nimimerkki kertoo palstavastuullisuudesta, joka kovin harvinaista nykyään. On niin helppoa suoltaa mielipiteitään täysin anonyyminä ilman suodatinta, mutta se tuhoaa kunnon keskustelut. Valitettavasti.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos aloituksestasi. Seuraillut palstaa 2012 lähtien on-off menttaliteetillä ja todellakin nyymejä riittää sekoittamaan terveenkin pään.
Palstaharhoja kärsinyt itsekin ja kovia kokenut. Niin valitettavaa kuin se onkin, minun työpaikalla oli ja on edelleen kopla joka systemaattisesti käyttänyt palstaa porukalla kiusaamiseen. Joten niitäkin löytyy palstalta jotka porukalla tulevat "vaanimaan" saalista.
Nauravat sitten onnistuneita vedätyksiään.
Siten minäkin eksyin alunperin palstalle kun kuulin juttuja tuosta porukasta ja heidän tekosistaan. Lasten julmahuvia. En hyväksy sellaista, mutta mitään en pysty myöskään todistamaan. Joten minkäs voit..
Olet ap aivan asian ytimessä kun kehoitat varovaisuuteen palstalla.
Myös rekisteröitynyt nimimerkki kertoo palstavastuullisuudesta, joka kovin harvinaista nykyään. On niin helppoa suoltaa mielipiteitään täysin anonyyminä ilman suodatinta, mutta se tuhoaa kunnon keskustelut. Valitettavasti.Eli trolleromies yrittää nyt tuollaista eettismoraalista joukkolynkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352