tästä koskaan mitään tulevan jos käyttäydyt noin silloin harvoin kun satutaan kohtaamaan??? 😕
Miten sä kuvittelet
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka
- Anonyymi
Ei sitten taitanut koskea minua, sillä kun hänet näen,, hyppään kaulaan het 😘
- Anonyymi
Miten käyttäydyn?
- Anonyymi
Missä kohtaamaan, palstalla vai unessa?
- Anonyymi
IRL!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IRL!!!!
On se kummallista kun on kaksi ihmistä jotka kohtaavat usein ihan IRL elämässä niin silti heidän pitää selvittää asioitaan palstalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kummallista kun on kaksi ihmistä jotka kohtaavat usein ihan IRL elämässä niin silti heidän pitää selvittää asioitaan palstalla...
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kummallista kun on kaksi ihmistä jotka kohtaavat usein ihan IRL elämässä niin silti heidän pitää selvittää asioitaan palstalla...
On se kyllä jännä, ihan niinkuin virtuaalista teatteria ja teattetitieteen maistereita seuraisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kyllä jännä, ihan niinkuin virtuaalista teatteria ja teattetitieteen maistereita seuraisi
Joo sekin on jännä että sulla ei oo saatana muuta elämää kuin olla täällä heti aamusta kommentoimassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sekin on jännä että sulla ei oo saatana muuta elämää kuin olla täällä heti aamusta kommentoimassa
Meneekö illuusiot pilalle?
- Anonyymi
Anteeksi kulta😥
- Anonyymi
Mahdatkohan olla oikea?
- Anonyymi
Mu ahdistaa tällaiset jutut, kun en ole nähnyt ketään.
- Anonyymi
anteeksi käyttäytymiseni, ei se ollut soveliasta,
olet rakas kulta, minulle aina jatkossakin, toivon sitä ainakin.- Anonyymi
Ei niin. Jos toi on totta mitä sanot niin jatkossa toivon että myös näytät sen ja tommonen toiminta pois.
- Anonyymi
minulle tuottaa mielihyvää ainakin kommentoida noin kauniille naiselle,
T - Anonyymi
Alko aukeaa kyllä.
- Anonyymi
Mitä sitten, en ole menossa alkoon.
- Anonyymi
törkeästi sanottu, ei se ole tärkeintä vaan se että voin olla hänen kanssaan, se on tärkeintä, kaikkein tärkeintä. =)
- Anonyymi
Nainen. Pääasia on, että ei ole pääasiaa.
- Anonyymi
No,eipä muuta kun kysymään kasvotusten 😳🤔🧸
Hänelle olen mitä olen syystä. Käyttäydyn kuten käyttäydyn koska muutakaan en voi.
Eli vastaan parhaani mukaan siihen mitä saan sinulta. Mutta kun kohtaamme emme koskaan ole kaksin. Muista että seinilläkin on korvat ja ne eivät olisi kovinkaan iloisia jos lähentyisimme piirunkaan vertaa. Eli en kuvittele meistä mitään. Harhani sinusta ja minusta karisi jo aikoja sitten pois.
Tamä siis oli minun hänelle kirjoitettuna.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532