Miten sä kuvittelet

Anonyymi

tästä koskaan mitään tulevan jos käyttäydyt noin silloin harvoin kun satutaan kohtaamaan??? 😕

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka

• Anonyymi

Ei sitten taitanut koskea minua, sillä kun hänet näen,, hyppään kaulaan het 😘

• Anonyymi

Miten käyttäydyn?

• Anonyymi

Missä kohtaamaan, palstalla vai unessa?

• Anonyymi

IRL!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IRL!!!!

On se kummallista kun on kaksi ihmistä jotka kohtaavat usein ihan IRL elämässä niin silti heidän pitää selvittää asioitaan palstalla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kummallista kun on kaksi ihmistä jotka kohtaavat usein ihan IRL elämässä niin silti heidän pitää selvittää asioitaan palstalla...

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kyllä jännä, ihan niinkuin virtuaalista teatteria ja teattetitieteen maistereita seuraisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kyllä jännä, ihan niinkuin virtuaalista teatteria ja teattetitieteen maistereita seuraisi

Joo sekin on jännä että sulla ei oo saatana muuta elämää kuin olla täällä heti aamusta kommentoimassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sekin on jännä että sulla ei oo saatana muuta elämää kuin olla täällä heti aamusta kommentoimassa

Meneekö illuusiot pilalle?

• Anonyymi

Anteeksi kulta😥

• Anonyymi

Mahdatkohan olla oikea?

• Anonyymi

Mu ahdistaa tällaiset jutut, kun en ole nähnyt ketään.

• Anonyymi

anteeksi käyttäytymiseni, ei se ollut soveliasta,
      olet rakas kulta, minulle aina jatkossakin, toivon sitä ainakin.

• Anonyymi

Ei niin. Jos toi on totta mitä sanot niin jatkossa toivon että myös näytät sen ja tommonen toiminta pois.

• Anonyymi

minulle tuottaa mielihyvää ainakin kommentoida noin kauniille naiselle,

T

• Anonyymi

Alko aukeaa kyllä.

• Anonyymi

Mitä sitten, en ole menossa alkoon.

• Anonyymi

törkeästi sanottu, ei se ole tärkeintä vaan se että voin olla hänen kanssaan, se on tärkeintä, kaikkein tärkeintä. =)

• Anonyymi

Nainen. Pääasia on, että ei ole pääasiaa.

• Anonyymi

No,eipä muuta kun kysymään kasvotusten 😳🤔🧸

• Hänelle olen mitä olen syystä. Käyttäydyn kuten käyttäydyn koska muutakaan en voi.
      Eli vastaan parhaani mukaan siihen mitä saan sinulta. Mutta kun kohtaamme emme koskaan ole kaksin. Muista että seinilläkin on korvat ja ne eivät olisi kovinkaan iloisia jos lähentyisimme piirunkaan vertaa. Eli en kuvittele meistä mitään. Harhani sinusta ja minusta karisi jo aikoja sitten pois.
      Tamä siis oli minun hänelle kirjoitettuna.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1773
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1732
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      167
      1557
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      206
      1158
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe