Laitan viestiä joku päivä taas jos emme näe.
https://youtu.be/s1QCL9AGbO0
Ikävä. Todellakin sua S.
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka S, nainenko?
- Anonyymi
On nainen. Itse parhaassa iässä kundi 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on paras ikä? 😊
Jos viesti olisi minulle, toivoisin sitä suoraan minulle. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miesten keski- ikä 78 v .. niin siinäpä lähettyvillä pyöritään.😘-s-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on paras ikä? 😊
Jos viesti olisi minulle, toivoisin sitä suoraan minulle. 😊30-40 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30-40 🙂
Millä kirjaimella etunimesi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras ikä hiukan yli 50.v Vai miten on?😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden viestin olen lähettänyt hänelle elämässäni. Ja mitä edelliseen ei 50 yli ole vaan 20-30 vuotias nainen eli noin 10 nuorempi 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä omasi?
Sorry, olen lopettanut. Yksi on liikaa ja tuhat liian vähän, joten en ota ainoatakaan.
- Anonyymi
Sitä odottaen..) jos emme näe.
- Anonyymi
Toivottavasti ei
- Anonyymi
Ikävä myös..
- Anonyymi
Jaa on 🙂
- Anonyymi
Haluisitko tutustua muhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko tutustua muhun
Kehen? 🙄
- Anonyymi
Ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Ihana biisi 😍 samoin! -S
- Anonyymi
Mistä aloittaja keksit ton 🙄 -S
- Anonyymi
Minäkin pidin kappaleesta paljon. Laulajalla on hurmaava seksikäs ääni. Tuo kappale iskee tunteisiin, niin että silmät alkaa vuotamaan. Miten minä voinkaan ikävöidä niin paljon Sinua (Häntä). ♥️ Vaikka nyt näemme harvoin, silti hän ei unohdu eikä tunteet vähene. Hän on vaan lunastanut pysyvän paikan tämän Ässän sydämestä.
En voi kuin sanoa: Halusisin koskettaa. Se on enemmän totta kun mikään muu, minä rakastan sinua (salaa tosin vielä). Haluan sinut ja sinua. ♥️
Viestisi ilahduttaa aina, myös asiaviestit. Mitäs jos laittaisit jotain henkilökohtaista viestiä vaihteeksi? Olisin enemmän kuin valmis tapaamaan sun kanssa kahden. Joko siinä vieressä metsässä vaikka ruokispiknikillä tai luonasi päivällä. Minun puolestani voidaan edetä suoraan syvempään tutustumiseenkin, jos sinä sitä haluat. Haluatko sinä? Jos haluat, ei tarvitse kuin kysyä irl.
Et tiedä olitko ap vai joku sivullinen, joka tunnusti olevansa mies parhaassa iässä. Hän on. Itse olen jo aavistuksen keski-ikäistynyt. 😂- Anonyymi
Eikö AP oli joka sanoi olevan parhaassa iäsä, anyway tykkäsin biisitä kanssa...
- Anonyymi
Keskivviikkoa Sinulle.
- Anonyymi
Öitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104