Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
113
Kommenttia
15259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sori.+Ei+tarvii+suuttua.
27.04.2020 15:11
Kenet+tunnistit+ja+keneksi?
Minä+en+ainakaan+saa+selvää+anonyymistä+jos+toisesta.
27.04.2020 15:07
Tä?
27.04.2020 15:05
Toi+oli+justiinsa+niin.+Uskon+tuohon+tarkoitukseen.+Täälläpäässäkään+ei+ollut+tarkoitettu+niin,+mutta+en+pääse+tunteesta+eroon.+Kirjoitit+kuin+minä+olisin+voinut+kirjoittaa+hänestä,++omasta+rakkauden+kohteestani.+
Kaunis+avaus.
27.04.2020 15:03
En+tunne+häntä+läpikotaisin.+Mikä+hyvä,+sillä+muutoin+voisin+olla+isoissa+ongelmissa+hänen+kanssaan.+Palstalta+en+omi+häneksi+juttuja.+Täällä+ollaan+sentään+anonyymejä.
27.04.2020 14:57
Ei+aina,+ei+ainakaan+minun+tapauksessani.
27.04.2020 14:52
Rakkaudesta+tulee+kumppani.+Luottoystävä+kun+sen+"oikean"+kohtaa.
27.04.2020 14:45
Aavistelen+että+omaa+itseäsi+hymyät.
27.04.2020 14:39
Ikävöin+hänen+ääntään.+Ihan+järkyttävän+paljon.
Moodi+on+hieman+surullinen,+kaska+näen+ja+kuulen+hänet+aikaisintaan+vissiin+vasta+elokuussa.
27.04.2020 14:36
Ystävyys+voisi+onnistua+vain+jos+asetetaan+rajat+rakkaudelle.+Tai+osoitetaan+"kanava"+rakkaudelle.
Jos+raja+hämärtyy,+niin+on+tarkoitettu+tapahtuvaksi.++
Rakastamistakin+on+monenlaista.
Rakastan+äitiäni,+sisaruksiani,+miestäni,+lastani,+ystäviäni+ja+häntä+erilailla.+
Hänen+kanssaan+voisin+olla+ystävä+tietyin+reunaehdoin.+
Ehdottomasti+rajoihin+kuuluisi+rehellisyys.+Aito+rehellisyys+itselle+ja+toiselle.+
Kahden+keskeinen+avoimuus.
Mut+hei+mä+just+tajusin+...
Sen+pitäisi+olla+salainen+mun+tapauksessa.+Salainen+ystävyyssuhde.+Sama+kuin+aloittaisi+romanttisen+suhteen.+Eli+ei+onnistu.
En+haluaisi+kenenkään+tietävän+että+me+olemme+ystäviä+keskenämme.+Joten+jatketaan+näillä+mitä+ny+on.+Palstarakkautta...
27.04.2020 12:40
Eli+voin+poistua+palstalta+hyvin+mielin.
Tosin+onko+pakko+jos+ei+halua?
27.04.2020 12:16
Aika+alkuvaihessa.+Siksi+kai+vieläkin+täällä.
Vastapallo:+
Eli+onko+minulla+mitään+hävettävää?+
Joko+tiedonnälkäsi+on+tyydytetty?+
Onko+minulla+anteeksipyydettävää?
27.04.2020 12:07
Peace.+Rauhaa+ja+rakkautta.
JA+hyvää+yötä.+Pakkomielteesi+minua+kohtaan+on+imartelevaa+mutta+ei+kovin+mairittelevaa.
Saisitkos+sen+rikkinäisen+levyn+(kovalevyn)+korjattua+huomiseksi.+Ettei+tarttis+tätä+samaa+ikävystyttävää+käydä+TAAS+läpi.+Olen+pitkäpiimäinen+ja+mulla+on+lehmän+hermot.+Tiedän+että+sun+nupolisi+sanoo+ennemmin+poks+kuin+sä+luovutat.+
Joten+sä+jatkat+väijjyttämistä+ja+minä+vastailua.+Joten+palstapirkkoseni+saimme+aikaiseksi+lähes+koko+palstaa+kiusaavan+oravanpyörän.+Toivottavasti+ei+kovin+pitkikäistä+sellaista.
❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤++eli+ruudun+täydeltä+rakkautta.
27.04.2020 00:31
En+tiedä+minkänäköisiä+anonyymit+on+mutta+lait+kuva+niin+nähdään+se+sinun+ulkoinen+kauneutesi+jota+palstalla+väität+minun+haukkuneen.
27.04.2020 00:04
Jos+uskallat+olla+oma+itsesi+niin+se+joka+pitää+sinua+rumana+on+itse+ruma.+Noihin+ulkoisiin+seikkoihin+viitaten.
+Ruma+ihminen+on+mielestäni+ilkeä,+epärehellinen,+toisia+alentava,+pilkallinen,+törkeä+hyväksikäyttäjä.+Ruma+ihminen+vääristelee+totuutta+ja+puhuu+selän+takana+pahaa.+Ruma+ihminen+nauttii+toisten+kärsimyksestä.
Rumaa+on+olla+vahingoniloinen+ja+ruma+on+sellainen+joka+vahingoittaa+omaksi+hyödykseen..
Listata+voisin+paljon+lisää+rumaa,+mutta+oleellisempaa+on+kysyä+luuletko+että+pidän+sinua+rumana?++En+tunne+sinua,+silti+en+usko+että+olisit+ruma.+Se+mitä+sisältöä+sinusta+löytyy+kertoo+oletko+ruma+vai+kaunis.
Ulkokuori+on+vain+sinuutesi+ulkokuori.+Jos+joku+ei+näe+pintaa+syvemmälle,+niin+se+on+sen+oma+häpeänsä.
En+tunne+sinua+niin+en+osaa+vastata+kysymyksiisi+sillä+minulle+määrittelee+kauneuden+ja+rumuuden+ihmisen+persoonalliset+arvot.
26.04.2020 23:47
31%+uniikki
26.04.2020 23:01
No+just.
26.04.2020 22:48
Jos+näin+olisi,+pahoittelisin+tapahtunutta,+mutta+selvittäisin+ensin+mistä+on+kyse+ja+jos+sen+jälkeen+olisin+vielä+anteeksipyynnön+velkaa,+han+sen+saisi.+Vilpittömästi.+
Tosin+lukijalla+on+oma+vastuunsa+ymmärtää+se+seikka+että+hän+itse+ehkä+ei+tulkitse+lukemaansa+kuin+se+on+kirjoittaja+tarkoittanut.+
Me+kaikki+ymmärrämme+asioita+eri+tavalla.+Yleensä+vielä+vain+omalta+näkökantilta+katsottuna.+Joten+pahoitteluni+saat.
26.04.2020 22:44
Ei+kuullosta+hyvältä.+Jos+hän+pitää+sinua+lelunaan,+niin+ei+varmaankaan+ole+"arvoisesi".+Tosin+voihan+olla+että+sinusta+tuntuu+vain+siltä.
Jotkut+naiset+tekevät+sitä+itsetunnon+pönkittämiseksi.+Valitettava+tosiasia.
Sellaiset+naiset+kyllä+tuppaavat+olemaan+tyhjäpäitä.+Se+ei+kyllä+muuta+sinun+tunteitasi+häntä+kohtaan.
26.04.2020 22:32
En+taida+tämän+enempää+jaksaa+sinua+tänään.
Hyvää+yötä,+kauniita+unia+ja+rakkaudellisia+kuvia.+
Ja+muista+että+sinäkin+olet+tärkeä+-+jollekkin.
26.04.2020 22:21
755 / 763